Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Haarsteeg verdeeld zijn.

1. thom crielaard

Heerlijk eten voor een goede prijs en vrolijk personeel, echt een aanrader voor iedereen!

3. Samen met mijn partner gegeten op een woensdag avond. Gekozen voor onbeperkt spareribs. Ze waren verrukkelijk! Meerdere smaken op en allemaal lekker. Ook de frietjes en salade waren goed. Leuk dat ze ook wat speciaalbier hebben wat past bij hetgeen je eet. Bediening was goed en vriendelijk. De ligging van Ribs en Dips is leuk, midden in een klein dorpje in een mooie boerderij. De inrichting kan nog wel wat accessoires gebruiken. We komen zeker nog eens terug!

4. Arno Lucas

Echt lekkere spare-ribs! Nog nooit zulk goede spare-ribs gegeten. En dat voor €15?? Goede prijs&kwaliteit verhouding

5. Mariska Hageman

Eerste keer hier geweest, wat een verrassend restaurant. Echt super lekkere spare ribs op ! Maar ook als je daar niet van houdt is er ongelofelijk veel keuze op de kaart, heel betaalbaar. In het restaurant is een gezellige sfeer met leuk en vriendelijk personeel en een gezellige eigenaresse. We hebben een hele gezellige avond gehad en heerlijk gegeten ! Aanrader !

6. Heerlijk gegeten. Bediening is vriendelijk en gastvrij, dame met donker haar oogt een beetje onvriendelijk en stressvol. Service was verder prima. Spareribs ontzettend mals, complimenten daarvoor! Sfeer is gezellig maar oogt wat druk door alle kleuren bij elkaar. Prijs-kwaliteit is 10!! Top, we komen zeker een keer terug, en zeker aan te raden!

7. Goede spareribs, lekker mals vlees wat al bijna van de botten valt als je het optilt.. Leuke en vlotte bediening ook! Aanrader.

8. Cor en laetitia

9 januari 2015 voor de zoveelste keer wezen eten bij Ribs & Dips. Wat was het toch weer voortreffelijk. Wat kun je hier toch heerlijk eten en wat een super gastvrijheid.

Echt een dikke tien voor Liesbeth en Eyeman en natuurlijk voor het personeel!! Tot snel weer lieve mensen!!

9. Heerlijk gegeten op woensdag 7 januari!! We hadden all you can eat spare Ribs, bbq smaak gehad en sweetchili. Zooo lekker, om je vingers bij af te likken. Het meisje wat ons bediende werkte er voor de eerste dag en ze heeft een paar schoonheidsfoutjes helemaal goed gemaakt met haar vriendelijkheid, spontaniteit en ijver, chapeau!! Wij komen zeker terug.

10. J.v.Kasteren

Al diverse malen gegeten. Het eten is van goede kwaliteit en zeer smaakvol.
    Ook de bediening is goed, echt een aanrader.

11. Arian Jonkers

Gisteren weer heerlijk gegeten bij Ribs & Dibs. Voor de zoveelste keer op rij heerlijk gegeten, ribs waren heerlijk mals en als je er alleen maar naar keek vielen de botjes er uit. Ik ben helemaal geen kluiver heb er zelfs een hekel aan, maar voor dit restaurant mogen ze me 's nachts wakker maken. Complimenten aan Eyman, Liesbeth en de rest van het team, jullie zijn top!
    Ga zo door en wij zullen zeker blijven komen.

12. Fam. Beks

Gisteravond het verjaardagsfeestje van mijn man gevierd en enorm genoten van de gastvrijheid én het heerlijke eten. Het was top! Leuke, attente meiden in de bediening.

13. Leuk restaurant! Lekker eten en een gezellige sfeer.

14. Mijn ervaring met het restaurant.

- Service moet opnieuw worden aangepakt, drama.
    - Ribs waren niet echt warm te noemen, wel botermals. Het echt knagen aan een rib is niet echt mogelijk.
    - Kinderijsjes zo hard als beton!!!
    - Geen schone glazen bij nieuwe bestelling!
    - Prijs - kwaliteit verhouding is zoek!!

Wij gaan niet vaak uiteten, maar een restaurant als dit zijn we niet vaak tegen gekomen. Geen Ribs en Dips meer voor ons!

15. Heerlijk gegeten met mijn gezin. De spareribs zijn hier echt heerlijk mals en goed gemarineerd. De bediening is vriendelijk en de prijs/kwaliteit is ook goed. Wat wil je nou nog meer, we gaan zeker terug!

16. Tanja de Bont

17. Beste ribs van Brabant en goede ongedwongen sfeer, je voelt je echt welkom.

18. Ben nooit van het kluiven geweest, maar dit is zeker voor herhaling vatbaar. DAM wat was het lekker.

19. Bas Emons

20. Barry Kanters

21. Voor het eerst daar gegeten, fantastisch. Leuke bediening, heerlijk gegeten. Een aanrader voor iedereen in Brabant.

22. Samen met mijn vriend op een donderdagavond gegeten, onze reservering was wel nodig, het was een drukke avond. Vriendelijk personeel. Mijn vriend is altijd erg kritisch op biefstuk maar deze was perfect volgens hem. Ik heb gekozen voor heerlijke spareribs waarbij ik vingers heb afgelikt. Dit keer koos ik voor de gember smaak die is echt het lekkerste, nieuw voor mij is de sinaasappel smaak die ga ik volgende zeker proberen. Absoluut geen duur restaurant maar wel heerlijk eten voor een kleine prijs!

23. C. Van Gastel

Vriendelijke ontvangst, leuk restaurant. Vooraf stokbroodje met lekkere kruidenboter. Daarna ossenhaaspuntjes, lekker mals. Ook de Cesar salade was heerlijk, veel ingrediënten, hmm lekker. Toen de spare ribs (zoet) die vallen van het bot. Zoo lekker. Ook lekkere friet erbij, dus gewoon heerlijk gegeten. Alles lekker. Geen toetje meer op, maar dat zag er bij andere tafels ook prima uit.
    Ribs en Dips, bedankt voor het lekkere eten en ga zo door.

24. Super lekker spare ribs gegeten (los van het botje). Vriendelijk personeel en de prijs kwaliteit is op en top. Zeker een aanrader. Ik ga zeker terug!

25. M. van der Kallen

Wij hebben met 2 personen gegeten op vrijdagavond. We hadden gereserveerd en bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen en naar ons tafeltje gewezen. Een prettige tafel en goede stoelen (rug patiënt). De bediening is erg vriendelijk en professioneel. Mijn partner had spareribs besteld, welke hij bijzonder lekker vond. Ik had gamba's en zalm besteld en deze waren ook prima. Als voorgerecht heel lekker brood (plaatselijk) met goede kruidenboter. Als nagerecht: seizoensijs: kersenijs met warme kersen. Deze waren verrukkelijk, tenslotte een kopje koffie en een cappuccino met in het schuim een hartje, heel leuk gedaan. Conclusie: echt waar voor je geld dus aan te bevelen.

26. Al menig maal hier gegeten. Nergens zulke lekkere spareribs als hier. Ook zijn ze altijd erg vriendelijk. Het restaurant zelf zou misschien iets gezelliger kunnen, maar dat doet aan het eten niks af. Prima prijs-kwaliteit verhouding!

27. Al drie keer hier gegeten. De varkenshaas met geitenkaas is een aanrader. Had alleen wel wat meer geitenkaas mogen zijn. De service is minder goed, een aantal keer verkeerde drankjes gehad. Ook werd ons een keer verteld dat er nog maar één portie spareribs was, best vervelend in een sparerib restaurant. Dus dat werd verplicht wat anders eten. Jammer. Verder zaten we laatst in een donker hoekje helemaal achter in het restaurant waar best een lamp had mogen hangen. Dit maakte het een beetje kil en wat ongezellig.

6,3
  28. Nu drie keer gegeten bij Ribs&Dips. Elke keer heerlijk gegeten. Gezellige sfeer en vriendelijke bediening.

29. Eric van der Mark

Lekker gegeten, spare-ribs waren lekker maar ook de biefstuk was goed. Met peper saus heel lekker, niet droog en precies mooi gebakken. De spare-ribs waren ook niet vet en verschillende smaken alle 3 lekker.