Hier zie je hoe de meningen over de Thijs & Aafke verdeeld zijn.

Vorige pagina

Volgende pagina

1. Super veel keus en heeerlijk! Wel erg weinig sfeer.

2. Al een aantal keer gegeten bij Thijs en Aafke. We kwamen op een zaterdagavond en het was best rustig, dat ben ik niet gewend van T&A. Het was niet heel druk en dan nog lang moeten wachten op ons drinken.

Ook het vlees laten bakken lokt niet echt, ook omdat ik het niet heel duidelijk vind wat er allemaal is. Misschien toch iets duidelijker maken op een bord ect? Buffet voldoende keus en prima kwaliteit.

6,3
  3. za 23 jan. 2016 hier gegeten. Eten was kwalitatief heel goed en drinken was ook prima in leuke sfeer.

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

4. Eerste kerstdag gebruncht bij T&A. Wij hebben niet gemerkt dat het Kerst was. Alleen de prijs was aangepast aan 25 december. Verder is alles hetzelfde als op andere zondagen. Voor ons geldt zeker geen T&A meer tijdens de Kerst.

5. Vandaag eerste kerstdag hier gegeten. Het buffet had helemaal niks met kerst te maken. Op het buffet stond werkelijk niks wat ons aan kerst deed denken. Met moederdag waren wij hier ook. Het buffet zag er vandaag precies het zelfde uit als toen.

Ook het toetjes buffet (softijs, vla en vruchten) zag er hetzelfde uit. Wat er stond was trouwens goed te eten, maar voor de kerstsfeer hoef je er beslist niet naar toe te gaan. Ook de sfeer er omheen wat beneden pijl, geen kerstmuziek , kerstman of feestelijk gekleed personeel.

Al met al met kerst gaan we hier zeker niet meer naar toe. Jammer gemiste kans voor Thijs en Aafke

6,1
  6. Als trouwe bezoeker gisteren weer heerlijk gegeten. Van de spareribs blijf je eten!

7. Bianca Wijbrands

Vorige week hier heerlijk gegeten, wat een verbetering t.o.v. ca 2/3 jaar geleden! Heerlijk warm en koud buffet, met live cooking. Ook leuk was dat er speciaal voor de kleinste kinderen twee pieten aanwezig waren waar ze mee op de foto mochten, door hun zelf gemaakt op de polaroid camera! We gaan hier zeker vaker naar toe!

Gezellige sfeer, goede bediening en heerlijk eten! Top!

8. Heerlijk gegeten! Zeer goede en vriendelijke bediening. En bij binnenkomst zeer gastvrij ontvangen door een erg vriendelijke, leuke spontane dame! De nieuwe eigenaar heeft het tot in de puntjes verzorgd. Echt een aanrader 👍

9. RB

Na mijn laatste recensie op 30 januari 2014 is het restaurant behoorlijk verbouwd, wat ervoor heeft gezorgd dat ze nu ook live cooking (aka een bakplaat) hebben, een hele verbetering. Al met al hebben mijn vriendin nu een toffe ervaring gehad en lekker gegeten, ook het personeel was vriendelijk. De prijs ligt overigens wel vrij hoog voor wat voor keuze ze aanbieden.

10. Ons 1e bezoek aan dit live cooking buffet restaurant. Kregen goede uitleg over de te volgen procedure voor het eten halen. Voor het voorgerecht was er keus uit 3 soorten soep en/of pasteitje met ragout. De keuze was geweldig zowel vis, vlees en vegetarisch. Ook de keus in dessert was zeer uitgebreid. Ook niet onbelangrijk; het eten was van goede kwaliteit. Voor een vaste prijs mag je zoveel eten als je wil. Onze tafelgastvrouw was zeer attent en vriendelijk. Voor de drankjes worden acceptabele prijzen berekend. Zullen dit restaurant zeker aanbevelen.

11. Jos debby buikema

Goedendag, wij hebben zondag een buffet gehad. We hebben genoten, vriendelijk personeel. Het was heerlijk ook de wok. Er was te veel om op te noemen, voor iedereen wat wils. Wij komen hier zeker terug, voor iedereen een aanrader.
    Groet Jos Debby

12. R.A.Leenders

Heerlijk gegeten bij Thijs en Aafke. Uitgebreid buffet, goede prijs/kwaliteit verhouding. Leuk voor kinderen.

13. Familie Reinholtd

Wij hebben voor een verjaardag thuis een hapjesschaal en een heerlijk eiersalade besteld. Geweldig, lekker, smakelijk en heel mooi opgemaakt. Dit was voor ons de derde keer. Ook al moeten we er een aantal kilometers voor rijden. Je inzet is rijkelijk beloond. Ook onze verjaardagsgasten waren zeer verrast. Een aanrader!!

14. Kendal en Nick

Wij waren op vakantie vanuit Amsterdam en vonden dit een leuke plek om te dineren. Eenmaal aangekomen werden we vriendelijk onthaald. Het eten was lekker en we hebben een harstikke leuke avond gehad en gingen met een volle buik naar huis :D

15. Jos en Anneke

Op 14 september gegeten naar aanleiding van onze trouwdag. Het was weer als gewoonlijk: super lekker en gezellig. Voor ons een aanrader!

16. Was gezellig. Receptie vonden wij niet vriendelijk, te zakelijk.

17. Paulina

18. Y. de Jong-Schenkel en P.W. van Nus

Leuk restaurant, vriendelijk personeel en het eten is zeer gevarieerd en erg goed.

19. Zeer verrast, na vernieuwing nu met live cooking nog een breder aanbod. Geen grote ruimte maar gezellige huiskamers. Vlotte bediening en vriendelijk ontvangst. Luxe desserts en mooie presentatie. Voor de kids ook genoeg keuze. Wij komen zeker nog eens weer.

20. H. Vriesema

Wij zijn geweest voor een lunch en wij kregen een heel uitgebreide lunch geserveerd, smaakvol opgediend. Zeker een restaurant wat voor herhaling vatbaar is.

21. Heerlijk gegeten in een vriendelijke omgeving. Alles ziet er erg verzorgd uit. De live cooking is een zeer goede aanvulling op het gebodene. Veel keus aan gerechten.

Vaker geweest en weer zeker voor herhaling vatbaar.

22. Jaren terug kwamen wij hier graag en was het goed. Dit jaar twee maal geweest. Beide keren zeer teleurstellend. Het lijkt op een ziekenhuisrestaurant.

Simpele gerechten. Goedkope ingrediënten. Geen goed stukje rundvlees. Allemaal kip, varken of frituur. Het is er erg druk en gasten smeren met het eten. Het eten staat er ook onbeheerd. Er wordt niet hygiënisch mee ongesprongen. Kinderen zitten met hun vingers overal aan. Prijs/kwaliteit niet in verhouding. Sfeer is matig omdat het er zo vol zit.

Ordinaire vreetschuur. Wij komen even niet meer.

5,1
  23. Wij komen hier heel af en toe eten als we in de omgeving zijn. Na de eerste keer enkele jaren geleden is er van dit restaurant eigenlijk weinig meer over. Eten is koud, vlees van de bakplaat is dramatisch. Biefstuk is een klein taai lapje. De toetjes komen regelrecht uit de vriezer van de Aldi zo lijkt het. In de kinderhoek liggen 5 Dino's, 1 potlood en nog wat kapot baby speelgoed. Onze kinderen hadden het dus snel gezien. Al met al niet zo vreemd dat wij om half 9 nog de enige waren. Dit was voor ons de laatste keer. Genoeg alternatieven in de omgeving.

24. Met 4 volwassenen en 2 kleine kinderen wezen brunchen. Was goed voor elkaar, genoeg van alles en veel keus. We gaan vast en zeker nog een keertje!

25. Josefina Swijgman

Zaterdag 11 juli 2015 zijn mijn man en ik bij Thijs en Aafke wezen eten. Ik ben een hele moeilijke eter, die kwaliteit hoog in het vaandel heeft (en daar soms iets te veel voor betaalt). Echter bij Thijs en Aafke, veelzijdig eten voor een billijke prijs, super gewoon. Niet alleen het persoonlijk ontvangst bij aankomst, de sfeer, de bediening, alles is gewoon top. Een aanrader dus en zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt luitjes voor jullie gastvrijheid!

26. wolbers

Goed eten en een goede service. Een aanrader.

27. Wij hebben hier heerlijk gegeten. Zowel warm als koud buffet heerlijk en veel keuze.
    Dessertbuffet was super. Omdat het zo goed bevallen was zijn wij de dag erna nogmaals daar gaan eten.

28. Aardige mensen, prima verzorgd buffet en ongelooflijk goedkoop voor het gebodene.

29. thj passmann

Na paar jaar er niet geweest zijn, zijn we er nu uiteten geweest samen met mijn schoonmoeder. En we hebben er van genoten. Eten was zeer goed. En de bediening was buitengewoon goed. Een aanrader. We komen weer. Groetjes theo en geertje uit coevorden.

30. We hebben hier lekker en gezellig gegeten. Voor de meimaand prijs zeker waard. Er was van alles genoeg. We komen zeker een keer terug.

31. Harry en Nelly Sauren

Op weg vanuit Limburg naar ons hotel in Odoorn ontdekten we dit restaurant. Dezelfde avond bezocht en zo tevreden, dat we ook de daarop volgende dag weer reserveerden. Na twee dagen wilden we de laatste dag van ons weekend even wat anders. Zeker tegen de mei aanbiedingsprijs een goede prijs kwaliteit verhouding. Veel variatie en zeker voor elk wat wils. Senioren zoals wij eten graag kleine porties en dan is het prettig om toch van alles te kunnen proeven.

32. Fam. van der Vliet

We hebben lekker gegeten. Er stond een lux buffet klaar. Een van ons is vegetariër en had toch ruime keuze uit al dat lekkers. Ook het dessertbuffet was uitstekend! De ontvangst kan beter. Er zat niemand bij de receptie.

33. Barbara

Wij hebben heerlijk gegeten. Vooral de kip in biersaus is een topper.

34. S.R. Riemersma

Heel gezellig ingericht restaurant met goede service en heerlijke gerechten! We hebben gesmuld van allerlei (hollandse) lekkernijen. Ook heel geschikt als je gezond & verantwoord wilt eten.

35. Arnold

Wij zijn 08-05-15 voor de 6e keer bij Thijs en Aafke wezen eten. Was weer geweldig. Prettige ontvangst. Keurig beleefd/attend/behulpzaam personeel. Voldoende variëteit in keuze van de gerechten. Zeker met het nieuwe concept.
    Kipfile, vakenshaasjes, biefstuk, zalm en gamba's kon je op verzoek laten bereiden evenals pannekoeken(desgewenst met spek). Eten dat warm of koud moest zijn, was dat ook.
    Prijs-kwaliteitverhouding goed. In de maand mei E. 19,50.

We komen zeker terug

36. Wij waren gisteren 8 mei bij Thijs en Aafke te eten met onze vrienden. Prachtig hoe alles was verbouwd en we werden vriendelijk ontvangen en naar onze tafel begeleid. En het eten was geweldig. Een dikke 10 van ons allemaal. Onze vrienden waren ontzettend te spreken over het eten.

Dit is voor herhaling vatbaar. Zo doorgaan lieve mensen.

Jan en Aly

37. Wij zijn afgelopen vrijdag bij Thijs en Aafke gaan eten. We kwamen er zeker 4 keer per jaar, maar dit was de laatste keer daar.

De vorige keer gaven wij aan dat het eten niet echt warm was, ze zouden het doorgeven. We dachten gaan het nog een keer proberen omdat we het eerst altijd goed vonden en het kan een keer gebeuren, maar weer lauw eten en we vonden de nieuwe opstelling echt geen verbetering.

Voor ons de laatste keer, heel jammer want we kwamen er eerst graag, maar we betalen niet voor lauw eten.

2,5
  38. Samen met mijn echtgenote heb ik op 29 april hier gegeten. In verband met het 10 jarig bestaan van het restaurant, en daarmee een gereduceerde prijs, waren er veel mensen. Parkeren tot in de berm maar je hoefde nooit ver te lopen. Het restaurant is opgedeeld in kleinere eenheden en wij kwamen in een ruimte met ongeveer 20 personen.

Ondanks de drukte heb je hierdoor niet het idee dat het vol is. Bij het buffet leken de rijen erg lang maar doordat er een warm en koud deel buffet is loste de "file" heel snel op. Ik heb respect voor het personeel die ondanks de drukte een goed humeur bleef houden en ook er voor zorgde dat er continu aangevuld werd.
    Eenmaal was de heerlijke aspergesoep op maar ook dat was in no-time weer aangevuld. Op de kwaliteit van het eten is niets aan te merken, voldoende keus, voldoende warm en geen lege schalen.

Life- cooking hebben we geen gebruik van gemaakt dus daar heb ik geen mening over. Een geweldige avond gehad voor een schappelijke prijs. Ook bij een normale prijs, van 25 euro, is er op de prijs kwaliteit verhouding niets aan te merken.

39. Familie van Heusden

Heerlijk gegeten, gezellig druk i.v.m. de schoolvakanties. Uitgebreid buffet met vele keuzes en mogelijkheden. Normaal is de prijs € 25 p.p. en dat is best wel pittig, nu i.v.m. 10 jarig bestaan € 10,- korting en dat is een zeer aantrekkelijke prijs.

40. Gisteren hier geweest om weer eens heerlijk te gaan uit eten. Met de nieuwe formule is er veel veranderd. Bij binnenkomst loop je als gast mekaar behoorlijk in de weg doordat de receptie anders is opgesteld dan voor de verbouwing staat haast tussen de klapdeuren. Het buffet is behoorlijk achteruit gegaan, het was net of alles op de goedkope toer gaat. Bakken worden te laat of niet bijgevuld. Lange rijen bij de bakplaat waar de kok het verschil tussen varkenshaas en varkensfilet niet kent. Dit was voor ons de laatste keer. Zonde het was hier altijd goed en nu...

3,7
  41. Judith Geerts-Berends

Heerlijk met mijn mannen gegeten! Lekker en overzichtelijk buffet! Mooie open keuken met live cooking!
    Zeker voor herhaling vatbaar!

42. Heerlijke avond tafelen, wat lawaaierig als het druk is en rijen bij het buffet maar dat hoort er ook een beetje bij. Service en klantgerichtheid is prima, goed eten voor een goede prijs!

43. Uitstekend, genoeg keus in warm en koud buffet of live cooking, lekkere toetjes, goede huiswijn.

44. Was helemaal super, ruime keus, gezellige sfeer en aardig personeel

45. Zonnebloem Emmen & omstreken

We hebben afgelopen vrijdag heerlijk bij jullie mogen eten. Personeel erg vriendelijk het behulpzaam. De nieuwe uitstraling van het eet buffet en een gezellige chefkok waren uitstekend!! Zeker de moeite waard om nogmaals te gaan eten! Personeel bedankt voor een zeer geslaagde avond.

46. Onverwachts hier terecht gekomen. Goede sfeer, met enthousiaste mensen. Eten redelijk tot goed. Live cooking redelijk. Goede prijs kwaliteit verhouding.

47. E.Hekkema

Schandalige vertoning van hoe je niet een buffet in deze vorm moet gaan neerzetten! Biefstuk die gewoon niet goed gebakken is, kiprollade wat echt naar een stuk karton smaakt, schnitzel die naar vis-stick smaakt, sauzen met een korst/vlies erover, ragou bakjes dies gewoon slof zijn!

En dan had ik nog gasten meegenomen ook! Heb veel buffetten meegemaakt maar dit is echt slecht.

Totaal geen aanrader!

48. Joosten

Onze eerste ervaring met restaurant Thijs en Aafke was geweldig. Leuke en gezellige binnen en buitenkant van het restaurant, vriendelijk ontvangst door personeel en heerlijk gegeten. Zeker een volgende keer weer naar Thijs en Aafke.

49. Gisteren heerlijk gegeten. Fijn, de open keuken. Veel keus. Heerlijke verrassende gerechten, zoals Mediterraans en Grieks. Vriendelijke bediening en gastheer. Ga zo door!

50. Als je eens echt slecht wilt eten dat je achteraf denkt: had beter thuis kunnen eten: dan moet je naar Thijs en Aafke gaan... Zelfs de sinaasappelsap komt uit de pakken van de Aldi. Typisch zo'n kwak buffet, gewoon een flinke zooi kant en klare troep uit blikken/pakken en flessen in schalen doen en op een buffet gooien. Taai vlees, niks bijzonders, veel lege bakken, live cooking stelt helemaal niks voor... Serieus, ben nu echt voor 't laatst geweest, en zou mij niks verbazen als deze tent binnenkort eens een keer dicht is omdat ze failliet zijn...

52. De high tea was heerlijk en uitgebreid. Alles met zorg bereid en afwisselend van beleg en zoetigheid.
    Er is ook uitgebreide gelegenheid om familiefeesten of werkuitjes te houden in diverse ruimtes

53. Harm en bini

Gisteren heerlijk de zondagbrunch meegemaakt. Zaterdag gebeld of er nog plaats was, dit was er gelukkig nog. Er was van alles deze ochtend, wij komen zeker een keer weer.

54. R.bloemendal

Wij hebben 6 Maart 2015 in het nieuwe verbouwde restaurant gegeten van Thijs en Aafke en het was super. Alles; het eten, de bediening, de binnenkomst, teveel om op te noemen. Als wij familie uit het westen op bezoek hebben komen we altijd bij jullie eten.

55. tineke redder

Mijn ervaring met Thijs & Aafke was heel plezierig. Het eten was heel goed en zeker genoeg. De sfeer vond ik ook heel gezellig. De service was uitstekend, wat ik vooral vond was het team die op elkaar zo zijn ingespeeld, ze wilden met alles meedenken en meehelpen, al met al veel lof.

Tineke Redder

56. Jasper van manen

Lekker eten, veel keuze, goede sfeer. Een beetje duur maar goede ervaring.

57. Donderdagavond bij Thijs & Aafke gegeten samen met mijn man en kinderen. Het was redelijk druk, maar door de aparte kamers, merk je daar weinig van. We hebben heerlijk gegeten ook van de bakplaat en daarnaast zijn er nog genoeg andere lekkere gerechten, ik vond vooral de honing kip heerlijk :) De kinderen hebben ook genoten, er is een speciaal kinderbuffet en ook de pannenkoeken vonden ze heerlijk. Personeel is zeer vriendelijk en gastvrij, wij komen zeker nog een keer terug!

58. vader, moeder en dochter

Vrijdagavond 18.00 Thijs en Aafke bezocht. Het eten was goed voor mekaar. Goede ontvangst, vlot personeel, gezellige sfeer en super service! Er werd speciaal caramel saus gehaald waar ik heel blij mee was! Al vaker bij Thijs en Aafke geweest, maar nog niet met de life-cooking. De life-cooking heeft goed uitgepakt. Wij hebben een top avond gehad en zijn goed gevuld weer richting huis vertrokken. Wij blijven zeker terug komen!

59. Het gaat mij aan het hart, ik ken het restaurant al vanaf de oprichting en kom er regelmatig. Tijdstip: donderdagavond 18.45 uur, in de Voorjaarsvakantie. Het merendeel van de bakken met warme gerechten was of leeg of dermate ingedroogd dat het er niet bepaald appetijtelijk uitzag. Ook het koude gedeelte verdiende de nodige aandacht. Je zou nog kunnen scoren met het nagerecht maar daar was de keuze in fruit beperkt tussen 2 soorten blikvruchten en een schijf onrijpe meloen afgezien dan van de geprefabiceerde gebakjes en soesjes, maar daar moet je van houden.
    Het restaurant profileerd zich met Life-Cooking, dat is toch echt meer dan een hele jonge kok een stukje vis of vlees te laten bakken (een lege bak met bloed waar de biefstuk in heeft gelegen heeft er ruim een half uur gestaan). Het hele restaurant wordt bestierd door hele jonge mensen, ik mis een gezicht van een manager die zowel de keuken als de bediening aanstuurt. Al met al, veel te veel prijs voor deze kwaliteit.

3,9
  60. Bep en Chris Hoefsloot

Toevallig bij jullie terechtgekomen en zonder reservering toch heel hartelijk ontvangen. Gastvrij en gezellig, prima gegeten en als afsluiting een super toetjes buffet.

Voor herhaling vatbaar.

61. faam. meijering

Prima buffetrestaurant met gezellige life cooking. Smakelijk eten, voldoende eten bij buffet. Ruime zitplaatsen om ongestoord te kunnen genieten.

62. jenny_dejong_@hotmail.com

Eenvoudig, gezellig en ruime keus aan eten.

63. Zaterdag 17 januari gegeten bij Thijs en Aafke met de gehele familie (10 personen). Het eten was heerlijk en de bediening zeer goed en vriendelijk. Kortom dit is zeker voor herhaling vatbaar. Familie Groenewold Odoorn ...

64. Lekker eten en een hele goede service!

65. Vrijdagavond 16 jan gegeten bij Thijs en Aafke. De sfeer en het vriendelijke personeel is altijd goed. We hadden meer verwacht van de life cooking, dat moet ik eerlijk bekennen. De beenham in mosterdsaus is een echte aanrader.

66. linda/ben eijkenbroek

Inderdaad gezellig en goed. Gezond is het eten zeker, vers en ook wordt het snel aangevuld. De hoeveelheid die je eet kan niet gezond zijn, 2 lijndagen zijn nodig om weer in de juiste vorm te komen. Zeer vriendelijk personeel.

67. Vriendelijk personeel, prettig een eigen plekje te hebben maar we waren met 23 man, schoonmoeder vierde haar 92ste verjaardag. De verwarming stond uit, veel bakken waren leeg en werden niet goed aangevuld, de saladeschalen waren ook bijna leeg, de spruiten keihard, het saté vlees droog en de saus aangebrand, de ''live cooking'' was zeer beperkt en nergens een sausje bij, de vuile borden stapelden zich op en werden niet weg gehaald, wij hadden sterk het gevoel dat wij de laatste restanten aan het opeten waren. Kortom thijs en aafke is niet meer wat het was... jammer.

1,8
  68. Zaterdag 10 januari gegeten bij Thijs en Aafke met 6 personen.

We hadden een mooie plek aan het raam, een gezellige ruimte waar we heerlijk hebben gegeten. Het buffet was erg uitgebreid en van een goede kwaliteit. Mooie gerechten welke goed op smaak waren en de bediening was erg attent en oplettend.

69. 1e kerstdag met de familie bij Thijs en Aafke gegeten, wij hebben heerlijk gegeten, en de bediening was zeker niet traag. We zijn met een heerlijk vol gevoel weer naar huis gegaan.

We komen graag weer een keer terug.

70. Wij waren 1e kerstdag bij Thijs en Aafke! Hebben zeer slechte ervaringen over dit restaurant. We moesten een half uur in de rij staan, deze rij begon bij de ingang van het restaurant. Het eten was verre van heet. Daar we een ALL in arrangement hadden, was de bediening zeer traag. Een half uur op een consumptie wachten was heel normaal! Wat ook heel erg was, was dat de wc gewoon nat was! Kennelijk was er deze dag als het ware lekkernij geweest. Onze zoon is bijna tot twee keer toe in deze WC uitgegleden. Al met al was deze dag gewoon een flop!!

Fam. B. Ziengs

71. Afgelopen vrijdag 12-12-2014 een bedrijfs etentje gehad bij Thijs & Aafke. Nu kenden ik het Buffet restaurant Thijs & Aafke door dat ik er met familie al vaker ben geweest. Deze keer heb ik het restaurant weer anders leren kennen. Ik beveel Buffet restaurant Thijs & Aafke zeker aan voor een bedrijfs uitje of andere leuk feestje. Weet je niet wat je graag wil, Thijs & Aafke staat voor je klaar en denkt met je mee en spelen daar graag op in. Voor ons bedrijf was het een gezellige avond waar we met veel plezier op terug kijken.

72. Slecht smakeloos eten. Aardappelgerechten lauw en slap. Vleesgerechten niet lekker, alles smaakt hetzelfde. Lijkt allemaal lang in warmhoudbakken te liggen. Live cooking stelt weinig voor... stukje vlees of vis wordt ter plekke voor je gebakken. Maar de rest blijft warmhoud eten. Dessert was ok. Voor dit geld kan je ergens anders stukken beter eten.

2,8
  73. Ik kom al enige tijd bij Thijs en Aafke. Ik zie gewoon dat het niet meer is als het geweest is. Het eten word minder of het is iedere week hetzelfde, ook de Live en Cooking. Vind ik niks voorstellen. Vroeger was het beter dan nu. Ook de soorten gerechten zitten haast geen smaak meer aan, zoals Spare Ribs. De vorige keer vond ik ze gewoon niet te eten en heb ik ze toen ook gewoon laten staan terwijl het anders altijd goed was, vol smaak. Voor de rest kwaliteit. Gastvriendelijkheid en service. Dit is een goed restaurant en daarom zal ik ieder die een keer een buffet wil meemaken dit restaurant wel adviseren.

1,7
  74. Zeer klantvriendelijk personeel, gastvrij en keuze zat. Alles wat op is wordt weer bijgevuld, mooi buffet. Lekker al die salades en tapas maar de warme gerechten zijn ook heerlijk. Personeel top.

75. Vanavond hier gegeten en daar werden we niet vrolijk van. Drinken wordt behoorlijk verdund met water, erg smakeloos. Niet heel gevarieerd eten, en zeker niet waar ik voor naar een restaurant zou gaan. Salades voornamelijk alleen maar vis. Na de vernieuwing van dit restaurant is het er zeker niet op vooruit gegaan. Voor de prijs die je betaalt kun je veel beter ergens anders gaan eten. Veel te duur voor deze kwaliteit. Nee, mij zie je hier niet meer terug. Jammer!

76. j jaspers

Afgelopen zondag met dubbele gevoelens op pad gegaan. Hoe kunnen er zulke slechte recensies worden gegeven? Dus zelf maar eens gekeken hoe het zat, want bij voorgaande keren was het echt niet zo slecht als hier beschreven staat. Ik kan hier nu wel gaan schrijven dat alles heerlijk was, want zo hebben wij het ervaren. Maar ik heb ook eens gelet op andere dingen. Het is er namelijk heel erg schoon. Alles is mooi geschilderd en er hangt een prettige sfeer. Lekker gezellig en een knusse grote kamer, en niet in van de grote zalen. Ook waren alle tafels bezet. Ik geloof dat ik dan echt niet verder hoef te schrijven dat is toch de beste reclame. Wij komen zeker terug.

77. Slecht: koude slappe friet, lauwe slappe gebakken aardappeltjes, rode wijnsaus zat als een uitgedroogd vel over de varkensfiletlapjes, de ijshoorntjes waren lang niet vers meer, creme brulee werd niet bijgevuld evenals pannacotta.

78. sjon philips

Heerlijk gegeten. Zeer gezellige sfeer. Fijne bediening.
    Ga zo door.

79. Eten was koud, de bakken waren leeg, er zat een uur tussen het bezorgen van het drinken. Nooit weer. De manager zei dat hij blij was dat we weg gingen, we klaagden te veel.

80. Heerlijk gegeten, voor iedereen ruime keuze, voor de kinderen een speeltuin buiten en binnen een kinderhoek. Kortom wij komen snel weer.

81. Afgelopen zaterdag ging ik met mijn man, dochter & ouders. We werden vriendelijk ontvangen, en er werd uitleg gegeven over het buffet. Het personeel was erg vriendelijk, en het eten was heel goed. De bakken waren vol, en er was ook een kinderbuffet voor mijn dochter. Er waren genoeg gerechten. Ik zou zeker nog een keer terugkomen!

82. Na een hele tijd niet te zijn geweest ben ik afgelopen zondag weer eens bij Thijs en Aafke wezen eten.
    Prachtig mooi restaurant! Toen wij er waren was het thema wereldweken waardoor er veel diversiteit is aan gerechten. Wat ik mooi vind aan buffet is dat je van alles wat kunt proeven. T&A verdiend een pluim voor de vele salades en het overheerlijk dessertbuffet. Wat onze kinderen erg leuk vonden was hun "eigen" kinderbuffetje. Zo konden ze zelf hun eten halen!

83. van der Veeken

Afgelopen week met een groot gezelschap gegeten, was erg lekker en gevarieerd! Ik begrijp de negatieve beoordelingen niet.. er was veel keus zowel warm als koud, ook heerlijk softijs bij het toetjes buffet wat het erg goed deed bij de kids.. voor ons zeker voor herhaling vatbaar! Je hebt er verschillende kamers waardoor als je met groot gezelschap ben wat meer afgesloten kunt eten.

84. Ben er nu een paar keer geweest. Prijs/kwaliteitsverhouding goed.
    Als je hoogstaand wilt eten, moet je naar een à la carte restaurant gaan waar je minimaal het dubbele kwijt bent. Als je gewoon even relaxed lekker wilt eten, zonder te moeten wachten op de volgende gang en dit dus zelf kunt bepalen, ben je hier aan het juiste adres!

85. Zo van de groothandel in de magnetron en onder de lamp.

Wel kindervriendelijk, maar pak dan een zak patat van de snack kar bij de speeltuin.

2,9
  86. Gisteren uit eten geweest bij Thijs en Aafke. Eten was warm meer niet. Bediening all in was erg zuinig, om twintig voor zes drinken besteld nu nog niet gekregen. Ook veel eten met dikke sausen speklappen die drijven in het vet. Ga er voorlopig niet weer heen.

87. Het is grotendeels blikvoedsel/ opwarm maaltijden van een groothandel. Hiervoor hoef ik niet naar een restaurant. Het valt me tegen qua smaak en diversiteit.

Ik zou hier ook nooit meer naar terug gaan!

Het personeel is vriendelijk, maar zelden gezien om bestellingen op te nemen voor drankjes.

Ik ken betere plekken waar je kunt eten voor dit geld!

88. J Klaassen

Ben gisteravond wezen eten en het was uitmuntend. Ben hier vaker geweest en het heeft me elke keer een volle buik gegeven.
    Ik zou voor de mensen die nog nooit bij Thijs en Aafke zijn geweest zeker aanraden om een keer langs te komen, want het was verrukkelijk!
    Gewoon in 1 woord: geweldig lekker, ik ken geen ander restaurant in Drenthe wat qua service, eten en drinken, sfeer, en prijs kwaliteit verhouding beter is.
    Ik kom hier zeker nog een keer!!

89. Bij binnenkomst werd ons wat vertelt over de gerechten en dat was netjes. Toen werden we naar onze tafel gebracht, tot zo ver prima. Maar toen we aan het eten begonnen waren we al snel klaar. Varkenshaas droog en taai, shoarma koud. Gebakken aardappelen waren ook koud en taai. Saté was gewoon ook niet lekker er lag ook nog iets van vlees met mosterd saus maar met je mes kwam je niet door het vlees. Pangafilet met witte saus was uitgedroogd. Het nagerechten buffet was oke maar daar kan je ook weinig aan verpesten dat was dan ook het lekkerst.

Conclusie: wij gaan er nooit meer eten

2,8
  90. Jaap

Na het lezen van onderstaande meningen met frisse zin afgereisd naar dit restaurant, je wil tenslotte geen spelbreker zijn als je met groep gaat. Ons voorgenomen niet met een negatief gevoel aan tafel te gaan. De indruk van het restaurant en de ruimtes is prima, mooi gebouw en leuk aangekleed, ziet er verzorgd uit. Dan het buffet, erg uitgebreid, netjes en fleurig gepresenteerd met (overmatig) veel keuze. Meeste gerechten niet bijzonder, waarschijnlijk groothandel producten die klaargemaakt worden, slechts een enkel gerecht wat (deels) zelf bereid wordt. Nagenoeg alle gerechten kun je zelf klaarmaken als je 2 dagen in de keuken zou meelopen, met onderdelen als rookworst, speklapjes, saucijsjes, gehaktballen (in saus), schnitzel e.d. kun je stellen dat het geen culinair buffet is. Vlees/visgerechten die niet volledig onder de saus staan zijn of worden snel droog en koud. Alles op een rijtje zettend is de conclusie dat je hier naar toe kan gaan om te eten, maar hier krijg je absoluut niet een "uit eten" gevoel, zowel door sfeer als samenstelling en kwaliteit van de gerechten. De bediening doet het aardig maar omdat ze in hoog tempo moeten werken creëren ze niet de sfeer sfeer zoals je die hebt in een a la carte restaurant. Zeker als ze aan het eind van de lange tafel staan te roepen; "wie heeft er een cola besteld?" enz. Als je met een gezellige groep bent die niet al te hoge eisen stelt kun je hier gaan eten, maar voor dit geld kun je in vele andere restaurants zeker beter eten.

3,2
  91. Vandaag daar gegeten.

Kwaliteit van het eten was over het algemeen matig tot slecht. Zalm was 'waterig' veel vlees was niet mals en zat geen smaak aan. De sausjes moesten de smaak maken. Aan de salades was niet veel aandacht besteed.

Personeel is niet geselecteerd om er een prettige avond van te maken.

Kortom: snel scoren en hopen dat je niet teveel eisen stelt aan het eten.

Ik kom hier niet weer.

2,6
  92. Tja wat zal ik er van zeggen.....
    Het restaurant ziet er voortreffelijk uit, je kunt duidelijk zien dat hier veel aandacht aan geschonken wordt.
    Daarentegen het eten.... Tja
    Laten we het zo zeggen dat ik er geen 22,50 euro voor over heb per persoon exclusief drankjes..het eten is gewoon niet bijzonder te noemen of je moet thuis al altijd alleen maar gekookte aardappelen met blikgroenten en goedkoop vlees eten.
    Ieder zijn ding, maar ik weet zeker dat je voor dat geld elders beter te eten kunt krijgen.
    Het personeel wil ik niks over zeggen dat vind ik bijna overal matig.
    Er zullen vast mensen zijn die dit restaurant geweldig vinden, maar ja, smaken verschillen nu eenmaal en jullie moeten natuurlijk zelf uitmaken of ik gelijk heb of niet.
    Mvg Ferdinand Bos

3,4
  93. Na gereserveerd te hebben, deze recensies even doorgelezen (hoort natuurlijk in omgekeerde volgorde maar ja..). En dus met een: het zal wel tegenvallen" naar dit restaurant gegaan. Maarrr: zeer vriendelijke en vlotte bediening, ruim voldoende te eten en te kiezen, sfeervolle ambiance. En natuurlijk zijn de gerechten geen culinaire hoogstandjes, maar wat mag je verwachten voor 22,50? Als ik in de buurt zou wonen, zou ik zeker terug komen bij "Thijs en Aafke".

94. Gisteravond bij Thijs en Aafke gegeten. Viel allemaal niet mee. Koude voorgerechten wel redelijk, maar de meeste niet vers. Warme happen waren droog, lauw en zonder veel fantasie gekozen. Meestal blikvoedsel en het bijvullen verliep moeizaam. Hadden buffet inclusief drinken, maar de bediening was bijna niet bij de tafel te krijgen.

3,1
  95. Schuiling

Hallo. Bel ik om te reserveren voor vier personen, waarvan een persoon een maagbijpass heeft dus niet veel
    kan eten, moeten wij daar de volle pond voor betalen. Dit is toch te gek voor woorden en beslist niet klantvriendelijk. Ik heb zelfs een bewijs dat ik die operatie hebt ondergaan. Dus Thijs en Aafke zien ons niet weer, ook niet met ons bedrijf. En we gaan het zeker door vertellen. Hoe klant vriendelijk jullie zijn. Nee dus!

Mevr Schuiling

96. Wij zijn op zaterdagavond 12 oktober bij jullie in het restaurant geweest.We hebben genoten van het fiijne buffet. Het was fantastisch.

97. JP

Tsja... wat zal ik zeggen... We komen hier toch al een aantal jaar af en toe eens. Maar de laatste paar keer gaat het duidelijk achteruit. Het eten is best oke, maar verwacht geen culinaire hoogstandjes. Hoeft ook niet trouwens. Soms liggen warme gerechten een beetje te lang in de au bain-marie bakken, waar het er niet echt lekkerder van wordt. Maar dan de bediening. Wat een aanfluiting. Communicatief niet vaardig, zeggen amper wat en komen enorm beperkt langs voor drinken, vooral als je in een apart zaaltje zit. Terwijl ze het daar toch van moeten hebben zou je zeggen.

Nee, ik kom er voorlopig niet meer. In deze prijsklasse zijn er echt betere alternatieven. Helaas.

98. Viel niet echt mee. Koude voorgerechten wel oké, warme maaltijden vielen tegen. Lauw en weinig smaakvol. Niet echt uit-eten-gevoel gekregen.

99. Fantasieloos blikvoedsel, dat in een veel te warme en benauwde ruimte moet worden genuttigd. Het enige dat niet goed warm was, waren de warme gerechten.

2,4
  100. Hier gegeten op zondag avond. 2 woorden: echt slecht. Er worden op de site zoveel voorgerechten aangegeven. Diverse salades kan er beter neergezet worden. Hoofd gerechten ook bar slecht vet droog bah. Nagerechten, tsja ziet er leuk uit. Er staat vers fruit. Ja, mandarijnen uit blik en divers fruit uit blik. Muffins gewoon van de groothandel. Alleen softijs automaat geen ander schepijs. Kleine diverse soorten minigebakjes, ook groothandel. Borden snel weg ja klopt. Drank wordt slecht op gelet. Zonde van het geld. Kan wel betere bedrijven noemen voor dit geld, en dan nog met drank erbij in.

Vorige pagina

Volgende pagina