• Lid sinds 28 juli 2010

Vaderland

Nijmegen

Sopranos

Eindhoven

Jan heeft nog geen foto toegevoegd

1. Jan's profielfoto
    Jan heeft een recensie geschreven voor Vaderland
    Internationaal Nijmegen

Jan

Iedere maand een ander menu, dat daagt uit om vaker te komen! Heerlijk gegeten, mooie tent met leuke sfeer. Benieuwd hoe je buiten zit bij goed weer, zag er veelbelovend uit. Kom d'r zeker nog eens voor naar Nijmegen!

2. Jan's profielfoto
    Jan heeft een recensie geschreven voor Sopranos

Jan

Op een 'doordeweekse' dinsdag hier beland, heerlijk gegeten. De surf en turf was top! Lekker wijntje van de wijnrestanten erbij helemaal top. Vlotte, leuke bediening erbij. Aankleding is origineel en geeft een prettige informel sfeer. Wij komen hier zeker nog eens terug!

3. Jan's profielfoto
    Jan heeft een recensie geschreven voor Touch of India

Jan

Hapje gegeten voordat we naar het theater gingen. De vooraf aangegeven vertrektijd is keurig gehaald zonder gehaast te hoeven eten. Prima. Menu was er lekker en betaalbaar.

Sfeer is wat 'shabby'..., dat is het enige minpuntje.

4. Jan's profielfoto
    Jan heeft een recensie geschreven voor ISA'S
    Italiaans Helmond

Jan

Als volger van Herman's Herrie XXL en inwoner van Helmond, gestemd op Isa's destijds en erg blij/trots dat ze gewonnen had. Vol verwachting met vrienden afgesproken hier eens te gaan eten, om zelf te ervaren hoe een avondje bij Isa's zou zijn. We hebben een leuke avond gehad, maar de hoge verwachtingen zijn niet waar gemaakt, helaas.

Op aanraden van 'voorgangers' niet gekozen voor het verrassingsmenu, hierover hoorden we vooraf helaas te veel negatieve ervaringen.

We zaten in de serre, die was dusdanig gehorig dat je met vier man aan 1 tafel elkaar kruislings niet fatsoenlijk kon verstaan en ook de bediening had het zwaar ons te verstaan. Erg jammer.

Het eten, oa de surf en turf, was ronduit goed, erg lekker. Daar lag het niet aan. Het duurde erg lang voor we het hoofdgerecht kregen, met een 'smoesje' dat het 3 minuutjes langer duurt (wat 15 min werd..) net als het afrekenen.

Het restaurant zat vol, ik denk dat men nieuwsgierig is. De vraag is of men hier gaat blijven terugkomen....

Net niet, helaas..

Bewaren in lijst Sluiten
  6. Jan's profielfoto
    Jan heeft een recensie geschreven voor Culinair Café DieTwee

Jan

Met een zakelijk gezelschap gegeten. Ik vond het helemaal top. Goede kaart, met 'beperkte' keuze van topgerechten (zo heb ik de indruk), mijn keuzes van dit menu smaakten uitstekend (salade Nicoise, Tournedos en kaasplankje). Goede wijnen daarbij, prettige intieme sfeer, goede bediening. Gratis parkeren op naastgelegen parking.

Top!! een aanrader..

7. Jan's profielfoto
    Jan heeft een recensie geschreven voor Eten bij Tante Kees

Jan

Restaurant ligt wat 'verstopt' aan de Gestelsestraat. Rustige ongedwongen sfeer. Toen wij er waren zat het niet helemaal vol, we hadden dus volop aandacht van de prima bediening. Bieden een menukaart met volop keuze voor nette prijzen, het dagmenu is qua prijs/kwaliteit helemaal top. Lekker wijn!

Kortom het omrijden waard!

8. Jan's profielfoto
    Jan heeft een recensie geschreven voor Le Courage

Zaterdag in dit restaurant gegeten.

Online gereserveerd, nav positieve ervaring op deze site en alle verwachtingen zijn overtroffen. In een knus restaurant met een beperkt aantal tafels wordt je goed ontvangen en prima bediend door zeer vriendelijk personeel. Er heerst een gezellige, intieme, informele sfeer. Culinair zijn we verwend met 7 gangen en bijpassend wijn-arrangement (met de taxi terug naar hotel!). Alle gerechten waren goed van portie een stuk-voor-stuk heerlijk. We vonden het een (heel) klein beetje jammer dat we relatief veel vis hadden en slechts 1 vlees gerecht (van de 7). Bij het nagerecht mag je kiezen tussen kaas en zoet, daar hadden we best een visje voor willen inruilen. Maar dat is ook slechts een heel klein puntje ter 'overweging'. Een top avond gehad en heerlijk genoten! Als we in Maastricht zijn komen we hier weer...

9. Jan's profielfoto
    Jan heeft een recensie geschreven voor Loetje

Jan

Bij Loetje moet je aan de Biefstuk. Die is voortreffelijk, een dikke 10 waard! Lekker op het terras gezeten. Sfeer prima en de prijzen ook!

10. Jan's profielfoto
    Jan heeft een recensie geschreven voor Terra Mia

Jan

We zijn hier afgelopen zaterdag geweest, het restaurant zat nagenoeg vol maar hebben noch op de bediening noch op het eten iets aan te merken. Men was juist erg vriendelijk en behulpzaam met name de gastvrouw (de Signora). Voor de kinderen waren kinder-porties van zowel voor- als hoofdgerecht geen enkel probleem. Kortom lekker gegeten, prijs/kwaliteit in orde en prima service. Een aanrader!

11. Jan's profielfoto
    Jan heeft een recensie geschreven voor Park & Pluche

Jan

Voorafgaand aan een theatervoorstelling met vrienden hier gegeten. Vooraf geïnformeerd hoe laat te reserveren om op je gemak te kunnen dineren. Deze combinatie is het USP van Park&Pluche, of dat zou het moeten zijn.

Wat een slome bediening. We waren er om 17u30 en om 19u45 zaten we aan de koffie, bij het nagerecht. De voorstelling begon om 20u. Dan haal je het net, ondanks vooraf vragen... Het restaurant zat niet eens helemaal vol, er liep meer dan genoeg personeel rond, dat het kennelijk erg gezellig vond om met z'n allen bij de bar 'te hangen'. We hebben allemaal gebruik gemaakt van het menu, dus hoe makkelijk wil je het hebben. Duidelijk voorbeeld van gebrek aan leiding. Niet attent en ronduit sloom vonden wij de bediening hier, erg jammer. Het eten was lekker, dus aan de keuken ligt het niet.

Dringend verzoek/advies aan de leiding van P&P; doe hier iets aan! Stuur je personeel juist aan en laat iemand hierin het voortouw nemen. We zijn eerder bij P&P geweest en toen ging het wel goed, dus het kan wel...

12. Jan's profielfoto
    Jan heeft een recensie geschreven voor 't Parlement
    Internationaal Helmond

Of dit het beste restaurant van Helmond is weet ik niet maar 't Parlement mag de competitie zeker aan. De sfeer is gemoedelijk, gezellig.
    Heerlijk gegeten. Al zat er een haar in mijn voorgerecht. Prima opgelost door de bediening. We gingen voor 't maandmenu en dat was prima, heerlijke wijn erbij en goede, spontane bediening.

13. Jan's profielfoto
    Jan heeft een recensie geschreven voor Restaurant Raymaert

Positief verrast!

Onlangs, op aanraden, hier wezen eten. Sfeer is klassiek, eten erg goed en de bediening zoals het hoort. Volgens mij schrijft de etiquette voor dat men niet vraagt of het gesmaakt heeft, maar hooguit of alles naar wens is geweest (dat het smaakt veronderstelt men dan, maar misschien heb ik het fout..). Op woe, don en vrijdag hebben ze een erg interessant aanbod; 4 gangen met bijpassende wijn, aperitief, amuse en koffie na voor 45 euro pp en dat is gezien de kwaliteit van zowel eten als service een super aanbod!

Hier komen we zeker nog eens terug en ik kan dit restaurant iedereen in Helmond en omstreken aanbevelen!

14. Jan's profielfoto
    Jan heeft een recensie geschreven voor Restaurant Claire

De charme is eraf...

Met hoog verwachtingspatroon (zie recensie juli, dit zijn we gewend), zaterdag met vrienden bij Claire geweest. En de charme die het had is niet meer (voor ons). Het menu concept is, om onduidelijke redenen, overboord gezet. Je betaalt nu per gerecht en de rest... en met name dat laatste stuit ons toch wat tegen de borst. Het eten is heerlijk en de bediening erg goed. De prijzen zijn stevig en als men dan geld gaat vragen voor stokbrood vooraf en frietjes bij het hoofdgerecht. Hmm, dat vinden wij niet zo passen, erg jammer! Ook is de sfeer wat killer na de verbouwing, al is dat natuurlijk persoonlijk.

We gaan, denk ik, op zoek naar een nieuwe Claire (oude stijl).

6,7
  15. Jan's profielfoto
    Jan heeft een recensie geschreven voor 't Boshuys
    Nederlands Best

Jan

Zowel binnen als buiten kun je fantastisch zitten, buiten is natuurlijk net wel even iets meer. Voor kids is er een leuk speel kasteel, waar je ze veilig kunt laten spelen. De kaart biedt veel variatie en veel tips passend bij een terrasje, zoals fingerfood. Kwaliteit is goed. Aan het personeel is volgens mij iets gedaan. Afgelopen zondag was er namelijk voldoende personeel, waar we de voorgaande keer nogal eens moesten wachten.

Kortom een leuke stop op een zonnige of 'slome' zondagmiddag.

Wij komen hier vast weer!

16. Jan's profielfoto
    Jan heeft een recensie geschreven voor Pannenkoekfabriek de Gloeilamp

Jan

Erg leuke ambiance. Het restaurant is recent (april 2010) verbouwd, waarbij alles is beet gepakt. Het resultaat is een prettige ambiance. De bediening is erg vriendelijk en gastvrij. Helaas past het eten, voor ons, nog niet in deze entourage. Mijn eten was lauw en mijn disgenoot was niet zo te spreken over de samenstelling van haar gerecht (wrap). Klacht werd direct opgepikt en gecompenseerd met een kopje koffie, dus qua dienstverlening is dit prima in orde. Nu zal men moeten zorgen dat de keuken op hetzelfde niveau komt als de ambiance en de bediening. Suc6!

17. Jan's profielfoto
    Jan heeft een recensie geschreven voor Restaurant Claire

Claire is top!

Persoonlijke service en authentieke Franse gerechten. Hier is uit eten gaan, nog echt bediend worden en daarmee een zorgeloos avondje uit. Daar betaal je dan ook voor. Deze 'investering' is een heerlijk avondje uit meer dan waard, althans dat vinden wij. Mijn vrouw en ik komen hier zeker 1 keer per jaar (we wonen niet in Eindhoven, maken d'r een avondje uit van!).

Claire continuez comme ça!

Tot een volgende gelegenheid!

18. Jan's profielfoto
    Jan heeft een recensie geschreven voor Coquille

Jan

NAV mijn tentistop met 4 fans besloten hier te gaan eten. Super avond gehad, heerlijk gegeten, nagerecht viel iets tegen (smaak is persoonlijk..). Zowel Sven als Geertje gesproken, erg leuke aanvulling. Bediening was een dikke 10, men weet 'hoe't hoort' was onze beleving. Klein minpuntje was de interpretatie van t wijnarrangement, als je vraagt om bij te schenken, krijg je zo 2 glazen extra op je rekening. Dat was ff jammer, verder een echte toptent! Een aanrader voor een geslaagde avond uit