Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Den Bosch verdeeld zijn.

Nol van Dongen

Wij hebben heerlijk vegetarisch bij Shirak gegeten. Alleen de droge rode Armeense wijn viel wat naar de zoete kant uit. Er is ook een Franse rode droge wijn als alternatief die wellicht beter bij de gerechten past.

Donderwinkel

Bediening van een serveerster laat te wensen over. Je vraagt om een extra suiker voor de koffie en de serveerster zegt dan kan u dat niet eerder zeggen nu moet ik nog een keer lopen. Ps. In de zaak zatten maar 2 andere klanten niet druk dus.

3. Mediterraans Den Bosch

Voor het eerst bij Al Mundo terecht gekomen. Zeer vriendelijke ontvangst door de gastheer.
    Uitgebreide kaart waarvan we deze avond voor een mooie prijs een 3-gangen menu mochten kiezen. Beiden heerlijk gegeten in een goede sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar.

4. Lunchroom Den Bosch

Vandaag geluncht met dochter. Heerlijke maaltijdsalade. Ook de icekoffie van dochter viel erg in de smaak. Ook leuke planten en hebbedingetjes te koop. Leuke meiden in de bediening. We komen terug!

5. Mediterraans Den Bosch

KPN meiden

Gezellig, vriendelijk, heerlijk, goede prijs/kwaliteit verhouding.
    Wij waren met een groepje oud-collega's en hebben genoten van het heerlijke eten.
    Wij gaan hier zeker nog eens terug komen. Sterker nog: 1 van ons heeft voor dezelfde week alweer gereserveerd met een ander groepje.

6. Mediterraans Den Bosch

We hebben heerlijk gegeten. Het eten was super, de bediening erg vriendelijk en de sfeer goed. Kortom, alles goed! En we komen zeker nog een keer terug, zodat ik mijn brownie de volgende keer niet meer hoef te delen met mijn vrouw…

7. Mediterraans Den Bosch

Marjo Dirriwachter

We hebben heerlijk gegeten. Het was erg gezellig. Al Mundo was al bekend bij ons en iedere keer is het lekker en met een vriendelijke bediening.

8. Zuid-Amerikaans Den Bosch

Lekker gegeten.

Wederom heerlijk gegeten. We hadden niet gereserveerd, dus op de gok binnengelopen. We werden hartelijk ontvangen en kregen een mooie tafel toegewezen. Vriendelijke bediening, en heerlijk eten. Vooral de kip saté was erg lekker. Toetjesbuffet zag er smakelijk uit
    En ondanks dat we laat aan ons toetje toe waren lag er een ruime keuze aan lekkers. Kortom wij hebben een top avond gehad en zeker voor herhaling vatbaar.

Astrid van Doorne

Gezellige bistro met vriendelijk personeel. Helaas is de prijs/kwaliteit minder. 1 Glas lauwe muntthee voor 4 euro vind ik wat veel en 1 strengetje spareribs zonder sauzen, minimale garnering (salade) en een beetje friet, wat weinig. Tip: bij het serveren van spareribs zou je een bakje voor de botten neer kunnen zetten en er een vochtig doekje bij kunnen leggen om je handen te ontvetten. De spareribs waren wel lekker.

12. Mediterraans Den Bosch

Hier gaan we al naar toe sinds de opening jaren terug. Nu ook weer goed en lekker gegeten. Ook nog met de eigenaar een borreltje gedronken na afloop 👍👍

13. Mediterraans Den Bosch

Bij Al Mundo kun je heerlijk eten en drinken voor een prima prijs! De vleestrio was echt top. Gezellige ambiance ook binnen. Een aanrader!

14. Nederlands Den Bosch

Erna van Helvoort

Alweer heerlijk gegeten!
    Heerlijke wildmenu's. Goede sfeer en bediening was ook weer prima.
    Niet de eerste keer en zeker niet de laatste keer.

15. Mediterraans Den Bosch

Heel makkelijk, lekker, vriendelijk, gezellig, schoon en goed te betalen.

Gertie Copal

Vandaag echt genoten van de vriendelijke en warme sfeer en een heerlijke lunch bij dit restaurant met 10 personen. Een echte aanrader!

Martine Keur

Social Deal. Bij binnenkomen als hond behandeld. Zeer slechte gastheer. Eerst voucher brutaal gevraagd. Kennismaking desastreus. Meteen vertrokken. Ontslaan die man! En een goede gastheer aannemen, waarbij je je ook gast voelt.

Bediening keuken kan nog heel wat leren over gastvrijheid. Het probleem van je keuken zeker niet bij je gast neerleggen. Eten prima maar door service zeker geen aanrader.

Redelijk gegeten maar erg matige bediening! Echt ongeïnteresseerd, werden opgejaagd, vergaten dingen en gerechten werd op tafel gekwakt! Geen aanrader, andere all in sushi tenten in den bosch zijn 100x beter

Vanavond lekker gegeten bij de Croy Den Bosch, was er al een tijdje niet geweest na een teleurstellend etentje maar vanavond was het toppie.
    Ga op deze weg door zou ik zeggen ook het toetje buffet is een pluspunt.

Heerlijk gegeten bij de Eeterij, wij kozen voor het "sharing diner" een aanrader. Heerlijke gerechtjes die ook leuk werden opgediend. Hoewel het maar €0,55 kostte betaalden wij voor een karafje kraanwater. Wij bestelden ook andere drankjes. Normaal gesproken wordt kraanwater niet meer in rekening gebracht dachten wij. Prettige, vriendelijke bediening die niet opdringerig was.

23. Mediterraans Den Bosch

Janny en Mariska

Gisteravond een heerlijk avondje gehad in Al Mundo.
    Genoten van een 3 gangenmenu en door de 3 is 2 actie zeker niet te duur.
    Sfeer en bediening perfect.
    Heb voor volgende week al weer gereserveerd.

24. Mediterraans Den Bosch

Heerlijk gegeten, warme groenten (mis ik vaak in restaurants), op verzoek snelle levering (we moesten nog naar het theater).
    Verrassend rustig op donderdag

25. Mediterraans Den Bosch

Heerlijk en gezellig gegeten.
    We hadden een mooie avond.
    Dankzij AL Mundo

Na lange tijd weer bij Cubanita wezen eten. Eten was lekker, bediening beetje langzaam, maar het was ook erg druk. Voor het geld wat je daar betaalt is het gewoon goed. Denk ook dat dat hun troef is. Erg goedkoop. Houden zo! Ik denk als de prijzen omhoog gaan dat het dan minder druk zal worden. Er zijn zeker betere tapas restaurants, maar ook stukken duurder. Verder geen klagen hoor. Was een gezellig avondje.

27. Mediterraans Den Bosch

frank van gulik

Geweldig, goede kwaliteit, gezellige bediening en niet te duur!

28. Mediterraans Den Bosch

Gerrie Becks

We hebben heerlijk gegeten zeker gezien de prijs kwaliteit. De sfeer en de bediening was Top👍😁👍en komen dan ook zeker nog een keer terug.

Mieke Boelen-van den Oord

Helemaal geweldig. Bijzondere sfeer, heerlijk eten en leuke eigenaar. Ontzettend jammer dat het restaurant gaat sluiten, maar we wensen hen heel veel succes bij een volgende uitdaging.

30. Nederlands Den Bosch

Wat een leuk tentje! Heel sfeervol met een mooie bar en knusse zitplekken. Leuke spontane bediening en heerlijk eten. Vooral het vlees van de grill is een aanrader!