Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Arnhem verdeeld zijn.

Vorige pagina

Volgende pagina

1. Ingrid Veraart

Vanavond heerlijk met het gezin gegeten. Erg vriendelijk personeel. Prijs kwaliteit prima. Komen zeker nog eens terug.

2. D

Bij ontvangst konden we een tafel uitkiezen waar we vervolgens een kwartier moesten wachten voor er wat te drinken kon worden besteld. Meteen bij het bestellen van het drinken doorgegeven wat we wilden eten: kipsaté en medium biefstuk. Omdat we via een bon daar zaten wisten we waar we uit konden kiezen.

Kipsaté was lekker en de biefstuk was maar voor een klein gedeelte medium, echt een kleine fractie van de hele biefstuk. Dit was erg slecht, zo hoor je naar mijn mening geen medium biefstuk af te geven!!!

Ook het drinken werd slecht bijgehouden. De 2e ronde drinken liet op zich wachten, totdat ik zelf na een lange tijd maar heb besloten om naar de bar te gaan om wat drinken te bestellen. Na het hoofdgerecht te hebben gehad werd er zonder te vragen de dessertkaart voor je neus geschoven. Sinds wanneer wordt er niet eens meer gevraagd aan de klanten of ze nog zin hebben in een dessert? Daarna de 2e ronde drinken afgesloten en wederom zelf naar de bar gegaan om te kunnen betalen.

4,5
  3. We hebben hier nu meerdere keren gegeten en het eten is hier heerlijk. Er is genoeg keus en de prijs kwaliteit is top. Het personeel is vriendelijk en gezellig.

4. Aad Rullens

Vandaag gegeten bij eetcafé Twins via Groupon. Bediening en eten van zeer goed niveau, overstijgt de benaming eetcafé. Absoluut een aanrader om te eten.

5. Eten was erg goed echt heerlijk. Dus complimenten voor de kok/keuken. Wel lang moeten wachten tussen de gerechten... Weinig contact met bediening. Als je wat wilde vragen duurde het wel even voordat de bediening je zag. We zaten misschien wel net in de verkeerde hoek. Dat was jammer. Maar verder een gezellige avond gehad en eten was nogmaals uitstekend!!

6. M.bomas

Heerlijk eten en een goede bediening. Komen zeker terug als wij in de buurt zijn!

7. Tonny & Rianne

Afgelopen vrijdag waren we aangekomen in Arnhem. Na onze koffers te hebben neergezet in ons hotel zijn we op zoek gegaan naar een goed restaurant. Op 'Eet.nu' werd Twins als hoogst gewaardeerd aanbevolen. We hebben dus snel geboekt en na nog geen 100 meter te hebben gelopen kwamen we hier aan.

Dat de ruimte klein was viel ons meteen op, maar dat maakt de sfeer wat ons betreft des te gezelliger. We werden vriendelijk ontvangen door de gastheer en deze gaf ons geen opgedrongen gevoel. We bestelden wat te drinken en bestelden een lekker voorgerecht. Dit beloofde al veel goeds! Hierna was het tijd voor het hoofdgerecht. We begonnen te eten en dachten beide hetzelfde: Waar zijn we hier beland? Dit smaakt voortreffelijk! Het vlees was heerlijk mals, precies goed op smaak gebracht, zelfs de jus was een perfect onderdeel van het gerecht. Al met al, de smaak van het eten was echt voortreffelijk! Dikke pluim voor de kok.

Dit restaurant raden wij iedereen aan!

8. Van lierop

We hebben heel goed gegeten, en de sfeer en bediening was erg goed.

9. miranda

Heerlijk gesmuld van de geitenkaas salade.

10. Na t shoppen nog even een hapje eten, kwamen hier terecht. We zagen de dagschotel, kipsaté met friet, groente en salade en dat voor €8,50. Daar gingen we voor. Het was heerlijk en zeer uitgebreid, we hebben gesmuld. En natuurlijk de gezellige gastheer. Wij komen zeker een keer terug.

11. Inge bulham

Hebben de dagschotel genomen. Kipsate met friet salade en warme groenten. Was echt heel lekker! Was super voordelig, 8,50, je krijgt echt waar voor je geld!

12. Gezellig cafe/restaurant. Niet groot maar alles vol. Dagschotel was goed. Bediening erg vriendelijk! Lekkere wijn/bier.

13. Gabi & Luuk

We hebben ons jubileum hier met z'n tweeën gevierd. Vanaf het moment dat we binnen kwamen voelden we ons al helemaal welkom. Ontzettend leuke en aardige bediening en niet te vergeten ook nog eens heerlijk gegeten.

14. Viets G.H.C.

Hebben in een goede ambiance Twins meegemaakt. Het is een aanrader. Gezellige bediening en goede aandacht voor de klanten. De kwaliteit van het gebodene is ronduit goed. Wij hebben een prettige avond gehad en komen zeer zeker weer een bezoek brengen aan dit uitzonderlijke eethuis in Arnhem.

15. We hadden op de markt gestaan in duiven met de kids en het was daar zo rustig dat we graag nog koningsdag wouden vieren. We reserveerden bij Twins. Het was maandag dus ik wou graag de onbeperkte tapas. Dit was in eerste instantie niet mogelijk maar na overleg maakte hij een uitzondering voor ons.

We kwamen aan in Arnhem en dit was te druk voor onze 3 kinderen. Onze jongste werd bijna aangereden door een fietser en verloor hierdoor haar schoen en stapte in glas. Hmm. Gelukkig was het naar twins 5 minuten lopen. Bij twins hadden ze buiten een dj en een bar dus veel mensen waren daar aan het feesten. Het was luid maar toen we binnen waren was het rustig. Heerlijk! Dit zochten we.

Het personeel was vriendelijk, servicegericht, en goed met de kids. Ze gaven een pleister voor de jongste dus die was ook weer tevreden. De rode wijn was goed. De soep was heerlijk van smaak. De tapas was hemels! Wow wat een lekkere smaken en wat lag de kwaliteit hoog! De kok verbaasde me echt en ik was zo benieuwd naar de volgende gang maar het was zooo veel. Zo divers. En anders dan de tapas die ik bij andere restaurants had gegeten. Ik was echt in mijn nopjes. De kids hielden het moeilijk vol dus die kregen een kleurplaat. Een kleine moeite maar oh zo belangrijk om ouders rustig te kunnen laten eten. Waar vele restaurants nog nieteens aan kunnen voldoen. Aan alle kanten waren we blij.

Het dessert voor de kids was ook geen voorverpakt ijsje maar hij was voortreffelijk. Ik heb nog nooit zulke lekkere mango en aardbeien ijs gegeten. De smaken waren zo puur net alsof je een echte mango en aardbei op at maar dan koud. Subliem!

Na afloop gingen onze dochters buiten dansen en dat was zooo schattig. De dj draaide zelfs nog k3 voor ze wat super lief was. Een paar mensen gaven onze dochter geld omdat ze zo schattig was. Zij ook weer helemaal blij.

We hebben echt een geweldige avond gehad en twins is zeker voor herhaling vatbaar.

16. J.A. van Male

Goede kwaliteit/prijsverhouding. Vriendelijke en correcte bediening. Smakelijke gerechten.

17. Ria Janssen

Op 23 april 2015 met 25 ex-collega's bij Twins het driegangen-keuzemenu gegeten, zéér tevreden: vlotte, vriendelijke, snelle bediening en dat met zo'n grote groep; heerlijk eten in de leuk-ingerichte bovenruimte, goede sfeer.

18. Gisteren samen met 2 vriendinnen hier gegeten. Erg vriendelijke bediening. We hadden het 4 gangen menu, erg lekker gegeten. Lekker eten voor een goede prijs. Er werd gelijk gevraagd of we nog wat wilden drinken als onze glazen leeg waren. Erg leuk dat we vuurwerk kregen bij het dessert ivm verjaardag. Kortom, een goeie ervaring en voor herhaling vatbaar! Ga zo door.

19. De ontvangst was hartelijk en we hebben heerlijk gegeten. Het restaurant is niet groot maar men heeft voor een opstelling gekozen met redelijk veel zitplaatsen. Het geheel komt ietwat druk over. Het eten maakt alles goed. Ik had vooraf de pastei met kip ragout, echt heerlijk! Als hoofdgerecht de gevulde kip. De kip was uitstekend bereid en had veel smaak. Ook de vulling met geitenkaas was heerlijk. We komen zeker een keer terug.

20. Heerlijk gegeten. Helaas zijn we 3 keer vergeten. Er werd telkens verontschuldigd, maar toen de mensen naast ons een mooi plekje bij het raam aangeboden kregen omdat het rustig was, voelde ik me erg achtergesteld. Het eten was super, maar ze lieten veel steken vallen in de service, waardoor de score lager uitvalt.

21. Floor Zonneveld

Heel gezellig en je merkt dat er de mensen plezier in hun werk hebben!

23. Cijfers spreken voor zich, een tien met een griffel!! Erg leuk restaurant met zeer vriendelijk personeel. Het is duidelijk dat deze mensen erg trots zijn op hun restaurant en ervan genieten. Het team in de keuken is ambitieus, en dat proef je ook in de gerechten, verder zijn bediening en het keukenteam goed op elkaar ingespeeld. De bediening is voorkomend, ongedwongen en deskundig, onze ober (Maarten?!, hoop dat ik zijn naam goed heb) deed er van alles aan om het ons zo aangenaam mogelijk te maken, zonder opdringerig te zijn. Genoten van een heerlijk drie gangen keuze menu en de keuze is groot maar niet te, zodat de kwaliteit hieronder lijd. Ontzettend leuke locatie vlakbij het station, dus parkeerplaats tegen een zeer laag tarief (op de zaterdag!) genoeg. Een gezellig sfeervol eetcafé waar je een hele avond geniet en dat hebben wij ook zeker gedaan. Een aanrader voor een iedereen die goedkoop en toch heel smakelijk wilt eten. Wij komen zeker terug!

24. Josephine Ratelband

Voor de 1e keer hier gegeten. Lekkere rustige sfeer, vriendelijk personeel wat absoluut niet opdringerig is wat ik zeer prettig vind! Het eten is heerlijk en je ziet duidelijk dat er aandacht aan besteed is. Een aanrader!

25. pim kamphuis

Gezellige avond gehad! Goeie bediening en super lekker eten! Als kers op de taart kregen we vuurwerk bij ons ijs, omdat er wat te vieren was! Kort om zeker een aanrader om te eten!

26. Wij hebben nu meerdere malen gegeten bij Twins. Opvallend is de constante in kwaliteit van het eten, service en sfeer. Het gevoel wat ik van het personeel krijg is dat ze oprecht en gedreven de mensen een goede ervaring willen geven. Gastvrijheid is daar een opvallend kenmerk in. De laatste keer dat we bij Twins kwamen hadden we net spontaan besloten om hier een hapje te gaan eten. Het was alleen erg vroeg. Het was zelfs zo vroeg dat het restaurant nog niet geopend was en daar kwamen we ook pas achter toen we binnen wilden stormen. Dit was geen probleem. Alsnog werden we vriendelijk ontvangen en mochten gewoon al plaatsnemen en werden we geholpen zoals we gewend zijn.
    Het eten zelf is van goede kwaliteit en ook genoeg. Het wordt tegelijk geserveerd met de rest aan je tafel. Ik heb hier onder andere vis en T-bone steak gegeten waar ik erg tevreden over ben.
    Het restaurant is niet erg groot en dat is uiteraard helemaal niet erg. Twins heeft niet de behoefte om deze ruimte uit te buiten door het op elkaar stapelen van tafeltjes. Je hebt hier gewoon genoeg ruimte en je hebt daarom ook niet veel last van elkaar. De grens tussen gezellig, knus en vervelend druk is moeilijk, maar hier is het naar mijn idee gelukt om een balans te creëren.

Ik kan nog veel schrijven over de kleinere en grotere dingen waar ik bij het bezoeken van restaurants op let zoals decoratie, toilet, plaatsing van tafels en hygiëne maar dat is gewoon goed voor elkaar.

27. Edith Borsboom

Heerlijk eten, zeer vriendelijke bediening. Echt een aanrader!!

28. Tessa

29. Valentijnsavond gegeten bij Twins... super valentijns menu... heerlijk. Uiterst vriendelijke bediening. Bij afrekenen een roos met een zakje hartjes snoepjes mee, een 8.5 waard.

30. Vorige week via Groupon heerlijk gegeten bij Twins!!! De mensen die er werken zijn heel erg vriendelijk, ze zijn niet opdringerig, het restaurant is niet echt groot en het eten is super lekker! Je betaald er niet veel voor (zeker niet via Groupon)! We zijn hier al een paar keer terug geweest! En we gaan binnenkort weer!

31. Gisteravond heerlijk gegeten met mijn Sissies bij Twins. Onbeperkt tapas gegeten, in één woord; top. Kwaliteit/prijsverhouding helemaal goed. Met hele fijne prettige bediening, en een goede sfeer. Een aanrader!

32. Zojuist heerlijk gegeten bij Twins. Peter bedankt voor je goede bediening. We komen zeker een keer terug.

33. sharmaine

Super lekker gegeten en een hele fijne bediening ik zeg voor herhaling vatbaar. Voor mij een dikke 10!

34. Vandaag gegeten bij Twins. Voorgerecht was lekker en werd snel geserveerd. Het hoofdgerecht was minder. We hadden een biefstuk medium besteld. Deze was helaas veel te doorbakken. Helaas werd er ook geen saus geserveerd terwijl we dit twee keer hadden aangegeven aan het personeel. Nagerecht was prima maar niet echt speciaal. Toiletten waren rommelig en oogden niet echt heel schoon.

Voor ons de laatste keer.

35. Margreet Muns

Via de Albert Heijn spaaractie een driegangenmenu gegeten. Gezellig restaurant, voldoende keus, vriendelijk personeel en vlotte bediening, hoewel het helemaal vol zat. Het voorgerecht vond ik te machtig (champignons met kaas), maar verder was het eten goed. Het enige minpunt vonden wij de toiletruimte: zeer krap en met een zeer steile trap naar beneden. Mijn man heeft bij de afdaling heel verschrikkelijk zijn knie gestoten.

36. w.m. kamsteeg

Heel goed gegeten na een hartelijke ontvangst. Leuk niet te groot restaurant, gezellig, leuke bediening, en natuurlijk heerlijk gegeten. Een aanrader.

37. Lex & Petra Boerema

Heerlijk gesmuld vandaag, erg gezellig, leuk personeel! Een echte aanrader!!

We waren veel te vroeg, maar er werd toch al een heerlijke cappuccino gemaakt!

Groeten Lex & Petra

38. Zondagavond met 8 personen een driegangen wildmenu gegeten. We hebben allemaal bijzonder genoten van het heerlijke malse vlees, heel smakelijk bereid!! Ook het voorgerecht en toetje, stuk voor stuk een streling voor je tong! Wij gaan hier zeker vaker naartoe: een aanbeveling voor iedereen!! Ook het personeel reuze vriendelijk en behulpzaam, en ook de serveerster die ons bediende was zeer gevat, alleen voor haar zou je al terugkomen. Tot gauw !!!

39. Twins: vriendelijke bediening. Ontspannen, gezellige sfeer en goed eten.
    Een aanrader!!

40. Vanavond zeer goed gegeten bij Twins, eten was zeer goed en smaakvol. Prima bediening, absoluut een aanrader !

41. Vanavond gegeten met partner, bediening is zeer vriendelijk en het eten was super lekker dus wij gaan vaker en kunnen het iedereen aanbevelen.

42. Afgelopen vrijdag een fantastische avond gehad bij Eetcafe Twins. We hebben beide gekozen voor een driegangenmenu van € 21,50. Het eten was heerlijk! Zeker voor deze prijs krijg je een uitstekende maaltijd. De bediening is erg vriendelijk en er hangt een prettige knusse sfeer. Wij komen zeker terug!

43. Samen met vrienden een heerlijke avond gehad bij Eetcafé Twins.

Het eten is er voortreffelijk, de bediening erg vriendelijk. Je kunt er in alle rust genieten, eerst lekker borrelen, dan een heerlijke maaltijd.

Wij komen zeker terug!!

44. Nel Dijkstra

Leuke inrichting, het is er sfeervol en gezellig. Eten en personeel zeer vriendelijk en attent en de service is uitstekend. De prijs voor een 3 gangen-menu is weinig voor hetgeen je krijgt. Een aanrader voor iedereen die in Arnhem woont of verblijft.

45. Als Arnhemmer al duizend keer langs dit restaurant gekomen en nooit geweten dat dit een enorm gezellig en goed restaurant was! Zowel de bediening als ook het eten waren super! Zeker voor de herhaling vatbaar.

46. Heerlijk gegeten en schotels zijn erg mooi en met plezier opgemaakt. Het was een heel gezellige en smaakvolle avond. Niets op aan te merken. Jammer dat ik het niet allemaal op kon.

47. Lucien & Brigitte

We hebben echt super heerlijk gegeten, bediening en service was meer dan top!

3 gangen verrassing tapas menu besteld en ik die echt geen garnalen lust vond de garnalen combi met zalmsnippers, uitje, dressing overheerlijk. Maar elk gerechtje wat ons voorgeschoteld werd was erg lekker.

We hebben een hele fijne avond gehad en komen hier zeker nog eens terug, oftewel een aanrader!

48. Heerlijk gegeten! Heel gangbare menukaart, voor ieder wat wils. Ook glutenvrij! Als er iets in een gerecht zat met gluten dan werd datgene aangepast in een glutenvrije variant! We gaan hier zeker weer eten!

49. We hebben goed gegeten. Maar door drukte kregen we pas na 1 1/2 uur het voorgerecht en na 2 uur het hoofdgerecht. Dit deed heel veel afbreuk op het geheel.

50. Deze ondernemer heeft het Groupon-concept uitstekend begrepen. Hier komen wij zeker terug! Goede produkten, lekker bereid, aardig gepresenteerd.

51. Heerlijk gegeten met een grouponbon. Leuke zaak met vriendelijke bediening en heerlijke gerechten.

Vooraf carpaccio en champignons daarna surf/turf en tilapia. Als afsluiter een ijsgerecht van de chef voor 2 personen, overdadig maar ontzettend lekker. Ook niet onbelangrijk was de goede huiswijn.

Wat er op de "gewone" kaart weten we niet maar we nemen aan dat daar ook lekkere dingen tussen staan. Gelegen net buiten het uitgaansgebied van Arnhem, een aanrader.

52. We hebben hier gegeten met een groupon bon. Wat het zou worden? Geweldig! Echt heel lekker, alles goed op smaak en goed warm. Ik had de paddestoelen vooraf en mijn partner de chickenwings. Lekker. Daarna de surf en turf en de biefstuk met frites en warme groenten en een lekkere sla. Irish coffee na en een heerlijk ijsje. De wijn was ook goed. Dus we hebben lekker gegeten. Dankjewel.

53. Voortreffelijk restaurant, heerlijk gegeten en vlotte, attente bediening; een aanrader!!

54. Heerlijk gegeten, en lekker tot rust gekomen. Het eten en nagerecht echt super! Een echte aanrader!!!

55. Gisteravond heerlijk gegeten bij Twins! Gezellige bediening. We komen hier zeker terug

56. Gisteravond met 10 vrienden heerlijk gegeten bij Twins en de bediening was super, zeer vriendelijke Peter!
    Al vaak geweest en blijf ook terugkomen.

57. Heerlijk gegeten bij Twins gisteren. Enorm gastvrij ontvangen en wat het vooral zo goed maakte was de moeite die werd gedaan voor mijn glutenvrij dieet. Ik zei maar een half woord en er werd uit eigen beweging apart (een heerlijke) saus gemaakt en ik werd geïnformeerd over alle mogelijkheden. Top!!

58. Heerlijk gegeten hier vanavond. Voor onze giftFor2 bon kregen we een 4 gangen menu. Royaal voorgerecht, hoofdgerecht met lekker mals vlees en groenten, super lekker toetje en thee of koffie toe. Zonnetje en lekkere wijn erbij voelde aan als vakantie!

59. Leuk en gezellig eetcafé. Je zit gezellig en wordt prima geholpen. En het belangrijkste: heerlijk gegeten! Een aanrader dus...

60. Hemmie ,Jannie en Jaelah

We hebben hier echt heerlijk gegeten en komen zeker vaker hier eten!

61. kees

62. familie Verwer

Het eten meer dan goed. Een aanrader is onbeperkt tapas. Minpuntje: we hebben te lang moeten wachten op het hoofdgerecht (bijna anderhalf uur). Lege borden en gerechten blijven te lang staan.

Voor de rest geen klagen, zeer zeker voor herhaling vatbaar.

63. Heerlijk gegeten, goede bediening. Echt een aanrader.

64. Top avond gehad, lekker eten, leuke en snelle bediening, we zijn hier al meerdere keren geweest en komen ook steeds terug. Dat wil al wat zeggen. Ga zo door!!

65. Laura en Esther

We hadden een Cadeaubon gekregen om tapas te eten. Wij komen uit Brabant en gingen zoeken naar restaurantjes.. We kwamen uit op twins en hadden een reservering geplaatst. We werden vriendelijk ontvangen maar toen schrokken we even.. We kregen geen kaart maar ze gingen ons verassen.. Wij houden daar niet zo van, omdat we daar geen goede ervaringen mee hebben. Maar gelukkig werden we super goed verrast! Alle gerechten waren netjes opgediend en smaakte voortreffelijk! Het personeel was vriendelijk en we hebben een super gezellige avond gehad! We komen zeker nog een keer terug!

66. Karin Janssen

Afgelopen zaterdag daar gegeten, het oogde erg druk, services was erg slecht, eten was te slecht voor woorden. Sausjes uit een pakje, de carpaccio was nog licht bevroren, groenten kwamen echt uit de diepvries, niet echt nodig in 2014! Op het laatst wilde wij afrekenen; 180,- voor 4 personen terwijl de "gehele" zaak zowat gratis aan het eten is met een Groupon bon! Voor ons nooit meer.

67. Heerlijk gegeten bij Twins. Eten goed van smaak (vlees, zelfgemaakte sausjes, ijs, etcetera etcetera; alles super van smaak), alles vers, bediening erg vriendelijk, knus restaurant, echt een aanrader!
    Bedankt voor de super avond op onze trouwdag!!

68. Wagenaar

Zaterdag 21-6 weer gegeten bij Twins. Het was weer super. Lekker eten, goede service en gezellige sfeer. Ook als je met een grotere groep komt is alles goed. Iedereen kreeg tegelijk zijn eten.

69. Zaterdagavond met vrienden bij Twins gegeten met de Grouponbon, het was weer top!
    Meerdere keren Twins bezocht, het eten is heerlijk, het personeel vriendelijk, kortom er is niets op aan te merken.
    Wij hebben alle 4 weer een top avond gehad en komen zeker terug!

70. Daniel en Cindy

We zijn op 11 juni 2014 wezen eten bij Twins. Dit was de derde keer en ook deze keer was het eten weer perfect. Er hangt een heerlijke sfeer en de prijzen zijn concurrerend.

71. Ontzettend lekker gegeten bij Twins. Hier weten ze echt wat koken is. Kogelbiefstuk en de spareribs zijn magistraal. Zeer gastgerichte, professionele en spantane bediening. Bedankt iedereen en zeker tot snel.

72. Kevin van haren

Gisteren gegeten met een Groupon bon. Wij gaan er iedergeval nooit meer heen! Ook niet via Groupon ! Slecht eten, koude borden, wij hadden het gevoel dat alles vanuit een pakje is bereid. Sorry Twins. Toch wat meer verwacht na het lezen van jullie referenties

1,4
  73. Gisteren bij Twins gegeten met mijn man. Dit was de eerste keer en is ons erg goed bevallen. We hebben heerlijk gezeten en de bediening was zeer vriendelijk. Het eten was heerlijk. We gaan snel terug, want er stond zoveel lekkers op de kaart.

74. Heerlijk gegeten, twins is zeker een aanrader !

75. Wij eten hier regelmatig, en telkens zijn we zeer tevreden. De keuze aan gerechten is goed, de hoeveelheid van het opgediende eten is goed, alerte en zeer vriendelijke bediening (een specifieke pluim voor gastheer Maarten), Eetcafe Twins is absoluut een aanrader, ervaar het maar eens zelf wil ik nog zeggen.

76. Henk de jong

Gisteren gereserveerd voor 4 personen. De slechtste ervaring ooit. Diepvriesgroenten is een beetje 1990. Sausjes die niet vers worden gemaakt. Een jongen uit de bediening die de leiding probeerde te nemen was niet echt bepaald gastvrij. Voor ons nooit, maar dan echt nooit meer.

1,4
  77. Marjolein

Heeerlijk gegeten met een groep collega's. Meerdere mensen, dus verschillende wensen. Iedereen had iets verschillends en het was alllemaal stuk voor stuk heerlijk.
    Hele aardige en vriendelijke bediening!!
    Zeker een aanrader!

78. Over de sfeer binnen kan ik niets zeggen want we zaten buiten te eten.
    De bediening is vriendelijk en spontaan en spraakzaam zonder vrijpostig te zijn.
    Om de kok uit te dagen bestellen we nooit hetzelfde als we gaan uiteten maar altijd verschillende gerechten. Bij ieder gerecht is te zien en te proeven dat er met aandacht en liefde wordt gekookt. Goed van smaak en temperatuur, goede porties en verrassende smaakcombinaties. Het eten is echt goed verzorgt, mooi opgediend en correct uitgeserveerd. #aanrader

79. lllobke

Leuk dat we laat nog konden eten, op zondagavond om half tien. Gezellig. 1 opmerking; andere boxen, het klinkt hol.

80. Gerrie p

Na een dagje Amsterdam in Arnhem een hapje gegeten. Zagen daar deze eetgelegenheid. Het overtrof echt alles super vriendelijk personeel heerlijk eten en tot slot een rekening die mee viel. Alleen jammer de t bonesteak was op. Maar we komen zeker een keer terug. Top gewoon!!!!!

81. Jolijn

82. Heerlijk getafeld. Heerlijk vlees, gezellige sfeer en gastvrije obers. Al met al een prima restaurant!!!

83. Tweede Paasdag heb ik met mijn familie hier gegeten. De ontvangst was vriendelijk de sfeer gemoedelijk. We hebben ons verbaasd over de keur aan gerechten. Extra's kun je tegen minimale meerprijs bestellen.
    Wij kozen o.a. voor een tapasmenu van goede kwaliteit en met bijzondere smaken. De biefstuk was perfect evenals de spareribs. De bediening is vlot, ze zijn relaxed en vol humor.
    De enige tip die we nog hebben is een kaarsje op tafel (het is wat donker aan tafel) en misschien grotere tafels voor meer dan vier personen.
    Als we weer in de buurt zijn zullen we dit restaurant zeker weer aandoen.

84. Heerlijk gegeten, vooral de verrassende garnalencocktail. Alles was vers. Uitstekende bediening en kok.

85. Met zijn tweetjes een leuke en gezellige zaterdagavond gehad in eetcafe Twins. Wij zijn 12-04-2014 geweest.
    We werden ontvangen door Peter. De bediening was perfect.
    Het eten en drinken was perfect, en het was ook nog te betalen.
    We komen zeker nog een keer en het is bij een ieder aan te raden om een keer te gaan. Wel van tevoren afspraak maken, na ons kwamen 2 stelletjes tevergeefs.

86. Zaterdagavond gegeten bij twins. Beneden zat het vol. Ruime bediening dat was erg fijn. Het personeel was vrolijk en gezellig. Nog een leuke tip van Peter meegekregen!
    Het eten was heerlijk. Ik heb voor de sfeer een 7 gegeven, omdat ik het voor de ruimte te vol vond staan. Toch heeft dat de pret en smaak zeker niet teniet gedaan!
    Hier komen we zeker weer een keer. Aanrader!

87. Heerlijk gegeten! Onze gastheer, Maarten geloof ik, was erg vriendelijk. En de rekening was verrassend laag. Komen zeker nog eens terug! Minpuntje, de verlichting. Wij zaten beneden en eigenlijk was het net iets te donker binnen toen het buiten niet meer licht was.

88. We hadden bij Twins geresereveerd maar kwamen een half uur later binnen. Wel tussentijds gebeld (met Maarten: "doe rustig aan, we hebben alle tijd").
    We werden vriendelijk ontvangen en kregen goed advies. Er zat voldoende tijd tussen de gangen om te kunnen genieten van alles. Er was zelfs ruimte om voor het nagerecht iets te bestellen wat niet op de kaart stond (vers fruit). De bediening was prima. Kortom we hebben heerlijk gegeten in een fijne ontspannen sfeer.
    We komen niet uit de buurt van Arnhem, maar als we er weer komen dan staat eetcafe Twins op ons lijstje.
    Dank voor de fijne avond !

89. dirk aalderink

Wij hebben er voor de zoveelste keer weer met plezier gegeten. Het eten is goed, voldoende keuze, bediening is goed. Personeel is zeer vriendelijk, het restaurant is sfeervol en een absolute aanrader.

90. carien en ien

Heerlijk gegeten voor een zeer redelijke prijs. Gezellige sfeer en heel erg aardige mensen in de bediening. Echt een aanrader!!

91. Wij hebben het erg naar onze zin gehad. Aardige en vlugge bediening die heel gastvrij en klantvriendelijk was. Het eten was heel erg lekker en de porties waren goed.

92. Marieke

Vrijdag avond met een vriendin hier voor haar verjaardag gegeten op aanraden van haar moeder. Heerlijk gegeten met een mooie bij passende wijn bij het hoofd gerecht. Zeker voor herhaling vatbaar!

93. Een hele avond gehad. Heerlijk gegeten en de bediening was ook erg vriendelijk! Heel erg blij dat we hier hebben gegeten. Een echte aanrader!

94. Hier gegeten. Ontzettend lekker. Mijn verwachtingen waren niet hoog toen we aankwamen bij het eetcafé. Het was ontzettend rustig en een beetje afgelegen van de andere restaurants en café's. Toch hier gaan eten, en blij verrast. Alles was heel lekker en het vlees was goed bereid. Er hadden wat mij betreft wat meer frites bij gemogen, maar ook die waren erg lekker. We komen zeker nog eens terug in de toekomst.

95. Afgelopen vrijdag bij toeval hier terecht gekomen. We komen uit omgeving Rotterdam en hadden een weekend Veluwe geboekt. Wandelend door Arnhem zocht ik op mijn mobiel op " lamskroon", want daar hadden we allebei trek in. Bij binnenkomst werden we meteen zeer gastvrij ontvangen. Gastheer Peter stelde zich aan ons voor en heeft ons de hele avond het gevoel gegeven echt gast te zijn. Zeer uitgebreide menukaart met diverse keuzemenu's. De huiswijn stond op tafel maar Peter stelde ons voor een Argentijnse wijn te nemen. Een jonge wijn maar toch vol van smaak. Het hele menu was uitstekend en de prijs was uiteindelijk zeer verrassend (laag wel te verstaan). Een echte aanrader! Jammer dat we niet in de buurt wonen!

96. mirjam van m

Ontzettend lekker gegeten weer! Niet de eerste keer, ik kom er steeds terug. Voor die prijs zo lekker en gezellig, prettige persoonlijke bediening, vooral erg lekker! Een aanrader. Gelukkig niet zo afstandelijk alles.

97. Gezellig met z'n viertjes gegeten. Een geweldig leuk gezellig plaatsje (wel gereserveerd). Het was verrassend lekker, lekker gegeten en gedronken, ontzettende vriendelijke bediening, mag zeker gezegd worden. Leuke entourage en ook de complimenten voor de kok! En de prijs voor een 3 gangen menu is super, zeker voor herhaling vatbaar.

98. Erg gezellig avond gehad bij jullie, Heerlijk gegeten en erg kind vriendelijk. Tof dat jullie een speciale kaart voor kinderen hebben, ze voelden zich daardoor ook een echte gast.

Peter, bedankt voor de goede bediening en tot een volgende keer.

Complimenten aan de kok

99. Bediening was super! Heel erg kindvriendelijk en het eten was ook lekker.

100. Wij hebben er dit keer met een groupon gegeten, maar alsnog een heel lekker menu. We hebben er van genoten, een dikke aanrader om te gaan eten.

Vorige pagina

Volgende pagina