Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Den Bosch verdeeld zijn.

1. Mieke Boerenkamp

Heerlijk Italiaans eten.
    Leuke ambiance en lekkere wijntjes.
    Aanrader.

2. Joost Valeton

Heel lekker gegeten met een groep van 7 personen. Een leuk en gezellig restaurant. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.
    Met een vol restaurant waren 1 of 2 personen in de bediening geen overbodige luxe geweest.

3. van kuijk Dirk

Had vandaag frietjes besteld om 19 00 voor thuis te laten bezorgen niets gekregen nu maar iets anders gaan eten.

4. Mediterraans Den Bosch

Hans Deckers

Heel gezellige avond gehad. Prima eten, leuke vriendelijke bediening en geweldig zoals omgegaan is met de dieet-wensen van een van ons.
    Restaurant Al Mundo is een aanrader.

5. Astrid B

Super service, heerlijk eten en fijne sfeer! Oprechte gastvrijheid. Speciaal voor een verjaardag extra kaarsjes gehaald voor een feestelijk toetje. Nieuwe wijn Nina is verrassend goede huiswijn. En het eten? Gewoon ècht heel lekker.

6. Erg vriendelijke hardwerkende bediending. Eten was erg goed! We werden snel geholpen en goed geadviseerd. Aanrader.

7. Internationaal Den Bosch

Ivy

Vegetariers en mensen met allergenen wegblijven!

Zelden heb ik me zo ongemakkelijk gevoeld. We zijn met een groep van 8 personen bij Pollevie geweest. Weken van tevoren is doorgegeven dat ik vegetarisch eet en enkele voedselintolleranties heb. De kok heeft me gebeld om te vragen wat wel en niet kan. Hij stelde me de impertinente vraag of ik geen vis wilde. Vervolgens heb ik aangegeven dat ik al 35 jaar vegetariër ben uit principe en absoluut geen vis eet. Het zou goed komen volgens de kok.

Op de avond zelf kreeg ik de mededeling dat voor mij maar 3 gangen konden maken. De rest had een 6 gangen diner. Het was te moeilijk, ze konden het niet met aanwezige ingrediënten. Het restaurant ligt overigens recht tegenover een supermarkt. Dit voelt erg ongemakkelijk en niet gastvrij.

De rest zit te eten en ik zit honger te hebben. De enkele gang die ik wel kreeg was van slecht niveau. Leuk voor het oog, maar niet smakelijk. Ik heb nog nooit in een restaurant meegemaakt dat ik het eten echt niet lust, maar hier wel. Bij het eten wat ik kreeg hebben ze getracht groente naar vlees en vis te laten smaken. Hier waren ze trots op.

Om 22.00 uur met rammelende maag in gesprek gegaan met de kok. Hij gaf aan niets anders te kunnen maken. Vervolgens krijg ik 2x de vraag of ik geen vis wil. Blijkbaar is het principe vegetariër uit overtuiging niet duidelijk en niet gerespecteerd. Het was m.i. een gebrek aan inzicht, wil en creativiteit om niets te kunnen maken. Zelfs de meest eenvoudige tent kan bijv een eitje of salade maken.

Door honger, teleurstelling en uiteindelijk boosheid ben ik opgestapt. De kok vroeg of hij me achteraf nog mocht bellen. Nooit meer iets van gehoord. Ik had hem met alle plezier kooktips gegeven.
    Uiteindelijk ben ik bij McDonalds beland. Zelf daar kan ik als vega met voedselintoleranties prima eten.

Resultaat was een verpeste avond. Niet leuk voor mij en een sfeerbreker voor de hele groep.

8. Internationaal Den Bosch

Ivy

9. Heerlijk gegeten. Vriendelijke en efficiënte bediening. Aanrader.

10. Mediterraans Den Bosch

Patricia

Heel lekker gegeten en gedronken en een super bediening gehad. Dit was de tweede keer dat ik hier was en aansluitend een film gepakt.

11. Gemma Helwegen en friends

Geweldig eten, super vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar. Zeker een aanrader voor iedereen.

12. Isabel Mai

Heerlijk Italiaans dineren met onwijs vriendelijk en gekwalificeerd personeel met een glimlach!! Ook is het geen probleem met een allergie, want het gerecht wordt aangepast. Betekent dat alles vers wordt bereid en dat proef je! Je kunt de chef ook zien koken, wat heel leuk en uitnodigend is en tevens is het restaurant erg stijlvol ingericht. Complimenten dat jullie zulke lekkere gerechten serveren. Dat is tegenwoordig erg uitzonderlijk.

13. Mediterraans Den Bosch

Goed eten, prima porties en gezellige mensen!

14. Hele lieve, enthousiaste bediening. Goed eten in goede porties en leuk geprijsd. Aanrader!

15. Daan Bomhoff

Een voor ons onbekend restaurant, maar we wilden iets nieuws proberen. Daar hebben we geen spijt van! De heerlijke geuren van de grill komen je tegemoet als je naar binnen stapt. Vriendelijk ontvangen en we mochten onze eigen plek kiezen. Op het terras plaatsgenomen. Allebei een burger besteld. Beiden waren zeer mals en goed belegd. Ook vriendelijk voor de portemonnee. Een pareltje aan de rand van het centrum van Den Bosch. Het enige minpuntje is wat ons betreft de ambiance; wij houden van een wat meer huiselijke sfeer ipv modern trendy.

16. Cornelissen

Het was top, heerlijk gegeten leuke bediening, goede kok toppie.

17. Het restaurant is mooi, maar er is werkelijk niets Italiaans aan het eten, crostini op platbrood is al vreemd, de pizza's waren zompig, er is geen wijnkaart, dus we moesten een fles kiezen uit een mondeling genoemd rijtje van 3 soorten rood.

De servetten waren nog nat, die hadden blijkbaar niet lang genoeg in de droger gezeten, ik vroeg een nieuwe en kreeg wederom een nat servet, bizar.

Tja, en dan de bediening, het meisje dat ons bediende was weliswaar vriendelijk, maar had wat moeite met balanceren, de crostini gleden half van de plank toen ze de plank schuin op tafel zette, vervolgens liep ze, zonder toelichting te geven op de topping van de crostini, weg. Bij het afhalen van de borden na de pizza hield ze de borden zo schuin dat de pizza resten er af gleden, de olijven rolden over tafel, de pizza resten nam ze mee, de olijven liet ze liggen...

We hebben onderling een leuke avond gehad, maar bij dit restaurant komen we niet terug.

18. Mediterraans Den Bosch

Het eten was matig, voorgerecht zaten stukken koude paprika in en de gamba's waren zeer droog en de pepersaus was ook niet geweldig. Snap de goede recensies niet. Dit eten verdient echt geen 10. Jammer want je gaat toch een beetje op de recensies af.
    Wel heel vriendelijk personeel.

19. Heerlijk gegeten, gezellige sfeer.
    Kok(s) maken er echt een feestje van.
    Zeker een aanrader om weer eens terug te komen.
    Onze vrienden hadden ook genoten.

20. Philippe

Illusie besteedt veel aandacht aan de kwaliteit van de gerechten. Wij hadden een topklasse tournedos, zeer goed gebakken. De wijnen krijgen ook een dikke voldoende. Het personeel is geïnteresseerd en komt toegewijd over. Dit nieuwe restaurant is serieus van plan om er iets goeds van te maken.

21. Het was de tweede keer dat ik ging. De eerste keer was het menu bijzonder, muziek die bij de sfeer paste, daarom wilde ik het herhalen. Maar de tweede keer veranderde alles. Het menu was heel eenvoudig zonder veel opties en werd een eenvoudig restaurant zoals Tasty Italië. Het is jammer dat het zijn ranking heeft verloren.

5,9
  22. Heel lekker gegeten! Fijne locatie en aardige medewerkers! Zeker een aanrader

23. Internationaal Den Bosch

Vriendelijk ontvangen, tafel bij het raam gevraagd. We waren met 8 mensen niets te kort gekomen, vriendelijk personeel.
    Het eten was goed, toetjes zou wat meer mogen zijn. Drinken kom je niks te kort.

24. Mediterraans Den Bosch

Sonja Roose

Gisterenavond met 9 personen heerlijk gegeten voor een zeer schappelijke prijs. Was erg gezellig en de bediening was uitstekend. Voor herhaling vatbaar!

25. Mediterraans Den Bosch

Heerlijk gegeten, voor een prettig bedrag.
    Vriendelijke bediening.

26. Gys Driessen

Als altijd is het eten, de gastvrijheid en de fijne sfeer weer bijzonder!

Tot de volgende keer!

27. Mediterraans Den Bosch

Erg lekker gegeten, klein en rustig, niet te veel poespas, wel gewoon een vriendelijke service, open en informeel. Ruime keuze, aanraders van de chef zeker een keer proberen.
    Op een weekdag, voor 80 euro met twee personen een driegangenmenu gegeten met wat drankjes erbij, dat smaakt naar meer!

28. De medewerkers en gasten van Intopack hebben weer eens voortreffelijk gedineerd bij Dell Angelo!

29. Mediterraans Den Bosch

Heerlijk gegeten, goede service en betaalbaar.

30. Mediterraans Den Bosch

Wilma snellen

Heel vriendelijk personeel, heeeeerlijk gegeten, en gedronken, gezellige sfeer, en goed betaalbaar voor de kwaliteit die je krijgt, wat was het lekker allemaal 👏🏼👌🏼complimenten voor de koks 👏🏼👏🏼en wij komen zeker nog meer eten bij jullie!
    Groetjes Wilma en Rene.