Pesos in Asten

Lekker en gezellig eten en drinken voor een eerlijke prijs

ma lunch 12:00 - 16:00 diner 16:00 - 21:00
di lunch 12:00 - 16:00 diner 16:00 - 21:00

Pesos heeft een warme, gezellige en bruisende uitstraling. U kunt bij ons 7dagen in de week terecht voor lunch, diner en borrel.

Van maandag t/m donderdag hebben wij TIENTJESDAGEN!
dan kunt u diverse hoofdgerechten bestellen voor 10 euro ( zie onze website)
Ook is het mogelijk om te komen eten met een ALLERGIE, graag bij de reservering vermelden zodat onze keukenteam daar rekening mee kan houden!

Iedere woensdag hebben wij cocktailavond en zijn alle cocktails €4,-

Iedere zondag hebben wij een CHAMPAGNE ONTBIJT voor €10,- met o.a. groentesoep, sate, gratin, lasagna, gekookte eitjes, diverse broodsoorten, diverse belegsoorten, yoghurt, mousse, vers fruit en natuurlijk ontvangst met champagne.

In het weekend is er de gelegenheid om gezellig te komen borrelen met oa lekkere COCTAILS of ons bekende BORRELARRANGEMENT! De muziek zorgt dan voor een aangename sfeer!

Ook kleine KINDEREN komen graag met de papa's en mama's bij Pesos, voor hun hebben we een speciale kinderkaart en een speelhoek.

In de zomer hebben we een groot sfeervol TERRAS met 80 zit/ lounge plaatsen waar u heerlijk kunt vertoeven en genieten van uw vrije tijd.

Kortom Pesos is erg laagdrempelig en voor iedereen toegankelijk voor een lekker hapje eten of een gezellig avondje uit voor een EERLIJKE PRIJS!

Wij vinden het prettig als u bij ons reserveert om teleurstelling te voorkomen!
Als u graag rustig een hapje wilt eten zijn wij misschien niet de geschikte zaak voor u want het kan erg druk en bruisend zijn!

Heeft u vragen of wilt u meer over Pesos weten kijk dan op onze website www.pesos.nl natuurlijk kunt u ons ook bellen 0493-670667 wij staan u dan graag te woord.

Wij hopen u graag te zien bij Pesos! Johan & Joyce, Team Pesos

1207965529 66
1291199881 73
1312008470 70
1506221959 84

1. Prima tentje om goedkoop goed te eten. Alleen jammer dat de service verschrikkelijk is. Pas na een half uur bestelling opgenomen en na anderhalf uur het voorgerecht kunnen eten.

2. Ellen werts

Verjaardag van onze dochter gevierd, kregen een leuke vuurwerkfontein geserveerd.
    Lekker gegeten en vriendelijke service.

3. We waren met 6 pers. En wilden graag buiten zitten, alles was bezet, maar hadden zo een tafel. De bediening is uitermate vriendelijk , ondanks de drukte en de warmte was er geen stress, de sfeer is ontspannen en het eten is erg lekker,net als de vorige keren, was het een gezellig etentje.

4. Wat een complete top tent, voor lunch, diner, borrel, terras of feest, altijd prima verzorgd. Het eten is er lekker en betaalbaar. Alles kan daar. Super vriendelijk attent personeel. De vriendelijke gastvrouw maakt het dat je je echt thuis voelt. Niks is teveel moeite. Kom er al jaren en dat is niet voor niks. Johan en Joyce, ga zo door! Met jullie gezellig restaurant.

5. Marjelle, Dorus en Frank

Heerlijk een snelle een hapje gegeten. Bediening is altijd goed en vriendelijk, ook nu weer.

6. Lekker gegeten en ondanks dat het druk was toch een vlotte bediening. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

7. Heerlijk gegeten. Erg druk, aardig personeel.

8. patty hullegie

Hebben weer heerlijk gegeten. En zeker met een glutenben lactose intollerantie is het niet overal vertrouwd. Maar bij Pesos altijd super hoe ze er rekening mee houden. En heerlijk ontspannen kunnen eten voor een leuke prijs. En top gastvrouw en kok.

9. Cees 94 punten

Al heel vaak heel lekker gegeten bij Pesos. Maar ik heb het idee dat de klad er een beetje in begint te komen. versleten stoelen en tafels. Het interieur is duidelijk aan vernieuwing toe. Verder heb ik het idee dat er de laatste tijd vaker gekozen wordt voor snel en makkelijk als voor verse ingrediënten. Daar waar het eerst helemaal okay was, Lijkt het nu allemaal net niet te zijn. Alsof ze door het succes (want in beginsel is het een prima restaurant) een beetje in slaap zijn gedommeld. Wakker worden Pesos! Jullie kunnen het!!

10. Leuke gezellige avond gehad met lekker eten en drinken. Voor herhaling vatbaar!

11. Zeer lekker gegeten! Was gezellig druk. Zeker de moeite waard om nogmaals te gaan.

12. M.Adriaans

Heb 09-03-2016 met 3 vrienden Pesos bezocht en hebben gebruik gemaakt van de peelsneukels. We hadden de keuze uit vissoep/tomatensoep/of minestronesoep. Daar ook een consumptie verplicht is gaven we aan te willen beginnen met koffie, o.a. cappuccino en thee. Binnen enkele minuten werd dit geserveerd maar van de cappuccino hadden we meer verwacht.

We waren nog niet aan de koffie begonnen toen de soep al werd geserveerd. Dit kan echt niet!!! We wisten op dat moment niet meer waar we als eerste aan zouden beginnen, de soep of de koffie... Het was in ieder geval geen combinatie om deze gelijktijdig geserveerd te krijgen. Op de opmerking die wij er over maakte werd nonchalant gereageerd. Tot onze teleurstelling was de tomatensoep overmatig zout. Kortom een grote tegenvaller.

13. Goed ontvangen en gezellig met ons stel kunnen tafelen.

14. Zeker een aanrader!! Zo genoten van alles. Na het eten kun je nog heerlijk naborrelen. Het eten smaakt geweldig. Ze verdienen sterren echt waar. We moeten er wel een half uur voor rijden maar al zou ik er een uur voor moeten rijden wij gaan hier vaker naar toe zeker weten.

15. Fijne ongedwongen, ontspannen sfeer. Meer dan voldoende keuze op menukaart, en alles was erg lekker. Vlotte en vriendelijke bediening.
    Weet in ieder geval dat ik met Kerst thuis zelf niet ga koken, maar mooi gebruik maak van de afhaalmenu's.

16. Ilse janssen

Tijdens onze vakantie in de buurt van Asten hebben we gegeten in dit restaurant. We waren heel erg tevreden over service, eten en prijs kwaliteit verhouding. We zijn er de dag erna zelfs weer gaan eten! Nog enkele pluspunten. Ze schenken heerlijke Torres wijn. Er is een heel uitgebreide kinderkaart.

17. Lisa Thijssen

18. Hoe men dit restaurant waardeert is te zien aan de klanten. Hier zit altijd volk, door de week goed bezet en in het weekend zit het altijd vol. Een beetje zon, en het terras zit vol (dat zouden de buren ook wel willen). Van oudsher een mexicaans restaurant, maar met de huidige eigenaren is er een meer toegankelijke kaart. Het menu "dos amigo's" blijft voor mij een topper, die ik wel eens met een maat van me bestel (wordt onbeperkt aangevuld). Ook menige lunch hier gebruikt, en die is altijd goed. KInderen kun je ook goed meenemen. Verwacht geen vijf sterrenrestaurant, dat is het zeker niet, en de prijs is ook te doen. Gezelligheid is hier wellicht het juiste sleutelwoord.

20. M Berkers

21. Ik kom regelmatig bij Pesos en ben erg tevreden. Het personeel is vriendelijk en de service goed. Je wordt snel bediend en het eten is super voor de prijs die je ervoor betaalt. Het restaurant is altijd druk en heeft een goede sfeer.

22. Vandaag heerlijk gegeten bij Pesos. Lekkere dingen op de menukaart! Naast Mexicaans ook ruime keuze uit andere gerechten. De carpaccio, nachos, tagliatelle met zalm en biefstuk smaken super lekker. Ook voor kinderen volop keuze. Door de week eet je hier zelfs diverse gerechten voor maar een tientje. Bediening is zeer vriendelijk! En allemaal heel betaalbaar... Wij komen zeker terug!

23. e.berkers

Hier al vele malen gegeten. Het is een super restaurant met een goede kaart, excellente bediening en het eten is erg goed. De prijs is laag, maar de kwaliteit hoog. Ga vooral door de week eten en reserveer altijd, want het is bijna altijd vol.

24. Familie Jager

We zijn hier op tweede kerstdag geweest.

Het eten werd geserveerd in buffetvorm. Het gehele restaurant zat vol en in een hoekje stond het buffetje klaar. Het Mexicaans ogend restaurant was allesbehalve Mexicaans. Het betrof een ordinaire eetschuur.

Voor je kopje soep stond je in de rij. Dat was jammer, maar nog niet de grootste ergernis. Dat was namelijk de opstelling van de tafels. Stoelen hutjemutje op elkaar. waardoor het allesbehalve een gezellige familie aangelegenheid was. En tien keer in je rug worden geduwd terwijl je aan het eten bent, is ook geen pretje.

Dan de opstelling van het buffet. Als eerste de warme gerechten en op het laatst de koude gerechten en stokbrood met kruidenboter. Resultaat; ijskoude gerechten op het einde van je rit. Soep op het begin van het buffet en brood op het einde. Ook niet handig. Hier is niet over nagedacht en zeker niet voor herhaling vatbaar!!! En al helemaal niet met Kerstmis!

25. Fantastisch restaurant. Eten en drinken perfect en de bediening uitmuntend, wat een service.

26. Marco Verhoeven

Afgelopen zaterdag maar eens een hapje gaan eten in Asten bij Pesos! De verwachtingen waren hooggespannen gezien de recensies op het internet!? In plaats van in een gezellig knus Mexicaans restaurant te belanden kwamen we binnen in een soort van vreetschuur! De bediening was weinig op aan te merken en was correct en vriendelijk. Het eten had weinig met het Mexicaanse concept te maken en naar mijn smaak wel erg simpel! Gezien hetgeen wij kregen vond ik de prijs redelijk!!

27. Vandaag met een groep van 12 gegeten bij pesos in asten.
    Het restaurant doet Mexicaans aan, de menukaart niet. Eigenlijk staan er geen culinaire uitschieters op. Wij hadden met twee personen de t bone steak. Ronduit schandalig! Deze was volgens mij in de steamer of magnetron gegaard en daarna aan de zichtbare bovenzijde even ingebrand op het grillrooster. 1 bleke lap vlees. Er werden ook geen groenten bij dit gerecht geserveerd. Net als de vorige keer waren een aantal gerechten niet meer voorradig. De cheesecake was op en de crème brulee was niet eens bedekt met gecaramelliseerde suiker. Het chocoladeijs van het chocolade trio was net als het hazelnoot ijs van de crème brulee vervangen door vanilleijs. Echt slecht. Het eten was wel te eten maar voor minder geld eet ik bij een cafetaria beter.
    Ook kwam er op het einde van de avond een groep carnavalsvierders binnen waarna de muziek harder werd gezet en we aan onze tafel omsingeld werden door dronken mensen. Niet echt een mooie afsluiter voor ons.
    Personeel vond ik overigens super goed.

P.s ik snap niets van de positieve recensies op deze site. Krijg jammer genoeg geen foto toegevoegd van mijn bleke t bone steak.

28. Lonne Brummans

29. Jo Lindelauf

30. Paulien & Martien Fransen

Vandaag super lekker gegeten, voor herhaling vatbaar. Gezellig en vriendelijke bediening. Van ons in alle opzichten zeker een 9.

Groetjes Paulien & Martien

31. Jan Schrier

Super, heel lekker gegeten en een leuk drankje gekregen.

32. Mario Seijkens

Vandaag gegeten met oma en het gezin, had een mixed grill besteld en die was echt heel lekker. Maar ben geen fan van een sparerib en had die bewaard voor het laatste. En hij was heerlijk, heb nog nooit een sparerib gehad die zo lekker was. Wij hebben met ons 5e heerlijk gegeten, en bediening en sfeer is super. Joyce mijn complimenten, en ga zo door!!! Zeker tot een volgende keer.

33. Zondag gegeten bij dit restaurant! Super vriendelijke bediening maar het eten was echt waardeloos!! Voor ons eens en nooit weer.

34. Zelden een restaurant met zulke attente bediening getroffen, de tapas zijn zoals je die in de betere Spaanse restaurants verwacht en het prijs/ kwaliteit niveau zeer redelijk.
    Kortom, klasse.

35. Familie koppers

Wij hebben gisteren met de kinderen genoten in het sfeervol restaurant Pesos. De keuze was reuze, de smaak was raak. Onze tevredenheid in z'n geheel, vandaar ook de complimenten aan het personeel!!

36. We hebben recent met een grote groep gegeten, het eten was super. Mijn eten smaakte ook net iets beter omdat ze het beter leven keurmerk (3 sterren) hanteren. Ik vind dat echt een hele dikke plus want dat ben ik nog niet eerder tegen gekomen!!!

37. corry van willigen

Super gezellig eetcafe, vriendelijke bediening. Hier wordt je geholpen met een glimlach en vriendelijk woord met een woord te omschrijven; Top! Hier kunnen mensen een voorbeeld aan nemen.

38. Peter Leene

Afgelopen zaterdag gelunched met 13 man, verjaardag van mijn broer en dochter die 30 geworden was. De bediening was top, u vriendelijk behulpzaam (voor de kleintjes) niets was teveel het eten was topkwaliteit en voor een goede prijs, lager dan in het westen. Wij hebben een super middag gehad!! Een feestje voor volwassen en kids.
    Fam. Leene

39. Joyce

40. Ellen Meyaard

41. gijs en miranda

Borrelarrangement gehad voor 2 personen. Was erg goed. Goede en vriendelijke service van ober Martijn! Drankje leeg, gelijk een nieuwe. En goede hapjes.

42. Jammer dat we zo ver weg wonen, heerlijk gegeten , leuke bediening en super toetje.

43. red johanna

Laatst hier gaan eten wat een vreetschuur! Jaren geleden kon je hier echt Mexicaans eten daar is niets meer van over! Zonde! We waren met twee kinderen en na afloop werd er aan de kinderen gevraagd of ze nog een ijsje wilden (zonder dat het aan de ouders gevraagd was), natuurlijk zeggen ze enthousiast ja! Hierdoor was de keuze al gemaakt. We dachten nog even wat leuk dat dit bij het kindermenu zit. Niet dus! Stond gewoon nadien op de rekening! Dit kan echt niet! Ons zie je hier niet meer terug!

1,1
  44. Marieke

Samen met een vriendin kwam ik hier eten. Heerlijk vakantie gevoel in het zonnetje op het terras. De drankjes waren heerlijk. De frozen wine cocktails zijn zeker een aanrader! Op het hoofdgerecht moesten we even wachten maar het was het zeker waard. Tot de volgende keer!

45. Harrie van Kemenade

Joyce en Johan bedankt dat wij samen met de gast van de maand zo gastvrij werden ontvangen. We hebben een heerlijke avond gehad en er werd echt goed gezorgd voor ons zowel door personeel als jullie zelf. Bedankt en tot de volgende keer.

46. Gast van de maand, wat een genot.
    Heel hartelijk dank Johan en Joyce, we hebben heerlijk genoten en fantastisch gegeten.
    Jullie hebben je eet en drink stulpje mooi voor elkaar, met geweldige en gezellige bediening.
    Fantastisch, ga zo door.
    We zullen elkaar snel weer treffen in de Pesos.

47. Heerlijk gegeten bij Pesos. De gerechten worden leuk en verzorgd geserveerd. Leuk en sfeervol eetcafe.
    De bediening is vriendelijk en netjes. Een aanrader !!!!

48. Gaan eten bij Pesos zoals we elk jaar doen met de grootouders en kinderen.Het was weer allemaal top. Goeie bediening,geweldige sfeer, lekker eten, super prijs/kwaliteit verhouding. Zeker als je van runderhaas liefhebber bent. Een aanrader, betaalbaar ook voor de gewone man!

49. Henk sleegers

We zaten op prinsemeer camping en andere gasten vertelde dat bij pesos doordeweeks tientjesdagen zijn dan heb je veel keus uit hoofdgerechten voor maar 10€!! Het was heerlijk en onze kinderen hebben fijn gespeeld in de speelhoek, voor hun was ook een uitgebreide kinderkaart met veel keus. Echt een aanrader en de bediening was onzettend aardig voor ons. Bedankt pesos team!

50. We zaten op de camping en voor iets lekkers te eten en erna nog gezellig wat te drinken voor een niet al te hoge rekening werd ons pesos geadviseerd. Dit is ons erg goed bevallen. Een lekker uiensoepje en carpaccio vooraf. De spare ribs waren heerlijk en goed van het bot af te krijgen. Ook ideaal dat je de tortilla's met 3 verschillende vullingen kunt laten vullen. De hoofdgerechten waren maar €10,-! En wat uiteraard ook belangrijk is: de bediening was ook top! Echt een aanrader dus. Nog wat langer blijven zitten om nog een paar cocktails uit te proberen. ;)

51. We hebben er heerlijk op het terras met zijn 4-tjes geluncht.
    Aan de binnenkant zag alles er ook sfeervol en verzorgd uit.
    Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Ik drink geen alcohol en een jonge dame uit de bediening adviseerde mij een heerlijk alcoholvrij drankje.
    De lunch kostten ons nog geen €10,- p.p. (gerecht + drankjes)
    Wij komen zeker nog eens terug!

52. Fam. Verberne

We hadden niet gereserveerd wat toch verstandig leek te zijn aangezien de drukte. We kregen een super gezellige tafel, een hoge tafel bij de bar! Echt een aanrader om daar te gaan zitten, het geeft gewoon een super sfeer! We hebben heerlijk gegeten, de prijs kwaliteit is super. Personeel was zeer attent en we hadden niets te kort, integendeel! Voor ons een vaste aanrader voor ieder die een gezellig lekker avondje uit willen! Ons zien ze er zeker terug!

53. rinus hoogland

Wij hadden de caravan op de camping in asten staan en werden hier heen gestuurd door een andere campinggast. Zijn de uitdaging aangegaan en waren heel erg tevreden, aandacht voor de gast was heel erg goed en het eten was heerlijk, zeker voor herhaling vatbaar.

54. Mevr. Habraken

Al vaker bij Pesos geweest, meestal tot grote tevredenheid. Deze keer helaas een wat mindere ervaring.
    De sfeer bij Pesos is erg fijn, rustig, warm, relaxed. Wij vonden het eten zelf, en de bediening voorheen wel beter, moeten we eerlijk zeggen. Vroeger werd er erg attent geserveerd en geholpen, de laatste keer was de bediening meer met elkaar bezig dan met de gasten. Het eten was goed, maar kan beter, zoals we het vroeger gewend waren!
    Mensen van Pesos, blijf scherp. Wij komen vast nog een keer terug, en hopen dan dat alles weer goed is als vanouds.

55. Heel erg mooi en gezellig restaurant.
    We hebben er 2 keer heerlijk gegeten, zeker voor die prijs.

De bediening is heel aardig en behulpzaam.

We gaan er zeker nóg een keer eten!

56. Richard

Wanneer je in Asten opzoek bent naar een restaurant om te gaan eten, dan is Pesos een absolute aanrader.
    Goede service en lekker eten. Ook qua prijs is het zeker niet te duur, een goede prijs/kwaliteitsverhouding.
    Ik heb nu al weer zin in de volgende keer dat ik er zal zijn.

57. Afgelopen week met 12 personen wezen eten op dinsdag. Normaal gesloten maar voor speciale dingen is men dan geopend. Eten, service en sfeer was weer super, men snapt daar wat de gasten willen. De gerechten die je daar krijgt zijn uitstekend en zeker gezien in prijs kwaliteitsverhouding! Tournedos van de grill was klasse, ook de vis en de mixed grill zijn super van smaak. Alles ruim voldoende en wij waren allen dik tevreden. Tot de volgende keer!

58. Wij zijn afgelopen maandag bij Pesos wezen eten, het was natuurlijk erg druk i.v.m. koninginnedag. Toch was de bediening goed gezint en stonden meteen voor ons klaar. We kregen ondanks de drukte erg snel ons drinken en later ook vrij snel het eten.
    We hebben als voorgerecht de zalmcarpaccio en de nacho's gehad. Het was super lekker en het was ook meer dan genoeg. Daarna volgde het hoofdgerecht. We hadden de mixgrill en de lasanga gehad. Ook dit was erg lekker, ze waren het brood bij de lasagna vergeten maar dat was totaal geen punt want ze kwamen meteen in actie en we kregen ook een extra bakje frietjes!
    Het was ook helemaal niet duur, de prijs/kwaliteit was veel te goed! We hadden veel te weinig moeten betalen voor al het lekkers wat we hadden gekregen!

Ik kom hier zeker vaker terug!

59. Bjorn & Marijke

Mooie zaak, maar eten en service erg beneden de maat.
    Prima als je snel even tussendoor wat wil eten maar er zijn tegenwoordig al betere cafetaria's in Asten. Gezien de prijs en wat je er voor krijgt niet echt de moeite om er speciaal voor te rijden. Jammer want de locatie is mooi.

60. Jolanda Rijks

Pesos is Pesos niet meer!

Bij de "oude Pesos" altijd heerlijk gegeten.. en na er een tijd niet meer te zijn geweest dachten we; we gaan nog een eens keer bij Pesos eten( nieuwe eigenaar).

Nou.. echt super slecht! Na een uur het voorgerecht, en na nog eens een uur het hoofdgerecht.. een wrap die echt niet te eten was, en ook de rest van het gezin vond het ronduit slecht (sausjes uit flesjes en alles te gaar en ook nog smaakloos).
    Echt zonde van je geld.. je kunt beter naar de snackbar gaan.

Ons zullen ze er echt nooit meer zien.. bah!

61. J. Dallinga

I.v.m. de drukte moeten wachten op een vrije tafel, na twee tafels "gemist" te hebben werden wij keurig naar een tafel gebracht,
    Het hoofdgerecht was goed, niet echt bijzonder maar qua prijs/kwaliteit vehouding was het goed.
    Bij nagerecht, een banane royal, verwacht men redelijkerwijs een ijscoupe MET banaan, de ijscoupe kwam echter zonder banaan, bij navraag bleek dat dit niet gebruikelijk was maar er werd verder geen actie ondernomen, drie bolletjes bananenijs met slagroom is met € 4,95 wel heel dik betaald.
    Misschien het personeel leren wat te doen bij een klacht? Tevens ontbrak het regelmatig aan inzicht wat wie aan het doen was.

62. Enkele jaren geleden hebben we enkele keren hier gegeten mede vanwege de overheerlijke biefstuk. Na tegenvallers zijn we een tijdje niet meer geweest en zijn we deze keer voor de herkansing gegaan. Helaas was het toch weer niet geweldig.

Aan de mensen van de bediening ligt het niet want ze zijn netjes, aardig en correct.

Wij hadden een vlees/vis schotel besteld maar het was niet superslecht maar ook weer niet om er voor terug te komen.

Als je het dan in zijn geheel bekijkt en dat je daarbij een schoteltje (! Tapasbordje!) krijgt om van te eten terwijl je geen tapas gerechten besteld gaat de zin weer over.

63. René en Anne

64. Heerlijk gegeten bij dit restaurant.

We hebben toen tortilla's besteld waar we zelf het gehakt en de andere dingen op konden doen. Zodat we zelf gemaakte tortilla's (pannekoekjes) hadden. In 1 woord verrukkelijk!

Daarnaast was het restaurant erg leuk ingericht. En een rustige ligging en centraal gelegen.

65. Martijn

66. Hier ben ik twee keer geweest om te eten. Het eten was echt heel erg lekker en de bediening was prima. Zeer gezellige sfeer/mooi restaurant. Wel aan de prijzige kant maar voor de kwaliteit die je krijgt is dit ook wel ok.

67. pascal

68. Leuke accommodatie, dus hoge verwachting van het eten. We bestelden de tapasplank voor 2 personen. Vooraf de tortilla chips met chilisaus. De chips waren prima, sausje kwam uit de fles. De tapasplank was voorzien van veel eten (5 soorten tapas), alleen erg jammer dat het grootste gedeelte uit de frituur kwam (spareribs en buritootjes niet). Dat vonden we erg jammer. Beetje fantasieloos uitgevoerd. Typisch geval van jammmer.

69. Loes 5 punten

Heerlijk gegeten. Ook de kinderen hebben zich prima vermaakt.

Supervriendelijke bediening.

Komen zeker nog eens terug want het was heel gezellig.

70. Zoals gezegd zo gedaan, na het grill buffet, de menukaart geprobeerd. Helaas viel dit tegen! Niet zoals verwacht. Jammer

71. De Melkbus

zeer vriendelijke bediening, het eten smaakte goed en de porties zijn groot genoeg, leuke ambiance alleen de tafels waren wel heel groot maar dat moet wel want het staat zo vol met allerlei lekkere dingen als je aan het eten bent. Lekker koud bier vooral de Sol smaakte goed.

72. Suzanne Bangels

Heel aardige bediening (zo niet vaak meegemaakt in de horeca),maar de eigenaar in de keuken wist niet wat hij aan het doen was. Met reguliere kok, stukken beter!!!