• Lid sinds 5 september 2010

3. 2,1

Bistro Piaf

Arnhem
Nieuwe recensie

nol.u heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. nol.u's profielfoto
    nol.u heeft een recensie geschreven voor Meet & Ribs

Op 18 februari 2018 hier met 7 personen geweest, we hadden een avondvullend arrangement nou dat was het ook het eten wat men kreeg was goed echter de wachttijden bij bestelling waren veel te lang bijna 1 uur omdat je per persoon steeds maar 1 gerecht mocht bestellen was het nogal magertjes daardoor had je na afloop van de avond om 22.00 Uur het gevoel van ik heb nog wel trek in iets wij waren hier om 17.15 Uur al ons eerste gerecht kwam om 18.30 Uur. Nogmaals het eten wat men kreeg was goed echter de hoeveelheid laat te wensen over los dit op door per ronde ieder 2 gerechten te laten kiezen.
    Nol. U.

2. nol.u's profielfoto
    nol.u heeft een recensie geschreven voor China City
    Chinees-Indisch Arnhem

Op 1oktober 2017 gebruik gemaakt van lopend buffet. Helaas een grote teleurstelling; het eten was koud. Ik heb hier melding van gemaakt, ook door andere gasten, er werd eerst een beetje laconiek over gedaan toen ik ze vertelde dat ik hier toch al vele jaren kom en ik dit niet kon waarderen, temeer omdat ik met de kerstdagen ook al had geklaagd toen over de bediening. Kortom ik kom hier niet meer als het niet verbeterd.

Nol.

3. nol.u's profielfoto
    nol.u heeft een recensie geschreven voor Fine Food Village

nol.u

Op zaterdag 4 juli 2015 hier met 7 personen wezen eten, voor mij zelf de 1e keer, wat ons allemaal zeer goed is bevallen. De gerechten waren zeer smakelijk verder ziet alles er zeer verzorgd uit en is het fruit vers. Ook is in het restaurant alles zeer schoon, en enige wat ontbreekt is airconditioning wat op deze snikhete zomersedag had bijgedragen aan het verblijf hier.
    Nol

4. nol.u's profielfoto
    nol.u heeft een recensie geschreven voor China-Town
    Chinees-Indisch Arnhem

Dit is een echte aanrader, ben hier al meerdere keren wezen eten en steeds is het weer top. Met name de speciale rijstafels zoals de kantonese, uitstekend. Ik zal hier zeker vaker komen. Ik zeg dan ook ga het zeker eens proberen, wel een advies ga je in het weekend zaterdag of zondag dan kun je beter eerst reserveren.

22 juni 2015

5. nol.u's profielfoto
    nol.u heeft een recensie geschreven voor Bistro Piaf

Op 4 sept. 2010 hier gegeten het 3 gangen menu, mijn reactie hierop is het volgende.

Soep niet warm, en tournedos... daar moest ik goed kijken waar het vlees lag op het bord, zo klein was het. Ook het nagerecht vanillepudding was heel matig. Ook hadden we gevraagd om een extra bakje gebakken aardappeltjes, hier moest men 30 minuten opwachten en je raadt het al, men kreeg echt zo weinig.

Kortom om goed te eten moet je hier niet zijn.

Nol. u arnhem.

2,1