Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Asten verdeeld zijn.

1. Italiaans Asten

Imca Remmers

Helaas afhalen met kerst. Maar wederom Fantastisch. Dank jullie wel team innesto 🌲🥂😘

2. Chinees-Indisch Asten

Wij komen er al jaren maar nu maakt de eigenaar een hele grote fout, door alleen maar op zijn eigen financiën te letten en niet naar de uitdrukkelijke wens van de vaste klant.
    Al diverse jaren hebben wij ook zelfs ons kerstdiner daar gevierd (lopend buffet) en ook nu weer zouden wij dat met 8 personen gaan doen. Als eerste zo niet een van de eerste hebben wij al heel vroeg, in september geboekt met dien verstande dat als het niet door kon gaan om wat voor reden dan ook de eigenaar zelf mij telefonisch vroegtijdig op de hoogte zou brengen, zodat wij tot een andere oplossing konden komen.
    Dat is nu precies het grote probleem, meneer dacht, als ik nu eens wacht tot de volgende persconferentie van 18 december a.s. dan kan ik nog altijd bellen.
    Nu heb ik zelf gisteren 12 december gebeld en moest dit alles van hem aanhoren. Niets dan uitvluchten, sorry zo ga je niet met je klanten om. Nu zijn wij zelf te laat, maar dat interesseerde hem niet, Meneer heeft tot 17.00 uur alles vol zitten en wij mogen met als kerstdiner, wat hij zelf voorstelde het chinees bij hem afhalen. Moet je eigen voorstellen ik helemaal naar Asten en dan weer terug naar andere zijde van Helmond. Kan je de maaltijden meteen 1 voor 1 opwarmen in de magnetron. Hij zei ook nog eens, Helmond dat is toch dichtbij. Daar konden wij het mee doen.

3. Italiaans Asten

Top tent, het hele team, aangestuurd door de eigenaren, doen hun uiterste best om van jouw bezoekje een belevenis te maken. Zij weten wat gastheerschap is. Fantastische locatie en het eten is met liefde en vooral met verse ingrediënten bereid en dat proef je en dat hoort zo. Top wij zijn Innesto fan❤

4. Afhaal en bezorg Asten

Vakantieganger prinsenmeer

Wij staan op het vakantiepark prinsenmeer, en hebben bij santa maria een grote bestelling gedaan voor 11 personen. Binnen 30 minuten konden we het ophalen, alles was perfect. Het was heel erg lekker! We gaan zeker nog een keer bestellen hier, en het personeel was erg vriendelijk!!

5. Internationaal Asten

Ondanks dat het een golfclub betreft is iedereen welkom. Fijne vlotte bediening en normale prijzen. Heerlijk gegeten.

6. Johanna

Na al eerder hier alleen koffie gedronken te hebben nu ook gedineerd. Prima kaart met voldoende keuze, voor elk wat wils. Alle gerechten waren erg smaakvol met verse ingrediënten en de porties zijn voor een normale eter zeker voldoende. Keurige en attente bediening.
    Heerlijk buiten op het grote terras met voldoende afstand tussen de tafels gegeten. Prima prijs- en kwaliteit verhouding. Kortom een echte aanrader!

7. Ik bestelde daar een week geleden een maaltijd die thuis bezorgd werd. Niet te geloven. Lauwe soep. Smakeloos, zelfs vies voedsel. De biefstuk verdiende de kwalificatie vlees zelfs niet. Nog nooit zo iets meegemaakt.

8. Chinees-Indisch Asten

Toon van den Eijnde. Lierop

Voor ons is er maar 1 Chinees in de regio. Wij wonen sinds 1982 in Lierop. Het wisselt wel eens hoevaak wij per maand “Chinees” gaan halen, altijd en alleen maar bij China Garden.
    Ook voor zoutarm. Perfect.
    Gr Toon

9. Het is hier altijd gezellig, goed eten en het wordt tijd dat het weer open gaat want we missen jullie.

Groetjes Peter en miryam

10. Afhaal en bezorg Asten

Voor de zoveelste keer niet gekregen wat ik bestelde, ik zeg nooit maar ook nooit daar bestellen… Waardeloos!

11. Afhaal en bezorg Asten

Bezorging!
    Deze meneer kwam om 02.00 snachts vol gas aangereden met de radio zo hard aan de de halve straat rechtop in bed zat.
    Vervolgens konden we alleen contant betalen iets wat ze niet erbij vermeld hadden. Deze bezorger kon geen betaalverzoek sturen . Vervolgens heedt deze man zowat 25 voor op straat gestaan. Ging tot 2 x toe zijn telefoon keihard af.
    Uiteindelijk betaald via overboeken en 5 koude pizza's.
    Geweldige service!!

12. Door de corona beperkingen, vandaag 31 oktober 2020, besteld online bij Dinnertijd in Asten. Subliem gegeten, voor herhaling vatbaar.

13. Altijd vriendelijk en nette mensen die er werken en zo ook de eigenaar.
    Zeer gevarieerd eten en een uitgebreid gebied qua drinken.
    Zeer netjes en goed omgaan met de regels ivm corona.
    En de prijs is perfect als de prijs verhoogd zou worden door de situatie van nu zou ik er geen probleem mee hebben .

14. Internationaal Asten

Prima café-restaurant. Van binnen redelijk klein, maar met een behoorlijk terras buiten. Eten is geweldig. Lekker en behoorlijk qua grootte. Prijs-kwaliteit is ook dik in orde. Wij hebben op het terras een lunch genuttigd. Dat was medio augustus en het weer was prima. De bediening was ook prima en vriendelijk. Minpuntje vinden we dat het hier niet autovrij is en dat de auto's tussen het terras en het café rijden. Het toilet bereiken voor minder mobiele personen kan een uitdaging zijn, je moet via een trap naar beneden.

15. Internationaal Asten

Trees

16. Prima adres voor een goed verzorgde en smaakvolle lunch en/of diner, met goede prijs/kwaliteit verhouding en vriendelijk en attent bedienend personeel. Aanrader!

17. Afhaal en bezorg Asten

Maurice

Geen aanrader!
    Afhaal duurde 55 minuten waar 20 minuten was gezegd.
    Eten was uitgedroogd en rook naar petroleum.

1,8
  18. Pan

19. Alfonsia

Super goed eten, excellente bediening, zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader!!!!

20. Chinees-Indisch Asten

Wonen in Deurne waar 3 Chinese restaurants zijn maar we kiezen ervoor om het toch altijd in Asten te gaan halen.
    Het is er iets duurder dan in Deurne maar de smaak en kwaliteit van het eten is er top.

21. van Mierlo

IN de coronacrisis hebben we afgehaald, prijs en kwaliteitsverhouding zeer slecht. Ben 3x in Griekenland geweest en heb daar overal heerlijk gegeten. De Griekse salade was niks Grieks aan en dreef in het water, de friet was taai, hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen is mij een raadsel. Niet voor herhaling vatbaar, zonde van het geld, goedkoop was het niet.

22. Stationneke

23. Vandaag gegeten in het “restaurantgedeelte” van de cafetaria. Menu is veranderd als proef. Bestel hetgeen ik al vaker heb besteld. De serveerster zegt: dus een menu. Ik geef nadrukkelijk aan dat ik GEEN menu wil, maar een frietje met een portie saté. Het bestelde gekregen, maar op de rekening staat wel een menu. De serveerster had keurig het bestelde aangeslagen, maar de eigenaar heeft het veranderd in een menu. Natuurlijk geprotesteerd maar het argument van de eigenaar is dat je alleen nog maar menu’s kunt bestellen in het restaurant gedeelte. Staat alleen nergens aangegeven en had ik graag van tevoren geweten. Nu betaal ik voor hetzelfde bijna het dubbele. Voel me opgelicht en ben vanaf nu geen klant meer.

24. Italiaans Asten

Clemens Wubbels

Prima gegeten. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
    Menu van kleine gerechten was heerlijk.

25. Greta stamps

Zo als altijd hebben we weer heerlijk gegeten. Ook hebben ze nu tegenwoordig BBQ bij dinertijd was ook heerlijk.

26. Leuke gezellige locatie met vriendelijk personeel. Het eten was heerlijk , echt een aanrader. Goede prijs kwaliteit verhouding. Wij komen zeker weer terug.

27. Henny van Osch

Het was een vol restaurant, best gezellig. Maar de akoestiek is niet in orde.
    Het was een ontzettend geroezemoes en wij konden elkaar bijna niet verstaan, terwijl we toch aan een ronde tafel zaten. Ondanks alles toch een gezellige avond geworden.

28. Internationaal Asten

Eten was goed, flinke porties wel erg goed aan de prijs. Bediening uitstekend. Wijnen erg teleurstellend qua prijs vs. Kwaliteit. 4 Keer over de kop is aanzienlijk voor Jumbowijnen, schenk dan ook goede wijnen.

4,3
  29. Nederlands Asten

Fijn terras met vriendelijke bediening, heerlijke koffie en verrukkelijke kipsalade.

30. Heerlijk gegeten.
    Hele vriendelijke bediening.