• Lid sinds 30 januari 2014

Rue de la Gare

2. Rue de la Gare

Wereldrestaurant Puur

Emmen

RB heeft nog geen foto toegevoegd

1. RB's profielfoto
    RB heeft een recensie geschreven voor Zanzibar Beachclub

RB

Als je aan de bediening vraagt of het vlees losjes op het bot van de spare ribs zit en het wordt bevestigd verwacht je toch dat het daadwerkelijk zo is. Toen we de spare ribs kregen waren ze flink droog en moest het er echt vanaf gebeten worden. Na aangeven bij personeelslid werd er met de ogen gerold en geïnsinueerd dat het niet zo is. Volgende keer hier maar niet meer zitten.

Overigens ook jammer dat ze maar 1 soort dessert hebben.

2. RB's profielfoto
    RB heeft een recensie geschreven voor De Colonie
    Nederlands Breda

RB

‪7up bestellen en fanta brengen, broodje pulled pork bestellen en een broodje roasted pork brengen. Niet echt heel erg oplettend van het personeel. Thee erna was van de zaak, dat was dan wel weer netjes.

5,9
  3. RB's profielfoto
    RB heeft een recensie geschreven voor Wereldrestaurant Puur

RB

In het eerste jaar dat Puur nu open is al een behoorlijk aantal keren gegeten in dit Wereldrestaurant. Eten is eigenlijk altijd wel goed, net als de sfeer.

Aardig wat reacties dat het druk en rumoerig is, wat hadden die mensen anders verwacht bij zo'n groot restaurant? Ook heb ik een aantal reacties gelezen waarin word geclaimd dat het rommelig is maar daar kan ik me totaal niet in vinden, het ziet er eigenlijk altijd netjes uit. De koks bij het wokken en de grill zijn wat soms wat nukkig, maar dat lijkt een beetje bij dit soort koks te horen (aangezien het bijna bij elk wok-restaurant zo is). Personeel is altijd professioneel maar wanneer de avond vordert lijkt de aandacht om het afruimen van de tafels te verminderen waardoor dat soms wat langzaam gaat.

4. RB's profielfoto
    RB heeft Rue de la Gare toegevoegd als favoriet restaurant
    Stationsstraat 8 Emmen
  5. RB's profielfoto
    RB heeft een recensie geschreven voor Rue de la Gare
    Internationaal Emmen

RB

Nu een aantal keren bij dit restaurant gegeten en erg tevreden, kwaliteit van het eten is altijd goed en vooral belangrijk, altijd lekker en met aandacht bereid. Personeel is ook altijd erg vriendelijk.

6. RB's profielfoto
    RB heeft Pllek toegevoegd als favoriet restaurant
    TT. Neveritaweg 59 Amsterdam
  7. RB's profielfoto
    RB heeft een recensie geschreven voor Pllek
    Internationaal Amsterdam

RB

Fijne tent, altijd gezellig en prima service. Bijna elke keer als ik in Amsterdam kom kom ik ook even hier terecht.

8. RB's profielfoto
    RB heeft een recensie geschreven voor Thijs & Aafke

RB

Na mijn laatste recensie op 30 januari 2014 is het restaurant behoorlijk verbouwd, wat ervoor heeft gezorgd dat ze nu ook live cooking (aka een bakplaat) hebben, een hele verbetering. Al met al hebben mijn vriendin nu een toffe ervaring gehad en lekker gegeten, ook het personeel was vriendelijk. De prijs ligt overigens wel vrij hoog voor wat voor keuze ze aanbieden.

9. RB's profielfoto
    RB heeft een recensie geschreven voor Paradijs
    Chinees-Indisch Utrecht

RB

Prima restaurant, gisteren gegeten met m'n vriendin. Wellicht handig inderdaad dat bij het neerleggen van 2 menukaarten dat even wordt uitgelegd wat het verschil tussen de kaarten is.

10. RB's profielfoto
    RB heeft een recensie geschreven voor El Niño
    Internationaal Den Haag

RB

Afgelopen week heerlijk gegeten bij dit restaurant met m'n ouders, erg fijne spareribs gehad. Locatie aan zee is natuurlijk geweldig.

11. RB's profielfoto
    RB heeft een recensie geschreven voor Huize Maas

RB

Van de week gegeten bij Huize Maas, ikzelf had saté en m'n vriendin had spareribs. Helaas was mijn saté niet goed, de binnenkant was gedeeltelijk donker rood nog van binnen. Aangegeven en ze hadden er prima oplossing voor, of iets nieuws kiezen of van de bon afhalen, voor het laatste gekozen. Voor 13,50 had ik 2 stokjes saté, wat brood en gebakken aardappeltjes, ook wel wat karig. De spareribs waren wel goed. Sfeer in deze zaak is wel erg tof.

5,1
  12. RB's profielfoto
    RB heeft een recensie geschreven voor Daxin
    Chinees-Indisch Emmen

RB

Prima restaurant, goede prijs / kwaliteit verhouding.

13. RB's profielfoto
    RB heeft een recensie geschreven voor First Class Steakhouse

RB

Gisteravond spareribs laten bezorgen, waren erg lekker en voor een mooie prijs. Voor herhaling vatbaar.

14. RB's profielfoto
    RB is Jolanda gaan volgen.
  15. RB's profielfoto
    RB heeft een recensie geschreven voor Da-Xin
    Chinees-Indisch Borger

RB

Al meerdere malen hier gegeten, elke keer waren we tevreden.

16. RB's profielfoto
    RB heeft een recensie geschreven voor Berg & Dal
    Pannenkoekenhuis Hoog Soeren

RB

Onlangs hier voor het eerst gegeten op uitnodiging van een goede vriend die hier al jaren kwam, ontzettend lekker gegeten. Wel een tip, wil je een pannekoek nemen, neem dan niet de tomatensoep van tevoren, dat is al een maaltijd op zich. Voor de rest enorm genoten van het eten en de ambiance.

17. RB's profielfoto
    RB heeft een recensie geschreven voor 't Wapen van Exloo

RB

Op een dinsdagavond hadden 2 vrienden en ik vrij veel honger, dus we reden wat rond tot we een restaurant vonden. We kwamen het Wapen van Exloo tegen en buiten stond een bord met dat de keuken de hele dag geopend was, aangezien de voordeur open stond stapten we binnen.

Toen we binnen stapten werden we vreemd aangekeken, toen ik vroeg of de keuken open was was dit niet het geval. Toen ik op het bord wees, werd ons onvriendelijk verteld dat de tekst niet klopte en dat de keuken niet de hele dag open was. Het werd ons duidelijk dat we niet welkom waren, we zijn maar snel weer weg gegaan.

18. RB's profielfoto
    RB heeft een recensie geschreven voor Dudok

RB

Ondertussen een aantal keer hier geluncht en was elke keer lekker. Vandaag een club sandwich genomen en die was ook weer erg goed. Bediening is vrij snel en attent. Locatie is erg mooi.

19. RB's profielfoto
    RB heeft een recensie geschreven voor Amadeus

RB

Zitten we net aan tafel worden we al zowat weg gekeken, probeert m'n moeder een praatje met een bediende te maken loopt ze midden in een zin weg omdat ze wordt geroepen door haar leidinggevende.

20. RB's profielfoto
    RB heeft een recensie geschreven voor Brasserie Monopole

RB

Hebben hier vanmiddag een lunch genoten, broodjes waren lekker en werden vrij snel opgediend. De vrouwelijke bediening buiten was wat nors maar dat werd binnen goed gemaakt door haar collega's.

21. RB's profielfoto
    RB heeft een recensie geschreven voor Kaketoe
    Lunchroom Ede

RB

Leuke tent waar het personeel gastvrij is, vooral het broodje rotzooi is een aanrader.

22. RB's profielfoto
    RB heeft een recensie geschreven voor Hotel De Cantharel

RB

Hebben hier nu een aantal keer gegeten, vandaag weer. Restaurant ziet er netjes uit maar de bediening is wel vrij traag met het drinken.

23. RB's profielfoto
    RB heeft een recensie geschreven voor Rust een weinig

RB

Omdat mijn vader dit restaurant nog van 'vroeger' kende, besloten we om tijdens onze vakantie vorig jaar hier eens te lunchen. Toen we binnen kwamen en het interieur zagen, hebben we toch maar besloten om het bij koffie en gebak te houden. Het lijkt erop alsof het interieur van vroeger er nog steeds was en nooit geüpdatet is, het leek letterlijk uit de tweede wereldoorlog te komen. Als ze hier wat aan zouden doen, zou het best wel een leuke tent zijn.

24. RB's profielfoto
    RB heeft een recensie geschreven voor De Brasserie

RB

Kom hier nou al een aantal jaren en eigenlijk altijd wel lekker gegeten, of het nou een lunch of diner was. Vriendelijke bediening ook.

25. RB's profielfoto

Marktplein 62 Emmen
  27. RB's profielfoto
    RB heeft een recensie geschreven voor Restaurant ten Cate

RB

Heb hier nu al een aantal keer gezeten en meerdere gerechten gehad maar mijn voorkeur gaat toch uit naar de heerlijke spareribs. Bediening is alleraardigst en blijft altijd netjes, er komt altijd wel iemand van de familie ten Cate even persoonlijk gedag zeggen wat zorgt voor een welkom gevoel.

28. RB's profielfoto
    RB heeft een recensie geschreven voor Happy Garden

RB

Onlangs een keer gegeten bij Happy Garden, na even getwijfeld te hebben gingen we voor een Chinees-Indische rijsttafel die ons erg beviel. We kregen zelfs zoveel eten dat we het nooit op konden, beter natuurlijk als dat je te weinig krijgt. Prijs / kwaliteitsverhouding is ook prima te noemen. Bediening was prima.

29. RB's profielfoto
    RB heeft een recensie geschreven voor Stanislavski
    Internationaal Amsterdam

RB

Vorig jaar een keer met een aantal vrienden bezocht, werkelijk waar nog nooit zo slecht behandeld door bedienend personeel. Toen we binnen kwamen werden we nog wel vriendelijk aangesproken maar toen we aan tafel aangaven dat we alleen wat wilde drinken keerde het tij. Drankjes werden traag geserveerd en werden daarna de hele tijd de tent uitgekeken. Toen we betaalden werd het wisselgeld nog net niet op tafel gesmeten, en toen we weg liepen en we gedag zeiden naar de dame draaide ze haar hoofd om. Toch maar even naar een ander personeelslid gelopen en een klacht over de dame ingediend, deze werd wel netjes opgevangen.

Hier komen we nooit, maar dan ook nooit meer.

30. RB's profielfoto
    RB heeft een recensie geschreven voor 't Smulhuis

RB

Wanneer wij in de zomer op vakantie zijn in Otterlo bezoeken we deze zaak altijd meerdere malen per week. Het eten is erg lekker en er is ook behoorlijk wat keuze, personeel is vriendelijk. Enige minpuntje is dat het interieur wat oud aandoet, maar dat moet niet deren.

Meer updates