Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hoensbroek verdeeld zijn.

1. Deze eetgelegenheid bestaat niet meer

2. Internationaal Hoensbroek

Bart Hameleers

Langzame start bij binnenkomst, maar daarna zeer prettige bediening en uitleg. Prijs kwaliteit zeer goed. Opmaak en smaak op hoog niveau.
    Komen zeker nog een keer terug.

3. Internationaal Hoensbroek

De kwaliteit van het eten is top. Zowel de kwaliteit van het eten, alswel van de kok.
    Aangezien het een klein restaurant is, is het aan te bevelen om te reserveren.
    Maar zeker de moeite waard.

4. Internationaal Hoensbroek

Een week of 3 geleden een tafel gereserveerd bij eet.nu met collega's al eerder hier geweest en altijd lekker eten! We smullen van de vers bereide gerechtjes dus alleen lof voor tapas amigo.
    Helaas per toeval gezien dat op de dag van de reservering de zaak gesloten is. Met eigenaar gebeld en die bevestigde dit. Eet.nu heeft hem gezegd de reserveringen te annuleren en heeft dit niet gedaan!. Vervelend voor de nietswetende eigenaar, zeer nalatig van eet.nu.
    Krijg dag van reservering zelfs een herinnering aan reservering en de dag erna een bericht wederom van eet.nu met de vraag naar de ervaring?!
    Ik kijk uit naar een volgend etentje bij tapas amigo maar zal niet meer reserveren via eet.nu!

5. Internationaal Hoensbroek

Dave Heijboer

Uitstekend gegeten, het 4 gangen menu biedt voor ieder wat wils. Ruim voldoende en erg lekker.

6. Internationaal Hoensbroek

Heerlijk eten! Goede en vriendelijke service!

7. Internationaal Hoensbroek

Heerlijk gegeten, echt een aanrader👍

8. Zondag met 4 personen lekker gegeten. Het eten was goed, mensen zij nog in het begin, dat zie je en merk je overal aan. Taken zijn goed verdeeld. Pijs kwaliteit is goed. De menukaart is ook uitgebreid, pinautomaat en nieuwe koffiemachine. Top
    TIP: Rokershoek aan de achterzijde in richten. Niet roken aan de voordeur of op het terras. Ik begrijp dat antistress sigaretjes, maar doe dat niet tussen de etende mensen. Er zijn mensen die niet meer roken tijdens het eten. Er komen ook veel bekenden van de obers eten. Verder doordat er een grote groep aanwezig was moesten we lang op het eten wachten buiten. Mensen binnen waren sneller binnen geholpen en kwamen snel naar buiten dan de buiten zitters. Je mist in de sfeer nog een beetje, maar jongens als jullie dat goed blijven aanpakken (omloopsnelheid vroeger stond je binnen 1 uurtje al buiten) is dit een goudmijntje. Succes

9. Internationaal Hoensbroek

Het was zoals altijd weer overheerlijk.
    Een kok die met passie kookt en dat proef je. Alles heerlijk vers. Een van ons lievelingsrestaurant.

10. Internationaal Hoensbroek

Wheel Janssen

Heerlijke ervaring. De smaak van de tapas kwam heftig binnen en de bijgerechten waren ook heel lekker. Vriendelijk personeel en de open keuken gaf een goed gevoel… volgende keer hoop ik dat de toetjes iets meer bieden voor de niet chocolade liefhebber. Echter maakte de kok speciaal een chocoladeloze ijscoupe voor me… gaan we zeker vaker doen…

11. Zeer slecht.

Ga hier nooit eten als het druk is. Alles maar ook alles was leeg en werdt niet bijgevuld. Slechte organisatie en kwaliteit was ondermaats. Hierop de baas aangesproken en ga maar ergens anders eten voortaan.

Kwaliteit heel erg achteruit gegaan hier jammer.

12. Ranzig ten top
    We hadden een shoarmaschotel en taco calzone pizza besteld. Nou de shoarma was hard, waarschijnlijk 3x opnieuw gebakken. Er zat een bakje sla bij welke meer bruin was dan groen. De taco colzone was gewoon zuur van smaak. Het gehakt van de taco was 100% bedorven want smaakte gewoon zuur en niet meer te herkennen als gehakt laat staan taco. Friet was donkerbruin en hard, duidelijk vaker gefrituurd dan 1x. Beter niet bestellen hier, wij hebben alles zo de kliko in gepleurd en zijn friet gaan halen bij de snackbar.

13. 2 Pizza taco's besteld via de eigen website. 18:10 uur besteld, 19:50 uur thuis bezorgd... veel te lang. En dan een lauwe pizza.. smakeloze gehakt, weinig tomatensaus op de bodem en een karig bakje sla erbij... Met de (waar niets over te zeggen valt) tacosaus. Vrouw niet blij, man boos en kinderen verdrietig.. welke nu ook te laat naar bed gaan. Met een muffige nasmaak snel een glas cola erbij gehaald en hopen dat deze pizza niet in vloeibare vorm ons lichaam verlaat. Want eten moesten we wel en gaan er van uit dat de hygiëne wel goed zijn bij Solaf...

2,1
  14. Me dochter en schoonzoon hebben meegenomen naar bergrust, het eten was heerlijk, een goed stuk vlees kan ik zeer zeker waarden.

Ga nog wel eens komen.

Meteen ook voor 10 november een tafeltje besteld, dan kom zeker weten terug met me dochter en schoonzoon.

15. Roger en Esmeralda

Via vrienden deze plek leren kennen en super gezellig daar. Het eten is ook goed en lekker. Zo lekker dat we binnenkort met onze moeder daar gaan eten, die kan lekker eten ook waarderen. Tot snel weer.

16. Deze eetgelegenheid bestaat niet meer

17. Er was iets mis gegaan waardoor de bezorging opgehaald moest worden na een kwartier werd pas gebeld of we kwamen terwijl ik id veronderstelling was dat het bezorgt werd.
    Het eten was koud, de schnitzel was niet in orde, de friet was steenkoud en de salade nouja ijsbergsla met 2 stukjes komkommer was echt om te lachen de snack was zo hard dat de kleine hem niet gebeten kreeg erg jammer
    Dan nog maar te zwijgen over het personeel ):

Dus hellaas 1 x niet weer

2,2
  18. Theo de snoo

Het eten was alweer fantastisch en goede bediening.

19. Internationaal Hoensbroek

Eten was erg heerlijk, heerlijke cocktails en goede sfeer!!

20. Internationaal Hoensbroek

Super leuke avond gehad bij tapas amigo! De bediening is top, het eten was top! Echt een aanrader!

21. Internationaal Hoensbroek

Y Sieben

We hebben heerlijk gegeten, alles goed verzorgd, prima locatie

22. Internationaal Hoensbroek

Goede bediening.
    Erg lekker eten en ruim voldoende, gevarieerd!
    Leuke sfeer door open keuken!

23. Chinees-Indisch Hoensbroek

1 pers. menu gehaald, waarbij o.a foe yong hai bij zat. Maar die was zuur, ik ben gewend dat dat zoet is. Nu weet ik niet of dat hun bereidingsaard is. Heb het niet gegeten

24. Internationaal Hoensbroek

D Habets

Erg lekker, flinke porties

25. Tacoschotel genomen, taco moest je zoeken. Anderen hadden Max burger, kingsize. Beiden moest je een loep opzetten om de sla, augurk, tomaat en saus te zien. Het waren droge happen, bediening snapt het ook niet. Prijzen rijzen door het dak uit. Vroeger was de kwaliteit vele malen beter. Geen aanrader meer.

26. Jaro

Die ene keer dat wij daar aten hadden ze alleen maar oog voorzichzelf en overstemde het restaurant in hun hoekbarretje.
    Moest gewoon naar ze toe lopen om nog wat te drinken. Dus dat zei ons genoeg en zijn daarna ook nooit meer geweest.

4,3
  27. Mhof1971@hotmail.com

Wat een vreselijk gore friture.
    Eten koud, bestelling vergeten.
    Dit is diefstal.
    25 euro de prullenbak in.
    Bij het melden kreeg ik een grote mond.
    Ook op Facebook ga je het dus meemaken.

1,6
  28. Internationaal Hoensbroek

Vriendelijke en persoonlijke bediening, heerlijk gegeten. Lekker vers en goed gekruid. En dat alles voor een hele redelijke prijs!
    Let wel op dat het niet de 'kleine hapjes' tapas zijn, maar volwaardige portie vlees/vis.

29. Patrick Schoffelen

Wij vonden het wel eens tijd worden, om voor de TOPPERS van Bergrust een Mooie en Eerlijke Recensie te schrijven.

Een kleine inleiding,
    Wij hebben de eigenaren een aantal jaren geleden, leren kennen in hun voormalige slagerij en hun Catering bedrijf La Favola aan de Amstenraderweg te Mariarade Hoensbroek.

De passie voor hun vak was destijds al zicht en voelbaar.
    Daar werd je al gastvrij binnen gelaten, door dit vriendelijk stel.
    En was er zoals altijd, tijd voor een proeverijtje of gewoon een praatje.

Nu ze samen met hun dochter Bergrust zijn gaan runnen.
    Komt de passie van gastronomie helemaal tot zijn recht.

Nu we weten waar je voor prijs kwaliteit verhouding goed en smaakvol kunt eten. Al is het de huisgemaakte goed gevulde kippensoep of tomatensoep. Een Schnitzel of een goed stuk Ossenhaas met huis gemaakte geweldig lekkere sauzen.
    Wil je gebakken aardappelen of friet, warme of koude groente.
    Geef het gewoon aan.
    En als dessert een goede bol ijs.
    In een woord 100% een echte aanrader.

Ben geen bier drinker maar de keuze op de tap is top.
    Frisdrank in een flesje of gewoon een lekker wijntje🍷.
    Een digestief🥃voorbij de lekkere koffie.
    En dit allemaal voor eerlijke prijzen.

Verder verheugen wij ons op de toekomst😉en hopen we dat al jullie dromen zullen mogen uitkomen.

Patrick en Mieke

30. Ik heb vaker bij jullie besteld.
    Het is triest dat er vanaf nu altijd word gezegd; Ik moet mijn eten beneden aanpakken bij mijn appartementencomplex.
    Word gezegd; U moet het beneden aannemen anders komt er geen bestelling.
    Terwijl er ook nog altijd genoeg fooi is gegeven. Dat maakt bezorging makkelijk.
    Volgens mij wil ik de deur niet uit.
    Maar ja goed bezig!!!