Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Gasselte verdeeld zijn.

Altijd vriendelijk en goed eten. Ik kom er al jaren.

Jaap

Restaurant gezellig ingericht en voldoende ruimte tussen de tafeltjes. Personeel is vriendelijk en attent, ze doen hun best je een fijne avond te bezorgen en dat is zeker gelukt! We hebben gesmuld van de gerechten. Alles smaakvol bereid en ruime variatie in de garnituur waardoor je veel smaken gepresenteerd krijgt. Menukaart biedt geen hele brede keuze maar er is voor een ieder zeker iets te vinden, gelukkig gaat hier vers en smaak boven een lange keuzelijst. Tot ziens!

4. Internationaal Gasselte

Met een tafel van 10 met drie kinderen erg lang moeten wachten op het hoofdgerecht. Anderhalf uur nadat we er zaten kwam het eten er pas aan. Veel te laat.

Werd na het eten gevraagd of we nog drinken wilden, gevraagd of we de dessertkaart mochten zien, maar er werd niet afgeruimd. Ook de kaart kwam niet. Afgerekend en weggegaan.

Niet voor herhaling vatbaar.

H.N.A.Bolleboom

Heerlijk gegeten, klantvriendelijk en super gezellig ingericht zowel binnen als buiten.

Verrassend lekker eten. De zalm was perfect bereid. Het enige minpuntje bij het lekkere dessert was de slappe slagroom die ws uit een spuitbus kwam.
    Vers geklopte slagroom is toch altijd het lekkerst is mijn ervaring.

G.H. Kruisman

Slecht

Dit is een "omfiets-restaurant". Als je hier één keer gegeten hebt, kom je ervoor terug.

Aardig, gastvrij personeel. Veel aandacht voor duurzaamheid, eerlijke producten uit de nabije omgeving.
    Heerlijk eten, goed gepresenteerd.
    Kortom een aanrader in het kwadraat!

Fantastisch restaurant ontzettend lekker eten, leuke plek, sfeer en ontzettend vriendelijk personeel. Echt een aanrader.

10. Eetcafé Gasselte

Gisteren hebben we hier heerlijk gegeten! Toen we aankwamen werden we gastvrij ontvangen door de gastheer. De gastheer heeft veel verstand de gerechten en wijnen, verder hield hij ook van een gezellig praatje. Het ten was super en er was nergens iets op aan te merken. Jammer genoeg is het erg ver reizen voor ons.. anders waren we zeker vaste klanten!

Annelies Mittendorff

Wat een heerlijk plekje hebben we ontdekt. Ik ben hier twee keer geweest voor een high-tea. Één keer met een hele grote groep meiden voor een babyshower en één keer met een vriendin. Beide keren bestond de high tea uit ontzettend veel en heerlijke lekkernijen. Je proeft dat de kok(in) met liefde alles bereidt heeft. Ook wordt er gebruik gemaakt van zoveel mogelijk streekgebonden producten!!
    De service is top, vriendelijk personeel die met je mee denkt. Zowel binnen in het restaurant als buiten op het terras hangt een relaxte sfeer.

Pjotrick King

Good service, bad food. And it appears that the owner keeps the tips for himself

13. Internationaal Gasselte

Het was erg gezellig, toevallig was mijn collega er ook met zijn vriendin. We konden bij hen aansluiten en samen hebben we heerlijk gegeten.

Hoe vaak wij er gegeten hebben, weet ik niet meer. Wel weet ik, dat het iedere keer meer dan naar onze zin was. Heerlijke gerechten, vriendelijke bediening (dus aardig personeel), goede kwaliteit/prijsverhouding. Aanbevolen.

15. Internationaal Gasselte

Er was voor ons gedekt op het terras. Wij kozen voor de kaart. Het voorgerecht was heerlijk en snel op tafel. Dat gold ook voor het hoofdgerecht en voor het dessert. Als wij weer eens in Gasselte zijn komen we zeker terug.

16. Internationaal Gasselte

Maurice

Drie gangen gekozen met de Tablet, geweldig idee en prima gerechten. Bediening is jong maar betrokken en attent. Kok is top

17. Internationaal Gasselte

Theo Geerts

Heerlijk weer zorgde ervoor dat we gebruik konden maken van het terras, de bediening is goed, snel en heel vriendelijk. Het eten is heerlijk en de prijs is schappelijk. Je kan er eten van de kaart of je bestellingen doen via een i-Pad. Hebben met zijn vieren echt genoten. Wat mij betreft een echte aanrader.

Ondanks de vroege reservering kregen we toch nog een klein tafeltje tegen een ronde tafel geschoven. Ze wisten, dat we met 8 personen zouden komen!

Het was erg druk. Kreeg een beetje de indruk, dat er wat weinig personeel was voor zo veel gasten. Het personeel treft geen blaam, want die werkten keihard.

Verder hadden een paar uit ons gezelschap de stoofschotel van lam. Dit viel erg tegen. In een stoofschotel verwacht je geen tortellini met zware kaassaus. Bijna geen groenten aangetroffen. Maar een paar happen van genomen.

Leuke plek, fijn terras en ondanks dat het druk was vlotte bediening!
    Heerlijke tosti gehad!
    En de latte macchiato was ook een goeie!

Degenaar

Heel erg gastvrij. Heerlijk gegeten. In het weekend wel eerst reserveren.

21. Internationaal Gasselte

We gingen voor surprise menu. Prima uitleg, bediening ook goed. Komen zeker nog keer terug.

JV

Na er een paar keer te hebben gegeten, hebben wij ook een familie/vriendenfeestje bij 'De Berken' gevierd. Het was meer dan goed, het was uitstekend! Zeer gastvrij, klantvriendelijk & gemoedelijk. Het eten was heerlijk en de gangen waren prima getimed. Onze complimenten voor de kok, de bediening, de eigenaresse, het complete team! Ze stralen allemaal passie uit voor het vak.

23. Internationaal Gasselte

Vriendelijk personeel in zeer gezellige ambiance. We hadden verrassingsmenu van de kok gekozen. We kregen nog keus in t voorgerecht en hoofdgerecht. Alles top!!

Ella Weggemans

Super buffet gehad, fijne bediening! Aanrader.

Sam en Natasja

Na een fietstocht of een wandeling is het heerlijk en zeer verleidelijk om bij Brasserie de Berken neer te strijken. Het concept -zoveel mogelijk streekgebonden producten met oog voor gezondheid en milieu- is fantastisch. Aan alles is bijzonder veel aandacht besteed. Niet alleen het eten is heerlijk, maar ook de koffie, thee, de wijnen, aandacht voor de gasten en de ambiance is van hoog niveau, en toch gemoedelijk. We komen er erg graag en genieten elke keer weer volop!

Ik heb van een smakelijke High Tea genoten (met partner). Verse muntthee, gewone thee. De potten werden ook gloeiendheet gehouden op theelichtjes. Een keur aan zoete en hartige gerechtjes, druifjes als vers fruit. Als er niet genoeg zou zijn van iets dan mochten we bijvragen. Wij konden niet alles op. De bediening was attent en vriendelijk (niet opdringerig). Voor mij een extra pluspunt: de stoelen zaten heerlijk: ik ben klein van stuk en kon mijn voeten plat op de vloer zetten terwijl de tafel ook op acceptabele hoogte was.
    En de plek is fantastisch, zo midden in het bos.

Fleur Niemeijer

Al een paar keer gegeten. Iedere keer onder de indruk van de prettige sfeer, de gastvrijheid en het lekkere eten. Er schuilt passie en creativiteit achter een van buiten bescheiden gebouwtje.

28. Internationaal Gasselte

De sfeer was prima. Het eten goed. De 17.50 voor gebruik van de tablet mag wat mij betreft eraf en gewoon de prijs van de gerechten iets verhogen. buiten was het zeer sfeervol. een punt van aandacht waren toch wel de toiletten. Deze mogen wat mij betreft tussendoor wel een extra
    beurtje.

Recent gegeten bij de Wiemel. Sfeervolle ambiance, erg gezellig om hier te zitten en te dineren. Nu valt over de smaak te twisten maar ik vond de kwaliteit van het eten niet bijzonder. Hertenbiefstuk weinig uitgesproken van smaak en de eendenborst ook ronduit flauw, waarschijnlijk uit de vriezer. Verder erg summier qua bijgerechten en 5 euro voor een paar droge broodjes met wat smeersels is ook wat aan de hoge kant.

Nee, kwalitatief absoluut geen topper. Je betaalt daarom waarschijnlijk voor de ambiance.

Vandaag langs geweest en een pizza besteld met mijn vriend, het duurde zeker een half uur voordat de pizza er was en de bodem was heel taai. We hebben niet eens de helft opgegeten en zijn gegaan. Personeel is vriendelijk.