Op dit adres zit nu: De Brouwerij

1520269444 62
1620497389 65
1630520184 65

1. 23 mrt 2017
    Met m'n partner gegeten bij restaurant Emelisse. we hadden varkenshaas spies en een steak besteld. de spies was redelijk de steak was vanbinnen koud. Er werd gevraagd hoe alles smaakte en Ik gaf aan dat de steak koud was als antwoord kreeg ik we nemen het mee,er werd niets meegedaan zelfs geen sorry (zeer slordig)en dat voor die prijs schandalig.😈

4,3
  2. A.Goudswaard

Super bediening, heerlijk eten, warme en gezellige omgeving.

3. Van den Heuvel

Afgelopen vakantie daar gegeten met 4 personen.
    Minder keus als voorgaande jaren.
    Slechte bediening en de mossels waren slecht tot zeer slecht.
    Van de tien mossels waren er maar 5 daadwerkelijk gevuld.
    Geen reclame voor Zeeland.

3,2
  4. Bastiën en Linda Ligthart

Afgelopen zomer hebben wij een heerlijke middag en avond gehad in Emelisse. Eerst een leerzame rondleiding met aansluitend hapjes en biertjes. Besloten om het diner ook maar gelijk er achteraan te plakken op het zonovergoten terras. Het voelde als vakantie. Dank voor de gastvrije ontvangst.

Groeten uit Amsterdam

5. Erwin 11438 punten

We wilden het buikspek van Livar bestellen als voorgerecht, we krijgen echter de tip van de dame in de bediening dat we de brouwersplank eens zouden moeten proberen; dat hebben we dus gedaan en we hebben er geen spijt van gehad. Het hoofdgerecht wordt de steak Emelisse en we sluiten af met een Dame Blanche en parfait van passievrucht.

Wanneer de Emelisse brouwersplank wordt uitgeserveerd kijken we onze ogen uit. Het is een flinke plank met veel hapjes. We vinden zowel gepelde als ongepelde garnalen, gerookte zalm, makreel, salade, gerookte ham, chutney, uitgebakken Zeeuws spek, gehaktbrood, langzaam gegaard buikspek van het Livar varken, kruidenboter, donker brood, geitenkaas uit de oven, een sardientje en heerlijke bitterballen met paling. Alles heerlijk. Garnalen pellen heb ik niet in mijn vingers maar leuk om het eens geprobeerd te hebben.
    Het is een flink voorgerecht, de bodem, of meer dan dat, is gelegd.

Even later komt het hoofdgerecht. Het had wat ons betreft nog even mogen wachten, we zijn nog aan het bekomen van de voorgerechten.
    Beide hebben we gekozen voor de steak Emelisse. Dit is een stuk bavette, een stuk vlees met smaak, eigenlijk smakelijker dan biefstuk. Het vlees wat ik besteld heb is perfect gebakken, rood van binnen en mooi aangebraden aan de buitenkant, mijn vrouw heeft de bavette medium/rare besteld maar krijgt deze ook rare door. Het ligt op een spek/champignonsaus op een warm bord. We krijgen er apart geserveerde salade bij en lekkere friet.

Wanneer we aangeven dat de salade niet helemaal onze keuze is, krijgen we een andere salade aangeboden. Deze past ons wat beter, is wat frisser en hoger op zuur. Wat ons betreft beter passend bij het stevig stuk vlees.

We sluiten de avond af met een dame blanche en passievruchten parfait. De dame blanche is prima, flinke bollen ijs met apart geserveerde warme chocoladesaus. Mijn vrouw houdt van pure, licht bittere chocolade, de saus is smakelijk maar iets te zoet.
    De parfait is heerlijk. Een duidelijke frisse, licht zoet/zure smaak van de passievrucht. Ook hier is de hoeveelheid prima, een flinke plak met wat passievrucht als garnering.

We hebben vanavond heerlijk gegeten! Kijk ook eens op restaurantrecensie.blogspot.nl

Aanrader? Jazeker!

6. Bier was lekker, maar wat eten is weten ze niet! Notabene; 5 volwassen (50-ers) afschepen met 2 gezamelijke bakjes friet... en toen er om extra frietjes gevraagd werd kwam men met 1(!) bakje friet aanzetten met een de opmerking: 1bakje friet voor de kinderen... wij kunnen wel tegen een grapje, maar dit sloeg kant nog wal.

Na een zeer zout voorgerecht wilden we 5x zelfde porties met mosselen e.d. maar dit was maar voor 1 persoon beschikbaar! De andere 4 namen: "opbakpl. geroosterde kabeljouw filet. Het geroosterde viel niet te ontdekken, misschien uit de magnetron? En een stukje vis... alsof het een kindermenu betrof. We hebben ons niet laten kennen maar toen ik thuis kwam heeft m'n vrouw de frietpan nog maar aangezet...

7. Fransie

Gastvrij. Lekker eten en een heerlijke bediening met als hoogtepunt gastvrouw Hennie. Kortom voor herhaling vatbaar als we er weer in de buurt komen.

8. Eten en sfeer was redelijk, maar de bediening maakte dit tot een minder prettige ervaring. De wachttijd was vrij lang (we waren een van de eerste klanten, maar latere klanten werden sneller geholpen). Na het eten wilden we graag nog een dessert, zeiden we tegen de man die af kwam ruimen. Dat was prima, zei hij. Maar halverwege het afruimen ging hij alweer naar een andere tafel. Na twintig minuten (tafel was nog steeds half afgeruimd) gingen we zelf maar een menukaart halen om alvast een dessert uit te zoeken. Na nog weer twintig minuten wachten zijn we maar opgestapt. Bij het afrekenen wist die man niet eens meer dat we een dessert hadden gewild. Niet voor herhaling vatbaar dus.

4,9

10. Vanavond bij Emelisse gegeten, heerlijke gerechten die goed passen bij het seizoen. Daarbij goede aanraders voor de eigen gebrouwde bieren.
    De bediening was goed en gezellig! En tot slot nog wat lekkere biertjes meegenomen voor thuis.
    Kortom echt een aanrader!

11. Wij zijn met de familie (8 volwassenen en 2 kinderen) bij Emelisse gaan eten op een zaterdagavond (1-2-2014). Wij hadden de brouwerstafel besteld. Afgezien van het feit dat de serveerster niet zo goed kon vertellen wat het allemaal inhield hebben we wel genoten!

3 uur lang getafeld met een goede timing tussen alle gangen. Elke gang bestond uit lekkere hapjes, vlees en vis. Wat ons betreft mag de kabeljauw vervangen worden door een platvisje. Maar dat is puur een smaak kwestie. De kinderen hebben lekker meegegeten van alles op tafel stond en werden niet meegerekend op de eindafrekening.

Bijpassende bijzondere bieren, zeer smakelijk! Als je met een groep vrienden bent en met een taxi dan kan je de drank voor 17,50 afkopen. Hebben wij niet gedaan. Bij brouwerstafel zit koffie en thee inbegrepen.

12. fam. Pellicaan

18 januari 2014 zijn wij met 4 personen gaan eten bij Emelisse. Het voorgerecht (kalfscarpaccio) heb ik terug gegeven! Het was niet te snijden,te dik en taai. De "entrecôte" van mijn partner was getrancheerd! Het vlees was droog en smaakloos, doorbakken ipv medium. Voor de veiligheid alleen koffie besteld als dessert. De capuccino smaakte niet naar koffie! Alles bij elkaar was het een teleurstelling! We hadden er meer van verwacht.
    Misschien scoort Emelisse beter met de lunch?

2,5
  13. Eerste kerstdag genoten van de lekkere brunch. Eigenlijk was het onze laatste keus wat betreft het kerstdiner, maar de rest van de restaurants zaten vol toen we wilde boeken, dus naar emilisse. We komen zeker volgend jaar met kerst terug dan is het onze eerste keus geworden. Bediening was prima, ze namen zeker de tijd voor je en kwamen spontaan en vriendelijk over, ondanks de drukte. Er hangt een gemoedelijke sfeer, het massale ontbreekt hier gelukkig

14. Peter van Gelderen

Anderhalf uur heb ik als bierliefhebber gereden voor een rondleiding. Eenmaal aangekomen bleek er geen rondleiding te zijn ondanks dat dit op de site wel stond vermeld. Op mijn verbazing werd zeer onbehoorlijk gereageerd door de dame achter de bar. Zeer vervelende ervaring dus.

15. Via groupon deal gekocht voor twee personen, vier gangen menu. Eten was erg lekker, maar de bediening zeer zeer slecht. Geen keuze a la carte, maar alleen keuze uit vis of vlees. Bij binnenkomst vieze tafel, moeten vragen om schoon te maken. Ze rennen langs je heen, geen enkele keer vragen ze: is alles naar wens. Geen smakelijk eten wensen. Eentje was er aardig. Het was er druk met twee grote groepen, maar dan nog. Drie bierproefglaasjes geserveerd gekregen, alle drie tegelijk. Het wordt bijna neergegooid op je tafel. Zeker niet voor herhaling vatbaar. Bediening beneden niveau. Bij mcdonalds zijn ze nog vriendelijker en aardiger.

3,3
  16. Erg leuke ervaring. Zaterdag 23 maart gegeten in een volgereserveerd restaurant. Een maandmenu van 4 gangen, waarbij je ook nog een gerechtje vooraf kreeg met een glaasje lentebock. Bier dat ze ter plaatse brouwen. Wij namen met 4 mensen vooraf een proeverij van 3 verschillende bieren gekozen. Het menu kost 22.50. Direct ook gereserveerd voor de couverts restaurant week begin april. Dan serveren ze een drie gangen menu voor 15 euro.
    Bedankt.

17. Prima gegeten, goede attente bediening en de prijs-kwaliteisverhouding is in orde. Voorgerechten: capaccio en zalmtartaar beiden zeer goede gerechten, smaakvol en mooi opgemaakt. Vissoep als tussengerecht : rijkgevuld, maar een beetje waterig van smaak, biefstuk prima zoals we besteld hebben met een pepersaus, nagerecht (ananas, banaan, sorbetijs) ok zonder er echt uit te springen, wel mooie opmaak. Kortom we hebben hier ruim 2.5 uur met 2 kinderen (6,12 ) heerlijk gezeten. Ook erg fijn dat grotere kinderen ook een half hoofdgerecht kunnen bestellen voor de helft vd prijs . Heerlijke bierjes van het vat; de nummer 1 van Kamperland wat ons betreft. Komen zeker weer terug!

18. Heerlijk gegeten. We hadden een arrangement inclusief een proeverij van enkele bieren. Een vriendelijke dame bracht ze. De eigenaar kwam zelf iets over de bieren vertellen. Zo hadden we precies de juiste hapjes bij de mooiste bieren. We komen zeker terug

19. Prima eten, goede kok, mooie sfeervolle plek.
    Goede bediening.
    Zal als we weer in de buurt zijn zeker langs gaan

20. Jammer, de leuke entourage doet meer vermoeden.
    Teleurstelling alom. Laagdrempelig wil men wellicht zijn, echter de prijzen zijn in verhouding tot het gebodene erg hoog. Proberen ze hier het begrotingstekort terug te verdienen? Kwaliteit is matig.

Personeel is grotendeels slecht intern opgeleid. gemiste kans en minder omzet.

Wij komen hier in iedergeval nooit meer.

2,1
  21. Een super ervaring met een vriendelijke eigenaar. Smakelijke bieren en een carpaccio die ik nooit eerder zo lekker vond. Mijn hond kreeg water, mijn fiets laadde intussen gratis op. Na hoofdgerecht en wat bieren ging fietsen wat minder snel. Tot volgende week

22. De biefstuk en vis waren prima.
    De prijzen voor de gerechten van de menukaart liggen wel erg hoog voor dit soort restaurant in de provincie. Gemiddeld 25 euro voor een biefstuk. Het garnituur bij het eten is erg mager en bestaat uit een grote bak friet en je krijgt geen aparte sla of groente. Prijs en kwaliteit zijn daardoor niet in verhouding.
    Wat ook opviel is dat de keuken er niet zo netjes uitzag. Open prullenbakken en eten op de vloer in de keuken, dat is niet hygienisch.

4,9
  23. Wij hebben niet genoten van de maaltijd. De vegetarische grill viel enorm klein uit voor 17,50 euro, was taai en de sla was vergeven van de olie. De sla met mozzarella en tomatensoep dreven eveneens in de olie. De tafel was vies en na het afrekenen werden papiertjes door de ober gewoon op de gond gegooid. De frietjes smaakten naar diepvriesfrieten. Veel geld voor een ondermaatse kwaliteit. Absoluut geen aanrader. Men kan meer zorg besteden aan verse ingrediënten en de bordschikking. Hier komen we niet meer terug.

24. Wij zijn er een aantal keren wezen eten, vond het eten echt lekker in een leuke ambiance. De bediening was iets minder, maar al met al genoeg redenen om hier terug te komen

25. Bediening erg vriendelijk met goede kennis van bieren.
    Heerlijke vissoep met mosselen gegeten en diverse soorten biertjes geproefd.
    Ambiance leuke speelwei met buiten terras.
    Erg kindervriendelijk. Reserveert u wat later dan is het er heerlijk rustig bij de ondergaande zon.

26. Ambiance is goed, bediening wat traag maar wel vriendelijk. Maar moet helaas constateren dat de kaart de benaming 'restaurant' toch wel geweld aan doet. De 3 dingen die ze hebben zijn netjes van kwaliteit. We zijn hier (lang geleden) 2x eerder geweest maar herkennen de kwaliteit van toen niet meer terug. De opzet is kennelijk totaal gewijzigd naar frietje met... dus voor de tourist. Zeer jammer want ze kunnen het echt wel, gezien mijn ervaring uit het verleden als 'culinair liefhebber'. Wel aardig als je van een 'ander biertje' houdt.

27. Hans 305 punten

Voor pinksterdag gereserveerd bij Emelisse aan de rand van het dorp Kamperland, wat er van buiten veel luxer uitziet dan het binnen is. Achter het restaurant is een groot grasveld en speeltoestellen, waardoor hele gezinnen hier ook aanschuiven. Dit restaurant met zijn eigen bierbrouwerij heeft een goede kaart met smakelijke gerechten, maar tussen gangen door laat de bediening soms wat op zich wachten. Het was heerlijk vertoeven op het terras, al werd het tegen 21.00 uur wel wat frisser. Het bieradvies (vroeg om een aanrader voor een niet-bierdrinker) viel helaas niet in de smaak, desondanks prima gegeten.

28. Keuken en bediening erg goed!

Heb het personeel nog nooit onbeschoft gezien, kom hier regelmatig. Juist erg attent!

29. Jan 11 punten

Vaker hier geweest, wat opvalt is de attente bediening, de gemoedelijke sfeer en het heerlijke eten. Tot binnenkort!

30. H.Joziasse

Van de vijf maal dat we hier met ons gezin zijn gaan eten zijn de laatste drie maal slecht bevallen, eigenlijk steeds slechter.
    Bediening absoluut niet attent, zelfs af en toe ronduit onbeschoft. We horen hier meer klachten over trouwens.
    Hier zien ze ons niet meer.
    De gerechten zijn prima in orde. Helaas kan de keuken niet goedmaken wat de bediening allemaal verkeerd doet.

31. teuntje

Leuke vlotte en betaalbare gerechten. Eergisteren een focaccia fantastico gegeten als lunch. Gisteren gedineerd. Super spareribs. Een carpaccio zo lekker...nog nooit zo goed geproefd. Gelukkig groot en klein te bestellen. Ik had de grote als hoofdgerecht. Waw. Lekker. Twee vriendelijke en attente mensen runden de avond perfect. Tot de volgende keer

32. marjan,wim,adrie,leny

Vorig jaar met vakantieveilingbon gaan eten, dat was al geweldig. Nu uitnodiging voor een bierlunch. We zijn weer
    met z'n viertjes geweest. En het was weer geweldig, leuk praatje erbij over de passende biersoorten die wij bij iedere
    gang geserveerd kregen, voor diegene die nog gebruik gaan maken van de bierlunch geniet ervan. Het was hartstikke gezellig, prima bediening, echt lekker gegeten, en voor iemand die bijna nooit bier drinkt, zelfs dat was lekker.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

33. Wij hebben hier al meerdere keren gegeten en gedronken. De rondleiding/proeverij is echt een aanrader!
    De keren dat wij hebben gegeten bij de Emelisse brouwerij waren voor ons een dusdanig goede en positieve ervaring dat we afgelopen september zelfs hebben besloten om bij de Emelisse brouwerij te trouwen. Alles was op en top verzorgd, prima eten, vriendelijk personeel, we hebben een geweldige dag gehad, waar werkelijk niets op aan te merken viel.

34. Diverse keren wezen lunchen.

In de loop der jaren is de kaart behoorlijk uitgedund!

Bediening is aardig en vriendelijk.

Zeer leuke en mooie lokatie.

Prijs vind ik aan de hoge kant.

35. Erg lekker gegeten. Vlotte bediening, goede prijsstelling. De dag erna hebben we nog een rondleiding gevolgd met een bierproeverij. Dit wordt gedaan door de eigenaar. Deze praat enthousiast en duidelijk over de bieren, die ook nog eens erg lekker smaken. Ik raad dit restaurant en de brouwerij graag bij iedereen aan. Groeten van Wil.

36. Alleen maar lof; goede attente bediening van twee leuke meiden, die het mij en Margot naar de zin hebben gemaakt.

Als echte bierdrinker kwam ik natuurlijk voor het prachtige zelfgebrouwen bier; mijn voorkeur de blonde Emelisse.

De vis is absoluut goed, vooral het zalmtaartje, waar we een dag later voor terug kwamen.

Dank aan het ontvangstgilde en dank voor jullie gastvrijheid; wij komen wel weer terug vanuit Breda.

37. H.Prinsen

Waren hier met een vakantieveilingbon. Leuke uitleg van het bierbrouwen gehad, daarna één biertje geproefd (was de bob) maar mocht wat anders kiezen.

Het eten was prima, de zeebaars was prima. De bediening was goed en hield rekening met onze wensen.

38. Jan Gottschal

Vriendelijke ontvangst, heerlijk gegeten! Echt een aanrader!

39. Gisteren ( 21-05-2011) een rondleiding door de brouwerij gehad. We werden netjes ontvangen en kregen een leuke en "begrijpvolle" uitleg over het bierbrouwen in de Emelisse. Daarna lekker op het terras gezeten om de 3 verschillende bieren te proeven ( ik zelf drink nooit geen bier maar kreeg netjes een andere drank die ik wel lekker vind) Na elk biertje werd ons een hapje aangeboden. Kortom we kwamen niets te kort. Het terras was lekker rustig en het diner daarna was SUPER. We hebben er super lekker gegeten. Het viel ons ook op dat er heel veel mensen binnen kwamen die er gewoon een hapje kwamen eten. Een teken volgens ons dat het echt de moeite waard is om daar te gaan tafelen. Kortom.................ze verdienen van ons een dikke +

40. Heerlijk gegeten in combinatie met een rondleiding door de brouwerij, bij aankomst heerlijk in de zon op het terras gezeten en daarna de rondleiding gehad en weer heerlijk gezeten op het terras om 3 verschillende bieren te proeven met hapjes erbij.

Het eten was heerlijk en voor extra groente etc. moest niet worden betaald. Kortom, ik ga er zeker nog een keer naartoe.

41. Wim van broekhoven

Ontvangst: geen, men keurde ons geen blik waardig.

Oh, heeft u toch gereserveerd? Lichaamstaal zegt genoeg.

Eten en drinken, prijs/kwaliteitsverhouding ver te zoeken.

Een zeer teleurstellende ervaring.

3,3
  42. Na meerdere malen er voortreffelijk te hebben gegeten, nu een ware afgang.

Wij kwamen 's avonds eten en het leek of zo ongeveer alles op was. Geen pepersaus over de biefstuk en behalve sla kwam er geen groente op de tafel.

Het was zeer karig dit maal in vergelijking met prijs/kwaliteit.

De kok had blijkbaar zijn dag niet.

18-03-2011

Marian.

43. Na een rondleiding hebben we bier geproefd. Ik wist niet dat er zoveel soorten waren.

Bijzonder. Het diner dat we aansluitend hebben genomen was echt goed. Lekker brood met olie, zeezout en tapenade, daarna zwaardviscarpaccio en geitenkaassalade, als hoofdgerecht gamba's en eindelijk..een goede biefstuk.

Hangop met versfruit en een creme brulee met cardamon maakten het verhaaltje af. Bij de koffie kregen we nog een heerlijke bonbon.

De dame en heer in de bediening hadden er duidelijk zin in.

44. Gisteren (12 feb.2011) een gezellige middag gehad, leuke rondleiding met uitleg, vriendelijke mensen, heerlijke biertjes geproefd en voortreffelijk gegeten.

Mooi gebouw ook, tot ziens.

45. Ton Bongers

Bij binnenkomst compleet genegeerd door het personeel.

Zelf maar iemand aangesproken, we hadden per slot van rekening gereserveerd.

Met name het vrouwelijk bedienend personeel is onvriendelijk en geeft rechtstreeks de indruk ons liever kwijt dan rijk te zijn.

Kaart is beperkt, prijs kwaliteit verhouding is scheef, want is te duur voor geleverde waar.

Wijn kan alleen per glas ( keuze uit : rood of wit!) of per fles, een karaf is waarschijnlijk teveel werk.

Bij vertrek ( toch nog een fooi gegeven) hetzelfde, men keurt je geen blik waardig, een "goedenavond" is helemaal teveel gevraagd.

Kortom: niet doen. Teleurstellend.

4,5
  46. Met Kerst hebben we met de familie heerlijk genoten van het Kerstmenu, bijzonder smaakvol. Een duidelijke verbetering in vergelijking met een paar maanden geleden! Bovendien was er een gezellige sfeer in het restaurant en een leuke bediening. We komen binnenkort zeker nog een keer eten.

47. fam. Ketting

Geen idee of het eten goed is, we zijn weggegaan toen we na een 20 minuten nog steeds genegeerd werden door het personeel en nog steeds aan de bar stonden te wachten op een tafel. Die waren er overigens nog in overvloed.

2,5
  48. Schoenmaker blijf bij je leest (bier brouwen in dit geval). Pand is prachtig. Gerechten zijn erg eenvoudig en in prijs te hoog. Prijs kwaliteitverhouding is niet in evenwicht. Sla pagina vegetarische gerechten maar over, want dat doet de kok ook graag. € 20 euro voor pasta met een beetje groente.... meer fantasie is hier meer dan welkom.

€40 euro voor 1 pan (2 pers) mosselen erg aan de prijs.

Bijgerechten zijn voor 1 persoon gelijk als aan 4 personen. Erg afgemeten....

Koffie van de roode pelicaan is erg slecht. Zou de vertegenwoordiger graag aanraden hier toch maar eens langs te gaan om uit te leggen hoe je espresso moet maken, dat is dus een andere hoeveelheid koffie met een ander hoeveelheid water.... of een training aan personeel kan in geen geval kwaad.

Mijn gevoel over Emelisse is dat het horecagevoel hier over de linie sterk ontbreekt. Je moet om alles vragen, de kaart, een drankje, etc etc. Teamspirit ontbreekt!

2,3
  49. jean-piere

50. Zaterdag met de hele familie (8pers) hier gegeten, maar dit was de eerste en de laatste keer, te duur voor de kwaliteit van het eten. 3 pers. hadden biologische kipfilet besteld, maar ze kregen een gewoon kippepootje. Op onze klacht werd het idee geopperd om in de keuken het vlees van de bout af te halen. Nou, wij hebben dus een ander idee van kipfilet.
    Bij het afrekenen nogmaals onze klacht geuit, maar men was niet bereid om ons tegemoet te komen omdat we het toch hadden opgegeten. M.a.w. wij zetten gewoon wat anders op tafel dan wat er op de kaart staat, en als er niet geklaagd wordt is er niets aan de hand.

Waardeloos.

3,1
  51. Lekkere asperges gegeten. Gezellig restaurant met voor iedereen wel een leuke keuze. Een biertje erbij gekozen en een lekker glas wijn. Ze serveren verschillende wijnen per glas en per fles.

Echt leuk en een mooie lokatie.

52. p.de witte

Na de laatste lovende mails uiteindelijk zelf ook maar eens gaan kijken maar dit was een grote deceptie.

Slecht eten, was ook niet warm.

Onvriendelijke, onpersoonlijke bediening.

Eerste en laatste keer.

3,2
  53. Op de mooiste dag v/h jaar heerlijk gegeten met 9 personen.

Het buitenzitten/eten één groot feest, voor oud en jong.

54. We waren in november met een flink gezelschap uit eten bij Emelisse.
    Voorafgaand een rondleiding met de nodige verschillende biertjes. De sfeer zat er goed in, en aan tafel wist de serveerster Henny de sfeer er super in te houden.
    Wat een elan en goed voor de drank omzet, geen lege glazen.

Eind maart dit jaar weer terug met een klein gezelschap en troffen andere bediening, zonder ook maar enig horeca gevoel. Lege glazen (ook de tafels om ons heen hadden allemaal lege glazen), dat in een bierbrouwerij, geen gezelligheid.
    Niet weten wie wat besteld heeft, dat voelde als een koude kermis.
    Het eten hebben we beide keren wel als prima ervaren.

55. Frank de Wachter

Mooie zaak en leuk idee om het bier van de brouwerij in de gerechten te verwerken.

Er is echter toch nogal wat op aan te merken.

De sauzen zijn flauw en laf, misschien te veel bier gebruikt of niet ingekookt? (chef?)

Verder het eten niet echt om over naar huis te schrijven, te lange wachttijden en knorrig personeel.

Tijd om de puntjes op de i te zetten daar.

5,1
  56. Wij zijn vorige week bij emelisse geweest voor een rondleiding en een diner. Het ziet er echt prachtig uit van binnen, mooie brouwerij en erg interessant. Het eten was heerlijk en de bediening is daar vrolijk en erg aardig.

57. mieke tellema

Leuke entourage, maar teleurstellende keuken.

Ronduit onvriendelijke bediening, het restaurant is erg gehorig. Akoestiek is goed, maar jammer voor restaurant, men hoort alles van de tafel naast je.

58. pieter blok

Mooi gebouw, leuk met zelfgebrouwen bier!

Maar de keuken laat echt veel te wensen over, ronduit matig. De drankjes zijn ook absurd duur. 3,90 voor een zeer matig glaasje wijn!

Hier zien ze me niet meer.

4,5
  59. Jan walraven

Heerlijk gegeten. Vlotte bediening. Moderne manier van opnemen met computertje. Daardoor komt er enkel geschoold personeel aan tafel voor belangrijke zaken. Beste restaurant tijdens ons gezellige verblijf op Noord Beveland. Geen uitzicht op het veerse meer, maar wel een veel leuker restaurant,dan de andere in Kamperland