• Lid sinds 15 juni 2017

2. 9,6

Bella Vista

De Cocksdorp
Nieuwe recensie

Chris Boeckstaens heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Chris Boeckstaens's profielfoto
    Chris Boeckstaens vindt de recensie door Chris Boeckstaens voor Isola Bella niet leuk

Gingen gisteren normaal daar eten hadden gereserveerd om 19.30 Maar stonden om 20.00U nog steeds buiten te wachten ondanks dat we op tijd waren. Toen vroeg ik aan een serveerster wanneer we binnen mochten en ze nam ons mee naar binnen maar daar was geen plaats toen kwam de eigenaar een beetje eigenwijze Italiaan ons zeggen indien we niet binnen mochten en buiten moesten wachten en vroeg ik waarom we moeten reserveren als je zolang buiten moet wachten en zei hij me op een zeer arrogante mannier dat we gewoon iets ánders moesten zoeken om te eten.
    Nooit meegemaakt onbeschoft en arrogant.
    Bijgevolg hier zien ze ons nooit meer.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  2. Chris Boeckstaens's profielfoto
    Chris Boeckstaens heeft een recensie geschreven voor Isola Bella

Nooit meegemaakt onbeschoft en arrogant.
    Bijgevolg hier zien ze ons nooit meer.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  3. Chris Boeckstaens's profielfoto
    Chris Boeckstaens heeft een recensie geschreven voor Bella Vista

Lekker gegeten, super heerlijk!