Corona informatie

1382063642 17
1387208814 16
1479821918 32
1520983297 27

1. Het eten is goed en bediening super.

2. Theo 691 punten

We probeerden nog in deze app te kijken maar geen goede ontvangst in die straat. Snap ik wel: als de ‘kok’ een Ristorante pizza van dr Oetker had afgebakken had die lekkerder geweest (tenzij hij die ook had laten aanbranden) en de pasta had mijn vrouw zelf veel beter kunnen maken. Wel een aardige meneer die af en toe achter zijn laptop vandaan kwam tussen de jaren 70 inrichting. Ik snap achteraf niet dat we zo netjes waren om te betalen.

3. Herma Boeijink

Prima pizza!

4. Ontzettend slecht restaurant. Pizzas niet te eten. Je tanden zouden er van af breken. Schandalig om zoiets op tafel te zetten. Mijn man nam lasange. Deze werd koud geserveerd. En onze dochter spagettie, wat zo uit een pak van de supermarkt kon komen. Ongeloofelijk nog nooit zo slecht gegeten. Ik begrijp nu wel dat er niet gevraagd wordt, heeft het u gesmaakt? Toen we de zaak uitliepen zag je overal nog halve borden staan. Deze zaak mag van mij sluiten! Vreselijk!!!!

5. Erik Gunther

Het is dat er geen lagere waardering beschikbaar is. We hebben hier gegeten ter ere van het 50 jarig huwelijk van mijn opa en oma. Het restaurant ziet er leuk uit, echter houd het daar dan ook op.

De bediening was zeer matig, maar dat is ook te begrijpen gezien er maar 1 persoon in de bediening stond. Het voorgerecht begon met 2 gerechten die niet waren doorgekomen. In plaats van een excuus werd er gelijk gezegd dat het onze eigen schuld was. De hooftgerechten waren verbrand, koud en of rauw. Tevens zijn de prijzen op de kaart schokkend duur. 17.50 voor een shoarma pizza is gewoon weg debiel.

Zeer zeker af te raden.

1,7
  6. Echt waar, ik hebben mij hele leven (56) nog nooit in zo'n slecht restaurant gegeten. Het begint al bij binnenkomst "gaat u maar ergens zitten hoor" werd er geschreeuw. Niet echt een hartelijke ontvangst. Kwartier op de menu kaart zitten wachten (het was echt niet druk) afijn naar een uur wachten eindelijk het eten. Mijn vriendin had vegetarische lasagne. Een dikke laag klef deeg met vieze kaassaus. De groente moest met het vergroot glas worden opgezocht. Zie miste iets: smaak. Ik had een soort van mixed grill. Vlees was niet lekker gekruid. Kip en varken zeer taai. En dan de bijgerechten. Een schaaltje groente die droop van de olijfolie. Vieze patatten die dropen van het vet. We hebben de helft niet opgegeten. Afruimen doen ze ook al niet aan. Vragen of het heeft gesmaakt ook niet. We zagen ook andere tafels waar de helft van het eten bleef staan. Toch raar dat we dan altijd netjes blijven.
    En dan de prijs, zeer fors. Dit restaurant zou onmiddellijk gesloten moeten worden.

1,1
  7. Onze dochter en haar vriendin hadden zin in pizza. Vorig jaar zaten we aan de overkant en zagen hoe druk het bij Bella Vista was. Daar gaan we heen zeiden we. Hadden we dat maar niet gedaan: donkere zaak met smoezelige tafelkleden. Vies hoestende, hevig transpirerende man en de rest van de bediening tilde de zaak zeker niet naar een hoger niveau. Lang gewacht op het eten. Zo komt de zaak dus vol. Gruwelijk! Pizza's zonder meegebakken ingrediënten. Vaste zalm en smaakloze bijgerechten. Forse prijs! Waarom blijven we toch altijd netjes en antwoorden "ja hoor" als er gevraagd wordt of het smaakt. Hier is maar één woord voor: waardeloos!

8. Gatverdamme wat een vies eten!
    Net alsof mijn pizza al een keer voorgekoud was.
    Ik heb 1 uur gewacht in een stinkhol en mijn eten was nog koud dus waarvoor heb ik gewacht.
    De kaas van de pizza smaakte naar gloor ik weet niet waar hun, hun kaas vandaan halen. Maar dit was mijn recensie nu nog wachten totdat me pizza er uit komt.

9. Lekker gegeten, super heerlijk!

10. 3 pizza's afgehaald. Alle drie niet te eten. Vet en vies, bijna alles weggegooid en was nog duur ook.

11. Eten was goed maar veel te duur. Organisatie hopeloos, erg lang moeten wachten, na 2 uur net voorgerecht op, vervolgens weer 3 kwartier gewacht op hoofdgerecht. Hierdoor absoluut geen aanrader!

12. Ik heb dit restaurant als erg plezierig ervaren. Het eten was uitstekend, nog nooit zo'n goed gevulde pizza gehad. Ondanks de drukte kregen we toch de nodige aandacht, en als afsluiting voor de kinderen een kleine ballonnen act. Wij komen zeker weer. En als het kan over een paar weken.

13. Fam Wiegman

Erg duur en niet te eten pizza's. €18 per pizza betaald; de bodem was zo hard dat een zaag handiger was geweest i.p.v. een mes. De ui, paprika en champignons waren nog rauw en de pizza was zeer smakeloos. Olijven uit blik evenals de tonijn enz enz.

Prijs en kwaliteit staan totaal niet in verhouding. Personeel gaat zitten roken op het terras terwijl gasten zitten te eten. Terras ligt vol met peuken.

Al met al een aanfluiting... Na ons beklag te hebben gedaan waren de drankjes van het huis maar dan nog € 75 aftikken wat met €30 ook dik betaald was geweest.

Wij komen er nooit weer.

14. Nieke Vos

De lasagne was droog, geen bechamel waarschijnlijk, pizza was niet te snijden zo hard en droog. Bediening was klunzig maar vriendelijk. Chocolademousse kwam uit de diepvries in een plastic bakje. Het ondergaande zonnetje op het terras maakte het goed. Uiteindelijk ruim 70 euro voor zijn drietjes, niet voor herhaling vatbaar.

15. Wat een aanfluiting!

Veel te hoge prijzen, ongare en smaakloze pizza's om over het kindergerecht friet/hamburger maar niet te praten.
    Er hangen veel diploma's maar ik denk niet dat ze van de kok zelf zijn.

16. Helaas kunnen wij ook niet enthousiast zijn over Bella Vista.

Het restaurant is matig verlicht, de inrichting ziet er so(m)ber uit en de bediening wordt gedaan door een jongeling op sportschoenen. Enige ervaring ontbreekt hem. Degene die we verslijten voor de baas en / of de leidinggevende bakt er zelf letterlijk en figuurlijk weinig van. Begroette niet eens als hij zelf de bestelling komt opnemen en toonde weinig klantvriendelijkheid. Liep hard pratend door de zaak mededelingen tegen het enige personeelslid in de bediening te roepen.

We waren met 4 personen, waarvan er twee pizza namen en de andere twee pasta. Zowel de pizza's als de pasta's ontbeerden enig smaak. Eén pizza was voor een deel zwart verbrand van onderen. Eén pasta zou overgoten moeten zijn met een roomsaus, doch in het diepe bord bleek een romig uitziende watersaus te liggen.

De kok heeft duidelijk geen liefde voor zijn vak of krijgt verkeerde orders van de eigenaar. We zaten naast een aquariumwand van 3 kleine aquariums. In twee daarvan zwommen veel te grote vissen. De Partij Voor De Dieren zou er eens langs moeten gaan. Daarnaast waren de bakken slecht onderhouden, zodat je tijdens het eten nou ook niet het meest smakelijke uitzicht had. Het sanitair bij de toiletten had lang geleden wel eens een doekje gezien, vermoeden we.

En als men dan de kaart bekijkt, dan mag je veronderstellen dat er voor de gevraagde prijzen kwaliteit in de bediening en van de keuken verwacht mag worden. Vlees en visgerechten worden geleverd als men bijna € 30,-- neerlegt. Een stukje kipfilet levert men voor meer dan € 20,--. Voor deze prijzen kan je bij menig uitstekend restaurant zelfs nog een voorgerecht er bij krijgen. Nee, er moet heel wat gebeuren, willen wij ooit nog eens bij ons jaarlijkse bezoek aan Texel, daar gaan eten. We hebben elders maar een toetje en koffie gehaald.

Bij dit restaurant klopte niets. Misschien dat men de hulp zou kunnen inroepen van Herman den Blijker, doch ik ben bang dat deze niet eens aan de klus begint..

17. Nico van Loon

Vriendelijke eigenaar, netjes restaurant op het eerste gezicht. Helaas waren de pizzabodems erg hard en liet de lasange te wensen over. Erg duur is deze pizzeria ook. Geen aanrader!

18. Astrid Hagels

Met de kinderen hier eten, 7 personen gereserveerd. Duurde enorm lang voor er iemand kwam voor een drankje. Daarna 4 pistolets voor 7 personen (= broodmandje ?).
    Na anderhalf uur kregen we de pizza's. De pizza van mijn dochter had wel champignons terwijl we nadrukkelijk zonder hadden besteld. Dit werd opgelost, maar daardoor zat ze een kwartier na ons aan de pizza. Vervelend, want ze had toch wel honger. Ik miste de basilicum op mijn pizza. Onze zoon had geen sausjes bij zijn shoarma pizza. Daar hebben we maar om gevraagd. De smaak was niet raar, hoogstens wat zout. Toetje doen we wel ergens anders.
    Onze kinderen werden onpasselijk van de zieke vis, in zijn te kleine kooi met een enorm gezwel aan zijn zijkant. Nagevraagd, werd ons verteld dat hij erg oud was en erg ziek. Wij vinden het vooral erg zielig.

1,3
  19. vreeland

Pizza gehaald. Veel te duur (quattro statzione voor 14,25) en echt heel slecht. Veel te dikke laag (Hollandse) kaas, en te gepeperd. Had Luigina besteld met champignons, kreeg een Margerita met 3 plakjes supermarkt achterham. Geen aanrader!!!

20. Het is een schande dat deze pizzeria nog open is. Het is ook een schande dat deze tent zichzelf een pizzeria noemt. Bij binnenkomst waren er drie tafels bezet, waarvan aan twee de mensen aan het eten waren. Bij bekijken van de menukaart was het even slikken, want de prijzen waren aan de heel hoge kant.
    De ober wist niet wat een pinot grigio was. Hij adviseerde de huiswijn van het vat, want die was ook wit en droog.
    Na bestelling zeker drie kwartier moeten wachten tot het eten kwam. Geen brood van het huis aangeboden. Dat konden we tegen betaling uiteraard wel hebben. De drie kwartier gebruikt om onder meer op internet de ervaringen van anderen te bekijken. Dat was schrikken, want ze waren vrijwel allemaal negatief.
    Dat was schrikken, want de penne pasta van mijn vrouw was op een klein bord gestapeld, zodat het erg vol uitzag. Hetzelfde voor de spaghetti die ik had besteld. De penne pasta was veel te lang gekookt en had totaal geen smaak. De spaghetti idem dito. De kant en klare spaghetti uit de supermarkt smaakt daar hemels bij.
    Ik heb de eigenaar verteld dat het eten heel slecht was. Hij bood zijn excuses aan. Hem geconfronteerd met de slechte beoordelingen op internet verontschuldigde hij zich: "ja dat weet ik, maar niemand zegt het me." We hebben de borden meer vol dan leeg laten staan. We hebben 44 euro gepind en zijn weggegaan. Nooit meer naar deze 'pizzeria'.

21. Francobollus

Helaas was het geen goede ervaring hier, met vrouw en drie kinderen. Allereerst hebben we anderhalf gewacht alvorens de bestelling op tafel kwam. Ondertussen waren de obers nerveus en totaal inefficient bezig: ze vergaten drankjes en bestellingen op te nemen, maar liepen nogal druk doende voortdurend heen en weer. Na de bestelling begon het grote wachten: pas toen viel het ons op dat bijna alle tafels voor ons nog aan het wachten waren. In de keuken leek vrijwel geen beweging te zitten: de gerechten die al uit de keuken kwamen werden niet warm ontvangen door de tafels: door deze geluiden en door de verschrikkelijk lange wachttijd verging ons reeds de eetlust.
    En toen kwamen de gerechten. Ongeinspireerde ogende en waterige pasta-hopen, met daarop een berg saus. De roomsaus van mij was nog het lekkerst, maar flauw. De rode pastasauzen van drie anderen waren zout en miste totaal de Italiaanse finesse en verfijning: we hadden het thuis veel en veel beter te kunnen.
    De maaltijdsalade van mijn dochter was het meest miserabel: een zakje gesneden sla uitgestort op het bord, met daaromheen plakjes tomaat en komkommer, en verder nog wat opengetrokken blikjes zoals aspergers en ananas. Toen we aangaven dat zij de salade met zeevruchten had besteld, namen ze de salade terug, waarna deze na een minuut terugkwam, met nu wat garnaaltjes en tonijn, halfwarm, erop gegooid.

Het eten was de 77 euro absoluut niet waard. Nooit meer terug!

22. Bestelde een pizza met zeevruchten voor 17 (!) Euro. Kreeg een pizza met wat stukjes crabsticks en een handjevol roze garnalen die slordig over de pizza waren gekwakt, plus wat inkvisringetjes die naar rubber smaakten ipv naar inktvis. De pizzabodem was klef en smakeloos. Een aanfluiting!

23. Voor een pizzeria zijn de prijzen belachelijk hoog....

Vis/vlees gerechten voor ruim 28 euro.
    Goedkoopste pizza rond de 10 euro.

Voor deze prijzen verwacht je heerlijk te eten...maar helaas was het niets bijzonders.