Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Goirle verdeeld zijn.

Rob Meuffels

2. Frans Goirle

MJ Postelmans

Wij hebben heerlijk gegeten, echt een aanrader. Vriendelijk personeel. Erg leuk concept om meerdere gerechten te proberen in een tijdsbestek van 3 uur. Ook de inrichting was erg sfeervol.

Genoten van lunch met heerlijke ambachtelijke streekgerechten.
    Het restaurant is sfeervol en intiem ingericht, werkelijk een oase van rust.
    Ideaal om even uit de dagelijkse drukte te ontsnappen.
    Alleen de echte Italiaanse koffie is al een reden om nog eens terug te gaan.
    Bediening vlot en vriendelijk maar vooral alert en gastvrij.
    Puntje van kritiek is wel dat je eenmaal binnen even moet zoeken naar de juiste deur naar het restaurant.
    We gaan binnenkort zeker terug om de rest van de kaart te proberen maar dan bij de open haard.
    Een aanrader voor echte fijnproevers.

Het was heerlijk. Overheerlijke pommedoresoep. De lekkerste lasanga met geitenkaas/ paddestoelen ooit op. Een teramisu onvergetelijk lekker. Zéér goede cappuccino nog wat drank en dat voor een goede prijs. Voor herhaling vatbaar.

Loes van gorp

Wij hebben met vier personen afgelopen vrijdag bij jullie gegeten. We hadden allemaal iets anders gegeten en ieder van ons vond het lekker. Een van ons heeft een glutenvrij dieeet en het eten was voor hem allemaal naar wens gemaakt. Ik had een geitenkaaslasagna die erg goed smaakte en goed van temperatuur was. De bediening was ook goed, belangstellend en snel.

Heerlijk gegeten. Chef-kok kwam ook nog eens zijn eigentijdse twist op de gerechten aan tafel toelichten. Drukke zaterdagavond, het is hier wel eens anders geweest. Prettige, vlotte bediening en ze hebben tegenwoordig nog een B&B ook!
    Lasagne van Geitenkaas is een absolute aanrader.

Ans Schaap

Hele leuke high tea gehad vanmiddag met groepje vriendinnen(7 pers)
    Alles liep gesmeerd. Zeer vriendelijke en profesionele bediening. De hapjes waren super lekker, hartige en zoete.
    Gaan we zeker meer doen👍

Zeer slechte ervaring. We waren er met een gezelschap om de verjaardag van mijn moeder te vieren. De gastheer heeft ons tot drie keer toe aan onze tafel zeer onprofessioneel toegesproken over onze reservering die in zijn ogen niet op de goede manier gedaan was. Dit alles waar mijn moeder bij was. Die was ondertussen zowat in tranen en wij superboos. Geweldig feestje dus. Wat een onbeschoft gedrag. Hier zien ze ons nooit meer!!!!

Afgelopen weekend heerlijk gegeten. Mooie zaak, mooie nieuwe menukaart. De kok kwam aan tafel, erg leuk. We gaan zeker een keer terug. Ze hebben zelfs een mooie aparte ruimte voor kleine groepjes die graag apart willen zitten. Dit ga ik onthouden voor mijn verjaardag. Ga zo door! Tot volgende keer!
    R de Kok.

10. Internationaal Goirle

Sfeervol restaurant. Gelukkig geen storende muziek. Vriendelijke bediening. Heerlijke gerechten. Leuk concept.
    Zeer tevreden.

11. Internationaal Goirle

Van de dame blanche te "dunne" saus.
    Mag best van echte warme chocolade zijn.

Super lekkere frietjes en hele mensen!

13. Frans Goirle

Erg lekker, goed verzorgd en gezellige accommodatie

M. Schellekens

Zaterdag bij de Boschkens gegeten, sfeer is gezellig. Eten viel tegen, niet bijzonder en de garnering jaren 80. We hadden een flesje wijn maar toen deze op was en naast de koeler stond werd dit door niemand opgemerkt. Het personeel was drukker met de tafeltjes leegruimen als met de bediening van ons. Prijs/kwaliteit is m.i. zeker niet in verhouding.

Lekker gegeten en goede prijs kwaliteits verhouding 👍🏼

16. Internationaal Goirle

De directie van deze zaak moet qua klantenservice nog veel leren. Afgelopen avond hier nog even met 4 personen iets willen drinken op het terras. Na 10 minuten komt een ober achter langs en laat een blad met 3 grote glazen bier bij een van de dames over haar blouse, rok en jas vallen. Echt totaal nat. Zo nat dat wij naar huis moesten. De drankjes die wij net besteld hadden wilden we ook niet meer betalen, echter de bedrijfsleider werd hier zeer boos over en vroeg direct in welke branche wij werkten. Denk dat dit toch echt nergens op slaat. Gaven door dat wij de rekening van de stomerij zouden doorgeven. Hier werd zeer verontwaardigd op gereageerd. Bedrijfsleiders fouten kunnen gemaakt worden door personeel maar ga dan niet tegen de klanten tekeer. Dit past niet.

1,7

Ronduit slechte, onverschillige bediening. Alles werd op tafel neergesmeten. Groente viel van het bord, evenals de frieten, koffie werd met voetenbad geserveerd zonder enige excuses. Friet werd geserveerd nadat we het hoofdgerecht al ophadden.
    Eten was redelijk maar niet verzorgd, vis te droog.

18. Frans Goirle

Nellie Postelmans

Dit was voor mij de derde keer ik vond het weer lekker en verzorgd.Na zo.n lunch hoef je s.avonds niet meer te eten

Frank van Boxtel

Vriendelijke mensen.
    Frites van echte vers geschilde en zelf gesneden aardappels, heerlijk gebakken.

22. Internationaal Goirle

23. Chinees-Indisch Goirle

Iris Jansen

Wij zijn hier 25 mei gaan eten met tweeën. Er was niemand in 't restaurant maar wel werd er afgehaald. Het eten was best lekker en smakelijk, de bediening vriendelijk. Toen wij af wilden rekenen zagen wij op de rekening dat over de prijs die de gerechten kosten ook nog eens 6% BTW werd berekend. Dat heb ik nog nooit meegemaakt!! Vond dit erg vreemd.

We (2 personen) hadden een social deal lunch in dit restaurant. Na 15 minuten werd ons gevraagd wat we wilden drinken. Na nog weer 10 minuten kwam de jongeman ons nog eens vragen wat we besteld hadden. Hij was het vergeten. Dan weer lang wachten tot we we wat te drinken kregen. Na drie kwartier hadden we nog niets te eten gekregen. We lieten merken dat we het wel erg lang vonden duren. Eindelijk was het dan zover. Maar er zat geen brood bij en slechts een bord. Weer terug naar de keuken en hij kwam met twee sneetjes brood terug, met de excuses dat het speciale broodje later zou komen. Inmiddels hadden we ons ongenoegen laten blijken en we kregen een drankje van de zaak aangeboden. Dat kwam ook, maar hij was er weer een vergeten. Zelden zijn we zo klungelig bediend als in dit restaurant. Deze jongen stond er alleen voor en er was geen eigenaar te bekennen die deze jongen aanstuurde of leiding gaf. Ook in de keuken zou er iets niet lekker lopen. Kortom, dit is eens, maar nooit meer.

Niet voor de eerste x hier gegeten-en dat is omdat het altijd zeer warm welkom is, het eten prima prima en de sfeer ronduit fijn!

Het eten was prima! Jammer dat het nagerecht voor 4 personen in drie fases werd opgediend, met een tussenruimte van 20 minuten!

Zeer lekker gegeten zoals elke keer weer. En dus zeker de moeite om weer te komen!

Prima eten, prima bediening. De eigenaresse echt een drama. Loopt ongevraagd persoonlijke dingen te vertellen over haar overleden zoon. Onaardig tegen haar, naar onze mening, goed werkende personeel.
    Slechte sfeer, veel te weinig klanten waardoor je bij aanvang al achter je oren krabt.

GerAnne van Gestel

High tea was perfect. Het idee van 3 aparte gangen beviel ons prima. En de service was helemaal goed. Zag er ook erg mooi uit

Dat was een heel gezellige avond. Leuke en attente bediening. Het eten was goed. Voor herhaling vatbaar.