Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Emst verdeeld zijn.

1. barmentloo

Heerlijk gegeten en erg gezellig.
    Alleen was de reservering niet doorgekomen maar dat mocht de pet niet drukken.
    Zeker voor herhaling vatbaar.
    Fam barmentloo.

2. Rita Brnkman

We hebben er heerlijk gegeten alle zeven vonden het een dikke voldoende. Alle voedsel was ruim voldoende. Voor herhaling vatbaar.

3. Heerlijk gegeten! Aanrader voor Emst!

4. Wij Hebben er heerlijk gegeten afgelopen week, vriendelijk personeel, ouders hebben een prachtig boeket bloemen gekregen voor hun 50jarige huwelijk! 😊
    We gaan er zeker nog een keertje eten.
    Sfeer is prima in het restaurant, misschien iets wat gedateerd, misschien tip om het interieur keer iets te vernieuwen en schilderwerk wat te moderniseren, maar verder prima restaurant!

5. Bert Hanekamp

We hebben er met vier personen heerlijk gegeten. Personeel was vriendelijk, wat wil je nog meer. De Musketiers vinden we een echte aanrader.

6. Internationaal Emst

Super gegeten! De gerechten waren heerlijk. De zalm was precies goed, verre weg van droog. Bediening top! Echt een aanrader!

7. 17-8-2018. Menu zag er goed uit, maar de uitvoering bleek helaas minder.
    De bediening leek ons niet geheel te verstaan, na duidelijk verzoek dat de kinder tomatensoep als voorgerecht moest worden opgediend, bleek het toch verkeerd tijdens uitserveren. Hoofdgerecht viel ook niet mee.
    Zelf zalm met groenten gegeten, maar heb de groenten laten staan. De groenten moesten doorgaan voor groene asperges en iets van biet, maar leken wel uit het bos geraapte takken. Kreeg ze niet doorgesneden.
    De vermelding “met groenten” misleid ook wel, vind ik. Bleken 5 takjes onder de zalmmoot.
    De geserveerde salade was veel te scherp.
    Patat leek niet gaar en veel te zout. Erg jammer allemaal, want we zitten hier nog een week op de camping.
    Nu moeten we zelf koken!

8. Lekker gegeten voor kleine prijs. Ietwat oubollige inrichting maar eten was prima.

6,5
  9. Heel goede verzorgen en hoge kwaliteit eten en drinken, gewoon super. En betaalbare prijzen.

10. Was erg lekker lekker lekker komen zeker weer ruim voldoende porsies prijs kwaliteit erg goed.

11. De vries

Het eten was prima. Service was snel hoefden niet lang te wachten allen het ijs wat bij het stoofpotje hoorde was te zoet en er zat te veel caramelkorreltjes in en de slagroom was iets te vet. Verder was alles prima.

12. Geweldige avond gehad. Heerlijk met z’n 5e gegeten en we voelden ons met onze dochter van 1,5 meer dan welkom. Echt een aanrader!

13. Heerlijk gegeten, boerenschnitsel met extra groente en gebakken aardappeltjes met spek. Mijn vrouw salade met zalm, lekker wijntje erbij met koffie achteraf. In een woord goed! Het personeel is jong maar erg vriendelijk en behulpzaam. Het restaurant zelf is wel aan een vernieuwing toe, je waant je weer in de zeventiger jaren.

14. Op 14-6-18 gedineerd. Het is een restaurant/brasserie gelegen op camping De Wildhoeve en ja zoals in de aanhef 'valt zeker niet tegen'. Het eten was zeker goed en smaakvol en de bediening was oké. Wat niet oké was was een glas met een stukje eruit. Dit moet je zien bij het vullen met ijs en slagroom en gelijk in de glasbak gooien. Wat ook niet oké was was, ondanks dat het op de kaart stond, dat de appelcompote niet bij het kindermenu werd geserveerd. Waarom niet moesten we zelf om vragen. De serveerster vertelde dat de appelcompote op was. Een alternatief werd niet aangeboden zo ook geen aanpassing van de prijs. De aankleding van het restaurant is wel oké in relatie tot een campingrestaurant. We gaan er zeker nog een keer eten.

15. geile jan

Zeer lekker en erg goed gegeten.
    T eten was buitengewoon lekker.
    Ik heb donders lopen bunkeren.
    Kortom een zeer goede ervaring.

16. Heerlijk eten.
    Prima prijs/kwaliteit verhouding.
    Leuke en vlotte bediening.

17. Chinees-Indisch Emst

Ina groenwold

Het eten was snel koud door de airco. Ze hebben het gauw in de magnetron gedaan om het op te warmen. Wilden we een nieuw glas drinken moest je de bediening zoeken. Het was ook ongezellig, we waren de enige.. Voor ons geen succes.

18. M. Kramer

Wij hebben met vrienden in dit restaurant gegeten en dit viel ons behoorlijk tegen. De inrichting is leuk gedaan en er is een tekentafeltje voor de kinderen. Echter een verschoonplek is er niet en de vraag waar ik mijn dochter kon verschonen hadden ze blijkbaar niet eerder gehad, achter was het te vol met spullen, dan maar in de wc op de grond of op een stoel, iets anders konden ze niet bedenken. Uiteindelijk heb ik het op de buffetkast bij de entree gedaan. Het eten liet erg lang op zich wachten, waar andere tafels stokbrood kregen werden wij vergeten? Onze kinderen kregen nu wel erge honger en vroegen hierom, toen kregen we 1 sneetje stokbrood per persoon, zeer weinig. Toen uiteindelijk het eten kwam waren ze de maaltijden van 2 kinderen duidelijk vergeten, deze kinderen moesten dus nog langer wachten, dit werd door het personeel niet netjes tegen ons gezegd maar het werd afgedaan met een: Óh, dat komt dan nog wel. ' Het eten viel erg tegen, de schnitzel was erg slap, leek gefrituurd en niet smakelijk. De patat was ook erg slap en was ook per bord verschillend gebakken en had een verschillende kleur. De kabeljauw viel ook niet in de smaak. Dit in combinatie met de onervaren bediening en het prijssegment van het restaurant maakte voor ons dat het totaalplaatje niet klopt. TIjdens het eten en afrekenen is er niet gevraagd naar onze beleving waardoor we niet de indruk hadden dat het veel uit zou maken als we dit op dat moment kenbaar hadden gemaakt en daarbij was het teveel wat niet klopt.

3,7
  19. Fam.Kelder

Heerlijk gegeten zoals altijd.
    Zeer vriendelijke bediening.
    Kortom een aanrader.

20. Hanneke

Prima restaurant en lekker eten.

21. Wim Visser

22. Met een gezelschap van 16 personen gegeten. Na afspraak. De grote tafel was gezellig gedekt. Het eten was prima, alsmede de bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

23. We hebben hier nu een paar keer gegeten, steeds was het goed. Bediening is vriendelijk en precies. De sfeer is gemoedelijk, beetje een oud "bruin" café stijl.

24. Ans Bosman

Personeel was vriendelijk, het eten was uit de kunst, en we hebben genoten.

25. Wij hebben gisteravond heerlijk spareribs gegeten!
    ! Ze waren erg lekkerll.
    Alles lekker warm vooraf een mandje broodjes was ook erg lekker.
    Ijs toe! Alles bij elkaar goed!

26. Herman

27. Nikki Franken

We komen hier ieder jaar met plezier weer terug. Grote relaxte zaak met vriendelijk personeel en gewoon eerlijk goed eten voor een nette prijs. Wat wij ook heerlijk vinden zijn de toetjes die hier nog op de kaart staan, zoals een Banaan Royale en Dame Blanche, ouderwets genieten!

28. L. van Norel

Mijn man en ik en onze dochter met haar vriend en onze buren hebben eerste kerstdag bij jullie gegeten. Het eten was lekker en goede porties voor een betaalbare prijs. Dus je had er zeker genoeg aan. Bediening was vlot en er was een gezellige sfeer. Het was ook fijn dat je of voor het kerstmenu kon kiezen of gewoon a la carte. Ja zeker ook voor zo een keer de moeite waard om in de toekomst nog eens een bezoekje bij jullie te brengen.

Met vriendelijke groet,

L. van Norel

29. Zeer goed kerstkeuzemenu tegen een fantastische prijs

30. Buitengewoon goed en lekker!