Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Goirle verdeeld zijn.

1. Kleine eetwaren Goirle

De lekkerste loempia's koop je bij Luc. Heerlijk, schappelijk geprijsd en hele vriendelijke service!

2. Eetcafé Goirle

Ben er een aantal keer gaan lunchen, erg uitgebreide lunchkaart! Smaakte goed, prijs was ook schappelijk (wel meerprijs voor ander broodje dan pistoletje) maar duurde lang voordat het geserveerd werd (vaak voorgekomen!). Wel vriendelijk personeel.

3. Gisteren hier van de grouponbon het 5 gangen diner gebruikt. De amuse was brood met smeerseltjes en was lekker. De carpaccio was zeer goed en de soep was ook lekker.
    Als hoofdgerecht had ik de lamskoteletjes, dit was helaas alleen been en vet, zeer jammer, maar ter compensatie kregen we de koffie na gratis. Als afsluiter was het kaasplankje ook erg lekker. Alles bij elkaar een leuke avond gehad met leuke bediening. Wijn was ook erg lekker.

4. Prima gegeten, leuke ambiance en goede bediening.

5. Zeer slechte bediening. Het leek wel een sociale werkplaats. Aardig, maar alles behalve ter zake kundig, hetgeen je bij een restaurant als de 7 Zonden mag verwachten. Amateuristisch. Het pand en de inrichting nodigen uit, de kaart zit prima in elkaar. Het eten was ok. Toch zullen wij in de toekomst dit restaurant voorbij rijden.

5,9
  6. Snackbar Goirle

De beste friet van Goirle!

Lekkere friet, een ruim menu met ook veel vernieuwingen. Ook het personeel is hartstikke gezellig en aardig

7. Geweldig restaurant! Waneer het mooi weer is kan je genieten van het lekkere eten op het mooie terras. De bieding was wel prima, alleen duurde het even voordat de bestelling werd opgenomen. Maar dat was het wachten zeker waard want het eten is gewoon heel goed. En de sfeer heel ontspannen.

Ik kom zeker nog een keer terug :)

8. Eetkamer heeft zelf geen mailmogelijkheid voor onderstaande kritiek anders was het rechtsreeks daar heen gegaan. Nu hier maar genoteerd. Vele jaren hoog op gegeven over de eetkamer. Dus veel reclame gemaakt. Daarom nu ook openbaar de kritiek. Vrijdag 29 een teleurstelling die de droom doorbrak. Duurde 70 minuten voor we het voorgerecht kregen. Laat opgenomen. Daarna, ongeveer 45 minuten gewacht, zelf de bediening aangesproken over het wegblijven van het hoofdgerecht. 2 uur en 20 minuten na binnenkomst het hoofdgerecht op tafel. Mijn vrouw en ik zijn gezellige kletsers met elkaar maar het plezier verdween bij zo lang wachten. (Overigens niet de eerste keer dat de wachtijden te lang waren.) Schol met wat sla en een handjevol fritjes voor twee personen. Verder dreef er Wat rucola in de roomboter.
    De kaart is sleets geworden. Veel vlees. Vis alleen catch of the day die mondeling gemeld wordt waardoor je niet goed kan overwegen wat je besteld. Schol bleek in veel roombot gebakken. Stond wel op het catchbord boven de keuken. Roomboter eet ik nooit vanwegen cholesterolproleem. Kwam ik pas achter toen ik eindelijk mijn bord opgediend kreeg. Was er niet bij vertelt. Het voorgerecht was overigens beter verzorgd. Wat lang prettig was is inmiddels een vastgeroest concept en uitgehold. Uit de tijd met zo veel vlees, geen vegetarische gerechten en een niet aanwezige overzichtelijke viskaart. Wat fritjes en sla in een bakje voor twee is erg mager bij de vis. Ik bedoel dan niet alleen de hoeveelheid!!!! Ook weinig niveau. Service op genoemde vrijdag een 4. Blijkbaar te veel klanten aangenomen met te weinig personeel(keuken). De ban is doorbroken. Vernieuwing (ook kwalitatief)en betere keukentiming kan mij weer terugwinnen als klant. Ik hoor het wel via de volhouders.

9. Johan van der Galiën

Heerlijke 7gangen amuse ervaring. Werkelijk elke gerecht was heerlijk. Ook de wijn en de port bij het kaasplankje gingen prima samen. Daarnaast een zeer vriendelijke bediening en een charmante eigenaar die duidelijk plezier heeft om het mensen naar de zin te maken.

10. F Smulders

Erg lekker gegeten op dinsdagavond. Snelle bediening, goed gastheerschap!
    Komen zeker terug

11. Beste Ikke,

Op onze site heeft nooit gestaan dat wij aan het verbouwen waren. Het is wel echter zo dat wij op vakantie zijn geweest. Daarnaast hebben wij helaas onze activiteiten moeten staken. Als u zoals aangegeven via de site had gereserveerd, had ik hier zoals bij al onze huidige reserveringen contact met u opgenomen over de stand van zaken en ook over de verdere afhandelingen betreffende openstaande vouchers. Beetje laf om zo via een recensie site u frustratie te ventileren, al helemaal onder een andere naam. Snap gerust dat het niet prettig is, dat is het namelijk voor mij ook niet.
    Met vriendelijke groet,

Pim, oud-eigenaar

12. ik heb een sweetdeal aangekocht. Op de site stond dat ze aan het verbouwen waren tot 5 mei. Ik heb 5 juni gebeld, kreeg iemand aan de telefoon die me vertelde dat ze op vakantie waren en ik de week erop terug moest bellen.. Gedaan... afsluittoon.. dan via online reserveren maar proberen... ingevuld.. geen reactie... paar dagen erna weer naar de site.. site weg!!!!!!

Daar zit ik dan met mijn sweetdeal!!

13. Lekkere lunch voor een leuke prijs.
    Bediening met echt aandacht voor zijn klanten.
    Echt een aanrader.
    Tevens maken ze zelf italiaans ijs! Super!

14. Gisteren onverwachts bij het eiland gaan eten, lekker druk met een gezellig tropische sfeer. Mijn dochter meegenomen die erg beperkt is in hetgeen wat zij kan eten ivm een glutenvrij dieet. Toch bleek dit geen enkel probleem te zijn en kon het (vriendelijke) personeel met wat kleine aanpassingen een prima gerecht op tafel zetten waar ze heerlijk van kon genieten. Dit is voor haar zo zeldzaam dat ze aangaf dit op school aan iedereen te vertellen...en zo moet je het dus hebben van mond tot mond reclame. Prima prijskwaliteitverhouding en een dikke pluim voor de gastvrijheid. Tot ziens op het eiland!

15. Kleine eetwaren Goirle

Irta

De beste loempias die je kan krijgen in Brabant. Ik koop ze per 10 op de markt in Goirle op donderdag en neem ze mee voor vrienden in andere delen van NL. Reacties zijn altijd positief. En de loempiasaus mag er ook zijn. Luuk is een hele aardige en vriendelijke meneer. De service is hierdoor dus altijd goed. Prijs-kwaliteit is prima. Luuk, bedankt!!

16. Chinees-Indisch Goirle

Irta

Om te beginnen is prijs wel goed, maar kwaliteit is niet voor alle gerechten goed te noemen. De babi pangang is heerlijk en de ku yu luk was het anders ook als ze het niet in oud olie hebben gebakken, dit was dus jammer. De saté smaakt niet echt aziatisch en de pindasaus was wat flauw van smaak. Aan de nasi en bami ontbrak het ook aan smaak. Bediening is prima, maar de sfeer is minder.

17. Irta

We hebben al verschillende malen hier gegeten en we gaan altijd zeer tevreden naar huis. de Ketjap-ribbetjes (staan niet op de kaart, dus even om vragen) zijn verrukkelijk. De satés waren ook heerlijk en de Ossehaasspies is het proberen waard. Er is een uitgebreid menu, met vele gerechten. De sfeer is altijd zeer gemoedelijk. Vanaf het voorjaar is het buitenterras open. De bediening is uitermate vriendelijk en zeer attent. Prijs-kwaliteit verhouding is prima. Tijdens carnaval en Halloween hebben ze thema avonden.

18. We hebben heerlijk gegeten van de eetbon, personeel vriendelijk en snel, zeker voor herhaling vatbaar.

19. Linda Mallens

20. yves

Ik vind het echt een heel leuk restaurant, leuke sfeer, lekker eten, goede bediening en ook leuk voor kinderen. Daar is een aparte hoek voor kinderen en we gaan er vast nog heel vaak naartoe.

21. Ik heb hier vanavond heerlijk gegeten, de gebakken mosselen als voorgerecht, een echte aanrader!

De bediening was goed en heel correct! Ik heb genoten, top avond!

Jullie gaan me zeker terug zien

22. Net heerlijk gelunched! Aspergesoep en salade van spinazie en blauwschimmelkaas is echt een aanrader!!!

Lekkere ongedwongen sfeer en attente vriendelijk bediening!

23. Gisteren weer eens bij Mozes gegeten. Zoals altijd is de sfeer prima en en personeel enthousiast. Het eten was goed en de service uitstekend.
    We komen zeker weer terug.

Leon

24. Maud & Bas

Al een aantal keren heerlijk gegeten. Wel vaak moeten wachten omdat het er altijd druk is. Overigens geen probleem want er wordt altijd een plaatsje aan de bar geregeld en een stokbroodje en drankje aangeboden!
    Het eten is heerlijk en de kaart wordt regelmatig aangepast. Voor iedereen wat wils. Mijn persoonlijke tip: De salade van de chef, een heerlijk vol bord met veel verschillende soorten vis.
    Ook heel belangrijk: de sfeer is er prima. Leuk en vlot personeel. Wij komen zeker snel weer terug!

25. Leuk eetcafe, vlotte bediening,
    prijs kwaliteit helemaal goed
    Kortom heerlijk.
    Groetjes je collega

26. Een prettige omgeving om aangenaam te vertoeven en te verpozen. De kaart was eenvoudig maar bood genoeg variatie voor een lekker maaltijd. De bediening was correct en vriendelijk en geen moeite was de dames te veel. Een aanrader om nog eens terug te komen.

27. Dennie

Prijs/kwaliteit vind ik zeer goed, mooie leuke kaart en de vis gerechten op het schoolbord zijn ook zeer gevarieerd.

Sfeer is ook goed, heb nou al zin om in de zomer op het mooie terras te gaan zitten!!

Tenslotte , top genoten!

28. Wij hadden een sweetdeal bon kado gekregen van iemand
    en zijn daar zeker blij mee.
    We hebben er heerlijk gegeten en de sfeer was goed.
    De bediening was zeer vriendelijk en weet zeker wat werken is.
    En we komen zeker nog een keertje terug.

29. Goede frietjes, goede bediening, goede kwaliteit en een goede sfeer! Ik kom hier elke week!

30. Wij bestelden gisteren (28 april) een bouillabaisse. Op de menukaart staat geserveerd met grove groenten. Dan verwacht je ui en wortel. Wat er werd geserveerd was summier natje, dat totaal niet naar vissoep smaakte; met daarin inderdaad de halve kreeft, 3 grote garnalen, 10 grijze garnaaltjes, 2 kleine stukjes vis (nog geen 10 gram elk), een Spaanse mossel die dicht was (dus gevaarlijk om te eten) en
    veel aardappelen, niet goed geschilde asperges, haricots verts, bloemkool, broccoli. Deze werd geserveerd zonder een rouille. (Met een blender makkelijk te maken). De serveerster merkte nog op dat die erbij hoorde. Enfin die kwam niet. Daar kwam iets anders voor in de plaats. Ik vroeg aan de overigens super aardige ober of de kok zich wellicht vergist had. Dit bleek niet het geval te zijn. Wel kon ik een ander gerecht kiezen, maar mijn teleurstelling was helaas zo groot dat ik daar niet voor ging. Bovendien dan zou mijn partner intussen klaar zijn met eten; je gaat samen naar een restaurant om gelijktijdig te kunnen eten. Mijn partner had enorme trek en heeft zijn vis- en schelpdieren opgegeten en de rest ook laten staan. Toen bestelde ik 1 glas witte wijn dat ik niet hoefde af te rekenen. Ik snap best dat de ober ter plekke hier niets meer verder aan kon doen. Wellicht dat dit gerecht van de kaart gehaald kan worden.
    Het voorafje; de Hollandse garnalen cocktail smaakte prima. De carpaccio ook.