Emelisse in Kamperland

• do vanaf 11:00
  • vr vanaf 11:00
  • za vanaf 11:00
  • zo vanaf 11:00

De centrale ligging, de stijlvolle uitstraling en de combinatie met de brouwerij maken van Restaurant Emelisse de ideale plaats om een (bedrijfs)feest, bruiloft of jubileum te vieren. Wij zijn een officiële trouwlocatie en halen alles uit de kast om van uw huwelijk een onvergetelijke dag te maken.

Daarnaast heeft Restaurant Emelisse een aantal aantrekkelijke arrangementen samengesteld, die net even anders zijn. Laat u verrassen door ons bier in combinatie met heerlijke gerechten.

Een rondleiding door de brouwerij is ook een populair onderdeel van veel arrangementen. Het is meteen een bijzondere start van een avondje gezelligheid.

Steeds vaker wil de consument weten waar onze ingrediënten vandaan komen. Daarom werken onze koks altijd met goed traceerbare produkten. Bij voorkeur uit de buurt. Naast fantastische kaas en zeekraal, is ook palingkroket uit Geersdijk een aanrader, de vis duurzaam gevangen en komt het vlees dat Emelisse serveert van runderen die veel buiten grazen.
De steak Emelisse bv. is zo'n stukje vlees, waar je van proeft dat het tijd heeft gehad om lekker te worden.

Bij Emelisse zien we steeds vaker dat er steeds meer bezoekers zijn die 's middags ons op bezoek komen. Een gezellig uurtje borrelen met vrienden of familie in onze bar duurt al gauw ietsje langer.
Daar hebben we op de kaart rekening mee gehouden. Lekkere worst, jonge en oude kaas, maar ook warme borrelhapjes, maak zelf uw keuze. Voor wie niet wil kiezen is er de brouwersplank. De naam zegt het al. Een plank met hapjes waar we zelf erg blij van worden.

Foto van Emelisse in KamperlandFoto van Emelisse in KamperlandFoto van Emelisse in KamperlandFoto van Emelisse in KamperlandFoto van Emelisse in KamperlandFoto van Emelisse in KamperlandFoto van Emelisse in KamperlandFoto van Emelisse in Kamperland

Overnachten
Hotels in de buurt »