Bistro 2.53 in Emmen

proef...beleef....geniet!

op loop afstand

goed bereikbaar

Bezorgrestaurants in de buurt van Bistro 2.53

Wij zijn eerste en tweede
kerstdag geopend
Wij werken met shiften
U kunt kiezen uit:
15.45 | 16.15 | 19.00 | 19.30

Kiest u voor de middag dan duurt de shift drie
uur. ’s Avonds is er geen eindtijd
Kerstmenu volwassenen € 37,50 p.p.

exclusief drankjes
Kids kerstmenu € 18,50
Exclusief drankjes

Bistro 2.53 is een gezellig restaurant aan de rand van het centrum in Emmen. Ons interieur is modern en een sfeervol ingericht.

Bij Bistro2.53 werken wij met dagverse producten en houden we het vooral simpel, op onze kaart kunt u steaks, vlees, vis en gevogelte gerechten vinden en ook de vegetarische gasten worden niet vergeten. Voor de kinderen hebben we altijd een leuk spelletje of kleurplaat klaar liggen en een kleine attentie om de avond leuk af te sluiten.

Kortom voor een leuke avond uit en sfeervol genieten in een romantische maar moderne ambiance bent u bij Bistro2.53 aan het goede adres.
Ons team staat altijd voor u klaar, om het u naar de zin te maken.
Kom de sfeer proeven in onze Bistro.

Ook kunnen wij bruiloften, groepsarrangementen, personeeluitjes of andere feesten voor u verzorgen.

Vraag naar de mogelijk heden.

Groetjes Hans & Anja Kames en de rest van het team.

5. Betalen Visa Master Card pin

1239332011 81
1262008358 72
1301691965 73
1364051918 80
1420742785 85
1432080959 85
1443419132 81

1. Lang wachten op het eten, mensen die na ons binnenkwamen, hadden al eerder eten dan ons!!
    Jammer.

2. Peter vd Lind

3. Joop

1 punt
  4. Hoewel niet onvoldoende, viel de prijs/kwaliteit verhouding tegen. Vis met tempura is iets anders dan dik gepaneerde vis! Het resultaat: veel vette paneer, met relatief weinig vis. Dat gerecht was zwaar onvoldoende! De biefstuk was wel in orde en de gamba's waren redelijk.

De hoeveelheid bijgerechten hield niet echt over. Het voorgerecht was wel weer redelijk, alleen de saté was enigszins taai. Nagerecht was oké.

Al met al: geen echte aanrader, maar ook niet echt onvoldoende

5. M. Klomp

Vorige week een hapje gegeten. Wat erg jammer was vonden wij, dat ze een winters menu hadden. De prijzen liggen ook erg hoog voor een Bistro. Het eten is prima maar niet bijzonder. Echt gemiste kansen voor de enige Bistro in Emmen.

6. We hebben weer super lekker gegeten!
    Bistro 2.53 is en blijft ons favoriete restaurant!

7. Werner & Yvette

Zomaar binnen gelopen na een dagje Wildlands in Emmen. Er bleken veel reserveringen, maar ze hadden gelukkig nog wel een tafel voor twee. Heerlijk gegeten en fijne bediening. Prima rode wijn erbij en een mooi gevuld bord lekker eten. Voor ons een fijne afsluiting van een geslaagd Pinksterweekend.
    Werner & Yvette uit Brabant.

8. hans kames

9. Voor mijn verjaardag een 4 gangen diner gekregen. Heerlijk gegeten. Alleen kregen wij geen ijs meer na omdat ze ons een proeverij hadden verzorgd wat eigenlijk niet de bedoeling was. Vond ik eigenlijk geen service

10. Inge de Bruin

Naar de bisto gebeld omdat we aan de voetselzandloper doen, normaal dat ze hier niks van wisten. Meisje aan de telefoon was heel vriendelijk, is het na gaan vragen wat de moglijkheiden waren. De kok was niet heel meegaand, moest maar iets van de kaart zoeken. Zo komen wij niet aan een goede maaltijd, niet bepaald flexibel. Wel jammer, had een bon, dit was mijn kerstpakkket.

11. Gerda en Christiaan

Heerlijke originele smaken. Bediening uitstekend, heerlijk gegeten, maar wat een kabaal. Iedereen ging steeds harder praten. Je kon elkaar niet meer verstaan. Idee: goede geluidsabsorberende maatregelen nemen.

12. Heerlijk gegeten en een prima service. Wij zijn voor het verrassingsmenu gegaan, en dat is ons allemaal zeer goed bevallen. Wij komen hier regelmatig en zullen dit ook blijven doen. Echt een aanrader.

13. Heerlijk gegeten met ons gezin, vriendelijke bediening, mooie zaak en van alles voldoende. Voor ons echt een aanrader.

14. Snap niet waarom dit tentje zo duur moet zijn. Emmen bied meerdere restaurants die ontzettend goed eten serveert en die veel goedkoper zijn. Dit heeft niks met exclusief te maken. Je moet zoveel betalen als je gaat eten met z'n 2tjes (gemiddeld 100,-). Voor dat geld kan je met 4 personen een perfect evening doen inclusief film en ook bij top restaurants. Kijk dat is nou perfect voor Emmense maatstaven ;)

15. Voor de eerste keer hier gegeten. Wij waren vooraf gewaarschuwd dat je lang op het eten moet wachten, dus maar een broodplankje vooraf besteld. Het broodplankje was heerlijk en zag er leuk uit. Maar inderdaad heel lang op ons eten moeten wachten. Het eten op zich was niks mis mee, maar behoorlijk aan de dure kant vonden wij. Het eten was niet echt warm, maar omdat wij honger hadden wilden wij hierover niet zeuren. Omdat het mooi weer was konden wij buiten zitten, gezellig terras, maar toch stoorde het ons dat je aan een drukke weg eet. Veel lawaai van auto's. De bediening was aardig, maar we moesten toch vaak onze hand op steken, wat dan weer werd genegeerd. Ook even vragen of alles naar wens was werd niet gevraagd.

16. Ben al meerdere malen geweest en het blijft heerlijk eten!! Ik vind het altijd erg gezellig en knus!!! Wij komen zeker weer!! 😊

17. G Vrieswijk.

Het was erg lekker en gezellig, het duurde alleen een beetje lang voor het eten kwam. Nu was dat voor ons niet zo erg maar als je er dan met kinderen bent, is dat niet prettig. Verder alleen maar lof.

19. Echt megaaa lekker gegeten! Lang geleden dat we zo lekker gegeten hebben tijdens het uit eten gaan. Helaas moesten we wel extreem lang wachten en dat zelfs na 8 uur savonds gereserveerd te hebben. Toen er per ongeluk een wijntje omgegooid werd door ons zelf werd er niet gereageerd van ooh je krijgt een nieuwe of van ooh geeft helemaal niks. Dr werd wat nors gereageerd helaas. Ondanks dat wel echt lekker gegeten! Zeker de moeite waard alleen reserveren is een must!

20. In mijn beleving een top ervaring, wij zijn met de proeverij begonnen en die zag er weer top uit. Ook de hoofdgerechten en nagerechten waren een genot. Wij komen hier graag. Ook de bediening is goed en altijd vriendelijk.

Ga zo door groeten Jack.

21. Jan Drent

05-10 Hier wezen eten, het eten is goed en lekker, de bediening en wachttijden echter minder. Met 2 personen hebben wij in 3 uur tijd een voor en hoofdgerecht weten te bemachtigen en noodgedwongen het dessert moeten overslaan vanwege de wachttijd. Ook de bediening was weinig oplettend. Om 6 biertjes te krijgen heb ik 4x een ober moeten roepen ipv dat dit opgemerkt werd. Voor de rest was alles goed, ook een lekker afscheidsdrankje bij vertrek.

22. Wij vonden het eten erg lekker. Waren er nog nooit geweest. Bediening was snel, sfeer was ook prima! We komen zeker nog eens terug.

23. Maanden geleden gereserveerd en vandaag naartoe gegaan met 4 personen en van te voren uitgelegd dat ik een maagverkleining hebt ondergaan zodat ze daar rekening mee hielden. Compliment voor het restaurant en de bediening, ze lieten ons rustig eten en er zat ongeveer een half uur tussen de gerechten. We lieten ons verassen door de kok. We hebben genoten en lekker gegeten en alles stond genoteerd in hun agenda. Compliment voor alles en de goede bediening die het goed uitlegde wat op de borden voor eten lag. Als we weer uit willen eten in Emmen komen we zeker dan terug. Toppie.

24. Gisteren hebben wij samen met onze vrienden bij de Bistro 2.53 gegeten. Het was heerlijk!
    Goede sfeer, lekker druk, goede service, het eten was lekker, vers en warm.
    Prijs/kwaliteit - zeer goed.
    Zeker een aanrader!

25. Echt een super ervaring voor ons, heerlijk gegeten en heel gastvrij bediend.

Groeten Peter en Lucia

26. Zijn wezen eten met 4 personen. Wegens lawaai was het niet mogelijk met elkaar te praten. Het eten was goed maar de sfeer en omgeving verschrikkelijk. Bezoekers begonnen steeds harder te praten omdat men anders elkaar niet kon verstaan. Erg jammer van het lekkere eten.

27. Beste lezers,
    Onderstaand schreef ik een recensie voor Bistro 2.35 in Emmen. In de tussenliggende tijd is de zaak prima opgelost. Bistro 2.35 is prima in de klacht tegemoetgekomen. Prettig dat dit zo is opgelost. Iedereen maakt wel eens een fout. Als het druk is. krijgt de klacht niet de juiste aandacht, maar Bistro 2.35 komt er dan op terug om de zaak te regelen. Een vette pluim voor deze werkwijze.

Joep

28. Teleurstelling!
    Voorgerecht en hoofdgerecht waren prima, ook goede bediening
    Bij het nagerecht had de meloen en ananas en onmiskenbare UI-en smaak.
    Zeker als nagerecht geeft dit letterlijk en figuurlijk een vieze nasmaak.

Dit uiteraard gemeld, maar de chef/eigenaar proefde niets verkeerd, wij 4-en echter wel.
    Jammer......

29. Gisteren met zijn 6en weten eten, kwam bistro 253 tegen op deze site en kwam goed op mij over.
    En dat was het ook zeker, het was echt zien, proeven en beleven.! Heeft super gesmaakt, en het was mooi opgemaakt. Ook heerst er een gezellig aangename sfeer. De bediening is ook goed! Al met al, is dit wel een aanrader, ga hier zeker nog een keer eten.

30. Ik eet hier regelmatig, vergeet steeds een recensie te schrijven! Het eten is altijd heerlijk en de bediening is snel, de laatste keer een beetje te snel. Tijdens het kiezen van het gerecht zijn alle medewerkers (4 ofzo) een keer bij onze tafel geweest om te vragen of we een keuze hadden gemaakt. Ze waren allemaal heel vriendelijk, maar toch is het storend. Tijdens het voorgerecht kwam zelfs het hoofdgerecht er al aan! Die is dus weer terug naar de keuken gebracht.. We hebben wel een hele gezellige avond gehad en komen zeker nog eens terug. Het restaurant is ook mooi ingericht trouwens!

31. Echt heel erg lekker gegeten. We waren met 6 man en er was echt veel keuze in vlees. Dit was dan ook heel erg lekker. Er zat geen stukje vlees bij wat niet mals of niet sappig was, het was gewoon echt heel goed.

32. Opnieuw heerlijk gegeten hier, vooraf broodplateau voor 4 personen, alles was goed geregeld! Wat een service, iets langer moeten wachten op onze drankjes dus kregen we ze van het huis, super! Een tip: de kaart is nu al een langere tijd hetzelfde, misschien een keer vernieuwing?

33. Na de vorige keer een terleurstellende ervaring, afgelopen vrijdag toch nog een keer Bistro 2.53 geprobeerd. En het was weer prima voor elkaar, heerlijk gegeten! Een regelmatige bezoeker. Tot een volgende keer.

34. Met de familie hier heerlijk gegeten, het is een gezellig restaurant. Echt een aanrader.

35. We hebben hier heerlijk gegeten en erg gezellige avond gehad. Hielden goed rekening met dieet (glutenvrij+vegetarisch) en waren bereid om ook iets te maken buiten de kaart om. Bediening was vriendelijk en liet ons, ondanks de eisen aan het eten, ons zeer welkom voelen. Eten was ook erg lekker en meer dan genoeg. Wij komen nog eens terug!

36. heerlijk gegeten! wij komen zeker terug!!!

37. Gezellig restaurant, bijgerechten beetje eenvoudig, bij vol restaurant duurde bediening soms wat lang, verder prima.

38. deLaantjes

Wij hadden wat te vieren en hebben bij de bistro romantisch gegeten. We vonden de bediening erg vriendelijk en voorkomend. Het eten was even mooi om te zien als dat het heerlijk was. Wat ons betreft een aanrader!

Groetjes

39. Door een tip hier terecht gekomen.
    In een woord super, lekker eten en vlotte bediening.
    Erg lekker gegeten.
    Ze zien ons zeker terug.

40. p. swinkels

De zalm was best uitgedroogd, niet meer roze. Veel te lang gebakken dus. Jee, dat kan ikzelf beter! Teleurstellend werk van de kok, dit kon je zo niet aan je gasten voorschotelen.

41. Met vrouw en kind wezen eten. Met veel moeite kregen we een tafel terwijl de tent nog niet eens voor een kwart vol was ,zelfs niet toen we weggingen. Eten niet conform onze bestelling en 1,5 uur op gewacht (niet handig met een kind). Toen we weggingen ons beklag gedaan ,waarop gevraagd werd waarom we het niet eerder gemeld hadden. Het risico van nog eens 1,5 uur wachten wouden we niet nemen! Prijs/kwaliteit verhouding niet goed!

42. 3x geweest 2x goed de laatste x erg tegenvallend. 1 van de 2 gerechten niet gaar. De geboden oplossing helemaal niets! Jammer ons zullen ze hier niet meer zien.

43. Fam. Dries

2 woorden, super gegeten! Heerlijke menu's en wat een service..

44. Erg gezellig, goed restaurant. De kaart is gevarieerd, de bediening goed ingevoerd in wat ze uit serveren. Kortom niks mis mee, echter een heel groot minpunt vind ik dat je water moet kopen. Dat is toch volledig uit de tijd? Mensen bestellen er echt niet minder drankjes om.
    Het is voor mij zelfs een reden om misschien niet weer te komen.

45. Paul van Wijk

Gisteren met 3 personen gegeten bij Bistro 2.53.

Ontvangst was goed. 2 van ons hebben van de kaart gegeten en ik het het 3 gangen verassings menu genomen.
    Vooraf hebben de andere 2 het stokbrood plankje genomen, dit is zeker een aanrader voor +/- 3 personen meer dan genoeg.
    Mijn menu was ook lekker maar zal per keer veranderen.

Al met al goed gegeten en zeker geen honger na afloop.
    Prijs kwaliteit is gewoon super.

Wij komen zeker een keer terug

Aanrader!!!!

46. Hans 11 punten

Beste lezers,

Hier een berichtje van Bistro2.53 wij zij blij met alle recensies
    De goeie maar ook de slechte dit houdt ons namelijk scherp.
    Wij staan namelijk open voor kritiek, en proberen constant goede producten voor u neer te zetten. Als dit niet het geval is zouden wij het van u ook graag horen op de avond zelf.
    Vind u dat moeilijk dan kunt u het ook mailen naar ons.
    Heel veel eet plezier.
    Want daar gaat het draait het natuurlijk allemaal om.

Groeten Hans & Anja en onze crew

47. Ze waren helaas op maandag gesloten, zodat we er alleen afgelopen woensdag hebben kunnen eten.

Ook hier bleek zoals in veel goede horeca zaken dat er , als er verkeerd geschreven wordt, het in het nadeel van de zaak gaat en niet van de klant.

Gelukkig hebben we dat recht kunnen trekken, want wij hadden het erg gevonden om zoveel vriendelijkheid, lekker eten en drinken onderbetaald te laten.

Al moeten we er voor omrijden, terug komen doen we zeker.

48. Bert Dijkstra

Lekker gegeten en een vlotte en vriendelijke bediening. Leuke sfeer en aankleding. Komen zeker nog een keer terug.

49. Flinke prijzen. Eten is niet slecht. Service kan beter. Na voorgerecht moest ik (2x) vragen om nieuw bestek voor hoofdgerecht. Tandenstoker zit ik nog steeds op te wachten en ook de rekening hebben we meerdere malen om moeten vragen.

50. in een woord super, mooie opmaak van de borden en vriendelijke bediening.
    daarom is de bistro ons favoriete restaurant.
    ga zo door ;-)

Groetjes Inge

51. shirley klijn

Wij wonen in zeist, maar als wij de familie gaan bezoeken gaan wij altijd bij Bistro 2.5.3. Eten, het is echt mijn favoriete restaurant geworden. Vriendelijke bediening en heeeel lekker en goed eten, ga zo door Toppie.

52. teun jansen

53. Geweldig restaurant! Vlotte en vriendelijk personeel. Heerlijk eten dus wij blijven steeds terug komen!

54. Ik ben nu al een paar keer samen met mijn vriend naar Bistro geweest.

We vinden het een top restaurant.

Het is er erg warm en gezellig. Het eten is heerlijk. En er is een goede bediening.

Iedereen die een geslaagde avond wilt hebben. Moet zeker naar Bistro 2.53.

55. We hebben het hier echt naar de zin gehad. Goede sfeer, vriendelijke bediening en lekker eten. Je hebt alle tijd en hier eten is gezellig een avondje uit.

56. Heb hier vanavond voor de zoveelste keer gegeten, en weer was de verrassing groot. Heerlijke asperges, top service en great ambiance. Beste tent in Emmen....centrum:-)

57. Janneke

Echt een topper! Heerlijk gegeten en goede bediening.

Asperges waren super bereidt. Wij komen weer terug. Het terras is ook heel mooi geworden.

58. In een woord top, bediening keuken en de sfeer is echt super.

Groeten, tevreden mensen.

59. Vorige zomer hier buiten gegeten op het terras, met veel lawaai van de straat. Maar binnen te warm dus toch maar buiten. Alles wat mis kon gaan ging mis. Ons flesje wijn werd bij onze buren op tafel bijgezet terwijl die nog een biertje en een wijntje hadden staan. We bestelde een viergangen verrassingsmenu, waarvan 1 gang ook op de verkeerde tafel werd gedumpt. De soep (heel verrassend) zaten grote brokken aardappel in. En als hoofdgerecht kregen we vis terwijl we nadrukkelijk om vlees hadden gevraagd. Dus kregen we vlees.......jawel een biefstukje...heel orgineel en bovendien heel veilig, iets verder dan medium, terwijl wij beiden van rood houden. Als je dan een biefstukje bij een verrassingsmenu doet vraag dan op z'n minst hoe we het willen. Het toetje was een geblenderd aardbeiendrapje. Het blaakte niet van creativiteit van de kok. De bediening was ronduit slecht. Als klap op de vuurpijl kregen we de nota gepresenteerd en er stonden notabe drankjes op die wij nooit besteld hebben. Nooit meer.

60. De goede berichten die we gehoord hebben, kwamen niet uit de verf bij ons. De bediening had het druk maar als je nog aan het eten bent en de rest halen ze al uit is een beetje jammer. Mixed grill grill zegt het al, van de grill maar welgeteld 1 stukje kipfilet van de grill en die was nog gortdroog ook. De rest ook, snap niet dat je spare ribs zo droog kan krijgen. De bediening was in het begin op dreef met het bedienen van de dranken, tot het tijd was voor het hoofdgerecht, toen werden we vergeten. Al met al was dit voor mij een teleurstelling. Hoop de volgende keer dat onze en mijn verwachtingen wel uit komen.

61. Lekker lekker lekker. De chef is erg creatief, de soep in een ouderwets potje met er onderin kaas was geweldig!

62. Gisteravond lekker gegeten in Bistro 2.53.

Heerlijke malse ossehaas met ruim voldoende erbij.

Prettige en attente bediening. Fijne sfeer, mooie frisse en ruime inrichting. Goede muziekkeuze.

Kortom, we komen hier zeker gauw terug!

63. Vanavond uit eten geweest met collega's bij Bistro 2.53.

Hele leuke avond gehad!

Ziet er allemaal super uit! Lekker hip interieur.

Het eten was ook erg smakelijk, al heeft het even geduurd voordat we het kregen. Maar dat geeft niet, wij hadden geen haast.

Duo van vis is zeker aan te bevelen als voorgerecht, evenals de mediterrane medaillons (miste wel de grana padano kaas). Lekker mals vlees en smakelijke bijgerechten, alles prima.

-paar minpuntjes:

Toen we de gerechten eenmaal hadden en sommigen nog niet helemaal uitgegeten waren, werden de bordjes redelijk snel weggeplukt door het personeel.

Tijdens drukte beetje gestressed personeel, sommige mensen wachtten al een uur op hun voorgerecht terwijl ze tegelijk met ons binnenkwamen (geldt niet voor onze tafel, maar toch goed om te weten)

Er wordt niet gevraagd of je iets wilt drinken. Al stond je glas al een half uur leeg, moest je er nog zelf om vragen.

Jammer dat damestoilet aan de linkerkant nog steeds niet gereed is, staat vol met vloertegels, een wc pot en een kinderstoel?)

Tot slot: we vonden het erg warm binnen...

Maar ondanks dat voor herhaling vatbaar.

64. Gezellige entourage, alleen was het erg tochtig.

Hebben helaas erg lang moeten wachten op ons eten.

In totaal 2 1/2 uur gezeten.

Dit was helemaal jammer omdat wij met een 8-jarig kind waren en deze het met moeite vol kon houden.

Tevens gevraagd of het kind zijn eten iets eerder kon krijgen, maar dat is niet gebeurd...

Er is hem ook geen 'vermaak' aangeboden, zoals zij hierboven stellen, dat was ook wel jammer.

Vind de prijzen ook wel aan de pittige kant.

Maar we zijn niet alleen maar negatief hoor!

Wat de kwaliteit van het eten betreft:

Dit was prima!

De tomatensoep was erg lekker, vooral omdat er verse tomaten in zaten.

De ossenhaas (mag wel iets minder peperkorrels op) en bistro-steak waren heerlijk mals.

Wat ons betreft qua eten zeker wel voor herhaling vatbaar!

65. daniëlle

Mwa, wel eens beter gegeten hoor! Het lijkt heel wat en het restaurant ziet er leuk uit. Het eten valt tegen. Kip was taai, groenten en aardappels ook niet fantastisch. Geen hoogstandje. Muziek staat veel te hard. Wij zaten dan wel vlakbij de boxen. Met een aantal jarigen voor wie er een verjaardaglied werd opgezet was het een beetje TE. Toen ik afrekende had ik niet het gevoel dat het het waard was geweest. We moesten lang op ons eten wachten.

66. Fam. Stoppe

Lieve mensen,

Heerlijk gegeten bij jullie, enige minpuntje vonden wij de rioollucht in het restaurant, mooie lounge bank, geweldig voorgerecht, vriendelijke attente bediening... kortom super...

67. Avondje eten met 4 personen. Leuke avond gehad, alleen het restaurant was niet goed...

- Lamskoteletten overgaar.

- Biefstuk zeer taai.

- Te weinig mensen in de bediening.

- Saus met wat salade.

- Kaneel met wat rode kool.

Na betaling werd aangegeven dat er al meerdere gasten over de biefstuk hadden geklaagd en dat de baas met de leverancier zou gaat praten? Jammer dat je slechte biefstuk alsnog voor de volledige prijs aan je gasten voorschotelt. Neem dan je verlies en adviseer je gasten dit niet te nemen. Gratis kopje koffie maakt een niet lekkere biefstuk van €24,75! niet beter. Een Tip: Grotere biefstuk is niet beter! Liever klein en mals!

Doe ook eens wat aan het herentoilet! Een volwassen persoon kan daar zijn handen niet wassen! Vieze kitranden bij fonteintje.

Kortom; €160 voor 4 personen eten, te duur voor de geleverde kwaliteit. Doe hier iets aan, anders kun je de tent sluiten!

68. Ketura Bijl

Op een middag had ik geen zin in koken en mijn man dacht, weet je wat we gaan lekker uit eten. De meeste restaurant's kenden we al, dus zochten we naar iets wat anders was dan wat wij gewend waren. We kwamen bij Bistro 2.53, wat een ervaring. Het eten was heerlijk, de mensen vriendelijk en de kok weet wat koken is. Toen we weg gingen mocht onze kleine zoontje een speelgoedje uit de speelgoed kist kiezen. Hij speelt er nog mee.

Geweldig. Dit moet echt een ieder ervaren. Ik ben best kritisch, maar ik had echt op niets een op of aanmerking.

69. Bonny & René

Na een geslaagd bezoek aan de dierentuin hebben we de dag afgesloten met een etentje bij Bistro 2.53. Dit was zeer geslaagd. Leuke sfeer en alles netjes verzorgd. Vriendelijk personeel, eten netjes geserveerd en erg lekker.

Een aanrader en als we weer eens in de buurt zijn komen we beslist hier weer terug.

70. In een woord super. Gastvrij, mooie presentatie van de gerechten en hele vlotte bedienig.

Ook de inrichting is top.

We hebben een hele leuke avond gehad.

Wij zijn voor het verrassingsmenu gegaan, echt een aanrader.

Groeten van acht tevreden vriendinnen.

71. Heel erg goed. We kregen bij binnenkomst een voorgerechtje van de chef. En na afloop nog een klein borreltje na. We komen zeker weer terug en ik zal ze ook aanbevelen, aan een ieder die lekker wil eten in Emmen.

72. Wij hebben hier heerlijk gegeten. Ze hebben een goede kaart met ruime keus. Je krijgt eerst een lekkere amuse van het huis.

Het hoofdgerecht was smakelijk en mooi gepresenteerd.

De groenten en frietjes waren ook erg lekker, en de rekening viel erg mee! Wij gaan zeker nog eens terug.

73. Gisteren hier met 25 mensen een verjaardagsetentje gehouden.

Was een groot succes.

Erg gezellige sfeer, leuke en vlotte bediening en het eten was prima.

Een erg geslaagde avond.

74. Ralf Steenhuis

Wij hebben lekker gegeten, en het ziet er veel beter uit na de veranderingen in het restaurant. Ook de bediening vind ik erg vriendelijk.

Wij komen hier graag.

Groeten Ralf Steenhuis.

75. Het eten was oké, niet bijzonder vond ik.

76. Helma van Ekeren

Wi hebben hier zaterdag 8 november met ons gezin (6 pers) gegeten. Wij hebben echt allemaal van het eten genoten. Zowel voor/hoofd/nagerecht. Als we weer in Emmen zijn dan is dit gezellige restaurant zeker voor herhaling vatbaar.

Als ik dan toch een min puntje zou moeten noemen, dat is het surprisegerecht, heerlijk , alleen het nagerecht vergeleken met voor en hoofdgerecht, nl. chocolademouse is simpel. Maar wel erg lekker.

77. Prima restaurant.

Eten/drinken: 8. Op de patat na (te zout) was het heerlijk eten.

Service: 9. De bediening is erg vriendelijk en gastvrij, het eten werd snel geserveerd.

Sfeer: 9. Het restaurant is erg sfeervol. Doet gezellig aan.

Prijs / kwaliteit: 8. Prima eten voor niet te veel geld.

78. Hier afgelopen week gegeten op dinsdagavond:

Eten was zeer slecht, vis was koud, mix grill van mijn partner was taai. Tevens waren alle bijgerechten koud.

Het voorgerecht was redelijk......

Bediening is redelijk.

Ik snap niet waar de hoge waarderingen vandaag komen, daar ik dat absoluut niet het beste restaurant van Emmen en omstreken vindt!

79. chanine

Als ik weer eens met de meiden uit eten ga hoef ik hun niet te vragen waarheen. Ze willen altijd bij de Bistro en ik geef ze groot gelijk, het is echt heerlijk.

Altijd zeer vriendelijk personeel en het eten is Top!

Alleen af en toe een lange wachttijd voor je eten.
    Maar geen punt, want je word beloond ;)

80. Een mooi terras, aardige mensen in de bediening en het vlees was prima klaargemaakt.
    Maar worteltjes uit een pot?
    En laat, wat mij betreft, die verschrikkelijke kruiden op de frites achterwege en doe er gewoon een beetje zout op.

Tip: Zet een pepermolen op tafel i.p.v. een vaatje met gemalen witte peper.

81. Waren met 3 vriendinnen na een dagje sauna bij de Bistro 2.53.

De eerste tegenvaller was al dat je geen karafje water kon krijgen wat bij ieder ander bedrijf geen enkel probleem is maar je moest hier een fles water kopen (zeer klant onvriendelijk).

Ten tweede we bestelden wijn en rose en dat werd in hele kleine glaasje geschonken volgens ons waren het port glaasjes.

Bij de gebakken aardappelen en patat kregen een klein bakje mayonaise waarvoor we, bleek later, €1,50 moesten betalen.

Kortom de eerste kennismaking was voor ons ook de laatste. Over het eten waren we zeer tevreden, dat was prima.

Jammer.

82. blokzijl

Was erg goed en niet duur, maar zeer kleine porties.

83. Culinaire liefhebber

Ik vond het niet geweldig. Had de garnalen. Erg veel saus.

84. jansen

Lekker eten in een gezellige sfeer!

85. Mooi nieuw restaurant en de kaart is veel beter dan vroeger.

86. naomi rechtering

wij waren met onze familie een weekend in Emmen, en hadden bij de tockelaer gereserveerd.
    Akkeen zaten we nu bij bistro 253 nou wat een mooie zaak, en we hebben er heerlijk gegeten.
    De bediening was zeer gastvrij, als wij weer naar emmen gaan gaan we er zeker weer eten.

Nou groetjes fam. rechtering