Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Asten verdeeld zijn.

1. Internationaal Asten

MIRJAM HENDRIKS

Prijs/kwaliteit verhouding was niet goed. 5 Gangen menu genomen waarvan 2 goed waren en de rest niet zo. Smaken met dessert waren niet op elkaar afgestemd. Soep wat veel te zout. Het personeel mag zich wat netter kleden, en zich wat meer verdiepen in de gerechten zodat ze weten wat ze moeten zeggen als ze het serveren aan tafel. Ik had er meer van verwacht zeker als je er best veel voor moet betalen. Voor mij de laatste keer.

2. Nederlands Asten

Mijn man en ik waren vanavond wezen eten bij de pesos het was alacarten voor de kerst we kregen kaart in ons handen gedouwd en wert niet uit gelegd wat er bedoeling was en hou het ging toen we bestelt hadden vroegen ze ons niet of we groente bij wouwen we dachten dat er groente bij waren maar het bleek dat je appart bij moest bestellen op andere kaart en dat wisten we niet hadden ze van te voren ook niks van gezegd het was een beetje onduidelijkheid maar verder hebben we toch genoten.

3. Chinees-Indisch Asten

Op aanraden van vrienden eens gaan kijken naar dit buffet in het weekend.
    Wij zijn echte uit eters en zeker al velen wok restaurants/chinese bezocht.
    Voor weinig (E14,50 excl drank) heb je een klein warm buffet met vooral (kip) gerrechten, dat is natuurlijk logisch gezien de prijs achteraf.
    Het restaurantje heeft een knusse sfeer aan de voorkant (achter hebben wij niet gezeten), de service is prima! De soep en drankjes worden gebracht en het personeel is uiterst vriendelijk!
    Het buffet viel ons wat tegen, bijna alles was met kip bereid en dan de gewone chinese gerrechten, de enkele tipan/speciale gerechtjes ook daar zaten maar enkel stukjes vis/rund in verwerkt en was telkens op.
    Toetjes keuze is niet de naam waardig, alles fruit uit blik (wat er was die avond).
    Tegenwoordig met SD en Njoy Deal kun je voor weinig geld echt uitgebreid en lekker eten, dus ik denk dat deze chinees het daardoor iets meer zn best moet doen en toch net wat meer lekkers in het buffet verwerken.
    Wat we niet prettig vonden, het personeel ging uitgebreid zitten eten achter de schuifdeur, kwamen met grote pannen/schalen vers eten en gingen daar uitgebreid zitten eten! Het enigste wat ze zelf namen van het buffet was n enkele sushi? De rest vers bereid erg vreemd.

Conclusie.
    -Soep was lekker en werd aan tafel gebracht.
    -Personeel uiterst vriendelijk.
    -Buffet was klein en veel kip, (niet onze smaak, maar dat is onze persoonlijke mening).
    -Wij zouden voor de prijs elders gaan, ipv hier nog eens terug gaan, all in weekend E17,80 wok en tepanyakie, warm buffet, incl onbeperkt drank en uitgebreid toetjesbar.

4. Nederlands Asten

Prima tentje om goedkoop goed te eten. Alleen jammer dat de service verschrikkelijk is. Pas na een half uur bestelling opgenomen en na anderhalf uur het voorgerecht kunnen eten.

5. Internationaal Asten

Zaterdag 18 november hier met 6 personen gegeten. Wij hadden een 4 gangen verassings menu besteld. Dit was voortreffelijk. Tevens zeer gezellige zaak en vriendelijke bediening. Hier komen wij zeker nog eens terug.

6. Italiaans Asten

Fam. van de Kerkhof

Leuke avond gehad in een gezellige en sfeervolle omgeving. Heerlijk gegeten, nette bediening met een vleugje humor. Tussen elke gang werd er voldoende gewacht voor de volgende gang wat uiteindelijk een heerlijke avond tafelen werd. Elke gang was een ware verrassing.
    Alles zag er tot in de puntjes verzorgd uit!!

7. Italiaans Asten

Sfeervol restaurant. Zeer goed eten. De bediening is beleefd, houden goed in de gaten of alles naar wens verloopt en hebben daarbij gezellige humor. Helaas wonen wij te ver om regelmatig te komen. Maar als we weer in Asten zijn, gaan we zeker dit restaurant weer bezoeken.

8. Nederlands Asten

Ellen werts

Verjaardag van onze dochter gevierd, kregen een leuke vuurwerkfontein geserveerd.
    Lekker gegeten en vriendelijke service.

Deurnese vrienden

Gisteren met 16 vrienden ons jaarlijkse diner gehad. Wij kozen voor het trufelmenu/wildmenu. 4 gangen met weinig smaak. De kwaliteit van alles was ver onder de maat. Te kleine porties, totaal geen garnituur. 3 kleine schaaltjes met groente voor 16 personen...? Na de vraag of er iets bij het minuscule hoofdgerecht kwam was het antwoord we zullen eens kijken. 3 mini schaaltjes lauwe smaakloze pasta kwamen er op tafel. Er werd niks verteld over de gerechten of de wijn. Aan alle gerechten zat weinig smaak. Droge rucola zonder schwung. En zo kan ik nog wel ff doorgaan. Ook de bediening liet te wensen over. Telkens moesten we vragen naar een nieuw drankje. Naar dit zeer middelmatige restaurant gaan wij nooit meer heen. Een bord hoeft echt niet vol te liggen maar wij gingen allen met honger naar huis.

10. Italiaans Asten

Goede ontvangst heerlijk eten goede bediening en een goeden prijs.
    Groeten van ons vieren.

11. Internationaal Asten

Gisteren een verrassingsmenu besteld.
    Verrassing als welkom een plankje met wat lekkers.
    Pompoensoep was heerlijk en veel.
    Hoofdgerecht met vis en zalm was aan de kleine kant. Voor mij niet voldoende.
    Misser is de groente. Wel frites.
    Pre dessert en dessert een streling voor de tong.
    De bediening was erg vriendelijk.
    Het duurde alleen wat lang.

12. Internationaal Asten

Super vriendelijk, eten was goed warm en zag er goed verzorgd uit.

Op zich goed gegeten in een leuk uitziend restaurant, maar de gerechten waren niet bijzonder, en het prijskaartje was dan ook wel bijzonder duur. Ook rumoerig, geen afscheidingen in een grote zaal.

14. Internationaal Asten

Ronnie Bloks

Ruim van te voren gereserveerd en we waren half uur eerder en konden kiezen binnen of buiten en we kozen om binnen te zitten. Begonnen met koffie en later de 1,5 meter Hapas was een M formaat met daarin vele kleine schaaltjes en van koud eten en warm eten erin, was zoveel dat we het niet op konden maar het was zeer lekker. Interieur was leuk vele kleine foto's van jonge oude mensen of groepsfoto's en bediening was correct en vriendelijk en goede service. De moeite waard om nog eens terug te gaan. Fijne avond gehad.

Zeer slechte ervaring! We hadden gereserveerd met 4 volwassenen en 2 kinderen, we kregen een kleine tafel waar we al het gevoel bij kregen dat kinderen eigenlijk niet echte welkom zijn… we hadden een fles barbera besteld (35 euro) was het zeker niet waard de wijn smaakte frizzante (lichte prik) toen bestelde we vast een anti pasti voor 4 personen (4 stukjes meloen met 4 lapjes parmaham, een paar lapjes chorizo, een paar lapjes breseola, en slechte mozzarella met tomaat dit t.w.v. 50 euro wat we van te voren nog niet wisten en het zeker NIET waard was!) daarna hadden we alle vier het gerecht besteld met halve kreeft, gamba's linginies en andere schelp dieren zoals Vongole en mosselen dit t.w.v 39,50 pp) de vis was op zich wel lekker niks over te zeggen maar geen wauw effect… (als je binnen komt zie je de kreeften in de kreeften aquarium waardoor je er zin in krijgt maar deze waren zeker niet vers! Bij de vis werd kant en klare groente uit de oven geserveerd en spaghetti aglio olio te ver door gekookt waar totaal geen smaak aan zat. Tijdens de vis nog een fles montepulciano besteld te waarde van 45 euro deze smaakte goed maar erg hoog van prijs! Voor de kids hadden we een pizza classico besteld waar de bodem erg droog van was! (Het leek wel op een kant en klaar pizza bodem) het toetje hebben we maar overgeslagen omdat we al erg teleurgesteld waren! Normaal houden wij van toetjes koffie en likeurtjes na maar dit ging het niet meer worden!

Toen we gingen afrekenen werd ons ook nog verteld dat er een fout was gemaakt dat er (MAAR EEN PAAR EURO) bij zou komen waardoor de rekening niet 300,50 euro zou zijn maar €308,50 euro! Heel erg teleurgesteld we komen Zeker niet nog een keer terug! Voor 154,25 euro per koppel zou je denken dat je prop vol zit en nu gaan we gewoon met honger naar huis en met het gevoel dat het geld weg gegooid is terwijl wij erg graag geld uit geven voor lekker eten!
    De rekening:
    Anti pasto. €50,00
    Pizza. €6,00
    4× vis gerecht. €158,00

Totaal van: 308,50 euro.
    Ik zou dit restaurant zeker niemand aanraden! Probeer zeker een andere Italiaan! Deze is het niet waard zonde van je geld!

16. Nederlands Asten

Van mierlo

Lekker gegeten, menu verrassend, leuke bediening. Leuk mijn verjaardag gevierd.

Wat een grote teleurstelling. De receptionist was het enige persooneelslid die vriendelijk deed. De rest van het personeel staat ongeïnteresseerd hun werk te doen. De kok die stond te wokken heeft schaamteloos klanten belachelijk gemaakt tegenover zijn collega. Er kan geen glimlach van af.
    Het eten was flink beneden verwachting. Weinig smaak of véél te vet.. Het eten staat er duidelijk al enige tijd, dat proef je er vanaf.
    Absoluut niet voor herhaling vatbaar. Zonde van de hoeveelheid geld die je toch nog kwijt bent. Het feit dat de drankjes niet apart betaald hoeven te worden is dan nog een schrale troost.

18. Internationaal Asten

Vanavond heerlijk gegeten, de hamburger is een echte aanrader. Deze is heerlijk sappig en heeft een goede smaak. Bediening zeer vriendelijk en correct.

Helbers

Zelden zo een lekkere krokante friet gehad!

Erg lekkere friet en vriendelijke bediening. Mooie moderne gezellige zaak.

21. Italiaans Asten

Naar annleiding van onze vorige recentie hebben wij met het restaurant een prima oplossing gevonden. Grote complimenten over de wijze waarop. Heerlijk gegeten. Aan te bevelen.

22. Italiaans Asten

Astenaar

Afgelopen zondag pizza en pasta gehaald heerlijk gegeten het was erg druk en dat is natuurlijk niet voor niks zo.
    We komen hier regelmatig ook zelf dineren en altijd top ook de bediening is erg spontaan en vakbekwaam ga zo door!

23. Nederlands Asten

Top eten, goede service, leuke bediening en gezellige sfeer!!

24. Nederlands Asten

We waren met 6 pers. En wilden graag buiten zitten, alles was bezet, maar hadden zo een tafel. De bediening is uitermate vriendelijk , ondanks de drukte en de warmte was er geen stress, de sfeer is ontspannen en het eten is erg lekker,net als de vorige keren, was het een gezellig etentje.

Heerlijke burgers worden hier geserveerd. Dit is wat anders als fastfood-burgers of frietpan-burgers. Heerlijke broodjes worden bij de burgers geserveerd. Hoe je ze moet eten is even een uitdaging, deze burgers zet je niet zomaar aan de mond. Een vork en een mes bieden gelukkig uitkomst.
    Naast de burgers worden ook andere gerechten aangeboden, en er is ruime keuze in het bier-aanbod.
    Er worden ook geregeld activiteiten georganiseerd (bv. pubquiz).

26. Internationaal Asten

Elisabeth M M .Hoeben Naus.

Kei leuk terras en goede bediening .We hadden heerlijk gegeten en betaalbaar.voor iedere beurs .Zowel koffie en gebak,of n lunch of n diner.Zeer zeker n aanrader.Verschillende wijnen en bieren.Wij gaan zeker terug.Ze staan open voor allen vragen.En de kok maakt elk bord zeer smakelijk op.echt een aan rader voor groot en klein.Chappo.En extra voor de Chefkok.

Wok Fan

Dit is een van onze favoriete restaurants waar wij altijd erg lekker eten.
    Wij hebben de laatste keer ook weer genoten.
    Alles is heel erg uitgebreid en ze gaan goed mee met het seizoen bijv. nu asperge tijd.
    Erg veel keuze in voor en bij/gerechten ook om te wokken of bakplaat, warm buffet met veel keuze.
    Toetjes genoeg, zelfs softijs en zoveel drinken als je wil (ook bier/wijn zit erbij).
    Er is natuurlijk ook een kinderbuffet (maar wij lopen dit altijd voorbij), onze kinderen lusten werkelijk alles.
    Al het personeel is erg vriendelijk van bakplaat/wok tot afruimen alles netjes en vlot.
    Wat wij erg belangrijk vinden is dat het ook een schoon restaurant is (dat is niet altijd bij de wok) en dat is het zeker.
    De eigenaren staan altijd klaar voor een praatje, en heb je een vraag of opmerking ze horen het graag.
    Als we onze verjaardag vieren krijgen we altijd een presentje (waardebon van E15,-) wat ook erg fijn is.
    Top, ga zo door zou ik zeggen.

Tot snel.

28. Internationaal Asten

Jos welten

Eten was heerlijk, alleen erg rumoerig. Je kunt elkaar nauwelijks verstaan.

29. Internationaal Asten

marion maas/ wendy besters

Gisteravond bij markt 8 geweest en het amuse diner gehad. Het was geweldig lekker!! En de sfeer en de bediening is erg goed.
    Bedankt voor de fijne avond, jullie zijn TOP ga zo door.

Astenaar

Sinds overgang naar Anytime in kwaliteit ingeboet. Vandaag laatste keer daar; alles zout, zout, zout. Tot het broodje gyros aan toe, niet binnen te houden. Heel jammer, de prijzen zijn immers behoorlijk hoog. Tot voor een jaar terug was ik beter gewend. Klant af!