Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Den Bosch verdeeld zijn.

Gisteravond heerlijk gegeten met 4 vrienden. We kozen voor een 3 gangen menu maar omdat we in plaats van het dessert nog een tussengerecht wilden was dat geen probleem. Na de paddenstoelen soep kregen we een trio van tonijn waarvan met name de gebakken tonijn met een krokante laag erg lekker was. Als hoofdgerecht kregen we Zeeduivel met een lekkere pikante pasta. Al met al een geslaagde avond waaraan de vriendelijke bediening ook heeft bijgedragen.

Tommy Vader

T.van Houts

Lekker gegeten (2x hermesschotel) maar in het midden van de schotel lagen reepjes gegrild vlees wat echt vreselijk zout was! Leek wel of de zoutpot er in omgekeerd was. Na afloop medegedeeld ad eigenaar. Reactie, zal het doorgeven aan de kok. Dat was het. We hadden wel n andere reactie verwacht.

Peter van Hoorn

Vanavond hebben mijn vrouw en ik hier voor de derde keer gegeten.
    En weer was het prima voor elkaar.
    Zie ook mijn verslag op Google.
    De bedrijfsleidster (Karin) zorgt met haar team voor een vlotte en accurate bediening.
    Goede variatie in de gerechten in een keurige ambiance.

Ik kan dit restaurant zeer aanbevelen voor een drankje en een hapje na het winkelen, maar ook voor een gezellig avondje uit.
    Peter van Hoorn.

De Eeterij is een gezellig restaurant in het hartje van Den Bosch. De bediening is vriendelijk en alert. De kwaliteit van het eten is goed, maar iets teveel leunend op standaardbijlagen: droge rijst, plukje rucola, sausje, blokje nougat bij de koffie. De ossenhaaspuntjes waren heerlijk mals, het dessert van het huis vond ik iets te karig, nouvelle cuisine-achtig. Iets minder keus op de kaart, en dan iets meer werk van de smaakcombinaties en presentatie zou mijn waardering opkrikken. Nu vind ik de prijs-kwaliteit net een goede voldoende.

Heerlijk gegeten genoten en verwend

7. Zuid-Amerikaans Den Bosch

Claire vissers

Heel erg lekker! Alleen weinig saus bij de biefstuk en we moesten zelf de hele tijd om drinken vragen..

8. Mediterraans Den Bosch

Opzich een prima tent in verhouding tot de prijs. Vond het verder niet heel speciaal. Het was oke.

Erg lekker gegeten en gezellig personeel. Komen zeker nog een keer.

Hetty van Honk

Vergeleken met de vorige keren viel het erg tegen.
    De wachttijd was lang terwijl toen wij vertrokken het restaurant half leeg was.
    Het betreft voornamelijk de bar. Meerdere malen herhaaldelijk naar het drinken moeten vragen.
    Ook bij het nagerecht was de keuze van 2 personen op koffie met een likeurtje gevallen en na nogmaals vragen kregen wij dit toen de rest van het gezelschap hun nagerecht al op had.
    De prijs van de coquiles (die lichtelijk verbrand waren) vond ik erg duur.

Het was super. Eten was top. Ga zo door en we komen zeker nog een keertje terug.

Heel goed gegeten, alleen jammer dat de gerechten wel heel snel achter elkaar geserveerd werden. Maar voor de rest, goed restaurant.

Zeer slechte bediening en belachelijk hoge prijzen. Driemaal vragen wat er was besteld, dan na lang wachten de helft, dan weer later een leeg glas en daarna de consumptie welke beleefd werd geweigerd. Meest slechte ervaring in jaren.

14. Zuid-Amerikaans Den Bosch

Maite thijssen

Hele leuke avond gehad en lekker gegeten alleen de bediening was niet heel rap. Elke gang liet lang op zich wachten en we hebben uiteindelijk vanuit de tafel het restaurant gebeld om een drankje te bestellen omdat ze niet naar de tafel kwamen in de bestelling op te nemen. Op het einde van de avond hebben ze wel hun best gedaan om het goed te maken.

15. Eetcafé Den Bosch

Deze week bij DIT gegeten.
    Een haastige jongen zonder bedrijfskleding in de bediening wees ons een van de 5 gruwelijk dicht op elkaar staande tafeltjes, het leek meer op een tafel van 10 dan 5 losstaande maar goed… toen we eenmaal achter het krappe scharnierpoot tafeltje gekropen waren zonder bij de buren op schoot te gaan zitten bestelde we cappucino. De lepeltjes waren houten stokjes waar je kippenvel van krijgt als je m af likt, suiker lag er niet bij wel een koetjes reep voor kleuters we hebben ze dus voor de kinderen thuis meegenomen.
    Beiden moesten we naar de toilet of beter de discotheek in de kelder want de muziek in de afwaskeuken en de afwasser himself zongen zo hard dat je trommelvliezen het spontaan zouden begeven als je niet heel snel door zou lopen. Toilet zelf was schoon muren waren geel van de aanslag😨 oke wil echt niks over de keuken zeggen natuurlijk maar waarom de wc wel een sopje en de deur en muren niet?
    Boekje dat meer fotos en verhaaltjes dan gerechten bevatte bleek de kaart te zijn. Zeer weinig keus in elk geval totaal niets verrassends en heel onoverzichtelijk…
    De vissoep met schelpen en brood met tonijn besteld… tonijn was een tosti tonijnsalade 9€ en vissoep met stukken vis en 3 mosselschelpen waarvan 2 leeg waren op een groot bord waarin het meer lijkt dan het is 10.75€ Samen met 4 x cappuccino moesten we 30€ totaal afrekenen.
    Ik dacht zouden we biologisch gegeten hebben vanwege de prijs maar ook dit kon ik nergens terug vinden.

Al met al een alternatieve rommelige zaak waar je niet langer blijft zitten dan hoognodig. Helaas werden we met je en jij aangesproken ondanks dat wij een stuk ouder dan de bediening waren. Wat is toch het probleem om iemand met U aan te spreken!?

Lunch was qua smaak prima maar gewoon echt veel te duur.

Voor ons DIT nooit meer!

Clemens Kampert

17. West-Europees Den Bosch

Super leuk concept! Voorgerecht porties zodat je van veel gerechten kunt proeven en met verschillende gangen lekker lang kan tafelen.
    De kaart is gevarieerd en origineel, het eten was verukkelijk en de bediening erg vriendelijk en attent.
    Mij zie je snel weer terug!

18. Chinees-Indisch Den Bosch

Afgaande op de superrecensies (!) viel het tapas eten bar tegen. Het systeem is leuk, de keuze voldoende maar de gerechten zijn vlak, laf, smakeloos en zonder een uitgesproken Chinese of Indische touch: kippensoep krachteloos en te vet, wan tan soep? Hoezo garnalen/kip in flensjes, haaienvinnensoep ronduit flauw, haai kim 2 stuks glazige laffe nepkrab? Char ha? Waar is de garnaal en beide teveel vettige korst, mini loempia vulling niet ontdekt, saté ajam pindasaus zonder diepgang of pit, foe yong hai droog ei met 2 ongare garnalen, char po lo ananas uit blik en pisang goreng (reepje banaan) beide in veel te dik deeg, bovendien worden al deze gerechten niet echt op juiste temperatuur/heet/knapperig/gekruid geserveerd terwijl er 2 tafeltjes waren bezet. Met een zesje komen bami en nasi goreng plus tau si ngau nog goed weg. Snap werkelijk al die 10-en niet. Ben benieuwd of deze recensie d.d. 12-01-2018 wordt geplaatst.

19. Eetcafé Den Bosch

Een absolute AFrader! Als je op zoek bent naar een ontspannen avond uit eten, ga alsjeblieft ergens anders heen! Je krijgt hier absoluut niet het gevoel dat je welkom bent, en na het eten moet je zo snel mogelijk weer ophoepelen. Als je lang genoeg blijft zitten vermoed ik dat het personeel je dit in die exacte bewoording zal komen melden.

~
    Met een aantal collega’s wilden we een hapje eten, echter waren alle tafeltjes bezet. Of we even wilden wachten bij de bar. De bar lag echter precies in de aanlooproute naar de keuken. De serveersters die door de zaak holden liepen hierdoor regelmatig tegen ons aan. We stonden erg in de weg, en besloten om bij een lege tafel met vier barkrukken te gaan zitten.
    Daar werd ons al snel gemeld dat we niet aan deze tafel mochten zitten omdat die bedoeld was om aan te eten.
    Terug aan de bar. We stonden op een rijtje tegen de bar gedrukt, te wachten tot er een tafeltje vrij kwam. Het barpersoneel verzocht ons om bij dezelfde (nog steeds lege) eettafel te gaan wachten. Dus wij weer terug naar die tafel. We stonden er nog geen minuut toen ons weer werd verzocht weg te gaan. Toen ik aangaf dat het barpersoneel ons naar die tafel had verwezen werd mij verstaan te geven dat het barpersoneel dat nooit kon hebben gezegd. We zouden naar het hoekje náást de tafel zijn verwezen, want de tafel was om aan te eten. Het hoekje náást de tafel was de looproute naar het toilet…
    Uiteindelijk konden we aan tafel, bij twee mensen die we niet kenden.
    Het eten werd gebracht en ik moest meerdere keren wegduiken om geen bord tegen mijn hoofd te krijgen. Mijn varkenshaas smaakte prima, maar mijn collega’s waren niet erg enthousiast over de gekookte spareribs. Daarnaast was mijn bord zo volgegoten met saus dat ik geen salade op mijn bord kon leggen zonder ook daar de champignonroomsaus door te roeren.
    Tijdens het eten werd er meerdere malen tegen mijn stoel aangelopen en ik kreeg een elleboog tegen mijn hoofd (waar geen excuses voor werden gemaakt). Mijn tas hing blijkbaar in de weg, deze werd zonder pardon (en zonder te vragen) van mijn stoelleuning afgepakt en bij een collega aan de stoel gehangen.
    ~

Kortom, ga niet! Zoek een ander restaurantje, eentje waar ze het woord klantvriendelijkheid nog wel in het vocabulaire hebben!

Ruime menukaart, voor ieder wat wils. Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel. Prijs-kwaliteit-verhouding is in orde en je kunt gezellig in het restaurant eten. Echt een avondje uit!

timo de boer

Tommy Vader

Ot Leendertse

Als sushi liefhebbers proberen we graag nieuwe restaurants uit. De binnenkomst was in niet heel hartelijk, we werden niet begroet door de persoon aanwezig en bleven maar even staan wachten. We waren de enigen. De dame die van beneden kwam heeft ons continue goed en prettig geholpen, een heel vriendelijke dame. De sushi was goed, heel lekker. Kan niks over gezegd worden. Wel jammer dat de warme gerechten niet lijken op de foto’s op de menukaart. Porties kloppen niet maar was verder goed. Behalve de kip, geen grote stukken kip maar kleine, vettige ‘restjes’. Onze watercooler was vuil, de stoelen tegenover ons waren vuil. Ik werd er een beetje kriebelig van. Al droeg de chef handschoentjes bij het bereiden wat ik positief vond, vond ik het toch minder dat ik hem 2 x sigaretten zag pakken en naar beneden zag gaan om te roken. Verder werd er een reparatie uitgevoerd in de open keuken aan de lift. Op een gegeven moment ga je overal op letten, misschien is dat niet fair. Dus, sushi was prima, serveerster ook. Maar de porties, sfeer en het roken zorgen ervoor dat wij niet terug gaan.

25. Mediterraans Den Bosch

Meerdere malen heerlijk gegeten, leuk gesproken ook met de eigenaar tijdens het diner in het sfeervolle restaurant. Gisteren met z’n 4ren tafeltje gereserveerd. Daarbij duidelijk gemaakt dat we alleen een hoofdgerecht wilden eten vanwege een filmavond. Dochter vroeg om een maaltijdsalade ZONDER ansjovis vanwege allergie. Dit werd opgenomen echter geserveerd MET ansjovis. Jammer, ze kreeg direct een reactie. De opmerking van de ober was niet geheel deskundig… ”oh jammer, ik had het nog wel doorgegeven”. That’s it. Dit is niet de standaard zoals we die normaliter (mogen) verwachten en resulteerde in een jammerlijke sfeer aan tafel waarbij we allen snel het hoofdgerecht hebben gegeten om de avond ‘af te breken’ vanwege de allergie van onze dochter.

26. Mediterraans Den Bosch

Frans van Beek

Heerlijk gegeten van voorgerecht tot en met dessert.

Herman de Vries

In principe een gezellig ingericht restaurantje, vriendelijk personeel en lekker eten voor een passende prijs. Een paar kleine kritiekpuntjes: Wat me wel stoorde was het kacheltje dat naast ons stond; lekker dat het warm is, maar het ding zoemde de hele tijd maar door, vrij irritant geluid. Verder was m'n nagerecht (kaasplankje) niet helemaal wat ik er van had verwacht, had m.i. iets meer aangekleed kunnen worden. Al met al wel een leuke avond gehad, kan het restaurant verder wel aanraden.

Het eten was lekker en het restaurant was sfeervol. Het was bovenverwachting.

jacob kwakernaak en Elise van dijk.

Heel erg goed. De sfeer was heel goed lekker ruimte voor gesprek en privacy. Eten was heel goed. Bediening professioneel.

30. Midden-Oosters Den Bosch

Oprechte gastvrijheid in dit restaurant. Een fantastische plek om te eten. De kwaliteit van het eten is subtiel goed.