1. Een gepaste waarschuwing: hou je van lekker eten voor een redelijke prijs en gastvrije bediening GA HIER DAN NIET NAARTOE! Gisteravond gedineerd met 2 personen voor ongeveer 120 euro en de kwaliteit zeer ondermaats. Ze hadden van de 7 man bediening 3 man ingezet die voor het eerst in de horeca komen kijken, dat kan echt niet op een zaterdagavond. Alles ging dan ook mis wat mis kan gaan. Kleine porties koud eten, zeer langzame en ongastvrije bediening; je voelt je bijna ongewenst en bezwaard als je daar gaat eten. Mijn advies; doe het niet!

1,3

1. Petra
    Van restaurant

Geachte mevrouw, meneer,

Wij betreuren het ten zeerste dan u deze ervaring afgelopen zaterdag bij ons heeft gehad. Wij doen ons uiterste best om iedereen een fijne avond te geven. We proberen naast onze vaste medewerkers, ook nieuwe personen kennis te laten maken met het horeca vak. Nogmaals onze excuses.