Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Haarsteeg verdeeld zijn.

1. Wij hebben hier vanavond met twee personen gegeten. Het eten was heerlijk, het personeel was super vriendelijk. Echt een restaurant om nog een keer te gaan eten.

2. Antoinette

We waren er voor de eerste keer, op aanraden van een familielid.
    Het was een perfecte keus. HEERLIJKE SPARERIBS en frietjes.
    De bediening was correct en we werden snel geholpen. Rustig kunnen eten.
    Zeker voor herhaling vatbaar, en zal er verder reclame voor maken.

3. Als je super snel 3 gangen wilt eten en binnen een uurtje weer buiten wilt staan, dan moet je hier wezen. Je zit nog niet en ze vragen al wat je wilt drinken. Stokbroodje erbij? Gelijk op tafel. In 1 uur tijd soep, hoofdgerecht en toetje geserveerd gekregen en op. Zodra ze zien dat je bord leeg is komen ze acuut afruimen en vragen wat je nog meer wilt. Heel gejaagd allemaal, maar je wilt ook snel weg eigenlijk vanwege de akoestiek. Wat een vreetschuur zeg. Maaaaar het eten was lekker en van goede kwaliteit. Eerlijk is eerlijk.

4. Heeerlijk eten, beste spare ribs van nederland!! Super personeel!!

5. Gvdbogaert

Heb 2de kerstdag eten besteld bij ribs&dips. Zeer lekker gegeten, goed verpakt, was nog prima warm na een kwartier rijden, moesten het natuurlijk zelf ophalen, was ook keurig op tijd klaar, zeker voor herhaling vatbaar
    Gr Gerrit en Annie

6. Vandaag ribs afgehaald omdat we niet in restaurants mogen eten. Afhalen is ook prima. Ruime portie ribs en frites en kleine salade erbij. Ribs goed ingepakt in speciale verpakking. Frites nog lekker warm. Smaakte wederom prima. Hopelijk de horeca snel weer open zodat we die lekkere ribs weer in het restaurant kunnen eten.

7. Was super het eten.

8. Dennis van den Udenhout

Spareribs waren voortreffelijk. Vielen van het bot af. Eigenaresse super leuk voor de gasten en weet precies wanneer ze een geintje kan maken. Goede bediening verder en het eten kwam snel. Komen zeker nog eens terug.

9. Goed tentje hoor. Heerlijk gegeten; goeie spare ribs en super gezellig. Zeker voor herhaling vatbaar.

10. Gemiste kans.
    Onlangs voor de tweede keer wezen eten.
    Dit viel erg tegen mede omdat ons eerste bezoek zoveel beter was.
    Tijdens ons eerste bezoek was veel mogelijk terwijl bij het tweede bezoek eigenlijk niets mogelijk was.
    Er werd niet eens gevraagd hoe we onze biefstuk gebakken wilde hebben.
    Daarnaast vielen de porties erg tegen en zo goedkoop is het nu ook weer niet.
    Wij komen niet meer terug

4,3
  11. Lizzy Biz

12. Afgelopen vrijdag met zes personen bij u gegeten. Het eten kwam snel en er werd vlot en vriendelijk bediend.
    Het eten was voortreffelijk en erg lekker.
    Toch komen we niet meer terug. Tenzij er iets aan de overlast van het geluid wordt gedaan. Werkelijk om gek van te worden.
    Diegene die naast me zat kon ik niet verstaan.
    En dan toch zeker de buren aan de andere kant van de tafel niet.
    Jammer heel jammer.

13. Ties.S

Zaterdag 14 Juli gegeten bij Ribs en Dips in Haarsteeg… voor gerecht… een tomatensoep en champions in roomsaus… de soep niet geweldig zit een bittertje in wat er niet in hoort, bij de champions wel heel veel saus… hooft gerecht… zalm en spareribs… de zalm was goed, niks mis mee… maar de spareribs waren bitter en op plaatsen zwart… veel te hoog vuur en dan verbranden de suiker van de saus wat een bittere smaak geeft… gewoon echt een misser… dessert hebben we niet genomen… wij vonden het heel erg matig en niet voor herhaling vatbaar.

5,1
  14. Kleian.

We zijn al vaker geweest en ook deze keer weer heerlijk gegeten.
    Het was heel gezellig en we komen zeker nog een keer terug.

15. Nog nooit zo'n heerlijke spareribs gegeten. Vallen zo van het bot af. Bediening rent de benen onder hun kont vandaan en toch vriendelijk. Ik ga zeker terug. Een echte aanrader.

16. Niet duur, serveersters doen hun best maar ribs smaken nergens naar.
    Spareribs lijken murw gestoomd te zijn i.p.v. gemarineerd en daarna met sausje probeert men smaak te brengen, jammer deze gemiste kans.
    Eten half opgegeten, thuis maar ei gebakken.

2,9
  17. Kom vaker eten, maar wordt alleen maar lekkerder. Met de nieuwe stoelen weer wat extra sfeer en kleur in de zaak. Buiten de geweldige spareribs vind ik ook de biefstuk super. Wij komen zeker terug.

18. Van den bergh

Sfeer is kil
    Verder alles prima

19. Willems

Heerlijk ribs, goede prijs kwaliteit verhouding, gaan we zeker terug.

20. RV

Zijn weer een keertje wezen eten bij Rips & Dips. Spare ribs zijn heel lekker, geheel sfeerloos en muziek niet te horen, wel de afwasmachine die onder de bar staat. Meubilair begint af te takelen. Stoelen stukken van zittingsdag eraf. Jammer want als her zo door gaat sterft deze zaak ook een eenzame dood.

21. marianne

Gewoon kei lekker!!

22. Januari 2017 wezen eten voor het eerst vanwege de goede beoordelingen en dichtbij. Hadden er meer van verwacht. Geen gezellige uitstraling en inrichting, op vragen hoeveel gram een grote portie spareribs was en wat de soep van de dag was kon in eerste instantie geen antwoord worden gegeven, soep was lekker maar enkel een bodempje en niet warm genoeg, grote portie spareribs zou 900 gram moeten zijn, maar was het zeer zeker niet. Spareribs waren niet echt warm, maar moet gezegd worden wel lekker. Maar veels te weinig. We hadden dus soep, grote portie spareribs pp, frietjes en salades maar gingen met geen verzadigd gevoel weg. Niet extra bij besteld want we waren al 60 euro kwijt. Biertjes waren wel lekker. Komen denk ik nog wel een keer terug maar enkel op de dagen dat het all you can eat is.

6,3
  23. Alles wat ik bij jullie bestel is top! Maar vooral hebben jullie de lekkerste spareribs!

We rijden bijna elke maand vanuit Den Boch om bij jullie te komen eten.

Groetjes Kelly

24. j van de ven

Samen met mijn kleinzoon heerlijk gegeten en leuke bediening.

25. Heerlijk malse spareribs met volop keuze qua marinade
    Sfeer is sober, maar dat maakt het eten goed.

26. Monique scheijven

Het was erg goed. Lekker malse spareribs.
    Een plus 10.

27. Casa Miquell

28. Als je binnenkomt raak je niet direct in extase van de sfeer maar als de spare ribs uitgeserveerd worden en je vangt aan met het ontleden en nuttigen dan kun je niet anders concluderen dan dat je te maken hebt met een geniaal bereid stukje vlees. Zo mals, zo mooi van marinade, zoo sappig, zoooooo heerlijk. En de bediening is zeer attent!! Wij komen zeker terug!!

29. Angelina Schreijer

Super gezellig restaurant. Vriendelijk personeel, goede service en niet te vergeten heerlijke Ribjes. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.

30. Angélica

Hartelijke ontvangst & bediening en de spareribs waren heerlijk mals en super goed gekruid! Zoiets zou in Rosmalen ook mogen komen! :-)