• Lid sinds 25 mei 2010

Restaurant Flavour

Oldenzaal

De Brinkhof

Kootwijk

E. Tresen heeft nog geen foto toegevoegd

1. E. Tresen's profielfoto
    E. Tresen heeft een recensie geschreven voor Long Island
    Internationaal Hoofddorp

Recentelijk wat kleine diverse gerechten gegeten bij Long Island in Hoofddorp. Het was niet druk, maar er werd buiten door maar liefst 3 personen bediend.
    Desondanks gebeurt er in 40 minuten tijd het volgende: 1. Nadat de kaart is gevraagd duurt het ruim 10 minuten voordat deze gebracht wordt 2. De salade met een te rauwe plak "versgegrilde tonijn" bevat niet o.a. kappertjes maar wel een overdreven hoeveelheid niet op de kaart vermeldde croutons.
    3. De bijbehorende patat laat vervolgens weer ruim 10 minuten op zich wachten en toen ik er iets van zei was de reactie: "O… wilt u die nog hebben? " (Ja dus) 4. Er zat nog een bodem wijn in het glas dat doodleuk wordt weggenomen door de volstrekt uitdrukkingsloze en ongeïnteresseerde jongedame. En dat was NIET een verstandelijke beperkte die ze hier ook hebben werken. Die nemen hun werk hier overigens wél serieus, zo heb ik eerder gezien. Weliswaar biedt de oudere mannelijk bediende zijn welgemeende excuus aan voor het vergeten van de patat maar deze snelle opeenvolging van fouten van een lusteloze en onoplettende bediening zorgen er voor dat wij hier niet meer terugkomen.

2. E. Tresen's profielfoto

Hierbij mijn recensie.

3. E. Tresen's profielfoto
    E. Tresen schreef:

3. De bijbehorende patat laat vervolgens weer ruim 10 minuten op zich wachten en toen ik er iets van zei was de reactie: "O ....wilt u die nog hebben??" (Ja dus) 4. Er zat nog een bodem wijn in in het glas dat doodleuk wordt weggenomen door de volstrekt uitdrukkingsloze en ongeïnteresseerde jongedame. En dat was NIET een verstandelijke beperkte die ze hier ook hebben werken. Die nemen hun werk hier overigens wél serieus, zo heb ik eerder gezien. Weliswaar biedt de oudere mannelijk bediende zijn welgemeende excuus aan voor het vergeten van de patat maar deze snelle opeenvolging van fouten van een overwegend lusteloze bediening zorgt er voor dat wij hier niet meer terugkomen.

Eten & drinken 5
    Service 3
    Sfeer 5
    Prijs/kwaliteit 5

4. E. Tresen's profielfoto

1. Restaurant Flavour, Oldenzaal
    Maandagavond 2e paasdag goed (buiten) gegeten op het gezellige terras van dit mooie en moderne restaurant. Werkelijk een prachtige lamp binnen! We kwamen aanzetten om 21.00 uur maar dat was voor de ongedwongen en toch correcte bediening geen probleem. De zalm en asperges waren uitstekend. Vooral de ham was van uitstekende kwaliteit. Het ijsdessert zag er prachtig uit en de smaken waren zeer subtiel en onderling gevarieerd. Daar kan mijn Italiaanse ijsman nog iets van leren. Alles beviel ons tijdens het bezoek, ook het moderne maar fraaie bestek. De rekening viel heel erg mee.
    De negatieve recensies voor dit restaurant zijn van een tijdje terug. Terecht of niet, ik en mijn vriendin sluit ons daar zeker niet bij aan. Als wij weer in het oosten des lands zijn komen we hier weer terug.

5. E. Tresen's profielfoto
    E. Tresen heeft een recensie geschreven voor Restaurant Flavour

Maandagavond, 2e paasdag, goed (buiten) gegeten op het gezellige terras van dit mooie en moderne restaurant. Werkelijk een prachtige lamp binnen! We kwamen aanzetten om 21.00 uur maar dat was voor de ongedwongen en toch correcte bediening geen probleem. De zalm en asperges waren uitstekend. Vooral de ham was van uitstekende kwaliteit. Het ijsdessert zag er prachtig uit en de smaken waren zeer subtiel en onderling gevarieerd. Daar kan mijn Italiaanse ijsman nog iets van leren. Alles beviel ons tijdens het bezoek, ook het moderne maar fraaie bestek. De rekening viel heel erg mee.

Als wij weer in het oosten des lands zijn komen we hier weer terug.

6. E. Tresen's profielfoto
    E. Tresen heeft een recensie geschreven voor De Brinkhof

Eerste pinksterdag om 19.00 uur twee eenvoudige gerechten besteld op het terras. Kipsaté met patat en Kwekkeboomkroket met patat. Mede omdat pannekoeken na 17.00 uur niet besteld konden worden, zo deelde de mevrouw kil mede. Dat laatste stond er echter niet bij op het schoolbord, dat had nodeloos vragen kunnen voorkomen. Het terras was nogal vol doch 30 minuten wachten voor twee zulke simpele gerechten is echt te lang. Het eten werd geserveerd zonder enig excuus voor het lange wachten. De patat en de kroket waren o.k maar de kipsaté was nogal weinig en wat fabrieksmatig/eenvormig en er lag ter garnering één klein plakje komkommer en één minuscuul stukje tomaat bij. Doe dan maar beter niets aan garnering.

De bediening was verder uitermate koel en zakelijk, en was op een gegeven moment helemaal niet meer te bekennen. Dus maar binnen afgerekend bij een ander aan de kassa. Sfeerloze zaak. Wij komen hier nooit meer terug.