Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Haarsteeg verdeeld zijn.

Kom vaker eten, maar wordt alleen maar lekkerder. Met de nieuwe stoelen weer wat extra sfeer en kleur in de zaak. Buiten de geweldige spareribs vind ik ook de biefstuk super. Wij komen zeker terug.

Van den bergh

Sfeer is kil
    Verder alles prima

Willems

Heerlijk ribs, goede prijs kwaliteit verhouding, gaan we zeker terug.

RV

Zijn weer een keertje wezen eten bij Rips & Dips. Spare ribs zijn heel lekker, geheel sfeerloos en muziek niet te horen, wel de afwasmachine die onder de bar staat. Meubilair begint af te takelen. Stoelen stukken van zittingsdag eraf. Jammer want als her zo door gaat sterft deze zaak ook een eenzame dood.

marianne

Gewoon kei lekker!!

Januari 2017 wezen eten voor het eerst vanwege de goede beoordelingen en dichtbij. Hadden er meer van verwacht. Geen gezellige uitstraling en inrichting, op vragen hoeveel gram een grote portie spareribs was en wat de soep van de dag was kon in eerste instantie geen antwoord worden gegeven, soep was lekker maar enkel een bodempje en niet warm genoeg, grote portie spareribs zou 900 gram moeten zijn, maar was het zeer zeker niet. Spareribs waren niet echt warm, maar moet gezegd worden wel lekker. Maar veels te weinig. We hadden dus soep, grote portie spareribs pp, frietjes en salades maar gingen met geen verzadigd gevoel weg. Niet extra bij besteld want we waren al 60 euro kwijt. Biertjes waren wel lekker. Komen denk ik nog wel een keer terug maar enkel op de dagen dat het all you can eat is.

Alles wat ik bij jullie bestel is top! Maar vooral hebben jullie de lekkerste spareribs!

We rijden bijna elke maand vanuit Den Boch om bij jullie te komen eten.

Groetjes Kelly

j van de ven

Samen met mijn kleinzoon heerlijk gegeten en leuke bediening.

Heerlijk malse spareribs met volop keuze qua marinade
    Sfeer is sober, maar dat maakt het eten goed.

Monique scheijven

Het was erg goed. Lekker malse spareribs.
    Een plus 10.

Casa Miquell

Als je binnenkomt raak je niet direct in extase van de sfeer maar als de spare ribs uitgeserveerd worden en je vangt aan met het ontleden en nuttigen dan kun je niet anders concluderen dan dat je te maken hebt met een geniaal bereid stukje vlees. Zo mals, zo mooi van marinade, zoo sappig, zoooooo heerlijk. En de bediening is zeer attent!! Wij komen zeker terug!!

Angelina Schreijer

Super gezellig restaurant. Vriendelijk personeel, goede service en niet te vergeten heerlijke Ribjes. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.

Angélica

Hartelijke ontvangst & bediening en de spareribs waren heerlijk mals en super goed gekruid! Zoiets zou in Rosmalen ook mogen komen! :-)

thom crielaard

Heerlijk eten voor een goede prijs en vrolijk personeel, echt een aanrader voor iedereen!

Dirk

Samen met mijn partner gegeten op een woensdag avond. Gekozen voor onbeperkt spareribs. Ze waren verrukkelijk! Meerdere smaken op en allemaal lekker. Ook de frietjes en salade waren goed. Leuk dat ze ook wat speciaalbier hebben wat past bij hetgeen je eet. Bediening was goed en vriendelijk. De ligging van Ribs en Dips is leuk, midden in een klein dorpje in een mooie boerderij. De inrichting kan nog wel wat accessoires gebruiken. We komen zeker nog eens terug!

Arno Lucas

Echt lekkere spare-ribs! Nog nooit zulk goede spare-ribs gegeten. En dat voor €15?? Goede prijs&kwaliteit verhouding

Mariska Hageman

Eerste keer hier geweest, wat een verrassend restaurant. Echt super lekkere spare ribs op ! Maar ook als je daar niet van houdt is er ongelofelijk veel keuze op de kaart, heel betaalbaar. In het restaurant is een gezellige sfeer met leuk en vriendelijk personeel en een gezellige eigenaresse. We hebben een hele gezellige avond gehad en heerlijk gegeten ! Aanrader !

Heerlijk gegeten. Bediening is vriendelijk en gastvrij, dame met donker haar oogt een beetje onvriendelijk en stressvol. Service was verder prima. Spareribs ontzettend mals, complimenten daarvoor! Sfeer is gezellig maar oogt wat druk door alle kleuren bij elkaar. Prijs-kwaliteit is 10!! Top, we komen zeker een keer terug, en zeker aan te raden!

Goede spareribs, lekker mals vlees wat al bijna van de botten valt als je het optilt.. Leuke en vlotte bediening ook! Aanrader.

Cor en laetitia

9 januari 2015 voor de zoveelste keer wezen eten bij Ribs & Dips. Wat was het toch weer voortreffelijk. Wat kun je hier toch heerlijk eten en wat een super gastvrijheid.

Echt een dikke tien voor Liesbeth en Eyeman en natuurlijk voor het personeel!! Tot snel weer lieve mensen!!

Heerlijk gegeten op woensdag 7 januari!! We hadden all you can eat spare Ribs, bbq smaak gehad en sweetchili. Zooo lekker, om je vingers bij af te likken. Het meisje wat ons bediende werkte er voor de eerste dag en ze heeft een paar schoonheidsfoutjes helemaal goed gemaakt met haar vriendelijkheid, spontaniteit en ijver, chapeau!! Wij komen zeker terug.

J.v.Kasteren

Al diverse malen gegeten. Het eten is van goede kwaliteit en zeer smaakvol.
    Ook de bediening is goed, echt een aanrader.

Arian Jonkers

Gisteren weer heerlijk gegeten bij Ribs & Dibs. Voor de zoveelste keer op rij heerlijk gegeten, ribs waren heerlijk mals en als je er alleen maar naar keek vielen de botjes er uit. Ik ben helemaal geen kluiver heb er zelfs een hekel aan, maar voor dit restaurant mogen ze me 's nachts wakker maken. Complimenten aan Eyman, Liesbeth en de rest van het team, jullie zijn top!
    Ga zo door en wij zullen zeker blijven komen.

Fam. Beks

Gisteravond het verjaardagsfeestje van mijn man gevierd en enorm genoten van de gastvrijheid én het heerlijke eten. Het was top! Leuke, attente meiden in de bediening.

Leuk restaurant! Lekker eten en een gezellige sfeer.

Mijn ervaring met het restaurant.

- Service moet opnieuw worden aangepakt, drama.
    - Ribs waren niet echt warm te noemen, wel botermals. Het echt knagen aan een rib is niet echt mogelijk.
    - Kinderijsjes zo hard als beton!!!
    - Geen schone glazen bij nieuwe bestelling!
    - Prijs - kwaliteit verhouding is zoek!!

Wij gaan niet vaak uiteten, maar een restaurant als dit zijn we niet vaak tegen gekomen. Geen Ribs en Dips meer voor ons!

Heerlijk gegeten met mijn gezin. De spareribs zijn hier echt heerlijk mals en goed gemarineerd. De bediening is vriendelijk en de prijs/kwaliteit is ook goed. Wat wil je nou nog meer, we gaan zeker terug!

Tanja de Bont