Op dit adres zit nu: Walhout

1. Beste Ikke,

Op onze site heeft nooit gestaan dat wij aan het verbouwen waren. Het is wel echter zo dat wij op vakantie zijn geweest. Daarnaast hebben wij helaas onze activiteiten moeten staken. Als u zoals aangegeven via de site had gereserveerd, had ik hier zoals bij al onze huidige reserveringen contact met u opgenomen over de stand van zaken en ook over de verdere afhandelingen betreffende openstaande vouchers. Beetje laf om zo via een recensie site u frustratie te ventileren, al helemaal onder een andere naam. Snap gerust dat het niet prettig is, dat is het namelijk voor mij ook niet.
    Met vriendelijke groet,

Pim, oud-eigenaar

Vorige recensies van Pim

• Pim Musch

Beste Mevrouw Korthout,

mij werd geattendeerd op Uw recensie op deze site. Deze verrast mij erg aangezien ik mijzelf op die bewuste avond hiervan niks kan herinneren of te horen heb gekregen, zelfs bij navraag bij mijn medewerkers van die avond en ons kassasysteem. Wellicht kunt U uw verhaal een keer toelichten onder het genot van een kopje koffie. Dit om voor mijzelf duidelijkheid te schetsen, eventuele fouten te voorkomen in de toekomst en om mijn bedrijf te blijven ontwikkelen. Graag hoor ik of U hiervoor open staat?U kunt dan mailen naar info@el-fuego-goirle.nl of dinsdag t/m zondag vanaf 17u bellen naar 013 534 43 45.

Met vriendelijke groet,

Pim Musch