• Lid sinds 5 april 2011

De Smulpot

Den Burg

Bistro 2.53

Emmen

alice heeft nog geen foto toegevoegd

1. alice's profielfoto
    alice heeft een recensie geschreven voor Bistro 2.53
    Internationaal Emmen

Vorige zomer hier buiten gegeten op het terras, met veel lawaai van de straat. Maar binnen te warm dus toch maar buiten. Alles wat mis kon gaan ging mis. Ons flesje wijn werd bij onze buren op tafel bijgezet terwijl die nog een biertje en een wijntje hadden staan. We bestelde een viergangen verrassingsmenu, waarvan 1 gang ook op de verkeerde tafel werd gedumpt. De soep (heel verrassend) zaten grote brokken aardappel in. En als hoofdgerecht kregen we vis terwijl we nadrukkelijk om vlees hadden gevraagd. Dus kregen we vlees.......jawel een biefstukje...heel orgineel en bovendien heel veilig, iets verder dan medium, terwijl wij beiden van rood houden. Als je dan een biefstukje bij een verrassingsmenu doet vraag dan op z'n minst hoe we het willen. Het toetje was een geblenderd aardbeiendrapje. Het blaakte niet van creativiteit van de kok. De bediening was ronduit slecht. Als klap op de vuurpijl kregen we de nota gepresenteerd en er stonden notabe drankjes op die wij nooit besteld hebben. Nooit meer.

2. alice's profielfoto
    alice heeft een recensie geschreven voor De Oude Herbergh

Hier twee keer heerlijk gegeten zonder kanttekeningen. We hebben geen pannekoeken gegeten dus daar geen oordeel over. Maar de biefstuk was fantastisch. Je weet als je in een pannekoeken restaurant eet er kinderen aanwezig zijn. Stel je daar gewoon op in of ga naar een ander restaurant. Voor een pannekoeken restaurant kun je hier heerlijk eten.

3. alice's profielfoto
    alice heeft een recensie geschreven voor De Smulpot
    Internationaal Den Burg

Voorgerecht salade met geitenkaas matig en weinig orgineel met een bolletje beschuit! Onder een plak geitenkaas.

Bovendien was de portie klein, net als de carpaccio.

Biefstuk besteld met rode wijn saus, de saus was wel heeeeel erg zuur, dus van het vlees niet veel geproefd. Dit was echt niet lekker. Gemeld aan de serveerster die hier weinig op deed en alleen "ohhh okee" riep. De serveerster sprak matig Nederlands dus mogelijk begreep ze ons niet? Erg veel contact en moeite om het ons naar het zin te maken deed ze niet en gaf geen oogcontact en keek gewoon de andere kant op terwijl ze de wijn tot aan de rand van het glas inschonk. Zou ze dat ook hebben gedaan als je 1 glas wijn besteld? Iets subtieler en vriendelijker mag wel.