Wok Paradiso in Hoensbroek

1372203286 83
1440012027 75
1496519312 70
1507820769 75

1. Lekker gegeten. Helaas waren er enkele dames die hun borden zo vol hadden met eten dat éen bord de halve bakplaat gebruikte. Dus 5/6 dames met megaborden en de rest van ons kon een half uur wachten alsof er 15 man voor ons waren. Helaas hadden de dames ook nog commentaar op die arme jongen die zich kapot zweette achter de bakplaat en achter ons begonnen 2 personen ruzie te maken met mensen die zich daar - terecht - aan stoorden. Gelukkig gingen zij niet in op de scheldpartij. Maar ja. Gezellig is anders. Niemand van het personeel nam de leiding om de dames uit te leggen dat wij hier rekening houden met anderen en liever 2 keer op en neer lopen dan het halve restaurant laten wachten. Erg jammer.

2. jeanette

Super lekker en ondanks drukte lekkere rustige sfeer om te eten. Geen massa productie.

3. Kniesmeijer

Heel erg lekker en goed vers allemaal, goed assortiment, komen hier al veel jaren niks te klagen

4. Drie keer nadenken als je met een groter gezelschap in het weekend wil gaan. Zaten als haringen in een ton gepropt en dat is een nono gezien het concept 'zelfbediening'. Iedereen zit en loopt elkaar in de weg waardoor van gezellig tafelen al geen sprake is. Laat staan dat de drankbestellingen goed doorkomen... Aanvulling van gerechten lieten iets later op de avond ook te wensen over maar het irritantste is nog de ongeïnteresseerde reactie van de manager na afloop. Geen succes dus.

5. Afgelopen weekend hier super lekker gegeten voor een leuke prijs! (Vooral de sushi was heerlijk). Veel variatie en er hangt een gezellige sfeer. We kwamen pas rond half 8 aan en er werd ons meteen gezegd dat als er iets niet meer goed warm was of als er iets bijgevuld moest worden, dat we dat konden aangegeven. Het personeel was heel vriendelijk en wij komen hier zeker nog eens terug!

6. De beste wok!
    Heeeerlijk eten en drinken. Jumjum.
    Ze zien me snel weer.

7. Familie .S

Wij zijn gisteren daar geweest voor de eerste keer. Eenmaal binnen werden we gewoon naar een tafeltje begeleid, voor drinken gevraag en smakelijk gezegd. Er werd niks uitgelegd, zoals ik bij andere wokrestaurants wel gewend ben zodra je de vraag krijgt of je al een keer eerder bent geweest en nee zegt. Daardoor was het allemaal zoeken, maar goed.
    Het personeel achter wok/bakplaat straalde alles behalve zin uit en er werd iedere keer maar wat op een bordje gegooid, als het daar druk is moet je opletten dat je je eten niet kwijt bent.
    Verder was het eten matig. De sushi was wel lekker, maar de warme gerechten die je zo kon pakken waren aan de mindere kant. Daarbij waren een aantal dingen lauw en iets anders stond weer te borrelen zo heet. Ook werd er slecht bijgevuld, beter gezegd niet! Er was iets op en ze nemen de schaal en bordje mee en het komt niet meer terug. Bij afrekenen hebben we de rekening voor de foute tafel betaald, omdat ze ons voor de verkeerde lieten betalen en daardoor hebben wij meer betaald. Daarna wel daar achtergekomen en geld teruggekregen. Al met al een matige wok, niet goed en ook niet heel slecht, maar we zullen ook niet meer terug gaan... Er zijn betere voor dat geld!

8. Zeer klantonvriendelijk! Ik kwam met mijn baby en de kinderwagen en had dat van tevoren aangegeven en werd gewoon voor andere klanten afgesnauwd. Ze zei dat ze door de wagen te weinig loopruimte had. Dus ik kon er voor kiezen om mijn 2 maanden oude baby op schoot te houden of weg te gaan. Nog nooit zo onbeschoft behandeld, jammer

9. Gezellig, lekker, gewoon goed.

10. Afgelopen donderdag met een groep hier gegeten ter ere van het pensioen van mijn vader
    Ruim voldoende keus, voor ieder wat wils, alles netjes verzorgd voor een schappelijke prijs.
    Wij zijn tevreden!

11. Geweldige ervaring gisteren bij restaurant Paradiso in Hoensbroek.

Fijne sfeer en erg mooi ingericht. Veel keuze en snel aan de beurt bij bijvoorbeeld de wok en grill. Ook was alles lekker vers en goed bijgevuld, erg goed gedaan! Ook hadden we onze kinderen mee en die wilden constant naar de speelhoek gaan, behalve toen we onze toetje ging halen want de keuze die ze daar hebben is ongelofelijk! Mij zien ze zeker nog vaker terug

12. Geweldige ervaring na een lange tijd niet meer zijn geweest! Top geworden na de verbouwing en er zijn veel meer keuzes gekomen! Ook waren de kinderen niet terug te vinden aan tafel. Zeker een aanrader!

13. Ik vind sommige reacties zeer onterecht. Ik was gister voor de eerste keer bij paradiso gaan eten en ik vond het geweldig! Het eten is lekker, de bediening is vriendelijk en het js sfeervol. Ja de vloeren zijn glad maar dat is vanwege de bouwput op de parkeerplek waarmee het restaurant momenteel kampt. Ook het eten werd erg lekker bereid! Deze wok ziet mij zeker vaker terug!

14. Romano tamara

Zeer onvriendelijke mensen daar en keus niks bijzonder. En daarbij u kunt uw schaatsen meenemen, spekglad daar.

15. Gister voor het eerst hier wezen eten. Na een dagje efteling vonden we het heerlijk om te wokken. Hadden niet gereserveerd en konden gewoon aan tafel dit maak je niet veel mee!! Omdat ik deze wok niet kende had ik geen hoge verwachtingen en alles op me af laten komen. Toen we ons eerste drankje hadden zijn we richting de wok gegaan en vond er een zeer groot assortiment aan groente, vlees, vis en zag er allemaal super verzorgt uit !!!
    Ook de koks waren zeer aardig en wenste je smakelijk eten wanneer je eten klaar was dit heb ik nog bij geen een wok meegemaakt ! Alleen jammer dat wanneer je net aan je laatste hap in de mond doet en er bediening is meteen je bordje gevraagd word misschien dat hier beetje op ingespeeld kan worden om even te wachten tot de gasten helemaal klaar zijn! Verder was de nagerechten bar helemaal goed verzorgt ook hier weer een groot assortiment aan ijs, fruit etc. Ook fijn dat je zelf je drinken kan pakken zodat je niet moet wachten op de bediening als het druk is. Daarom mijn complimenten en zal ik hier vaker terug komen!! Ga zo door !

16. Ik kom al jaren bij deze wok en reed ook vaker vanuit België speciaal naar Hoensbroek om daar te wokken bij Paradiso. Na een jaar er niet meer te zijn geweest, reed ik twee weken geleden op een dinsdagavond rond kwart over 7 met een gezelschap naar Paradiso. Mooie verbouwing, chapeau ! Na een drankje te hebben gedaan, gingen we beginnen met de voorgerechten. Bij de koude voorgerechten was zowat alles op (o.a. geen Sushi en verse zalm) en bij de warme voorgerechten de loempiaatjes, na tweemaal te hebben gevraagd aan de obers of ze het a.u.b. willen bijvullen, waren de opdienborden om half 10 's avonds nog steeds niet bijgevuld. Jammer ! De gerechten om te wokken is zowat gehalveerd (o.a. groentes, Chinese champignons), ook hier waren de grote garnalen op en werden pas na een uur bijgevuld. Ook de wachtrij bij de wok was vrij lang (1 kok die doet wokken en 1 kok die doet grillen ). Helaas heeft Paradiso het assortiment uitgebreid met niet-Aziatische gerechten, wellicht was hier vraag naar bij andere klanten maar ik hoef geen lasagne, pizza, aardappelgratin, witlof of gevulde champignons bij de wok. Natuurlijk heb je voor de kinderen frietjes en frikadellen op voorraad maar het buffet van niet Aziatische gerechten was naar mijn weten te groot en smerig. Helaas wil ik na mijn laatste bezoek niet meer hier terug, er zijn genoeg wok restaurants waar alles op voorraad is en waar ze de Aziatische keuken juist promoten.

17. Was er gister met een groep van 10 mensen. Wij vonden de bediening niet vriendelijk en eten super slecht. Er lagen groene lapjes spek en het eten was erg flauw. Drinken kon pas besteld worden als de hele tafel wilde en biefstuk werd niet medium gebakken, mocht niet zei de kok.

18. Marly Knijn

Kom hier al jaren. Na de verbouwing is de keuze nog meer uitgebreid. Leuk interieur, vriendelijk personeel. Dat je wel eens lang moet wachten op de drankjes klopt, maar je bent daar vrij om het zelf te pakken, als je voor eten kunt lopen, kun je ook drinken meenemen. De keus is enorm uitgebreid, heerlijke salades, koude vis, soepen, en de kant en klare gerechten zijn ook heel lekker. Er staan nooit lege schalen, het wordt snel bijgevuld. En dan die heerlijke desserts. Keuze volop en heel lekker in een sfeervol restaurant!

19. Na de verbouwing is het er super, heel netjes en lekker. Vriendelijk personeel, alles warm en vers. Zeker een aanrader. Er is voor iedereen iets te eten. Eet je geen vis is er aardappelgratin.

20. Na de verbouwing is het niks. Interieur is mooi, maar kom ik niet voor.
    Eten niet warm, bami enzo en dan pizza lasagne witlof in bechamel saus in de wok. Nee, sorry niet voor mij. En dan nu hele kleine bordjes, als er 2 stukjes vlees op liggen is het vol en je hebt je laatste hapje nog niet op en weg is je bordje. Héél vervelend, zeker niet rustig tafelen.

21. Paradiso was ooit mijn favoriete wok, maar na de verbouwing ben ik niet meer tevreden. Rauw vlees/ koud eten en lang wachten op je drinken! En ik vind, als je naar zo'n wok gaat horen er geen mensen achter het eten te staan die niet gespecialiseerd zijn in het maken van het eten! Heb niet het gevoel dat ik in een Chinees wok ben. Jammer, vind ik! Jullie dessert bar daarentegen is wel super!

22. We komen er vaak. Het eten is lekker vers, heb je een opmerking wordt er direct iets mee gedaan. De sfeer is er goed en de bediening en de eigenaresse zijn erg vriendelijk.

23. Nooit meer met kerst!! Veel te druk, het hele restaurant is volgepropt! Je kan nauwelijks lopen. Het eten was van goede kwaliteit en het personeel deed zijn best, dat wel, maar aangezien iedereen op dezelfde tijd binnenkwam had je telkens "file" bij de gang waar je wat van wilde hebben! (Behalve als je bij het dessert zou beginnen en bij de soep zou eindigen.) absoluut geen kerstsfeer en de beloofde speelkamer die op de foto's te zien was, is maar voor kinderen tot 10 jaar en de airhockey was er ook niet!
    Misschien wel een leuk idee voor rustige tijden doordeweeks, maar beslist niet meer voor de kerstdagen.

24. Beste wok restaurant!! Heerlijk eten, vriendelijk personeel en een fijne prijs!
    Ik kies altijd voor dit wok restaurant.. nergens anders meer :)

25. De beste WOK ooit en overal. Perfect.
    Alles wat je kiest is vers en goed, ook al zijn de garnalen soms uit de diepvries

26. Ik kom uit de regio Deventer en was voor een paar dagen in Limburg. Ik heb toen samen met vrienden dit restaurant bezocht. Ik moet zeggen dat de sfeer niet heel geweldig was, maar zeker ook niet slecht! Het komt denk ik dat het best groot is.

Verder: het eten was vers en erg lekker, de koks doen goed hun werk en bereiden het eten perfect voor.
    De bediening was wel een keer het drinken vergeten, maar goed we blijven mensen. Ook de Marokkaanse heren die voor het bijvullen van de ingrediënten zorgden waren erg netjes en vriendelijk. Voor lekker eten en vriendelijk personeel is Paradiso zeker de moeite waard!

27. Mijn laatste bezoek aan Paradiso was allerminst sfeervol. Ik ben al bij meerdere wokrestaurants in deze regio geweest en ik kan mijn niet aansluiten bij de goede recensies op deze site. De service was ronduit slecht te noemen. Onvriendelijk ontvangen, meerdere malen overgeslagen bij het opnemen van de drank. Het eten was oud en niet meer te eten. Aan het eind werden we de deur bijna uitgekeken. Verschrikkelijk. Deze wok ziet ons zeker niet meer terug.

28. Hans Gelissen

Wok paradiso is inderdaad groot en in de weekeindes erg druk maar zeker niet sfeerloos. Het eten is vers (knapperige groente, mals vlees, etc) en wordt ook veelvuldig ververst. Ik ben er al vaak geweest en zal er zeker nog regelmatig naar toe gaan. Het aanbod is meer dan voldoende. Het koks zouden wat vriendelijker mogen zijn.
    Desalniettemin is mijn mening: niet mokken, lekker wokken.

29. Pas nog geweest en het blijft geweldig ! De bediening en al het lekkere eten ! Gelukkig bestaat er zoiets als Paradiso ! .

30. Wim 5 punten

Het blijft me toch verassen, Hoe vriendelijk de bediening is en er is veel keuze, Super echt een aanrader!

31. Ik behoor tot de vaste klanten en dat is niet voor niets. Zeer veel variatie, geen lange wachttijden, alles inc. Behalve alcoholische dranken, vriendelijk personeel, top bediening, prijs/kwaliteit verhouding TOP. Echt een aanrader ben in wok restaurants geweest door het hele land en over de grens tot recent op tenerife, nergens zoals in Hoensbroek, ga zo door.

32. Joranvdveer

33. Gisteren 19-02-11 met 10 pers. geweest nav recensies op diverse websites, die nogal uiteenliepen van super goed naar zeer slecht.
    Onze ervaring, we zijn zeer vriendelijk ontvangen en ondanks dat het een grote zaak is (dat zijn bijna alle wok's!) blijft de sfeer goed behouden doordat het restaurant is opgedeeld in secties. De inrichting is veel sfeervoller dan bij menig concurrent. De bediening was zeer vriendelijk en ondanks dat de drank all-incl. is werd er op een zeer vriendelijke toon iedere 5 minuten gechecked of we nieuwe drankjes nodig hadden. Het eten is zeer goed (biefjes tepanyaki zijn top!) en de koks zijn zeer bekwaam en snel. Korte wachttijden bij een nagenoeg volle zaak. Kortom, een wok die ik zeker kan aanraden.
    Als je niet duur, lekker, met een goede service wilt wokken ipv exclusief dineren is Paradiso zeker prima aan te raden. Het is een van de beste wok restaurants van Limburg.

34. Thomas en Charissa

Ben in de meest bekende woks geweest hier in Zuid-Limburg en moet zeggen dat Hoensbroek toch nr.1 is.
    We komen zelfs vanuit Maastricht rijden voor hier te komen eten. Leuke gastvrouw, leuk personeel.
    Zeer duidelijk en overzichtelijk buffet met veel keuze, de sausen zijn prima en alles smaakt top en is steeds bijgevuld. De wachttijden vallen reuze mee ook al is het druk.

De koks kennen wel alleen maar het woord saus... maar ja als het eten maar goed bereid is, toch?

Is een echte aanrader!

35. Beste wok uit Limburg. Eten is goed, keuze voldoende. Bediening blijft vriendelijk hoe druk het ook is. Ondanks dat het een groot restaurant is blijft het gezellig.

36. Nog nooit zo een goed wok restaurant meegemaakt! Alles is toppie,.

37. Groot restaurant met veel keuzes. Zelfs met frites voor de niet zo Chinees eter.

Je kunt wokken, grillen en koud buffet. Keuze zat.

Omdat het restaurant groot is, kan het even duren voor dat je aan de beurt bent. Maar dat is niet erg. Je bent er voor de gezelligheid en niet om je 1,2,3 vol te proppen.

Zowel wij als de kinderen en vrienden komen er graag.

Het vrij drinken van niet alcoholische dranken is een mooie regel. Nu hoef je niet steeds op personeel te wachten en af te rekenen/tekenen.

Al met al een restaurant waar we graag komen.

38. Onbeslist onze favoriete wok. We zijn nu in totaal bij 6 verschillende wok restaurants geweest en nergens is de keuze zo uitgebreid. Niet alleen qua vlees/vis en wokingrediënten maar zeker ook wat betreft de voorgerechten. Koks zijn inderdaad wat stilletjes, maar de bediening is verder ok. Zaak is erg ruim waardoor je niet op elkaar gepropt zit. Je jas wordt aangepakt, waar zie je dat nog?

39. Mijn ervaring heb ik al eens eerder kenbaar gemaakt op 2 aug. 2009 met als titel: "verrassing". Vandaag, 9 sept. 2010 waren we te gast met nog 4 personen, voor wie dit het eerste bezoek aan Paradiso was. Ook voor deze mensen was Paradiso een.

Openbaring in vergelijking met andere Wokrestaurants. We hebben een zeer gezellige avond gehad, mede te danken aan de leuke ongedwongen sfeer en prima eten (alleen het gebak zag er niet zo uitnodigend uit; minpunt).

40. de Smeetsen

Al meerdere keren hier gegeten, blijven terug komen. Vriendelijke bediening, maar zoals meerdere mensen al zeiden, de koks zijn erg onvriendelijk. Bovendien spreken de koks amper Nederlands, ze kunnen nog net vragen welke saus je wilt. Desalniettemin ruime keuze aan eten en drinken!

En gezellig kun je het overal maken mits je de juiste instelling hebt!

Misschien een klein nadeel: de vloeren zijn plakkerig en soms glad doordat mensen met eten knoeien en het niet goed wordt schoongemaakt. Maar voor de rest dik tevreden!

41. Ik heb maar 1 ding te zeggen: eten is goed! Bediening is goed! En de sfeer is ook goed! Mijn mening: een aanrader voor een leuke avond uiteten!

42. Zijn hier al jaren vaste klant, gewoon overheerlijk. Bediening bijna altijd supervriendelijk, behalve achter de tepanyaki en de wok, maar ja, als je je daar de hele dag kapot moet zweten ook wel te begrijpen. Eten is er overheerlijk en uitgebreide keus.

43. Hier een paar keer gegeten.
    Als het erg druk is krijg je een beetje de indruk van een vreetschuur.

Het is meestal ook erg lawaaierig (niet dat het restaurant hier echt iets aan kan doen). Ook is de vloer erg glad bij het eten, ben hier al een paar keer bijna uitgegleden. De bijgerechten zijn lauw en proeven een beetje oud. Ook de kroepoek die je op tafel krijgt is oud.

De inrichting is trouwens wel heel mooi, en de eigenaresse erg aardig. Ook de rest van het personeel is vriendelijk.

In principe een leuk wokrestaurant.

44. Prijs / kwaliteit is gewoon goed in orde!

Personeel is heel vriendelijk en ja....de koks kunnen misschien wel wat vriendelijker kijken, maar wat wil je....tis wel 'n beetje warm achter het fornuis!

Tip:

Wokken is een kwestie van goed inplannen: van elke kant kun je even in de gaten houden welke plaats aan het fornuis vrij is en de bedoeling is toch dat je moet genieten van het eten en niet zoveel je kunt naar binnen werken!

We hebben er heerlijk gegeten, kunt kiezen wat je lekker vindt en het was heel gezellig.

Vooral doorgaan!

45. We zijn er al heel vaak wezen eten met feesten, waaronder ook met Kerstmis en het is er altijd netjes verzorgd. Er zijn overal min en pluspunten. Je moet niet verwachten dat je voor een dubbeltje op de eerste rang zit. Maar er is keuze zat in eten en drinken.
    Mijn mening : het is er goed en netjes.

Ga zo door met jullie restaurant en service.

46. Verschrikkelijk!

Een echte vreetschuur!

47. Prv 280 punten

Een net restaurant waar je voor een goede prijs kunt wokken.
    Niet de beste in de regio, maar je moet alles eens geprobeerd hebben.
    Het assortiment valt een klein beetje tegen, maar is wel genoeg om wat afwisseling te krijgen.

Bediening is niks op aan te merken.
    De koks mochten wel wat vrolijker kijken.

48. Annika 349 punten

Jammer..

De prijs leek goed en op t eerste oog zag het er gezellig uit, maar dat bleek niet zo te zijn..

Drukte bij het eten, drukte rondom je tafel!

En helaas was het eten niet heel erg lekker.

Ik kwam toch uit op frieten en wat snacks en een beetje wokvoer.

Jammer..

49. Goed restaurant!

50. Rene 1267 punten

Sfeerloze overbelichte vreetschuur.

Het zoveel mogelijk mensen in een restaurant duwen is hier uitgevonden. Rij na rij na rij zitten mensen in de zaal als of het een voetbalkantine is.

Weinig koud buffet en waterige soepen. Veel frituur spul en maar een handje vol goed vlees dat nadat het gewokt is allemaal het zelfde smaakt.

Het meest lachwekkende is nog wel het plekje tussen het frituur eten, daar staan een dozijn uitgeknepen ondergedropen sausflessen.

Dit taffereel zie je nog niet bij de MAC.

Jammer van het geld.

51. patricia

Wij zijn afgelopen week met 4 man bij jullie blijven eten, zoveel als we konden voor een kleine prijs incl. drinken dat kom je niet vaak tegen voor z'n lage prijs geweldig eten en veel variatie en heerlijk ijs. Een echte topper.

52. Tim 165 punten

Een groot restaurant waar je veel kan eten en drinken voor een redelijke prijs.

Ik vond wel dat de sfeer die je normaal gesproken verwacht in een wok er niet echt was, waarschijnlijk door de grootte van het restaurant.

53. Groot wokrestaurant, maar wokken en tepan is prima. Bijgerechten zijn minder. Bediening prima!

54. Afgelopen zondag met 4 man op zoek geweest naar een wok restaurant in de buurt en zijn uiteindelijk hier uitgekomen.

Het is geen restaurant waar je naar toe gaat om geweldig te eten, dit restaurant moet het echt hebben van de enorme hoeveelheden. Niet dat er iets mis is met het eten, maar er is ook niets speciaals aan.

Verder was het erg druk en omdat het er erg licht is mist het restaraunt de gezelligheid, die het eigenlijk wel nodig heeft.