Op dit adres zit nu: De Brouwerij

1. Wij zijn met de familie (8 volwassenen en 2 kinderen) bij Emelisse gaan eten op een zaterdagavond (1-2-2014). Wij hadden de brouwerstafel besteld. Afgezien van het feit dat de serveerster niet zo goed kon vertellen wat het allemaal inhield hebben we wel genoten!

3 uur lang getafeld met een goede timing tussen alle gangen. Elke gang bestond uit lekkere hapjes, vlees en vis. Wat ons betreft mag de kabeljauw vervangen worden door een platvisje. Maar dat is puur een smaak kwestie. De kinderen hebben lekker meegegeten van alles op tafel stond en werden niet meegerekend op de eindafrekening.

Bijpassende bijzondere bieren, zeer smakelijk! Als je met een groep vrienden bent en met een taxi dan kan je de drank voor 17,50 afkopen. Hebben wij niet gedaan. Bij brouwerstafel zit koffie en thee inbegrepen.