Gratis parkeren in directe omgeving.

Bezorgrestaurants in de buurt van Ribs & Dips

1523351925 87
1530842041 84
1620723430 87
1643193777 87

1. Wij hebben hier vanavond met twee personen gegeten. Het eten was heerlijk, het personeel was super vriendelijk. Echt een restaurant om nog een keer te gaan eten.

2. Antoinette

We waren er voor de eerste keer, op aanraden van een familielid.
    Het was een perfecte keus. HEERLIJKE SPARERIBS en frietjes.
    De bediening was correct en we werden snel geholpen. Rustig kunnen eten.
    Zeker voor herhaling vatbaar, en zal er verder reclame voor maken.

3. Als je super snel 3 gangen wilt eten en binnen een uurtje weer buiten wilt staan, dan moet je hier wezen. Je zit nog niet en ze vragen al wat je wilt drinken. Stokbroodje erbij? Gelijk op tafel. In 1 uur tijd soep, hoofdgerecht en toetje geserveerd gekregen en op. Zodra ze zien dat je bord leeg is komen ze acuut afruimen en vragen wat je nog meer wilt. Heel gejaagd allemaal, maar je wilt ook snel weg eigenlijk vanwege de akoestiek. Wat een vreetschuur zeg. Maaaaar het eten was lekker en van goede kwaliteit. Eerlijk is eerlijk.

4. Heeerlijk eten, beste spare ribs van nederland!! Super personeel!!

5. Gvdbogaert

Heb 2de kerstdag eten besteld bij ribs&dips. Zeer lekker gegeten, goed verpakt, was nog prima warm na een kwartier rijden, moesten het natuurlijk zelf ophalen, was ook keurig op tijd klaar, zeker voor herhaling vatbaar
    Gr Gerrit en Annie

6. Vandaag ribs afgehaald omdat we niet in restaurants mogen eten. Afhalen is ook prima. Ruime portie ribs en frites en kleine salade erbij. Ribs goed ingepakt in speciale verpakking. Frites nog lekker warm. Smaakte wederom prima. Hopelijk de horeca snel weer open zodat we die lekkere ribs weer in het restaurant kunnen eten.

7. Was super het eten.

8. Dennis van den Udenhout

Spareribs waren voortreffelijk. Vielen van het bot af. Eigenaresse super leuk voor de gasten en weet precies wanneer ze een geintje kan maken. Goede bediening verder en het eten kwam snel. Komen zeker nog eens terug.

9. Goed tentje hoor. Heerlijk gegeten; goeie spare ribs en super gezellig. Zeker voor herhaling vatbaar.

10. Gemiste kans.
    Onlangs voor de tweede keer wezen eten.
    Dit viel erg tegen mede omdat ons eerste bezoek zoveel beter was.
    Tijdens ons eerste bezoek was veel mogelijk terwijl bij het tweede bezoek eigenlijk niets mogelijk was.
    Er werd niet eens gevraagd hoe we onze biefstuk gebakken wilde hebben.
    Daarnaast vielen de porties erg tegen en zo goedkoop is het nu ook weer niet.
    Wij komen niet meer terug

4,3
  11. Lizzy Biz

12. Afgelopen vrijdag met zes personen bij u gegeten. Het eten kwam snel en er werd vlot en vriendelijk bediend.
    Het eten was voortreffelijk en erg lekker.
    Toch komen we niet meer terug. Tenzij er iets aan de overlast van het geluid wordt gedaan. Werkelijk om gek van te worden.
    Diegene die naast me zat kon ik niet verstaan.
    En dan toch zeker de buren aan de andere kant van de tafel niet.
    Jammer heel jammer.

13. Ties.S 364 punten

Zaterdag 14 Juli gegeten bij Ribs en Dips in Haarsteeg… voor gerecht… een tomatensoep en champions in roomsaus… de soep niet geweldig zit een bittertje in wat er niet in hoort, bij de champions wel heel veel saus… hooft gerecht… zalm en spareribs… de zalm was goed, niks mis mee… maar de spareribs waren bitter en op plaatsen zwart… veel te hoog vuur en dan verbranden de suiker van de saus wat een bittere smaak geeft… gewoon echt een misser… dessert hebben we niet genomen… wij vonden het heel erg matig en niet voor herhaling vatbaar.

5,1
  14. Kleian.

We zijn al vaker geweest en ook deze keer weer heerlijk gegeten.
    Het was heel gezellig en we komen zeker nog een keer terug.

15. Nog nooit zo'n heerlijke spareribs gegeten. Vallen zo van het bot af. Bediening rent de benen onder hun kont vandaan en toch vriendelijk. Ik ga zeker terug. Een echte aanrader.

16. Niet duur, serveersters doen hun best maar ribs smaken nergens naar.
    Spareribs lijken murw gestoomd te zijn i.p.v. gemarineerd en daarna met sausje probeert men smaak te brengen, jammer deze gemiste kans.
    Eten half opgegeten, thuis maar ei gebakken.

2,9
  17. Kom vaker eten, maar wordt alleen maar lekkerder. Met de nieuwe stoelen weer wat extra sfeer en kleur in de zaak. Buiten de geweldige spareribs vind ik ook de biefstuk super. Wij komen zeker terug.

18. Van den bergh

Sfeer is kil
    Verder alles prima

19. Willems

Heerlijk ribs, goede prijs kwaliteit verhouding, gaan we zeker terug.

20. RV 9 punten

Zijn weer een keertje wezen eten bij Rips & Dips. Spare ribs zijn heel lekker, geheel sfeerloos en muziek niet te horen, wel de afwasmachine die onder de bar staat. Meubilair begint af te takelen. Stoelen stukken van zittingsdag eraf. Jammer want als her zo door gaat sterft deze zaak ook een eenzame dood.

21. marianne

Gewoon kei lekker!!

22. Januari 2017 wezen eten voor het eerst vanwege de goede beoordelingen en dichtbij. Hadden er meer van verwacht. Geen gezellige uitstraling en inrichting, op vragen hoeveel gram een grote portie spareribs was en wat de soep van de dag was kon in eerste instantie geen antwoord worden gegeven, soep was lekker maar enkel een bodempje en niet warm genoeg, grote portie spareribs zou 900 gram moeten zijn, maar was het zeer zeker niet. Spareribs waren niet echt warm, maar moet gezegd worden wel lekker. Maar veels te weinig. We hadden dus soep, grote portie spareribs pp, frietjes en salades maar gingen met geen verzadigd gevoel weg. Niet extra bij besteld want we waren al 60 euro kwijt. Biertjes waren wel lekker. Komen denk ik nog wel een keer terug maar enkel op de dagen dat het all you can eat is.

6,3
  23. Alles wat ik bij jullie bestel is top! Maar vooral hebben jullie de lekkerste spareribs!

We rijden bijna elke maand vanuit Den Boch om bij jullie te komen eten.

Groetjes Kelly

24. j van de ven

Samen met mijn kleinzoon heerlijk gegeten en leuke bediening.

25. Heerlijk malse spareribs met volop keuze qua marinade
    Sfeer is sober, maar dat maakt het eten goed.

26. Monique scheijven

Het was erg goed. Lekker malse spareribs.
    Een plus 10.

27. Als je binnenkomt raak je niet direct in extase van de sfeer maar als de spare ribs uitgeserveerd worden en je vangt aan met het ontleden en nuttigen dan kun je niet anders concluderen dan dat je te maken hebt met een geniaal bereid stukje vlees. Zo mals, zo mooi van marinade, zoo sappig, zoooooo heerlijk. En de bediening is zeer attent!! Wij komen zeker terug!!

28. Angelina Schreijer

Super gezellig restaurant. Vriendelijk personeel, goede service en niet te vergeten heerlijke Ribjes. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.

29. Angélica

Hartelijke ontvangst & bediening en de spareribs waren heerlijk mals en super goed gekruid! Zoiets zou in Rosmalen ook mogen komen! :-)

30. thom crielaard

Heerlijk eten voor een goede prijs en vrolijk personeel, echt een aanrader voor iedereen!

32. Samen met mijn partner gegeten op een woensdag avond. Gekozen voor onbeperkt spareribs. Ze waren verrukkelijk! Meerdere smaken op en allemaal lekker. Ook de frietjes en salade waren goed. Leuk dat ze ook wat speciaalbier hebben wat past bij hetgeen je eet. Bediening was goed en vriendelijk. De ligging van Ribs en Dips is leuk, midden in een klein dorpje in een mooie boerderij. De inrichting kan nog wel wat accessoires gebruiken. We komen zeker nog eens terug!

33. Arno Lucas

Echt lekkere spare-ribs! Nog nooit zulk goede spare-ribs gegeten. En dat voor €15?? Goede prijs&kwaliteit verhouding

34. Mariska Hageman

Eerste keer hier geweest, wat een verrassend restaurant. Echt super lekkere spare ribs op ! Maar ook als je daar niet van houdt is er ongelofelijk veel keuze op de kaart, heel betaalbaar. In het restaurant is een gezellige sfeer met leuk en vriendelijk personeel en een gezellige eigenaresse. We hebben een hele gezellige avond gehad en heerlijk gegeten ! Aanrader !

35. Heerlijk gegeten. Bediening is vriendelijk en gastvrij, dame met donker haar oogt een beetje onvriendelijk en stressvol. Service was verder prima. Spareribs ontzettend mals, complimenten daarvoor! Sfeer is gezellig maar oogt wat druk door alle kleuren bij elkaar. Prijs-kwaliteit is 10!! Top, we komen zeker een keer terug, en zeker aan te raden!

36. Goede spareribs, lekker mals vlees wat al bijna van de botten valt als je het optilt.. Leuke en vlotte bediening ook! Aanrader.

37. Cor en laetitia

9 januari 2015 voor de zoveelste keer wezen eten bij Ribs & Dips. Wat was het toch weer voortreffelijk. Wat kun je hier toch heerlijk eten en wat een super gastvrijheid.

Echt een dikke tien voor Liesbeth en Eyeman en natuurlijk voor het personeel!! Tot snel weer lieve mensen!!

38. Heerlijk gegeten op woensdag 7 januari!! We hadden all you can eat spare Ribs, bbq smaak gehad en sweetchili. Zooo lekker, om je vingers bij af te likken. Het meisje wat ons bediende werkte er voor de eerste dag en ze heeft een paar schoonheidsfoutjes helemaal goed gemaakt met haar vriendelijkheid, spontaniteit en ijver, chapeau!! Wij komen zeker terug.

39. J.v.Kasteren

Al diverse malen gegeten. Het eten is van goede kwaliteit en zeer smaakvol.
    Ook de bediening is goed, echt een aanrader.

40. Arian Jonkers

Gisteren weer heerlijk gegeten bij Ribs & Dibs. Voor de zoveelste keer op rij heerlijk gegeten, ribs waren heerlijk mals en als je er alleen maar naar keek vielen de botjes er uit. Ik ben helemaal geen kluiver heb er zelfs een hekel aan, maar voor dit restaurant mogen ze me 's nachts wakker maken. Complimenten aan Eyman, Liesbeth en de rest van het team, jullie zijn top!
    Ga zo door en wij zullen zeker blijven komen.

41. Fam. Beks

Gisteravond het verjaardagsfeestje van mijn man gevierd en enorm genoten van de gastvrijheid én het heerlijke eten. Het was top! Leuke, attente meiden in de bediening.

42. Leuk restaurant! Lekker eten en een gezellige sfeer.

43. Mijn ervaring met het restaurant.

- Service moet opnieuw worden aangepakt, drama.
    - Ribs waren niet echt warm te noemen, wel botermals. Het echt knagen aan een rib is niet echt mogelijk.
    - Kinderijsjes zo hard als beton!!!
    - Geen schone glazen bij nieuwe bestelling!
    - Prijs - kwaliteit verhouding is zoek!!

Wij gaan niet vaak uiteten, maar een restaurant als dit zijn we niet vaak tegen gekomen. Geen Ribs en Dips meer voor ons!

44. Heerlijk gegeten met mijn gezin. De spareribs zijn hier echt heerlijk mals en goed gemarineerd. De bediening is vriendelijk en de prijs/kwaliteit is ook goed. Wat wil je nou nog meer, we gaan zeker terug!

45. Beste ribs van Brabant en goede ongedwongen sfeer, je voelt je echt welkom.

46. Ben nooit van het kluiven geweest, maar dit is zeker voor herhaling vatbaar. DAM wat was het lekker.

47. Barry Kanters

48. Voor het eerst daar gegeten, fantastisch. Leuke bediening, heerlijk gegeten. Een aanrader voor iedereen in Brabant.

49. Samen met mijn vriend op een donderdagavond gegeten, onze reservering was wel nodig, het was een drukke avond. Vriendelijk personeel. Mijn vriend is altijd erg kritisch op biefstuk maar deze was perfect volgens hem. Ik heb gekozen voor heerlijke spareribs waarbij ik vingers heb afgelikt. Dit keer koos ik voor de gember smaak die is echt het lekkerste, nieuw voor mij is de sinaasappel smaak die ga ik volgende zeker proberen. Absoluut geen duur restaurant maar wel heerlijk eten voor een kleine prijs!

50. C. Van Gastel

Vriendelijke ontvangst, leuk restaurant. Vooraf stokbroodje met lekkere kruidenboter. Daarna ossenhaaspuntjes, lekker mals. Ook de Cesar salade was heerlijk, veel ingrediënten, hmm lekker. Toen de spare ribs (zoet) die vallen van het bot. Zoo lekker. Ook lekkere friet erbij, dus gewoon heerlijk gegeten. Alles lekker. Geen toetje meer op, maar dat zag er bij andere tafels ook prima uit.
    Ribs en Dips, bedankt voor het lekkere eten en ga zo door.

51. Super lekker spare ribs gegeten (los van het botje). Vriendelijk personeel en de prijs kwaliteit is op en top. Zeker een aanrader. Ik ga zeker terug!

52. M. van der Kallen

Wij hebben met 2 personen gegeten op vrijdagavond. We hadden gereserveerd en bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen en naar ons tafeltje gewezen. Een prettige tafel en goede stoelen (rug patiënt). De bediening is erg vriendelijk en professioneel. Mijn partner had spareribs besteld, welke hij bijzonder lekker vond. Ik had gamba's en zalm besteld en deze waren ook prima. Als voorgerecht heel lekker brood (plaatselijk) met goede kruidenboter. Als nagerecht: seizoensijs: kersenijs met warme kersen. Deze waren verrukkelijk, tenslotte een kopje koffie en een cappuccino met in het schuim een hartje, heel leuk gedaan. Conclusie: echt waar voor je geld dus aan te bevelen.

53. Al menig maal hier gegeten. Nergens zulke lekkere spareribs als hier. Ook zijn ze altijd erg vriendelijk. Het restaurant zelf zou misschien iets gezelliger kunnen, maar dat doet aan het eten niks af. Prima prijs-kwaliteit verhouding!

54. Al drie keer hier gegeten. De varkenshaas met geitenkaas is een aanrader. Had alleen wel wat meer geitenkaas mogen zijn. De service is minder goed, een aantal keer verkeerde drankjes gehad. Ook werd ons een keer verteld dat er nog maar één portie spareribs was, best vervelend in een sparerib restaurant. Dus dat werd verplicht wat anders eten. Jammer. Verder zaten we laatst in een donker hoekje helemaal achter in het restaurant waar best een lamp had mogen hangen. Dit maakte het een beetje kil en wat ongezellig.

6,3
  55. Nu drie keer gegeten bij Ribs&Dips. Elke keer heerlijk gegeten. Gezellige sfeer en vriendelijke bediening.

56. Eric van der Mark

Lekker gegeten, spare-ribs waren lekker maar ook de biefstuk was goed. Met peper saus heel lekker, niet droog en precies mooi gebakken. De spare-ribs waren ook niet vet en verschillende smaken alle 3 lekker.

57. Lekker gegeten, was super druk maar bediening had ondanks de drukte tijd voor ons.
    Prijzen zijn lekker laag, en vrijdags zelfs spareribs voor een tientje.

Gaan vrijdag nog maar 'ns eten daar denk ik

58. Tim Jansens

Lekker gegeten vandaag en gezellig druk gehad. Ondanks de drukte was het eten er toch snel.

De Zalm, Spareribs en mixed grill waren lekker! De saus bij de mix zat apart, zodat het niet zo klef wordt...

Over een paar weekjes nog maar eens terug met z'n allen

59. Goed eten , goede spare ribs , alleen de afhaal prijs is hetzelfde als eten in het restaurant , daar mag wat aan veranderd worden.

60. Lekker gegeten maar de bediening had iets beter gekund. Moet telkens zelf vragen om een drankje. Verder lekker en genoeg gegeten. Bediening is wel erg vriendelijk. Ik heb het zelf niet gegeten maar de vis die iemand anders bestelde, viel niet goed in de smaak. Maar dat kan ook persoonlijk zijn. Zeker een aanrader als je van spare ribs houd.

61. Melissa en Ossama

Heerlijk eten en genieten! Ook afhaal is erg goed! Zeker een aanrader!!

62. Ik heb hier net met mijn dochter gegeten! Al bij binnenkomst kwam de heerlijke geur ons tegemoed! Kiezen was moeilijk want er zijn veel verschillende soorten ribs (ook andere gerechten maar ik wilde graag de ribs proberen) gelukkig stelde de lieve serveerster voor om de mix te proberen, 3 verschillende soorten ribs gemarineerd in 3 verschillende sauzen. Ik had sweet chilli, hot en knoflook. De sweet chilli was voor mij het lekkerst, zo zacht dat hij bijna van het bot afviel. Mijn dochter vond de knoflook ribs het lekkerst. Naderhand nog even een praatje gemaakt met de vriendelijke eigenaresse. Al met al een fijne ervaring en we gaan zeker terug om te eten of om af te halen. :-)

63. van gelder

We hebben heerlijk gegeten van de spareribs. Mijn vrouw had zalm gegeten en die was ook heerlijk!! Niet alleen spareribs maar ook de rest was top, grote kaart en veel keuze.

Super lekker eten en vriendelijke bediening!

64. Wij zijn hier gisteren wezen eten.

Het hoofdgerecht, de spareribs waren heerlijk! We hadden het kennismakings menu en mochten onbeperkt spareribs eten. De spareribs waren heerlijk!! We bestelde dus nog een ronde, na 1,5 uur hadden we nog niks gekregen. Terwijl de serveersters elke 10 minuten kwamen vragen hoe het was, en als we zeiden dat we nog niks hadden gehad zouden ze het met spoed gaan regelen.... Toen kwam ze, maar de foute smaken! 20 minuten later kwamen ze pas vragen welke smaken wij ook al weer wilde... Toen kwam de eigenaresse, uiteindelijk kregen we de spareribs 2 uur later! Daarna wel een drankje van de zaak gekregen als excuses.

Eten was heerlijk, maar de bediening moet nog veel leren!

65. Rien en Katja van der Velden

2e dag open en natuurlijk nog wel een paar schoonheidsfoutjes maar die werden ruimschoots met een vriendelijk gebaar opgelost, heel gezellig, vriendelijk , en prima eten.
    Een aanwinst voor Haarsteeg en omgeving !