Touch of India in Eindhoven

1197475214 86
1204562406 86
1339219064 73

1. wilma foppen

Kom al jaren met enige regelmaat in dit restaurant en het is altijd fantastisch! Heerlijk eten vriendelijk personeel en gezellige sfeer. Een absolute aanrader als je van Indiaas eten houdt.

2. Lekker indiaas eten met een gastvrije bediening. Wij komen hier nog vaker terug! Je proeft dat het eten met liefde gemaakt is.

3. Lekker eten geweldig personeel

4. Het was niet top. Bediening niet goed, maar eten wel goed. Ambiance valt tegen. Voor ons geen tweede keer.

5. Heerlijk, wat een geuren en kleuren. Fijne mensen, lieve bediening. Indiaase mensen kwamen zelf ook hier eten. Heerlijke gerechten en niet duur. We komen zeker terug.

6. Tineke Kanen

Prettige ontvangst. Heerlijk eten, behalve de rauwkost: die smaakte naar niks. Wat gesneden ijsbergsla, paar stukjes tomaat en komkommer en geen dressing. Bij vertrek kregen we alle 6 een hand en een dank-u-wel. Ik kom hier zeker nog eens terug.

7. Lekker gegeten. Samen met mijn dochter zijn we gastvrij ontvangen. De verschillende gerechten werden allemaal met plezier uitgelegd door de eigenaar. Vol trots heeft hij ons voortreffelijke gerechten voorgezet. Plezierige ambiance en bediening.
    Een volgende keer wordt het weer Touch of India!

8. Warme mensen in de bediening en ook de eigenaren. Prima eten in goede ambiance. Tot een volgende keer.

9. Miny Kartner

Donderdag jl weer eens bij U gegeten, het was héérlijk en ook de sfeer perfect. Chapeau!
    Miny

10. Hier kun je heerlijk eten, erg vriendelijk personeel, prima sfeer.

11. Wederom geweldig gegeten, goede ontvangst, heerlijke gerechten van de specialteiten kaart, verfijnd Indiaas genieten!

12. Vanavond met mijn vrouw en schoonmoeder heerlijk gegeten, we komen hier al 23 jaar. Pfff het verveelt nooit!! Wat een aardige mensen, menukaart hebben we niet nodig, zeg maar wat je wil eten en de koks maken heerlijke gerechten. Ga zo door.

Gr uit Roggel

13. Ik kom regelmatig met collega's uit India hier naar toe. Het eten is altijd goed en men is bereid om gerechten aan te passen. Mijn gasten vinden het altijd zeer prettig om zich even weer thuis te voelen met het lekkere eten en de vriendelijke bediening.

14. We komen hier al 20 jaar. Zijn nog nooit teleurgesteld in zowel het eten als de bediening.

15. Ik kom er al 20 jaar. Of ik het nu haal of daar ga eten het is altijd goed. Ik ga er elke keer met plezier terug. Ik vind het het beste Indiaas restaurant van Eindhoven

16. If you are Indian, you can only be disappointed. Food is really (there are no other words so:) wannabe Indian. Might be good for locals, but not for me. I cook better as a student

17. Ik ben al vaker wezen eten bij the Touch.. Het was altijd al lekker en gezellig. Maar deze keer was heel speciaal. Ben voor het 1st met mijn twee zoontjes geweest, we werden heel warm ontvangen en de eigenaar zocht een speciaal menu uit , om de kinderen kennis te laten maken met Indiaas eten. Het was heerlijk, de kinderen genoten! De eigenaar gaf mijn zoon een speciaal ijs voor zijn verjaardag, heel attent! We hebben een hele leuke avond gehad en heerlijk gegeten.

Dit reastaurant is een toppertje in Eindhoven!

18. Jan 241 punten

Hapje gegeten voordat we naar het theater gingen. De vooraf aangegeven vertrektijd is keurig gehaald zonder gehaast te hoeven eten. Prima. Menu was er lekker en betaalbaar.

Sfeer is wat 'shabby'..., dat is het enige minpuntje.

19. Ruim 10 jaar komen ik en mijn ouders hier zeker 2-3 keer per jaar eten. We komen zelf uit India en mijn moeder kan heerlijk authentisch Indiaas koken maar toch komen we keer op keer terug omdat het voelt als "home away from home". Het eten is lekker, de sfeer is goed en de bediening is vriendelijk. Echter, het was zeker beter een aantal jaren geleden. De Tandoori Chicken Tikka en Sheek Kebab waren malser. Ook merk ik dat veel personeel uit Somalië, Iran en Afghanistan wordt aangenomen. Op zich niks verkeerd mee maar ze zijn niet echt vriendelijk en ook slordig in hun bediening. Maar de Touch of India blijft een goed Indiaas restaurant.

20. jeanine

21. rob van oostenbrugge

We zijn vaste bezoekers van dit restaurant. Heel vriendelijke bediening. Personeel staat altijd open voor een praatje, vooral als je interesse hebt waar ze vandaan komen. Dat kan Iran, Afghanistan of India zijn.

Gerechten zijn heel smakelijk en wil je deze wat meer naar je eigen smaak hebben, bijvoorbeeld wat milder of pittiger dan kan dat.

Een aanrader voor mensen die indiaas willen eten in een hele gezellige sfeer.

22. Limbolandertje

Ik kom nu al 15 jaar bij dit restaurant. We moeten er een uur voor rijden maar ik heb het er wel voor over. Je kunt er heel lekker eten. Helaas moet ik zeggen dat het 15 jaar geleden wel beter was. De bediening was toen echt een stuk vriendelijker als nu en toen kreeg je echt geen koud voorgerecht terwijl het warm hoort te zijn. Neemt niet weg dat het eten heerlijk blijft.

23. Tom 13 punten

Een aanfluiting! Chicken Pakora was redelijk. Kippesoep was gewoon unox-kippesoep uit blik. Bediening was ongeinteresseerd. Nadat er een glas cola was omgevallen werd dit opgelost met een paar servetjes omdat de ober "anders het hele tafelkleed moest vervangen" (er waren nog voldoende tafels beschikbaar). Onze gast uit India kreeg zijn voorgerecht niet omdat dit verkeerd was overgekomen. Kan gebeuren, maar de ober ging hierover in discussie, niet erg klant gericht. Tandoori King Prawns smaakten zompig.

24. Prima vriendelijke bediening, gezellige sfeer.

Het eten was prima, alleen de tafeltjes zijn erg klein voor b.v. 4 personen.

Komen beslist vaker terug.

25. Hier kom ik al ruim tien jaar met veel plezier. De bediening is heel erg vriendelijk en dat zorgt ervoor dat je je meteen thuisvoelt. De sfeer is prettig en het eten is hartstikke lekker. Ik ben nog geen ander Indiaas restaurant tegengekomen dat dit restaurant overtreft.

26. J. Martens

Duurt veel te lang!

1 persoon voor de bediening van een vol restaurant van ongeveer 70 personen.

Tussen voorgerecht en hoofdgerecht ongeveer 1,5 uur, ongelofelijk,!

Jammer, want het eten is wel goed.

27. Ik ga al ruim 20 jaar naar dit heerlijke restaurant. Het is nog nooit tegengevallen, kan me er telkens op verheugen. Erg gevarieerd, het eten is fantastisch klaargemaakt, heerlijk gekruid. Staat al jaren op de 1e plaats!

28. Wij komen net terug van Touch of India en we hebben heerlijk gegeten!

Ik had vantevoren eigenlijk verwacht dat je helemaal niet zo gezellig kon zitten in dit restaurant, maar we zaten lekker knus bij de verwarming. De bediening was erg vriendelijk, al hebben we wel erg lang op het eten moeten wachten. Nou maken we daar niet echt een punt van hoor. Het eten was echt lekker, veel, en de vindaloo was ook erg pittig.

Wij komen hier zeker nog een keer terug.

29. Ik kom hier eigenlijk al 13 jaar en da's lang, ik heb leren curry eten in Engeland en ben er totaal aan verkocht. Ik hoef niet zo zeer naar een ander Indiaas restaurant want dit is vreselijk goed eten. Het personeel is super vriendelijk en goed is goed zeg ik altijd, ik blijf er komen!

30. Na een dagje winkelen in Eindhoven bij dit restaurant uitgekomen, mede doordat onze auto vlakbij stond geparkeerd op een groot parkeerterein, erg handig! Bij ons in de randstad kost zo dicht parkeren bij een restaurant je toch al gauw zeker het geld wat je nu aan een goed voorgerecht kan uitgeven!

De avond was gezellig, lekker gegeten en geen gedoe met parkeergarages.

Wij komen zeker weer eens langs.

31. Belenna

Verschrikkelijk slecht gegeten, slechte locatie, we konden onze auto bijna nergens kwijt, aan erg drukke straat.

Wel vriendelijke bediening, maar ons zien ze hier nooit meer terug.... jammer.

32. Van het weekend wezen eten als bedrijfsuitje. Het was in een woord heerlijk, vooral de speciale kip masala, zeker een aanrader.

We kregen het eten op hete platen geserveerd, het was erg gevarieerd. De garnaal was in een soort rode saus gemaakt en was echt overheerlijk.

De bediening was ook erg vriendelijk en behulpzaam.

33. Paul 27 punten

Ik heb een aantal Indiaase restaurants in Nederland geprobeerd en dit was goeie! Heel vriendelijke Indiaase vrouw. Madras was een beetje pittig, lijkt wel meer op een vindaloo, maar het smaakt wel goed.

34. We hebben hier al een aantal keren heerlijk gegeten. De Indiaase keuken is heerlijk en de gerechten zijn goed bereid. Wij vinden het een aanrader.

35. Erik en Cynthia

Gisteren voor het eerst gaan eten. Leuke inrichting in blauw en groen en de bediening was erg vriendelijk. Eten was goed in zoverre ik dat als 'indiafood' leek kan beoordelen, vooral de lam curry en gekookt ei.

Nadeel was de salade, die was erg simpel en te over Hollands: sla, tomaat en een stukje komkommer.. ik bedoel.. dat zullen ze in India zo toch niet eten.. en ik kom toch voor het Indiaas eten.

De porties waren voldoende, de curries met vlees, rijst etc vullen goed, een gemiddelde menu voor 2 personen met klein voorafje en toetjes kost 43,50.

Zeker voor herhaling vatbaar, alleen jammer van de salades.

36. Uitstekende keuken! Vriendelijke bediening, heerlijke curry's!

Aanrader! We waren 42,50 kwijt voor 2 personen, waar krijg je dat tegenwoordig nog!

37. Voor hetgeen wat je krijgt vind ik het best duur.

Zo spectaculair is het allemaal niet daar.

Eten vind ik redelijk.

38. Ed Abels

Ik dacht een gezellige avond te hebben door in dit restaurant te gaan eten. Het was mij aanbevolen.

Het was niet druk op dat moment. De bediening was niet om naar huis te schrijven, traag en weinig geïnteresseerd. We moesten heel lang wachten voordat ons eten werd geserveerd. Men negeerde ons als het ware. Nadat andere bezoekers die later kwamen, hun eten al hadden gekregen, zaten wij al geruime tijd aan een lege tafel.

Het eten wat we kregen voorgeschoteld was prima. Toen we besloten op te stappen omdat we langer dan een half uur moesten wachten op ons inbegrepen nagerecht incl. Koffie was men beledigd en onvriendelijk. We moesten het volledige bedrag toch betalen en men was onvriendelijk bij het verlaten van het restaurant. Voor mij is dit een eenmalig bezoek aan dit restaurant.

39. met afstand het beste Tandoori restaurant dat ik in NL bezocht heb. Slecht een paar restaurants in de UK die dit overtreffen, maar in NL kent dit restaurant geen gelijke!!!!

40. Mart Verkerk

Fantastisch eten, vriendelijk personeel, sfeervolle tent, beetje prijzig misschien maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd door de andere punten!

41. lucas prinsen

zou wat goedkoper kunnen,maar door de goede smaak kan je er mee leven!

42. ratna ghisai

alles was fantastisch,sfeer, eten,bediening....over duur of goedkoop kan ik het niet hebben want ik hoefde niet te betalen.....het is zeker de moeite waard om daar te gaan eten..dus doen!!

43. dewradj mahabir

hele gezellig restaurant!!met heerlijk eten!!gewoon een keer gaan eten daar!!!

44. van der steen

gezellig,rustig heerlijk eten,prsoneel vriendelijk