DinerTijd in Asten

Een verrassing op uw bord niet op de rekening

Het adres om ontspannen te genieten van een heerlijke All inclusive Wok Grill Buffet voor een vaste prijs. Geniet van een bijzondere combinatie van Aziatische en Europese gerechten.

• Buffet: € 23,95
  • Veganistisch
  • All-inclusive

• Rookruimte

1320152764 78
1420882160 82
1481319798 84

1. Wat een grote teleurstelling. De receptionist was het enige persooneelslid die vriendelijk deed. De rest van het personeel staat ongeïnteresseerd hun werk te doen. De kok die stond te wokken heeft schaamteloos klanten belachelijk gemaakt tegenover zijn collega. Er kan geen glimlach van af.
    Het eten was flink beneden verwachting. Weinig smaak of véél te vet.. Het eten staat er duidelijk al enige tijd, dat proef je er vanaf.
    Absoluut niet voor herhaling vatbaar. Zonde van de hoeveelheid geld die je toch nog kwijt bent. Het feit dat de drankjes niet apart betaald hoeven te worden is dan nog een schrale troost.

2. Wok Fan

Dit is een van onze favoriete restaurants waar wij altijd erg lekker eten.
    Wij hebben de laatste keer ook weer genoten.
    Alles is heel erg uitgebreid en ze gaan goed mee met het seizoen bijv. nu asperge tijd.
    Erg veel keuze in voor en bij/gerechten ook om te wokken of bakplaat, warm buffet met veel keuze.
    Toetjes genoeg, zelfs softijs en zoveel drinken als je wil (ook bier/wijn zit erbij).
    Er is natuurlijk ook een kinderbuffet (maar wij lopen dit altijd voorbij), onze kinderen lusten werkelijk alles.
    Al het personeel is erg vriendelijk van bakplaat/wok tot afruimen alles netjes en vlot.
    Wat wij erg belangrijk vinden is dat het ook een schoon restaurant is (dat is niet altijd bij de wok) en dat is het zeker.
    De eigenaren staan altijd klaar voor een praatje, en heb je een vraag of opmerking ze horen het graag.
    Als we onze verjaardag vieren krijgen we altijd een presentje (waardebon van E15,-) wat ook erg fijn is.
    Top, ga zo door zou ik zeggen.

Tot snel.

3. Heel erg vriendelijke personeel en de eigenaar zelf ook!!
    Wij gaan heel graag naar toe!!

4. Dresseleers

Het was voor ons de eerste keer, maar we vonden het zeer geslaagd. Komen zeker nog een keertje terug.

5. We hebben echt genoten.

6. Frieda keltjens

Heerlijk gegeten, ik kom hier graag terug. Vriendelijke eigenaar!

7. Het is er gezellig, goede service, personeel is vriendelijk. Eten is er vol op en heerlijk vers. Een vriendelijke gastheer, niks op aan te merken.

8. Voor deze all-in prijs ga je niet snel een beter restaurant vinden. Het grillen en wokken was echt van een goed niveau. Alle producten zijn vers en je kan zelf mee kijken hoe het wordt bereidt. In het buffet echt heel veel keuzes; lasagne, vlees, salades, ijs, drank, bieren, soep etc. Eigenlijk alles wat je wil zit in de prijs: lekker eten en lekkere wijnen en bieren. Enige wat ik zou veranderen om mensen aan het raam te laten eten. Wij dachten dat het leeg was dat we aankwamen; je zag niemand gezellig zitten eten omdat iedereen in het midden Bin het buffet Zat. Echt top gegeten! Goed verzorgd en echt een hele goede dame in de bediening, ze deed het top terwijl ze heel hard moest werken.

9. Paul van der Loo

11. Met enige scepsis vooraf ben ik naar deze 'vreetschuur' in eigen dorp gelokt. Echt niet mijn ding... Echter, ik ben totaal verrast. Het eten was werkelijk voortreffelijk! Een grote variëteit aan koude gerechten en salades. Top kwaliteit vis en vlees en overheerlijk ter plekke voor je klaar gemaakt (goede koks!). En dat voor een zacht prijsje. Personeel was kundig en bijzonder vriendelijk. Prima ambiance. Ook de kinderen hebben het prima naar hun zin gehad. Dus een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding! Niet voor een avondje tafelen, dan zul je ergens anders heen moeten. Maar gezellig, ongedwongen, goed eten met een groep voor weinig geld. Helemaal top!

12. Voor de eerste keer in dit mooie restaurant gegeten, erg lekker eten. Het is er gezellig, wij zijn wel op een doordeweekse dag geweest. Vriendelijke, snelle bediening, ons zullen ze hier vaker terug zien!

13. Wij komen hier al 18 maanden, en hebben nog nooit klachten gehad. Goed en lekker eten, vriendelijk personeel en goede koks. Een echte aanrader!

14. Harald & Namfon

We komen hier regelmatig, ook steeds weer met andere vrienden welke dan ook terugkomen. Eten is goed, personeel en eigenaar erg aardig. Voor hetgeen je betaald kun je meer dan voldoende eten en drinken en van een goede kwaliteit. Kortom: aanrader.

15. Fam Daalmeijer

Wij waren in de buurt en zijn zonder reservering binnen gelopen.
    Werden zeer vriendelijk ontvangen en kregen een mooie tafel toegewezen.
    Hebben heerlijk gegeten er was voor ieder wat wils, dit is zeker voor herhaling vatbaar.

16. C. Koolen Litjens

Ik geniet er ieder keer weer van als ik kom met mijn vriendinnen. Wij worden altijd met een warm hart ontvangen. Wij vinden het bij jullie ook heel erg gezellig.
    Groetjes en tot 05 Maart als dat kan.
    Tiny Koolen

17. Ik ga hier regelmatig uit eten met vriendinnen op een vrijdag-/zaterdagavond. Prima om voor het stappen even hier wat te eten en te drinken, maar als je écht wilt uit eten is dit niet aangeraden.

18. Rob Geus heeft hier zijn sticker getoetst en goed bevonden op geplakt. Dan denk je toch dat het goed moet zijn. Op vrijdagavond hier naar toegegaan. Het was niet druk waardoor alles te lang in de bakken bleef liggen. In de 2 uur geen nieuwe frietjes of aardappeltjes gezien (en die van 2 uur oud zijn geen aanrader meer!!), verder werd er ook niks anders aangevuld van de warme gerechten of salades. Sauzen waren al aan het indikken, ziet er niet echt smakelijk uit. Vlees en vis van de bakplaat waren aardig. Toetjes ook erg weinig, werden ook niet meer aangevuld. Bij het ijs lag een erg vies doekje om de ijsschep mee af te vegen, dit heeft Rob Geus waarschijnlijk niet gezien toen hij daar was!! Al met al geen aanrader.

19. Best uitgebreid, mis alleen rauwe vis zoals tonijn, zalm.
    Verder alles goed verzorgd en zeer zeker de moeite waard!! Zeker vriendelijk personeel.

20. Ook na reservering lang wachten op tafel. Half uur in rokershol gezeten. Eten smaakt redelijk.
    Toiletten erg vies. Ruimte om te zitten bij eetgedeelte erg ongezellig, druk en donker.
    Kinderhoek boven is erg rumoerig. Op deze klachten werd niet echt gereageerd, alleen een kleine sorry.
    Niet voor herhaling vatbaar.

21. Mijn 65-jarige feest gevierd, was echt top. Lekker eten en drinken met familie en vrienden, in toaal 40 personen. Iedereen was verrast wat ze te eten en drinken konden kiezen, zo veel keuze. Dinnertijd bedankt en ook het personeel bedankt het was echt top. We komen zeker terug.

22. Heerlijk, goed verzorgd, vriendelijk personeel. Prijs - kwaliteit prima!

23. Heerlijk gegeten, de verschillende soorten die jezelf kan combineren. Het eten is goed op smaak en lekker warm, het personeel correct en aardig. De prijs laag voor het eten en drinken wat je allemaal kan pakken.

24. Eten en drinken super! Maar je moet wel de kans krijgen je bord leeg te kunnen eten...je hebt je bord met eten net opgehaald en je 1ste hap binnen en men komt al kijken of je bord leeg is, en helaas niet 1 keer. Eet absoluut niet rustig. Jammer.

25. vanavond met 50 man een feestje gevierd, het was er geweldig!

26. ik heb heerlijk geeten en de prijs is betaalbaar
    ik was hier voor de 1e keer, zeker een aanrader

27. Een 'all you can eat'-restaurant met voedsel van redelijk tot goede kwaliteit. Zeer veel keuze voor een goede prijs. Verwacht geen culinair hoogstaand eten.

28. Danisa 20 punten

Gisteravond gegeten. Lekkere gerechten, leuke jongen achter de teppanyaki-platen. Meisje in de bediening haalde steeds snel alle afwas (glazen en lege borden) op.
    Vriendelijk personeel. 21,95 pp onbeperkt eten gedurende 2 uren, kinderen 1,50 per jaar.
    Vele drankjes in flesjes, zelf bier tappen. Ook koffie of thee zelf te halen. Meerdere soorten schepijs, waaronder heerlijke rum-rozijnen-ijs. Gratis parkeren naast het pand. Van buiten lijkt het klein en niet aantrekkelijk. Via de site toch overtuigd en gegaan. Goede keuze geweest. Jammer dat we niet in de buurt wonen !

29. Ik ben hier vorige week zaterdag voor de eerste keer geweest.
    Wij gaan veel naar restaurants van verschillende kwaliteiten dus kan duidelijke vergelijkingen maken.

Hier vond ik de sfeer goed. Prijs kwaliteit valt niets op aan te merken. Je hoeft hier geen technische hoogstandjes te verwachten maar daar is de prijs natuurlijk ook niet naar.

Ik heb hier goed gegeten! Alles was warm tot heet! Salades knapperig zoals het moet, heb nergens op mis gegrepen en de bediening is zeer vriendelijk.

Wanneer we van tafel liepen voor een volgende gang werden in de tussentijd alle lege borden opgehaald zodat we bij terugkomst weer bij een schone tafel terecht kwamen.

Top! Ik ga hier zeker weer een keer heen!

30. Op woensdag geweest, eigenlijk vlak voor openingstijd (we hadden de zondagopeningstijd van 16:00 uur genomen). Restaurant was nog leeg en personeel moest alles nog aanzetten. Desondanks was alles beschikbaar en warm. Heel veel keus en de gerechten waren goed en lekker bereid, stuk voor stuk. Ook een enorme keus aan dranken, fris, bier, wijn, koffie en thee, zelfs shandy.
    Hele goede keus voor de liefhebber van aziatische gerechten, maar ook met aanhang die er niet zo van houdt. Er is zelfs sushi en frikandellen!
    De bediening was lachend en vriendelijk, en blijkbaar allround geschoold, want 1 van de dames van de bediening begon spontaan pannekoeken te bakken. Erg vermakelijk.

31. Voor mijn verjaardag had ik al mijn kinderen en kleinkinderen uitgenodigd voor een heerlijk etentje, ze vonden het allemaal overheerlijk, goed verzorgd en erg veel keus, ze hebben er allemaal erg van genoten!
    Wij komen zeker weer terug.. bedankt!

32. Met Kerst verwacht je toch wel iets anders als dit, nog geen placemat op tafel. Eten is niet je van het, van de plaat was het enigszins te eten, moest je wel tijd voor nemen vooral met de kerstdrukte. De medewerksters deden hun best maar een iemand liep lachend rond, dit was de baas van de zaak .Viel echt tegen, ik had meer verwacht. Normaal moet dit beter zijn !?!

33. Wij zijn al vaak geweest op gewone weekenden, was rustig, maar nu met kerst dat was een tegenvaller. Dit was te vol, je moest te lang in een rij gaan staan wachten om van de bakplaat iets te kunnen eten. Ook moest je lang in de rij voor je dessert, dus maar niet van de bakplaat en geen dessert. We gaan er verder graag naar toe maar niet meer met feestdagen.

34. a.g. de boer

Tweede kerstdag geweest met kleinkinderen en ouders. Eten was zeer goed, service ook prima, ambiance goed.

35. Wij zijn nu verschillende keren gaan eten en het was er altijd goed (in aanmerking genomen wat voor soort restaurant dat het is). Vriendelijk personeel (ook de koks) en als iets op is wordt het snel bij gevuld. Nog geen lauw eten gehad en ik ben ook op een woensdag erg vroeg een keer geweest.
    Wij komen zeker nog een keer terug

36. Prima om met een vrijgezellenfeest heen te gaan of met een vriendenclub voorafgaand aan een avondje stappen. Eten en drinken in overvloed voor een betaalbare prijs.

De kwaliteit van het eten is daarentegen niet echt spectaculair (als je pech hebt is het lauw, niet vers geserveerd). Het is verstandig om onderaan in de bakken te scheppen om enigszins warme gerechten te krijgen. De gerechten van de bakplaat genieten dan ook mijn voorkeur.

De gasten die dit 'top' vinden zijn blijkbaar niet veel gewend. Het is gewoon een all-in restaurant zoals de meesten in dat segment. Je kunt hier voor een mooi prijsje zoveel eten en drinken als je wilt, niet meer en niet minder. Ideaal voor grotere gezelschappen die low-budget willen eten en waar gezelligheid voorop staat.

Qua sfeer is het niks aparts, maar het aardige personeel maakt dat wel goed. Wij zijn hier geweest met ons gezin, maar ik eet persoonlijk liever á la carte in een restaurant.

37. Echt een vreetschuur met veel lawaai en rondlopende krijsende kinderen en dito ouders. Eens maar nooit meer.
    Menu is sterk klassiek en gericht op bovenvermelde doelgroep, veel voor weinig en te zout. Mijns inziens staan planken in de keuken vol met blik en kant&klaar sausjes. Geen echte verse gerechten geproefd behalve de bakplaat gerechten, deze gaan nog net, maar verdienen ook niet meer dan een mager zesje.
    Personeel is divers en daardoor hoop je op een goed tafeltje.

38. Wij komen hier regelmatig eten met de familie. Het eten bevalt super goed omdat je hier heel veel keuze hebt, ook voor de kinderen die niet alles lusten hebben ze hier frietjes met frikadellen. Verder vond ik het verassings toetje erg leuk met een waardebon van € 15,00 die je bij je volgende bezoek kan gebruiken en de kinder speelkamer met playstation vind ik ook super gaaf ! Ben ook zeer tevreden over de service !

39. Het eten is niet geweldig, veel zaken uit blik, eten van de bakplaat is wel goed, kan aan de zoute kant zijn.
    Het is niet mogelijk een cappuccino te krijgen, koppen zijn te klein voor cappuccino .
    Het restaurant is vrij rumoerig en niet echt sfeervol.
    Personeel is vriendelijk en de lege borden worden snel opgehaald.

40. Lekker eten, niet meer en minder dan een wok-restaurant. Zeker de moeite waard. Wel een erg rumoerig restaurant, akoestiek erg slecht.

41. Wij hebben hier verschillende keren gegeten.
    Het eten de drank en de bediening zijn goed.

In het weekende is het naar mijn mening te druk waardoor het heel rumoerig is.

42. Wij komen er graag. 2 kleine kinderen, die nauwelijks iets lusten. Hier hebben ze van alles wat!
    Wij vinden het top en hopen dat het nog lang mag blijven bestaan.

43. Superervaring gehad met de familie.

Toen wij er waren was het erg rustig.

We hadden veel Grill gerechten op, het personeel was heel vriendelijk en lekker informeel tegen de gasten die daar tegen konden.

Ook drankjes erg leuk aangekleed inclusief speciaal bier. Van spa blauw tot en met cappuchino.

En als je een biefstuk met satésaus wilt eten, dan moet dit gewoon kunnen. Vind je het niet kunnen moet je ook niet naar een all-in restaurant gaan, en lekker met je poten naar een sterrenrestaurant gaan.

Graag tot snel.

44. Heeft wel iets weg van een vreetschuur. Veel lawaai en veel rondrennende kinderen en omdat het zo goedkoop is komt er ook bepaald volk op af. Eten was wel oke maar kan veel beter. Prima voor 1 keer.

45. Rooijtjes

Wij hebben heerlijk gegeten, voor iedereen is er wel iets, en mijn zoon vond de bief heerlijk, hij heeft er wel 4 stuks gehad.

Wij komen zeker terug, alleen jammer dat we erna lazen in de folder dat je een waardebon kreeg van 15,00 voor een volgend bezoek, als je zoveel jaar getrouwd was, of jarig, want wij vierden ons 20 jarig huwelijk. Gr en zeker tot nog eens.

46. Ben 15 punten

Wat een slecht restaurant met heel weinig keus. Je kunt van de bakplaat kiezen uit 4 soorten vlees en 4 soorten vis. Het buffet was koud, maar redelijk. De serveerster vroeg ons hoe we het vonden, wij gaven aan dat er wel erg weinig keus was en zij bevestigde dat meerdere gasten dat aan gaven. Zelf heb ik de biefstuk geproefd, het zag er niet uit en echt smakeloos de meeste gasten aten de biefstuk dan ook met satesaus! Wij gaan wekelijks uit eten, maar hebben het nog niet zo slecht gehad als in dit restaurant of zoals een ander het omschrijft vreetschuur.

Voor ons nooit weer en dat hebben we ook aangegeven bij de eigenaresse, die niet op onze kritiek reageerde terwijl ze er zelf om vroeg.

1,1
  47. Heerlijk eten.

Wij komen hier regelmatig en het is elke keer weer fantastisch.

Ook voor kinderen is het een perfect restaurant.

Dinertijd heeft nu ook een klantenpas.

Hiermee kun je punten sparen en vervolgens krijg je korting.

Ideaal.

Lekker eten en drinken.

Mooi restaurant en aardig personeel.

Wij zullen hier regelmatig terug komen!

48. Eten en drinken is perfect. Daar valt niks over te zeggen.

Maar de koks horen daar niet thuis. Er komt geen lachje en geen aub of dankje wel vanaf.

Als je een speklap besteld krijg je een varkenshaas! Dus eerst Nederlands leren praten. Dan komen wij zeker weer terug.

49. Ik kom hier vaak eten! Ik vind het super lekker en je hebt heel veel keus. De bediening is zeer vriendelijk en haalt alles netjes op. Het eten smaakt goed en ik kom hier geregeld terug!

Met een woord: top!

50. Hebben hier met 4 volwassenen en een kind lekker gegeten. Ook kinderen vermaken zich hier prima. Verder was de bediening zeer vriendelijk en is er volop keuze in gerechten. Kortom, wij zullen zeker terug komen.

51. Deze week hier wezen eten maar was eens maar nooit weer.

De prijskwaliteit verhouding is ver zoek.

Het was erg ongezellig en veel gerechten waren erg sterk gekruid of juist flauw van smaak. De gulden middenweg was er niet.

52. Wij hebben met 4 pers. bij dinertijd gegeten, het was super goed. De kwaliteit van het eten was perfect. Het personeel heel vriendelijk. Gaan zeker weer terug.

53. Heerlijk gegeten, ben er inmiddels al vaak geweest! Je kan er altijd terecht en het eten is tot op heden nog altijd heerlijk geweest! Nog geen klachten gehad dat het eten of dergelijke op was. Tevens ook fijn dat er zo'n ruime keuze aan drinken is.

54. Wij hebben prima gegeten bij Dinertijd, voldoende keus, ook op een doordeweekse dag. Het is er dan heerlijk rustig, zal in het weekend wel anders zijn. Vriendelijke bediening en complimenten voor de jongen bij de bakplaat.

Omdat er een jarige in ons midden was werd die ook nog eens verrast met een mooie coupe ijs en een bon twv 15 euro.

Een prima formule met een goede prijs/kwaliteit verhouding.

55. wesley van der heijden

Ben er al 3x geweest, is echt super.

Is echt een aanrader.

56. Ben er zaterdag weer geweest, 3e x.

Is gewoon lekker en goed. Niet duur.

57. Wat een prima plek om te eten (met de kids)!

Ruimze keuze aan goed eten aan het buffet. Er wordt zelfs ter plekke wat voor je klaar gemaakt op de grill.

Goede sfeer, ideaal ook als je kinderen hebt. Zelfs een speelruimte. Deze mag nog meer ingericht worden overigens waardoor er voor de kinderen wat meer vertier is. Maar ook zonder kinderen is het er prima.

Niet duur!

58. We hebben heerlijk gegeten, de bediening was zeer vriendelijk, we komen hier zeker nog eens terug!

Mvgr.

59. Erg goed eten, ruime keuze, super vriendelijk personeel. Ben er al 4x geweest, ga a.s. zaterdag weer.

60. Zeer goed eten.

Een echte aanrader.