Mykonos in Lisse

Bezorgrestaurants in de buurt van Mykonos

1193599015 94
1200665047 94
1207731079 94
1257193303 78
1320787591 80
1334919655 80
1341985687 83
1419712039 74

1. Heerlijk gegeten. Goede sfeer en prima bediening.

2. Marisa Konneman

3. Anny Eijgelaar

We waren met een groep van 9 personen. Voor ons was een prima plek gereserveerd. Het eten was heel goed, de bediening was wel wat ongeorganiseerd. Op het eten moesten we lang wachten. Maar we waren in goed gezelschap.

4. Peter & Danielle

Heerlijk gegeten. Ruime porties. Gezellig ingericht. Vriendelijke bediening. Kortom TOP.

5. Héérlijk gegeten. Goede prijs en leuke atmosfeer.

6. Heerlijk gegeten, echt heel heel goed. De bediening is erg oplettend en zeer vriendelijk. De sfeer is zeer goed.

7. Lekker eten. Service perfect. Leuke atmosfeer.

8. Roosenschoon

Heerlijk gegeten het is altijd goed en betaalbaar. Beding zeer vlot en vriendelijk. Gaan zeker weer terug

9. Super lekker gegeten. Niet vet en vers. De bediening was heel vriendelijk en vlot. Het is dat het te ver is. anders gingen we vaker.

10. Super lekker gegeten! Zeer vriendelijk gastvrijpersoneel die leuk voor kinderen zijn! Hele gezellige sfeer! Aanrader!!

11. Wij vonden het vlees allemaal dezelfde smaak hebben en het was droog, te doorbakken. Daarnaast zaten er bij de patat twee bolletjes rijst. De rijst was echter zo ver doorgekookt dat de structuur van rijst compleet weg was.
    We meldden dit aan het eind van ons diner aan de bediening, waarna de chef bediening naar onze tafel kwam. De dame sprak de gehele avond Nederlands maar er kon nu alleen nog in het Engels gecommuniceerd worden met haar. Iets wat wij zo belachelijk vonden dat we om de eigenaar vroegen. Deze kwam aan onze tafel, maar voordat we überhaupt aan hadden kunnen geven wat onze ervaring over het eten was, moesten we onze mond houden en hem uit laten praten. Toen wij uit verbazing aangaven dit wel heel erg vreemd te vinden, liep de beste man weg.
    Iets wat een leuke avond had moeten zijn, werd een behoorlijke domper. Dus, hou je van eenheidsworst en rijstepap en heb je geen mening...? Dan raad ik dit restaurant ten zeerste aan.

12. brigitte

Wij komen vaker in dit restaurant. Het is er erg sfeervol en het personeel is zeer vriendelijk. Deze keer hebben we gebruik gemaakt van het tapas menu. Een leuke manier om gerechten te proeven. Dit gaan we zeker nog eens overdoen.

13. Mykonos is een klein eiland ten zuid oosten van Athene. Je zou denken dat de gasteer uit deze streek zou komen. Echter niets is minder waar. Deze familie komt oorspronkelijk uit het noordoosten van Griekenland tegen de Turkse grens aan.

Welkom worden we geheten met een glaasje ouzo. In sommige Griekse restaurants wordt het niet meer gedaan. Toch voelt het zeer uitnodigend. Tevens zet het je smaakpapillen op scherp.

Iedere keer als we hier komen worden we weer verwend met Griekse specialiteiten. Deze keer als eerste gerecht soep. Een niet erg Griekse keuze maar wel lekker een behoorlijke kom uiensoep. Lekker, de uien zijn niet helemaal stuk gekookt en de kaas is zeker aanwezig. Niet in maar naast de kom een stukje geroosterd brood. Helemaal goed.

Daarna een grillschotel voor 2 personen, maar had ook makkelijk voor 3 personen kunnen zijn. De schotel werd geserveerd met een garnituur van Griekse boeren salade met feta, frites en natuurlijk rijst.

De grillschotel was meer dan vol met voor ieder een Griekse gehaktbal, een stokje (ijzertje) souflaki en gegrilde kipfilet. Daaronder een dikke laag giros van varkensvlees.

Dit alles smaakte voortreffelijk. Nu waren wij er op een woensdag in januari. Wat mij verbaasde was dat de zaak gewoon vol zat en dit in het slechte seizoen in de horeca. Dit zegt iets over de populariteit van dit restaurant.

Als afsluiting baklava zoals het moet. Vers gebak met noten en dunne honing met daarnaast een bolletje ijs en slagroom. De slagroom kan beter als er gewoon gebruik gemaakt wordt van echte verse slagroom.

De bediening door een Griekse dame uit Corfu was in het Engels. Een beetje anders dan het door Stanis (de eigenaar) gebezigde perfecte Nederlands. Wel zei de dame uit Corfu dat, als er problemen waren, direct de barman te hulp zou schieten voor een vertaling. Erg vriendelijk en zorgzaam was de bediening in ieder geval. Dus niets te klagen.

Gaat alles perfect of is alles perfect? Nou niet helemaal. De tafel waar we zaten voor het raam is in de zomer perfect maar nu in de winter iets minder. Ondanks de dubbele deur kregen we heel vaak een portie koude over ons heen.

Ik heb soms een wat aparte smaak, ik vind retsina lekker. In tegenstelling tot sulfiet die gebruikt wordt om wijn te conserveren wordt bij retsina gebruik gemaakt van hars. Wijn van het vaste land van Griekenland. Het eerste glas wat ik kreeg was geen retsina. De smaak van een “gewone” witte wijn is absoluut anders dan die van de met hars bewerkte. De wijn was zeker niet slecht dus laat maar zitten. Een tweede poging lukte wel. Prima de hars blijft altijd als een dun laagje herkenbaar op de achterzijde van je tanden. Trouwens als ik commentaar geleverd had op het eerste glas was dit vast wel omgeruild.

Resumé goed Grieks eten kun je in Lisse zeker. Goede sfeer prettige mensen. Wij komen vast weer terug.

André Grundmann

14. Laatst voor het eerst gegeten bij mykonos op aanraden van vrienden. Ondanks dat het restaurant goed vol zat was de sfeer gezellig en werden we telkens snel geholpen. Zeer goed gegeten, we komen snel weer een keer terug!

15. Opnieuw heerlijk gegeten! Hele gezellige sfeer en een vlotte bediening. Het is een druk bezocht restaurant je ziet dat iedereen hard werkt en zijn best doet en dat proef je ook!! Zeker een aanrader.

TIP: reserveren!

16. Niet gekregen wat was besteld, botte bediening, lange wachttijden.

17. Martin Kool

Slechte ervaring, als ervaren Griekenland bezoeker voor 27 jaar lang niet ervaren wat wij in Griekenland en de Eilanden ervaren hebben. En gratis Ouzo bij nabestelling dezelfde hoeveelheid in glas maar dan met extra ijs voor de volle prijs berekend. Gerechten ongelooflijk zout. Eerste en laatste bezoek voor ons.

18. We komen hier graag. Het eten is heerlijk en je krijgt veel. Personeel is vriendelijk.
    We vinden het zeker een aanrader. Het is er ook altijd erg druk dus dat is een goed teken!

19. Afgelopen zaterdag ben ik, samen met een vriendin, heerlijk uit eten geweest bij restaurant Mykonos! Toen we binnen kwamen werden onze jassen netjes aangenomen en werden we begeleid naar onze tafel. Knus tafeltje aan de zijkant van het restaurant.
    Het eten was overheerlijk! Ik zelf had een vlees schotel en mijn vriendin een vis schotel. Beide van hoge kwaliteit!
    De bediening was zeer vriendelijk.
    Al met al een super restaurant! Ik kom snel een keertje terug!

20. Afgelopen woensdag weer met mijn vriendin gegeten bij Restaurant Mykonos in Lisse. Het is een top restaurant waar wij dan ook zeer regelmatig komen. Het restaurant is knus en gezellig en heeft veel sfeer. De bediening is altijd gezellig en erg behulpzaam. Bij binnenkomst in het restaurant werd onze jas aangenomen en werden wij naar een gezellig tafeltje gebracht. Vervolgens kregen wij zoals altijd een heerlijk glaasje ouzo van het huis!

Erg leuk! Sinds kort heeft Restaurant Mykonos onbeperkt tapas eten van dinsdag t/m donderdag. Leuk om eens met vrienden te doen en de verschillende gerechtjes te kunnen proeven. De kwaliteit van het eten is altijd goed! Heerlijke gerechten die o.a. door chefin Janoula worden klaargemaakt. Wij genieten elke keer weer bij de Griek, die natuurlijk wordt gerund door de hele familie Arabatzis. Wajos, Janoula, Thanasi en Daniel ga zo door, ons zien jullie snel weer terug!

21. Nadat eerdere pogingen om hier te eten waren mislukt (restaurant nog niet open na de zomervakantie, te laat gereserveerd) is het zondagavond gelukt om een tafel te reserveren. Hoog waren mijn verwachtingen van dit restaurant, dat in de wijde omgeving als goed bekend staat. De ontvangst was goed, we kregen een mooie tafel. De bediening was snel en we kregen een schaaltje keftedakia van het huis met een glaasje ouzo. We bestelden een mix grill schotel voor 4 personen, tzatziki en brood. Op alle wensen werd adequaat gereageerd (geen saus over de salade). De borden werden netjes op rechaud gebracht, de salade zag er goed uit met lekkere verse ingredienten en ruim voldoende voor 4 personen. De hoofdschotel werd gebracht en toen begon voor mij de teleurstelling. De gyros was erg vet, niet lekker gekruid, de lamskoteletjes waren taai (diepvries?) en de bifteki met feta gevuld was matig (te veel brood door het gehaktmengel? het was heel erg zacht van binnen, weinig vlees/gehakt structuur). De souvlaki vond ik nog het lekkerst. Ook die was iets aan de droge kant. De tzatziki was lekker en de frietjes ook.
    Waar ik wel zeer over te spreken was, was de sfeer. De muziek was aanwezig, maar niet overheersend, er was geroezemoes van andere gasten zonder dat dit storend was. Er was voldoende personeel en alles zag er netjes en schoon uit.
    Al met al niet een restaurant waar ik nog een keer ga eten, helaas.

22. de Vries . A.

23. Mykonos is echt een restaurant waar je terug blijft komen. Door de gastvrijheid voel je je "thuis" en wordt vriendelijk ontvangen. Vanaf het moment dat je het restaurant betreed word je in de watten gelegd. Een vriendelijk en warm ontvangst in een ongedwongen sfeer. Het eten is uitstekend te noemen waar rekening word gehouden met de persoonlijke wensen van de gast. Prijs / kwaliteit is uitstekend te noemen je krijgt waar voor je geld. En las in een vorige recensie dat je wat langer op je eten moest wachten als het druk was. Kan alleen maar zeggen heb hier geen problemen mee, tenslotte ben je lekker uit en kun je alleen maar genieten van de intieme sfeer die het restaurant uitstraalt . van mij krijg MYKONOS een dikke 10. nog niet geweest? Dan kan ik mykosnos van harte aanbevelen.

24. Altijd super lekker! Leuke en vriendelijke bediening! Goed te betalen.

25. Top restaurant!
    Wij eten hier elke maand wel een keer, nooit problemen gehad!
    Vriendelijk personeel, lekker eten, en prijs kwaliteit is ook erg goed! En onlangs hebben ze ook wat aan het uiterlijk & sfeer van het restaurant veranderd!
    Vind het het Beste Griekse restaurant in de omgeving Bollenstreek!

Zeker een aanrader om een keer (of vaker) te bezoeken!

26. ik eet gemiddeld twee a drie keer per jaar uit. Tot nu toe tot alle tevredenheid, echter vanavond was het dramatisch. 1,5 uur wachten op je eten!!!. Het eten was niet slecht maar ook niet wat ik gewend ben bij dit restaurant. Half koud en sommige vleessoorten taai. Ik vermoed dat ze andere koks hebben. Al met al een slechte avond. Tip voor de eigenaar. Blijf alert en denk er niet te gemakkelijk over...

27. marjon

28. Heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer. Erg vriendelijk personeel. Een aanrader voor iedereen die van Grieks eten houdt.

29. Geweldige avond gehad, heerlijk gegeten na een prima advies van de serveerster. Top keuken en bediening, geweldig team. Ga zo door.

30. Wat een super restaurant!

Wij eten hier vrij regelmatig en dat kun je gewoon doen want er is gewoon echt heel erg veel keus. Het voorgerecht moet je nemen van verschillende voorgerechtjes. De sfeer is er altijd erg gezellig en de bediening is aardig, de eigenaar helemaal echt een topvent! Ik geef een 9 bij eten&drinken omdat je soms wat lang moet wachten maar dat komt omdat het er altijd druk is.

Je moet voor in het weekend wel echt reserveren anders loop je de kans dat je geen plekje hebt.

Echte aanrader.

31. Wij hadden een gemengde schotel voor 2 personen en alles was heerlijk gaar en vers klaargemaakt. Baklava als dessert was verrukkelijk. Sfeer was heel gezellig en toen we als laatste naar huis gingen, bleek het buiten erg hard te regenen. De eigenaar kwam meteen heel behulpzaam met een paraplu aanzetten zodat we tijdens de oversteek naar de parkeerplaats droog bleven.

32. De Ridder

33. Vriendelijk personeel, volle borden en kwaliteits vlees. Niet te vergeten, hele volle borden.

Ik kan wel zeggen de beste Griek waar ik gegeten heb.

34. Een aardig restaurant, niet erg speciaal. Personeel is aardig en de gerechten zijn matig.

35. Èrg aardige en behulpzame eigenaar.

Mijn dochter moet glutenvrij eten en dat is altijd mogelijk.

Denkt graag met je mee en maakt desnoods iets apart.

Al het eten vind ik er overigens prima van smaak en veel keus.

36. Een goed restaurant.

Het eten smaakt goed, vriendelijk personeel.

37. Heerlijk gegeten met z'n viertjes. We hadden zaterdagavond niet gereserveerd, maar het was geen probleem. Bediening was snel en keurig, vriendelijk. En het eten een echte aanrader!

Kortom, we hebben een leuke avond gehad.

38. We eten regelmatig in dit restaurant. Goede vriendlijke bediening. En het eten is perfect, heerlijk mals vlees. Gewoon een aanrader dus!

39. Nog nooit zo'n slecht restaurant meegemaakt.
    Het duurt een dik uur voordat je je eten krijgt iterwijl het restaurant nog maar 2/3 vol zit.

Als dan blijkt dat je vlees nog rauw is en niet eten bij 2 gerechten en het nog eens 20 minuten moet duren voordat je een nieuw gerecht krijgt waarbij de helft weer niet te eten is dan is mijn eetlust wel vergaan.

Het is veel te krap opgezet en de bediening is niet om over naar huis te schrijven.

Mijn oordeel is een zeer slecht restaurant waarbij de klant op de allerlaatste plaats komt. Heel ver van weg blijven.

40. fam. v.d. meij

Heel lekker eten. Is altijd gezellig druk. Hebben gezellige muziek avonden. Personeel en de eigenaren zijn erg vriendelijk.

Je moet wel even bellen om te kijken of er plaats is.

41. heerlijk gegeten, wel van te voren reserveren

42. Het eten is heerlijk, we hadden een plaats bij het raam dus dat was ideaal achter in de zaal is het wat gewoner. Voor ziet het er echt Grieks uit en het personeel en de eigenaar zijn echt vakmensen. Een echte aanrader