Het eindcijfer is 6. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1371960428 68
1385203423 68
1394032086 68
1420518075 77
1513219037 59

1. helene lindemans

Gezellig, gastvrij en goed eten. Wat wil je nog meer?

2. Arnold Nolten

Even op de bonnefooi binnengelopen voor lunch. Vriendelijk personeel, prima service, prima eten. En als het personeel ook nog bits over heeft om de nieuwe medewerkers met een beperking te coachen vind ik dat top.

3. Recentelijk wat kleine diverse gerechten gegeten bij Long Island in Hoofddorp. Het was niet druk, maar er werd buiten door maar liefst 3 personen bediend.
    Desondanks gebeurt er in 40 minuten tijd het volgende: 1. Nadat de kaart is gevraagd duurt het ruim 10 minuten voordat deze gebracht wordt 2. De salade met een te rauwe plak "versgegrilde tonijn" bevat niet o.a. kappertjes maar wel een overdreven hoeveelheid niet op de kaart vermeldde croutons.
    3. De bijbehorende patat laat vervolgens weer ruim 10 minuten op zich wachten en toen ik er iets van zei was de reactie: "O… wilt u die nog hebben? " (Ja dus) 4. Er zat nog een bodem wijn in het glas dat doodleuk wordt weggenomen door de volstrekt uitdrukkingsloze en ongeïnteresseerde jongedame. En dat was NIET een verstandelijke beperkte die ze hier ook hebben werken. Die nemen hun werk hier overigens wél serieus, zo heb ik eerder gezien. Weliswaar biedt de oudere mannelijk bediende zijn welgemeende excuus aan voor het vergeten van de patat maar deze snelle opeenvolging van fouten van een lusteloze en onoplettende bediening zorgen er voor dat wij hier niet meer terugkomen.

4. Een gepaste waarschuwing: hou je van lekker eten voor een redelijke prijs en gastvrije bediening GA HIER DAN NIET NAARTOE! Gisteravond gedineerd met 2 personen voor ongeveer 120 euro en de kwaliteit zeer ondermaats. Ze hadden van de 7 man bediening 3 man ingezet die voor het eerst in de horeca komen kijken, dat kan echt niet op een zaterdagavond. Alles ging dan ook mis wat mis kan gaan. Kleine porties koud eten, zeer langzame en ongastvrije bediening; je voelt je bijna ongewenst en bezwaard als je daar gaat eten. Mijn advies; doe het niet!

1,3
  5. Sandra Kulk

27 mei bij Long Island met 4 personen gedineerd. Hoofdgerecht was van iedereen goed. Voorgerecht en nagerecht was beide de 'keuze van de chef' en bestond uit een selectie uit de menukaart. Voorgerechten waren té matig. Voor 2 personen één tartaartje delen met een rauwe eidooier is niet te doen. Nagerechten idem dito... alle toetjes bestonden uit gevulde kleine glaasjes en er was dus geen variatie in structuur. Het oog wil ook wat en dit toonde heel veel van 't zelfde. Jammer... Wij komen hierdoor niet meer terug.

6. Wat een mooie locatie en wat een lekker eten. Heerlijk broodje voor 2 gegeten, echt voortreffelijk. Alleen de bediening was niet oplettend en erg afwezig. Wij hebben zeker 30 minuten naar lege borden moeten kijken en moesten een paar keer vragen om nog wat te mogen drinken. Jammer, maar zeker voor herhaling vatbaar. Eten en locatie top!

7. Feelgood

Long Island & Riviera Maison in Hoofddorp op een onverwachte en unieke locatie. Zeer smaakvol ingericht en gezellig. Niet gegeten maar afgelopen zondagmiddag langs geweest voor een drankje. Amandelkrullen bij de koffie waren van een aparte klasse!! Geweldig!! Jammer dat het overigens vriendelijke personeel het in de bediening op het buitenterras af liet weten!! Alle hens aan dek!!

8. h.versteeg

9. Ik kom er regelmatig met mijn vriend voor een hapje en een drankje en ben nog steeds nooit verrast met onvriendelijkheden. Het personeel is vriendelijk en er hangt een gezellige sfeer. De locatie is dan ook prachtig met een uitzicht op een recreatieplas en het is ingericht met het stijlvolle meubilair van Rivièra Maison.

Het eten is van zeer goede kwaliteit en daardoor is het de prijs ook waard. Mensen met een bepaald inkomen kunnen misschien eerst de menukaart bekijken voordat je naar dit restaurant gaat en dan teleurgesteld bent door de prijs.

Ik geniet met veel plezier van dit heerlijke restaurant. Zeker een aanrader!

10. Wij hebben hier nu al meerdere keren gegeten in het restaurant en ook buiten op het terras en wij hebben elke keer weer genoten van de sfeer, het eten en de vriendelijke bediening.

11. Sonja@zonnet.nl

De bediening van Long Island is uitermate slecht. Wij hadden gereserveerd en waren perfect op tijd binnen. Maar kregen pas na 3 keer attenderen, dwz na 1uur wachten eindelijk iets te drinken. Long Island mag zijn personeel een klantvriendelijkheid cursus geven. Ik kom niet meer terug. Succes!

12. Afgelopen weekend voor het eerst bij long island gegeten. Onze eerste indruk was: gezellige sfeer, maar de riviera maison stijl is een beetje te ver doorgevoerd. Het eten was prima alleen niet bijzonder en helaas kwam de bediening niet erg professioneel over. Het gebeurde een aantal keer dat dezelfde vragen werden gesteld en we moesten erg lang wachten tot onze wijn werd gebracht. De locatie is leuk maar qua service en kwaliteit eten zou ik het restaurant niet aanraden.

13. Gisteren bij Long Island gegeten. Carpaccio salade voor 17,50.
    Het is lekker maar ik vond de salade niet bijzonder. Het is veel sla en naar verhouding niet heel veel carpaccio. Glas wijn 4,30.
    Je betaalt waarschijnlijk voor de locatie, maar het eten is die (vind ik iets te hoge) prijs niet waard.

14. Sfeervol gezellig restaurant met heerlijk eten en hulpvaardige spontane bediening !!

15. Wat een prachtig restaurant. En wat een heerlijke bediening! We hebben bij Long Island een heerlijke avond gehad. Lekker eten, soepele service en de prijs in balans met het product. Hier rekenen ze tenminste geen ekstra geld voor een broodje met boter of frietjes bij de maaltijd. Dat kom je niet vaak meer tegen. Kortom een aanrader!

16. L.van Hensbergen

Met acht personen een heerlijke lunch. Aardige en deskundige bediening, mooie locatie. De prijs/ kwaliteit verhouding is zonder meer goed! We komen terug!!

17. Charlene van Limburg Stirrrum

Absoluut een schitterende plek voor een restaurant. Wij zijn hier onlangs gaan lunchen en vonden het werkelijk vreselijk. De eigenaresse die uit haar dak ging en tegen personeel van leer trok. Ongehoord. Ongeïnteresseerde bediening. Eten was nou niet speciaal. Geen aanrader.

18. Afgelopen vrijdag geweest met zijn achten. Gereserveerd. En werden ook hartelijk ontvangen. We hadden een broodje voor twee vier keer. De locatie is prachtig in gericht. De lunch zag er geweldig uit was genoeg en was erg smakelijk. Personeel erg vriendelijk. Min puntje de dame en heer die ons bediende werkte langs elkaar heen. De een wist niet dat de ander wat had genoteerd. Jammer. Maar een top lunch gehad. Zeker nog een keer

19. W. Walters

Met enige gezond wantrouwen gezien de slechte recensies over de service gingen wij naar Long Island. Echter onze ervaring is tegenovergesteld. Prima bediening, alert en vlug zonder opdringerig te zijn. Eten zonder meer uitstekend maar de prijs is daar ook naar. Ambiance goed ondanks het slechte weer waardoor de omgeving met het water niet tot zijn recht kwam.

20. Christel Westerhuis

Afgelopen weekend heb ik bij Long Island gegeten voor de tweede keer.
    Na de eerste keer viel het me al op dat de bediening zeker niet gast gericht is. Het is moeilijk contact met ze te leggen als je om de rekening wilt vragen of nog wat wilt bestellen.

Afgelopen keer vond ik het wel erg bond worden. Bij binnenkomst werd al gelijk duidelijk gemaakt dat we binnen 2 uur weg moesten zijn. Ook was er veel miscommunicatie tussen mij, de bediening en de keuken. Zo wilde ik gezellig met mijn moeder eten en voor mijn school wat vragen te stellen over de kaasplank die ze serveren.
    Uiteindelijk kreeg ik alleen de kaasplank en was het niet mogelijk om nog wat te bestellen. Op de kaasplank heb ik 45 minuten moeten wachten, wat ik zelf nogal lang vind voor een gerecht.
    Verder zijn we compleet genegeerd en moesten we hard ons best doen om om de rekening te vragen.

Erg jammer dat het personeel niet gast gericht is, hier verliezen ze zeker klanten op.
    Het eten is heel erg lekker. Eigenlijk passen de keuken en de bediening niet bij elkaar.

21. Afgelopen donderdag voor de derde keer gegeten, nu met twee vrienden en conclusie was dat het gewoon goed is. De ontvangst was vriendelijk en onze besproken hoge tafel stond klaar de jonge ober was erg alert en drie voorgerechten met zijn vieren was geen probleem. Snel en correct kwamen de hoofdgerechten geserveerd door twee vakvrouwen, het grand dessert was overweldigend en voldaan gingen we na twee uur naar huis. Een advies, zorg dat het terras verlicht is dan is het uitzicht naar buiten vriendelijker.
    Paul & Paul

22. In maart heb ik hier heerlijk gegeten en was echt onder de indruk van het eten.
    Nu heb ik afgelopen week er nogmaals gegeten, maar vond het qua eten en bediening achteruit gegaan.

Het brood word nu met een soort Aoli mayonaise geserveerd terwijl je eerder heerlijke tapenades en olijfolie geserveerd kreeg.

De salade vonden wij voor € 17.00 euro veel te klein en lelijk opgediend in en diep soepbord. Het brood met boter
    erbij niet gezien. Misschien omdat wij binnenkomt al wat brood hadden gekregen.

De jus d' orange is niet meer heerlijk vers geperst maar kant en klaar. De wijn in de glazen word heel zuinig geschonken, terwijl ik heb geleerd iets meer dan de helft.

De gegrilde runderlende was wel mooier van smaak dan in maart, toen was hij vrij pezerig, maar omdat al het andere
    heerlijk was, prachtig opgemaakt fijne bediening, vond ik dat niet iets waar ik over viel.

De dame die ons bij binnenkomst opving was wel heel vriendelijk. Verder werd er weinig naar ons omgekeken een na ons dessert al helemaal niet meer.

De ambiance is mooi en de ligging is prachtig, maar ik hoop dat het met een Riviera Maison inrichting, welke toch staat voor mooi, eigen en kwaliteit, dit ook in het restaurant behouden zal blijven.

23. F.Hollander

Ik wil toch even zeggen dat ik zelden zo'n slechte bediening heb meegemaakt als bij Long Island!
    Terwijl het een van de mooiste eetlocaties is van de Toolenburgerplas.
    De bediening is niet geïnteresseerd in de klant!
    Begroeten bij binnenkomst hebben ze ook niet geleerd,bij het weggaan evenmin.
    Wij werden door 2 verschillende dames bediend,die het van elkaar niet wisten.
    Daardoor krijg je verwarring.
    Mijn man wilde na de koffie, een biertje bij zijn eten,hij vroeg derhalve of zijn bier tegelijk met het eten kon worden geserveerd,lunch werd geserveerd maar bier werd vergeten.
    Zo verliest u klanten als u geen fatsoenlijk personeel inzet.
    Wij vinden het heel jammer, het leek ons leuk om bij U af en toe de lunch te nuttigen als we met de hond om het meer wandelen,wij zullen dat in de toekomst zeker niet meer doen.Waterbak voor de hond gevuld met peukjes sigaret.
    Heel jammer.
    Was voor ons een slechte ervaring.
    gegroet F.Hollander

24. D. Adriaanse

25. Heerlijk gegeten vanavond! Vis en vlees allebei zeer goede kwaliteit. Prima bediening, goede sfeer en mooie lokatie voor zomers

26. Het eten is gewoon goed en smaakvol. Wel viel me op dat de groente wel heel schaars was. Niets dus. Gewoon een aangeklede tournedos. Wel zeer lekker. Ik vind dat er wel wat groente bij geserveerd mag worden.
    De prijzen van de drank vond ik vrij fors. Cola 2,30. Koffie 2,60.
    Wel werd er zonder probleem een karaf water op tafel gezet die niet is berekend.
    Kortom een lokatie waar ik zeker terug zal komen

27. Vanavond, 5-5-2011, heerlijk gegeten bij "Long Island", het door de chef samengestelde menu, geweldig, eigengemaakte asperge soep, om te smullen.

Daarna het hoofdgerecht, vis op de huid gegrilled, met nieuwe aardappeltjes en Hollandse asperges, om te zuigen.

Het dessert, huisgemaakte appeltaart, zelfgemaakt citroenijs en aardbeien met room, geweldige combinatie.

Bediening zeer goed ondanks de drukte (alle tafels bezet), zelfs de chef kwam even buurten.

28. Dit is onze favoriete eetgelegenheid. We hebben hier al vier keer gegeten in een jaar tijd.

Het is een mooie zaak die uitkijkt op een meer en bij mooi weer kan er buiten worden gegeten. De bediening kan soms heel goed zijn, ligt er aan wie je eten serveert. Het eten ziet er luxe en appetijtelijk uit.

En is goed uitgebalanceerd. Wel reserveren want het is vaak vol, gemiddeld ben je 50,- kwijt per persoon.

29. Heb hier gegeten met 4 vriendinnen. We kwamen alle vier na elkaar binnen en werden geen van allen verwelkomd door de bediening. Zoek zelf maar uit waar je je jas moet ophangen.

Bij de meesten van ons duurde het minstens 10 minuten voordat er uberhaupt iemand kwam vragen of we wat wilden drinken. Het eten was heerlijk. Tijdens het eten heeft niemand van de bediening ons gevraagd of we nog wat wilden drinken.

Aan het eind van de avond werden we de zaak uitgekeken en klikte men de deur direkt op slot toen we weggingen (22.45 uur).

We zeiden alle vijf tegen elkaar dat we dit restaurant niet zo snel zouden aanbevelen aan anderen, ondanks het goed eten.

Jammer, want de inrichting is fantastisch. Voorlopig zit het restaurant nog elke avond bijna vol, maar of dat op deze manier zo blijft?