Meet & Ribs in Bemmel

zo vanaf 17:00

1439190529 91
1622056136 85

1. Fam. Ortsen

Wij hebben met z'n viertjes heerlijk gegeten. Leuke bediening! 't was niet de eerste keer maar zeker niet de laatste!! 👍

2. Jasmijn verhoef

Als ik Meet en Ribs in een woord moet beschrijven is het SUPER LEKKER. En er is ook een goed sfeer en lieve bediening is er ook nog. Het eten ja het eten heerlijk en goede kwaliteit. Groetjes Jasmijn Verhoef.

3. Vanavond heerlijk gegeten bij Meet & Ribs. De steak aan de spies met teriyaki saus is een aanrader. (à La carte). Volop keus. Gezellige sfeer en een zeer vriendelijke bediening. Geheel tevreden. Ik kom hier graag terug.

4. Joop Walraven

Vanavond voor de eerste bv keer bij meet en eind geweest super bediening prijs kwaliteit goed dus alles bij elkaar genomen super goed onze complimenten.

5. Onverwachts leuk, gezellig restaurant met kwalitatief erg goed eten. AANRADER

6. Weer lekker gegeten met 5 personen, alleen het toetje viel tegen, mijn man is dol op een sorbet krijg je meestal in een hoog glas met vruchten elders. Dus bestelde er hier ook een maar daar kreeg hij het leek wel een stukje cake het was in drie kleuren, geen vruchten geen slagroom het was gewoon geen sorbet, en dat voor 6.95 Erg jammer.

7. Wederom erg gastvrij ontvangen, bediening (heel) erg vriendelijk.
    Eten, genoeg keuze voor iedereen wat wils en van goede kwaliteit.
    Jammer dat ze niet op een (A) locatie zitten, zou ze zeker meer klandizie geven.
    Enkele lampjes een de voorzijde vallen deels uit het plafond en een airco zou zeker geen overbodige luxe zijn, misschien een keer met de huurbaas praten!!
    Wederom zeker de moeite waard om weer eens terug te komen, aan het personeel en eigenaresse ligt het zeker niet.

8. Op 18 februari 2018 hier met 7 personen geweest, we hadden een avondvullend arrangement nou dat was het ook het eten wat men kreeg was goed echter de wachttijden bij bestelling waren veel te lang bijna 1 uur omdat je per persoon steeds maar 1 gerecht mocht bestellen was het nogal magertjes daardoor had je na afloop van de avond om 22.00 Uur het gevoel van ik heb nog wel trek in iets wij waren hier om 17.15 Uur al ons eerste gerecht kwam om 18.30 Uur. Nogmaals het eten wat men kreeg was goed echter de hoeveelheid laat te wensen over los dit op door per ronde ieder 2 gerechten te laten kiezen.
    Nol. U.

9. Marijke

Wij hebben hier heel gezellig gezeten na de familie fietsdag. De sfeer was goed. Het eten en drinken lekker. Eenigste minpuntje zou kunnen zijn dat ze geen karaf water hebben. Je kunt wel een glas water bij je wijntje bestellen.
    Wij zijn hier al verschillende keren geweest en het was steeds toppie.
    De bediening is ook vlot en gezellig.

10. We zijn 12 juli 2017 met 2 personen geweest. Hebben heerlijk gegeten, zeer goede bediening. Dus voor herhaling vatbaar.

11. Meet & Ribs, maar er werd ons meteen medegedeeld dat er geen ribs meer waren. Toch werd er nog op diverse tafels ribs besteld en uitgeserveerd.

Tomatensoep met spekjes en gehaktballetjes besteld, maar er zaten geen spekjes en gehaktballetjes in. Dit gemeld bij de bediening, maar geen actie. Bemmelse schnitzel (schnitzel met champignons, spekjes en uitjes), maar geen spekjes en uitjes te vinden. Dit gemeld en dit werd bijgebakken. Friet te zout gekruid en de hoeveelheid viel tegen (1 frietzakje voor 4 personen). Ook de rauwkost viel tegen. Drankbestellingen werden half vergeten.

Kortom voor ons eens, maar niet weer.

2,2
  12. Ria Ton en Ria

We hebben heerlijk gegeten, bediening erg vriendelijk.

13. Petersen

Sfeer komt wat ons betreft tekort aan het type restaurant. Het eten was goed, maar de gekruide friet was heel erg zout. Zo zout dat we er mayonaise bij nodig hadden en die werd niet standaard meegeserveerd. Na bestelling kregen we een bakje ter grote van een halve eierdop vol. ( voor 4 pers). Een kindermenu ontbrak zodat zij werden opgescheept met een hamburger waar ze de hele week genoeg aan hadden (Leuk voor volwassenen maar niet voor kinderen). De Spareribs waren niet zorgvuldig genoeg bewerkt. Meerder botsplinters kwamen we tegen en een stuk zat het vlies nog om. Zonde! Verder zou ik ze als tip mee willen geven om even te vertellen welke rib wat is bij een proeverij ( steek er een vlaggetje in of vertel het aan tafel) De bediening was erg vriendelijk en deed zeker haar best. Maar het compenseerde de ervaring in zijn geheel voor ons niet.

14. We zagen goede recensies over dit restaurant en in combinatie met een Intratuin korting bon hebben we voor dit restaurant gekozen. Maar voor ons was het niet waar we op gehoopt hadden en dat was een gezellig avondje lekker eten. De kipcocktail was volgens mijn vrouw lekker, maar om nu honing-mosterd saus over de carpaccio te doen dat was een misser. Een andere misser was de peper biefstuk van Australisch rund (het beste vlees wat er te krijgen was), die eerst te rood op tafel kwam en daarna erg taai bleek. Mijn Australische rib-eye was een stuk beter van smaak en precies zoals ik deze gevraagd had, nl. medium-rauw. De koolsla en zelfgemaakte frieten waren lekker, de groenten een stukje minder. Als dessert beiden de dame blanche, een lekker nagerecht zonder poespas. Als goedmakertje voor de slechte biefstuk kregen we een kop koffie/thee aangeboden. De bediening was vriendelijk en ze moest haar best doen om in haar eentje de zaak draaiende te houden.
    Waarom zoveel gerechten? Met name de biefstukken, want mijn inziens proeft bijna niemand het verschil tussen een Ierse steak of een Australische. Ik kwam op ca. € 38 uit voor een 3 gangen diner bij een eetcafé en dat is veel te veel. Door de korting bleef onze 'schade' beperkt.

5,7
  15. We zijn hier gisteren 5 februari geweest. Hebben onbeperkt spare ribs gegeten... ze waren heerlijk! Alle smaken geprobeerd gewoon om je vingers bij af te likken! Lekker stokbroodje vooraf met kruidenboter. Friet en aardappeltjes waren ook lekker! Kom er zeker terug!

16. Met vrienden hebben we heerlijk gegeten bij Meet & Ribs. We zijn allemaal in de 60 of ouder dus veel ervaring met horeca. Het was goed, heel goed. De gastvrouw was vriendelijk, oplettend en attent. We hebben heerlijk gegeten en de gerechten waren perfect klaar gemaakt, complimenten voor de keuken brigade. Een aanrader voor mensen die nu nog twijfelen, ga er gewoon heen. We hebben met z'n zessen enorm genoten, dank jullie wel.

Groet Margriet Driesen.

17. Jan Boer

18. Hier gegeten met een bon van Intratuin. Geen idee dat hier een restaurantje zat, dus leuk om dat zo eens te ontdekken. We werden vriendelijk ontvangen en het concept van onbeperkt grillen werd uitgelegd. We hebben erg lekker gegeten, na 3 hoofdgangen zaten we vol. De frietjes die bij het hoofdgerecht werden geserveerd waren heel smakelijk. De slagroom bij het dessert was erg waterige drap, dat was erg zonde. Verder vonden we het een heel geslaagd etentje met zeer vriendelijke bediening.

19. Wolffenbuttel

Heel gezellige avond, lekker gegeten in verband met verjaardag, super aardige gastvrouw. Het zat wel vol, maar zeker niet storend! We komen weer.

20. Bij binnenkomst konden we nog net blijven staan. Vloer was spiegelglad. Waarschijnlijk ten gevolge van hoge luchtvochtigheid. Tafels erg dicht op elkaar, maar kan niet veel anders in verband met beperkte ruimte. Dus wil je privacy dan moet je hier niet heen gaan. Wil je lekker eten en drinken in een ontspannen sfeer dan moet je hier zijn geweest. Gekozen voor onberkt grillen. Leuke porties, telkens met verse salade, saus en aardappeltjes / frietjes. Voldoende keuze met betrekking tot vlees/vis. Dus kortom van een leuke gezellige avond met vrienden genoten.

21. Een leuk restaurantje waar je heerlijk kunt genieten van diverse vleesgerechten. Het onbeperkt grillen heeft voor ieder wat wils. Wij waren met wat vriendinnen en je hebt tijd om bij te kletsen en te genieten van je eten. En dit voor een betaalbare prijs! Het vlees was erg lekker, net zoals de toetjes. Binnenkort komen er nog meer keuze in de voor- en nagerechten dan is de keuze helemaal top! Zeker voor herhaling vatbaar.

22. Laatst wezen eten bij Meet & Ribs. Bij binnenkomst vroegen ze of we gereserveerd hadden. Toen wij zeiden van niet, werd er aan gegeven dat er nog maar 1 tafel achterin vrij was. Wat raar was, is dat toen wij na 2 uur te hebben gezeten weg gingen er nog steeds ruim tafels voor vrij waren.

Kipcocktail vooraf was meer sla dan kip, met maar een klein beetje saus. Spare ribs waren goed op smaak, maar niet heel bijzonder. Als hoofdgerecht bestelde ik de gamba's gemarineerd in knoflookolie. Toen dit aan tafel geserveerd werd, bleken het de kleinste maat gamba's te zijn die je kan krijgen. Verder waren ze doordrenkt in kant en klare chillisaus, wat niet werd vermeld op de kaart. Ook de salade die erbij zat stelde niet veel voor. Schnitzel was niet slecht. Black Angus pepper steak was in ieder geval goed gegaard, ik vroeg hem rood en kreeg hem ook rood.

Voor een eetcafé vind ik de prijzen ook aan de redelijk hoge kant. Maar de friet was lekker.

4,1
  23. Met mijn collega`s wezen eten bij Meet en Ribs in Bemmel. Toen wij daar aan kwamen hadden wij onze bedenkingen, een zaakje midden in de woonwijk? Maar eenmaal binnen viel dat reuze mee. We werden hartelijk ontvangen. Het was toch groter dan aan de buitenkant te zien was. We hebben gekozen voor het onbeperkt grillen. Het eten was super, het smaakte allemaal voortreffelijk. De porties waren precies goed, er was keuze genoeg. De gangen liepen vlot door, als afsluiting een lekker toetje. Het maakte het geheel compleet. Wij hebben genoten en komen zeker nog eens terug. Groetjes van ons allen.

24. Na velen mislukte pogingen nu eindelijk een leuke en goede invulling in dit pand. Heerlijk gegeten, echt een goede service dat je echt welkom laat voelen ook voor de kinderen. Prijs kwaliteit meer dan goed, wij komen zeker terug.

25. Vandaag met de Albert Heijn actie bij Meet en Ribs gegeten! Erg vriendelijk personeel en heerlijk eten. Bediening is goed! We hebben drie uur lang heerlijk onbeperkt grillen gegeten. Komen hier zeker nog een keer terug!

26. Gegeten met AH restaurant actie in een woord geweldig!
    Erg vriendelijk personeel, gezellig, verse producten.
    👍👍👍

27. Erg lekker gegeten! Goede service. Leuke inrichting. Jammer dat vraag naar kraanwater geweigerd werd. Voor de rest geen opmerkingen.

28. karel Grotebroer

Zondag 24 mei in Bemmel een medium spareribs gegeten zoals nooit tevoren. Onwaarschijnlijk lekker. Bij een service die meer dan voortreffelijk was. Hier moeten we snel weer naar toe!

29. Afgelopen donderdag Hemelvaart heerlijk gegeten. Super bediening. Waren er voor de tweede keer. Eerste keer was bediening amicaal, deze vrouw was vandaag niet aanwezig. Bediening nu super dus wij komen zeker terug. Eten was ook weer geweldig zoals de vorige keer!

Groet Bets

30. H.Demon

Begin mei onze eerste ervaring, was super professionele bediening. Vandaar ons tweede bezoekje. Eten was weer perfect, bediening liet te wensen over, voelde ons minder welkom. Jammer.

31. We verbleven voor een korte vakantie in Wageningen en besloten door de goede beoordelingen naar Meet & Ribs te gaan. We bestelden de tip van de week (een combinatie van Black Angus biefstuk en ribs, waarbij je ook nog eens tussen vier verschillende smaken marinades kunt kiezen v.w.b. de spare ribs). We hebben echt super lekker gegeten, ook de bijgerechten smaakten ons voortreffelijk. Het meisje van de bediening was ontzettend vriendelijk en attent. Alles was heel netjes en bijzonder schoon (ook de toiletten!). We hebben absoluut geen spijt dat wij hier hebben gegeten en als we nog eens in de buurt zijn komen we er zeer zeker weer!

32. Het is lang geleden dat ik zo een lekkere burger heb gegeten. Ook de garnituur was heerlijk. Ik kom zeker terug. Ook omdat er een uitgebredie menukaart is. Personeel is ook heel vriendelijk en correct.

33. Heerlijk gegeten. Was een eindje rijden zeker waard. Spareribs waren buitengewoon goed. Alles is nog nieuw en bediening moet ook nog beetje wennen maar zeer het aanraden waard. Wij komen zeker weer terug.

34. Pascal

Zeer, zeer goede spareribs gegeten. Zeker een aanrader.
    Tot de volgende keer!!

35. Heerlijk eten met een leuke sfeer en een fantastische service

36. M. Hendriks

Nu 2 keer gegeten, en beide keren van goede kwaliteit, dus constant. Vriendeliijke en correcte bediening. Goed advies over de menukaart, als men wat wil weten. Het restaurant doet zijn naam eer aan, top vlees en alles mooi gegrild. Een aanrader voor wie een vlees/grilliefhebber is.
    Hendriks
    Bemmel

37. sjef en anna

Lekker gezellig plekje om heerlijk te eten. Goede sfeer, goed eten en goede bediening. Absolute aanrader!

38. caroline en jacco

Lekker eten voor een goede prijs! We komen zeker terug!!

40. Gezellig met de kinderen gegeten. Leuk restaurant, leuk interieur. Lekker gegeten. Prijs-kwaliteit is prima! Gaan we zeker nog een keer doen. Een aanrader.

41. edwin verbeek

Zaterdag gezellig met z'n allen gegeten. Het was allemaal heerlijk en vers. Dit is een aanrader en terugkomer!!

42. Prima plekje, niet groot maar wel gezellig, eten is goed bereid en de service is goed. Zeker het bezoeken waard.