Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Emst verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Emst

Ina groenwold

Het eten was snel koud door de airco. Ze hebben het gauw in de magnetron gedaan om het op te warmen. Wilden we een nieuw glas drinken moest je de bediening zoeken. Het was ook ongezellig, we waren de enige.. Voor ons geen succes.

M. Kramer

Wij hebben met vrienden in dit restaurant gegeten en dit viel ons behoorlijk tegen. De inrichting is leuk gedaan en er is een tekentafeltje voor de kinderen. Echter een verschoonplek is er niet en de vraag waar ik mijn dochter kon verschonen hadden ze blijkbaar niet eerder gehad, achter was het te vol met spullen, dan maar in de wc op de grond of op een stoel, iets anders konden ze niet bedenken. Uiteindelijk heb ik het op de buffetkast bij de entree gedaan. Het eten liet erg lang op zich wachten, waar andere tafels stokbrood kregen werden wij vergeten? Onze kinderen kregen nu wel erge honger en vroegen hierom, toen kregen we 1 sneetje stokbrood per persoon, zeer weinig. Toen uiteindelijk het eten kwam waren ze de maaltijden van 2 kinderen duidelijk vergeten, deze kinderen moesten dus nog langer wachten, dit werd door het personeel niet netjes tegen ons gezegd maar het werd afgedaan met een: Óh, dat komt dan nog wel. ' Het eten viel erg tegen, de schnitzel was erg slap, leek gefrituurd en niet smakelijk. De patat was ook erg slap en was ook per bord verschillend gebakken en had een verschillende kleur. De kabeljauw viel ook niet in de smaak. Dit in combinatie met de onervaren bediening en het prijssegment van het restaurant maakte voor ons dat het totaalplaatje niet klopt. TIjdens het eten en afrekenen is er niet gevraagd naar onze beleving waardoor we niet de indruk hadden dat het veel uit zou maken als we dit op dat moment kenbaar hadden gemaakt en daarbij was het teveel wat niet klopt.

Fam.Kelder

Heerlijk gegeten zoals altijd.
    Zeer vriendelijke bediening.
    Kortom een aanrader.

Hanneke

Prima restaurant en lekker eten.

Wim Visser

Met een gezelschap van 16 personen gegeten. Na afspraak. De grote tafel was gezellig gedekt. Het eten was prima, alsmede de bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

We hebben hier nu een paar keer gegeten, steeds was het goed. Bediening is vriendelijk en precies. De sfeer is gemoedelijk, beetje een oud "bruin" café stijl.

Ans Bosman

Personeel was vriendelijk, het eten was uit de kunst, en we hebben genoten.

Wij hebben gisteravond heerlijk spareribs gegeten!
    ! Ze waren erg lekkerll.
    Alles lekker warm vooraf een mandje broodjes was ook erg lekker.
    Ijs toe! Alles bij elkaar goed!

Herman

Nikki Franken

We komen hier ieder jaar met plezier weer terug. Grote relaxte zaak met vriendelijk personeel en gewoon eerlijk goed eten voor een nette prijs. Wat wij ook heerlijk vinden zijn de toetjes die hier nog op de kaart staan, zoals een Banaan Royale en Dame Blanche, ouderwets genieten!

L. van Norel

Mijn man en ik en onze dochter met haar vriend en onze buren hebben eerste kerstdag bij jullie gegeten. Het eten was lekker en goede porties voor een betaalbare prijs. Dus je had er zeker genoeg aan. Bediening was vlot en er was een gezellige sfeer. Het was ook fijn dat je of voor het kerstmenu kon kiezen of gewoon a la carte. Ja zeker ook voor zo een keer de moeite waard om in de toekomst nog eens een bezoekje bij jullie te brengen.

Met vriendelijke groet,

L. van Norel

Zeer goed kerstkeuzemenu tegen een fantastische prijs

Buitengewoon goed en lekker!

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Heel veel keus op de kaart. Wel erg ruime porties!

Was allemaal prima

Jannet Schreurs

Na een heerlijke Klomenpad-wandeling, hebben hier geluncht. Bediening was super attent en vriendelijk. De lunch was ook top!

Bep goossens

Heerlijke spareribs.

A. van Assen

Lekker eten voor een goede prijs. Erg vriendelijke bediening.

In een eerdere recensie schreef ik dat we niet meer naar Emst zouden komen maar op de terugweg uit het noorden wilden mijn ouders toch weer in dit restaurant eten. De saté was aan de droge kant, de zalm was te rauw (medium gevraagd) en mijn spare ribs waren weer aan de onderkant verbrand (vorige keer ook al). De schnitzel van mijn moeder was deze keer wel beter, maar er lagen wel weer vetdruppels op het bord. We hebben het wel aangegeven maar er werd verder weer niets mee gedaan. Helaas geen verbetering met de laatste keer.

A van der Linden

Het maandmenu augustus 2017 genomen.
    De groentensoep was goed maar niet bijzonder.
    De spies met kippendij met satésaus was heerlijk. Met name de frites waren ook bijzonder lekker. Knapperig en mild gekruid en totaal niet vet, De plate was royaal voor 1 persoon.
    Het nagerecht, een dame blanche was prima.

Al met al een vriendelijke bediening en een goede prijs kwaliteit verhouding.

Het was lekker van smaak en niet duur en zal er zo weer heen👍

Harrie Braam

Ton bakker

Vanavond Fam muller op visite veel dode vliegen in de vensterbank onmiddellijk kwam er een vliegenklapper, saté vd haas niet naar behoren. Slecht opgelost met een sorry en weg was de chef kok. Van een sorry kunnen wij niet eten. Jammer dat we na zoveel jaar afscheid hebben moeten nemen van de Musketiers, waren iedere zomer goed voor vele malen een bezoek voor tafel 5 met onze hond. Wij wensen meneer Hemme veel geluk, alleen niet meer met ons, jammer voor de vriendelijke bediening.
    Ps een winkel leeg en dan geen varkenshaasje kunnen bakken, schande met zo'n oplossing nogmaals sorry, wat moeten we er mee.

Gr.
    Er gaat hier iets niet goed.

Erg lekker. Beetje weinig mayo voor 6 man. En ondanks reservering moesten we toch wel erg lang wachten op het eten

Haverkamp vijlbrief

Bijzonder lekker, grote porties,
    Goede bediening, zeker een reden om terug te komen.

Cees Bekker

Super eten, vriendelijke bediening en het eten was snel klaar.

Super kwaliteit.

Heel lekker en goed gegeten en meer dan genoeg.
    Komen graag nog eens bij jullie eten.
    Tevens vriendelijke bediening.

Gr Simon.

Was prima, alleen moest het runderstoofpotje terug naar de keuken omdat het vlees niet goed warm was, werd prima opgelost