Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Den Bosch verdeeld zijn.

10 2092
  1. Mediterraans Den Bosch

Gezellige avond gehad met zeer vriendelijke bediening. Prijs/kwaliteit eten heel goed.

2. In één woord G E W E L D I G!

• Eindcijfer 10
  3. Leunissen

Heerlijke salade gegeten. Vlotte bediening.

4. Het eten was erg lekker, ook de vegetarische gerechten vielen goed in de smaak. Het was wel hard werken die avond voor de bediening om alle tafels bij te houden.

5. Katrien van Hensbergen

Super gezellig Italiaans restaurant in hartje Den Bosch.
    Kwalitatief uitstekend Italiaans eten.
    Goede wijn 🍷
    Sympathieke ‘gastvrouw’
    Snel geholpen.
    Klein minpunt : tafeltje voor 4 personen is erg krap om de 4 grote borden op te zetten.

6. Mediterraans Den Bosch

Marloes

Heerlijk gegeten zoals gewoonlijk, lekker eten voor een betaalbare prijs. Heel vriendelijke bediening, ze hielden alles goed in de gaten of je niks te kort kwam. Zelfs toen ik m’n medicijnen wilde innemen kwamen ze met een glaasje water.
    (1 Goedbedoelde kritische opmerking is dat de menukaart en peper en zoutpotje vettig waren)

7. Mediterraans Den Bosch

arie

Ik kom hier regelmatig en het is altijd top.

• Eindcijfer 9,8
  8. Jos en Rieki Kuipers

Wat een superleuk en vriendelijk personeel met name de dame in de bediening, wij vinden het een sfeervol restaurant.
    Ondanks dat de keuken om 20u sluit hebben wij heerlijk op ons gemak kunnen eten.
    Het eten was heerlijk en mooi opgemaakt op het bord.
    Kortom zeker voor herhaling vatbaar.

9. Mediterraans Den Bosch

Tonnie van der heijden

Wij hebben heerlijk gegeten bij dit fantastische restaurant waar het altijd goed is. De sfeer, de altijd nette bediening en het eten wat weer prima was. Voor herhaling vatbaar.

10. Mediterraans Den Bosch

Ineke van Dril

We werden gastvrij ontvangen.
    De sfeer was prima.
    Het eten zalig, prijs/kwaliteit goed.
    We komen zeker terug

11. Mediterraans Den Bosch

Weinig aandacht voor lege glazen, ze hadden dus meer omzet kunnen hebben.

12. Fam van Veenendaal

Ik schrijf niet snel iets op internet maar wat een leuke ervaring hebben wij bij jullie gehad.
    Lekkere koffie met een échte Bosschebol! Zo'n lieve vriendelijke serveerster. Het was best druk maar mevrouw nam de tijd om ons vriendelijk te woord te staan KLASSE.

Ga zo door en zeker tot snel.

Mvg
    Fam v Veenendaal
    Utrecht

13. Mediterraans Den Bosch

Anne de groot

Gisteren heerlijk gegeten bij El Mundo, prettige sfeer, aardige bediening. Prima gastheer die ons welkom heten, lekker gegeten voor een prima prijs .
    Alleen maar lof, komen zeker nog een keertje terug, gr Anne en Peter

14. Zuid-Amerikaans Den Bosch

19:15 Gereserveerd, staan 7 minuten in de hal waar word verzocht te wachten (staat echt een bordje). Uiteindelijk komt er iemand nadat de reservering ná ons wel doorloopt, die zitten uiteindelijk eerst en wij komen aan een tochtige tafel nadat ik overigens bijna de deur tegen mijn neus krijg die de ober gewoon laat dichtvallen. Uiteindelijk word om 19:45 een bestelling opgenomen en nemen we om 20:10 onze eerste hap (een empenada met sweet chili saus?). Ober uitermate onverschillig (zet bv onze drankjes bovenop de menukaart die we aan het bekijken zijn) en zeer ongeïnteresseerd. Eten wel aardig, niet bijzonder. Ik heb de halve avond met mijn jas aangezeten. Brrrr. Mij zien ze niet terug.

5,7
  15. Snacks waren niet lekker en ook de friet was klef. Prijzen ook fors gestegen maar dat zie je op meer plaatsen. Niet voor herhaling vatbaar. Was ook de enige op dat moment binnen, dus vandaar ook een matig punt voor de sfeer. Er stond ook geen muziek aan.

2,2
  16. Johan

17. Ik ben 50 jaar geleden al vaste klant. Ben 30 jaar lang in een andere stad gewoond en gewerkt. Ben met pensioen. Gaat minstens 1× per maand met mijn man naar de Boemerang, want de mayo en friet zijn zoooo lekker. Daar is niks aan veranderd en ook de bediening niet. Een vette 10, geweldig.

18. Kleine eetwaren Den Bosch

Ik moest 20 min wachten toen dacht ik die tijd besteed ik in de Starbucks. Helaas dacht de Starbucks niet het zelfde. En werd ik onvriendelijk verzocht om weg te gaan. Er werd niet naar mij geluisterd en bijna aan mijn arm getrokken. Ga zeker niet er heen wanneer je denkt er even te kunnen zitten om te wachten op je trein. Daar houden ze niet van. 🥲

19. Zonder enige vorm van uitleg, interesse, en of servetjes werden de borreplanken op tafel gezet bij de high tea.

20. Super frietzaak.
    Alles vers en lekker. Ook de schotels halve hanen en nasi.
    Zeer vriendelijke mensen.

21. Na een veelbelovende lunch vorig weekend, nu diner met mijn dochter. Na een aardig voorgerecht kwam het hoofdgerecht: pasta met een koude saus en rauwe tonijn. Toen ik de serveerster hierop wees, werd me op zeer onvriendelijke toon en zonder naar het gerecht te kijken, medegedeeld dat dit gerecht zo hoorde en dat er niks mis mee was. Enig gesprek niet mogelijk. Rekening betaald en wegwezen. Resultaat: een avond waarop ik mijn dochter wilde verwennen, werd een ronduit vervelende avond waarop ik schokkend onbeschoft behandeld werd en met honger naar huis ging.

Nooit, nooit meer Onesto.

1,5
  22. Een tijd geleden hier heerlijk gegeten. Daarom besloten nog een keer te reserveren, voor 6 man op een vrijdagavond. Online snel gedaan. Bij aankomst in het restaurant bleken ze gesloten wegens verbouwing. Was al een langere tijd zo. Dit stond niet aangegeven op de website en reserveren was gewoon mogelijk. Alsof wij dat hadden moeten weten. Als je langere tijd gesloten bent, zet dit dan op de website en zorg er voor dat reserveringen niet kunnen worden gemaakt. Zonder pardon werden we weggestuurd. Ga maar eens op vrijdagavond in Den Bosch een tafel voor 6 personen bemachtigen. De volgende dag kregen we zelfs nog een mail met het verzoek feedback te geven. Voila. Service slecht.

23. Mediterraans Den Bosch

Dominggoes

Sfeer, bediening en service waren oké.

Het eten was minder als voorheen. Ik kom hier al een tijdje maar t eten is niet zoals het zou moeten. Aardappels die je erbij krijgt waren slap en niet zo warm (ik zou niet weten waardoor dat komt.). De frietje waren te vaak opnieuw gebakken. Wat over bleef van de vorige bestelling werd opnieuw gebakken waardoor de friet erg krokant en luchtig was (dus geen inhoud meer had) en de pepersaus die we erbij bestelden was erg karig! Het was nog minder als de helft van het kleine potje waar ze de sausen in doen. De mayonaise en knoflooksaus die waren tot het randje gevuld maar de pepersaus die we apart erbij bestelden voor twee man was erg triest.

Al met al👎🏽

Dit was namelijk de tweede keer en bij de eerste keer hoopte ik dat het eenmalig was.

4,5
  24. Janneke Bohmr

Het regent buiten, maar daarbinnen schijnt de zon, een sfeer alsof je op vakantie bent, heerlijke pasta en een heerlijke pizza.

25. Mediterraans Den Bosch

A wartenberg-beerens

Super gegeten. Erg aardig personeel. We komen terug 😊

26. Mediterraans Den Bosch

andries Plaatzer

Prima gegeten op 14/2/23. Aardige mensen. Leuk restaurant.

27. Marokkaans Den Bosch

Food was great. That starter square pastry with chicken was delicious.
    We will definitely come again.

Music was missing.

28. Mediterraans Den Bosch

Jeffrey Brok

Heerlijk gegeten! We komen hier vaak omdat het zo goed is en goede en gezellige bediening!

29. jan snijders

Eerste en laatste keer, wat een bagger qua eten en niet krijgen wat je besteld heb. Service: telefoon wordt gewoon niet opgenomen, geen wasabi erbij en dan melden ze dat ze dat niet meer hebben? Een cafe wat geen bier heeft! Ze zeiden binnen 45min te leveren, is uiteindelijk 2 uur geworden. Volgende keer weer gewoon de concurrenten in Den Bosch.

1,9
  30. Slecht gebakken friet, niet gaar! Verkopen op drukte en snelheid niet meer op kwaliteit.