Op dit adres zit nu: Stone Grillhouse

Parkeren kan in de dichtbij gelegen parkeergarage 'Centraal'.

• OV

Bus-, en Treinstation op +/- 200 meter afstand.

• All you can eat

1481882092 82
1647920572 81

1. Bertus

2. Berend van der Lek

Eenvoudig, klein restaurant. Aardige bediening. Zat vol toen wij binnenkwamen. Eén ober moest alle gasten bedienen. Toch slaagde hij erin op ons verzoek (we moesten de film halen)in korte tijd een voortreffelijke maaltijd te serveren.

3. R ter horst

Een zeer geslaagd avondje eten bij Twins in arnhem. Bediening ook erg goed en ook zeer geduldig. Klein en een knus restaurant met een gezellige sfeer. Het eten is zeker aan te raden voor iedereen.
    Voor goede kwaliteit en betaalbaar is dit zeker een aanrader. Ga zeker nog een keer reserveren.

4. Erna van Brenk

Geweldige avond gehad!! Het 4 gangen menu smaakte voortreffenlijk de ging onze verwachting te boven voor 26.50. Echt een gezellig eetcafé, waar ik vaker naartoe zal gaan!

5. Noor Looijestijn

Heerlijk gegeten en vooral ook top service!

Zeker een aanrader!

6. Met z'n vieren hier gegeten. Was er al een tijdje niet meer geweest.
    De sfeer was aardig. Hoofdober is een beetje afstandelijk. Een glimlach kan er niet vanaf.
    Ik kreeg een witte wijn die er erg roze uitzag. De andere ober dacht dat de wijn niet goed meer was en hij smaakte ook niet goed, maar van de hoofdober kreeg ik geen nieuwe wijn. Zelf maar een rode bestelt en de witte weglaten gooien. De zwaardvis rook muf en was te doorbakken. Frietjes waren goedkope kleine stukjes. Saus was lekker maar niet zelfgemaakt. Onze zoons vonden het lekker, maar die zijn snel tevreden. Het was niet erg duur en we mochten nog gebruik maken een oude kortingskaart. Al met al toch een gezellige avond, maar ik ga er niet gauw weer heen.

6,1
  7. Heerlijk gegeten, goede prijs/ kwaliteit. Gezellige sfeer, vriendelijke en goede bediening.

8. Lekker gegeten. Aardig personeel

9. L van Toor

Lekker gegeten en prima verzorging.

10. De beste Socialdeal tot nu toe. Gezellige ruimte, leuke bediening, eten was perfect. Kwaliteit/prijsverhouding kon niet beter! Lekkerste tomatensoep die we ooit gegeten hebben. Vlees was erg mals en lekker. We komen zeker nog eens terug!

11. Het eten was erg goed! Niet al te duur.

12. M. Jansen

Wij zijn hier wezen eten met een dinercheck, 20 euro korting op een 3 gangen keuzemenu
    ( € 21,50). Wij kregen de kaart van een 3 gangen menu, maar deze was niet hetzelfde als de 3-gangen menukaart die je krijgt als je zonder kortingsbon hier gaat eten. De helft van de gerechten staan er namelijk niet op. Ook kregen wij te horen dat de prijs van het 3-gangen menu niet € 21,50 was, maar € 26,50. Dit is de prijs van een 4-gangen menu. Als 4de gang konden wij kiezen uit een kopje koffie of thee. Ik kom hier vaker eten en ben altijd zeer tevreden, maar dit vind ik jammer.

13. Vriendelijk ontvangen, wel krap om aan tafel te komen, weinig beenruimte. Al vrij snel liep het restaurant vol, opvallend veel ouderen. Wij waren binnen binnen met wonderbox waarmee we een hoofdgerecht konden bestellen. Voor een kleine meerprijs kan er een 3 gangen menu van gemaakt worden. Een van de obers was niet echt vriendelijk helaas. Het vlees was lekker mals en heerlijk gekruid. Frieten waren ook lekker, dikke en lekker krokant. Salade was een beetje zielig, beetje ijsberg met komkommer.

14. We hadden voor zaterdag gereserveerd om 19.30 met zen 2e, daar aangekomen stonden er al 2 andere stellen voor ons in de rij die ook hadden gereserveerd. Binnen aangekomen vonden we de sfeer al saaitjes en erg krap en op elkaar, wij die stonden te wachten stonden tussen de tafels van de etende gasten. Nu bleek dus dat er helemaal geen plaats was en de reservering niet goed was gegaan ookal hebben zij die zelf bevestigd. Toen we wat geïrriteerd wegliepen omdat het ook al zo laat was en wij honger hadden kwamen er nog meer mensen binnen lopen die waarschijnlijk ook gereserveerd hadden, tevergeefs. Jammer maar ik kom hier niet meer terug.

15. Wij waren heel tevreden over eetcafé Twins. We hebben lekker gegeten en werden erg goed bediend. Zeker de moeite waard!

16. Voor mijn verjaardag heerlijk gegeten bij dit knusse en gezellige Eetcafe Twins in Arnhem.
    Heel goede sfeer met vriendelijke bediening.

17. Ria & Henk

Donderdag 22 aug. j.l. 44 jaar getrouwd. Peter en de crew van Twins hebben er voor ons een leuke avond van gemaakt met een roosje op tafel, lekkere kleine hapjes en als sluitstuk een bruisend en spetterend nagerecht.
    Jongens Chapeau en bedankt.
    Voor ons een echte aanrader, waar we zeker nog komen.

18. Isabelle Hendriks

Gister heerlijk gegeten bij twins. We hadden als voorgerecht carpaccio en als hoofdgerecht lamshaas. Werd goed geserveerd en aardige bediening. Zeker een aanrader!

19. Nooit meer. Zat er al 2 uur en nog geen hoofdgerecht. Had 1social deal en 1 gewoon. Iedereen na ons had het toetje al op. Toen mijn man ging klagen en de drank wilde afrekenen bleek gewoon dat het nog gemaakt moest worden en wilde hij ook nog dat de €1,50 vd bijbetaling voor de carpaccio werd betaald terwijl alleen het voorgerecht was genuttigd. Niet betaald dus. Schandalig.

1,3
  20. Sandra Renneboom

Heerlijk gegeten, goede en snelle bediening van Peter en zijn collega. Echt een aanrader

21. Daniëlle

Heerlijk gegeten samen met mijn vriend via de ''tafelen'' wonderbox
    Top service. Alleen beetje warm binnen, maar ze hadden ventilatoren om het iets te verkoelen.

22. Eugenie

Omdat we een giftcard voor een borrel de luxe wilden besteden bij dit eetcafé, belde ik om een afspraak te maken. Het telefoongesprek was zo onplezierig dat ik accuut besloot om de afspraak te cancellen. Heb vervolgens een ander restaurant gebeld waar ik wel vriendelijk te woord werd gestaan

23. Bianca

Heerlijk gegeten voor een klein prijsje. 3 gangen voor €16,95 is het geld zeker waard.
    Vriendelijke bediening welke zelfs zorgde dat onze hond niets tekort kwam.

24. Marcel van der Schee

Heerlijk eten. We hadden een Giftcard en fijn hoe de eigenaar flexibel ons er gebruik van liet maken. Gezellig. We gaan terug.

25. Danielle

Hele fijne sfeer, vriendelijk personeel, heerlijk eten/genoeg keuze en een prima prijs/kwaliteit verhouding! Echt een aanrader!

26. Heerlijk eten, mooi opgediend, veel variatie in het menu, rustige sfeer, vriendelijke bediening en zóó voordelig!

27. Heerlijk gegeten in een ontspannen ambiance voor een hele nette prijs. Fijne gastheer én vrouw. Was niet de eerste maar zeker ook niet de laatste keer dan ik bij Twins ga eten.

28. Mariëlle de Bes

Eten was goed, ober niet al te vriendelijk. Sfeer was knus maar het was wel heel warm.

29. Eten en drinken : 9 prima kwaliteit en hoeveelheid.
    Service: 8 prima, niets op aan te merken.
    Sfeer:8 heel sfeervol op een doordeweekse avond met sneeuw op de achtergrond.
    Prijs/kwaliteit: 9

30. Jan krikke

Slecht muziek in de zaak kelner had geen verstand van de wijnen.
    Wc waren vies.
    Eten was matig.
    Vr gr Jan.

31. Op ‘n zaterdagavond gegeten, het was veel te druk (mn. door social deal klanten) deze drukte en wachtende klanten midden in een met te veel tafels volgepropte kleine ruimte zijn m.i. van invloed op de service en zeker op de kwaliteit (carpaccio bedolven onder berg sla, te lang gebakken biefstuk, gort droge gamba’s). Zeker niet voor herhaling vatbaar!

2,5
  32. We hebben heerlijk gegeten. Prima bediening.

33. Lekker gegeten, zeker in verhouding met de prijs. Daarnaast gezellige sfeer.
    Keurige bediening.

34. Lekker gegeten, goede en snelle bediening.
    Mooi tafeltje op de 1e verdieping aan het raam.

35. Nancy Eshuis

Echt super lekker gegeten. De sate spier was overheerlijk mals. Maarliefst 4 stokjes. Friet huisgemaakt, ook top. Bediening zeer vriendelijk… 1 minpunt, een man in bediening stonk ontzettend naar zweet. We moesten iedere keer even adem inhouden.

36. Alles uitstekend. Als je dan iets moet noemen wat iets minder is dan is het dat het wel heel erg vol is. Maar eigenlijk ook niet eens hinderlijk.

37. Gj goossens

Heerlijk gegeten bij Twins. Vriendelijke bediening. En voor de prijs hoef je het niet te laten. Zeker weten dat we terug komen en wel met vrienden. Heel erg bedankt voor de gezellige avond.

38. Hier terecht gekomen met een cadeau van een hapje voor twee.
    Gekozen voor de hap van de dag vlees. Het was kipsaté. Heerlijk gegeten en de service was goed. Restaurant raad ik zeker aan. De hebben een mooie menu kaart.

39. Na ongeveer 5 jaren niet bij dit restaurant te zijn geweest, zijn wij vanavond hier wezen eten ter afsluiting van een tijdperk. Dit was ook het enige positieve aspect van deze avond: een afsluiting van een tijdperk.
    Wat is dit restaurant achteruitgegaan: Voorheen gezellig, persoonlijke bediening, prettige sfeer en goed eten voor een betaalbare prijs.
    En nu… niks dan kommer en kwel.
    Een chronologisch verslag van onze avond. : Een reservering op de site van Twins die niet gezien is of doorkomt. Zelf na moeten bellen of de reservering is doorgekomen.
    Bij binnenkomst desinteresse van het personeel. Een droge sherry gevraagd maar een demi sec gekregen. Allebei een carpaccio besteld, maar geblinddoekt had ik niet kunnen zeggen wat ik at… smakeloos… geen pijnboompitten… geen kaas… geen dressing… en het wordt op tafel "gekwakt" alsof het hondenvoer is.
    Daarna 2× de kogelbiefstuk spek en pepersaus met warme groenten en frites. Nou ja warme groenten… op ieder bord een lauwe wortel en een smal reepje paprika. De biefstuk was besteld als medium, maar kwam door als welldone. De pepersaus waren twee druppels zonder peper en de spek was gemakshalve maar weggelaten. De frieten waren welgeteld 15 stukjes voor twee personen en voor het kleine bakje mayonaise moest zelfs nog 0,50 voor bijbetaald worden.
    Toe wij voorheen bij Twins aten hadden wij altijd Coup Twins als nagerecht en wij verheugden ons daar nu weer op… wat een teleurstelling… voorheen was het zoveel dat we het niet op konden en was er voor beiden evenveel… nu 6 bolletjes ijs, een klein stukje tiramisu, wat verlept fruitstukjes en slagroom uit een spuitbus.
    En na een uurtje alweer buiten met een hongergevoel wat ons naar de dichtstbijzijnde snackbar dreef.
    Al met al:
    TWINS… WAT ZIJN JULLIE SLECHT GEWORDEN IN ALLE OPZICHTEN.

40. Prima restaurant goed verhouding prijs kwaliteit.

41. Heerlijk eten voor een aantrekkelijke prijs? Ga naar Eetcafé Twins!! Een aanrader!!
    Met zeven personen uitstekend gegeten; iedereen was zeer tevreden over de maaltijd, het personeel en de gezellige sfeer. Een ruime keuze uit voor-, hoofd- en nagerechten en personeel dat een gezellig avondje uitstekend weet te ondersteunen met vriendelijkheid, aandacht en attentheid.

42. Jos van Haaren

Het eten was erg goed en voldoende het personeel erg attent niet te opdringerig en dit alles voor een goede prijs. Zeker een aanrader.

43. Vrijdagavond samen met mijn vriendin wezen eten bij restaurant Dino’s. Ik vind het personeel erg vriendelijk het leek erop alsof er een jonge dame ingewerkt werd maar ze deed het alsof ze hier al lang werkte ze straalde veel passie uit super!!
    Verder was het eten lekker, lekkere malse varkenshaasmedalions met een lekker sausje.

44. Verrassend lekker en leuk gegeten op het terras. 3-gangen menu voor €13,50 pp via Social Deal. Voldoende keus, lekker, goede portiegrootte en prettige bediening.
    Aanrader!

45. W van den Berk

Verrassend goed en smakelijk tapas gegeten. Ik ga hier zeker nog een keer eten.

46. Erg lekker eten voor een eerlijke prijs. Nette bediening, maar niet al te spontaan.

47. Eten is goed en voldoende. Helaas een uur moeten wachten tussen voor en hoofdgerecht. Op maandag en dinsdag is er een actie van €16,50 voor een 3 gangen keuzemenu. Ik had een dinercadeaubon die ik wel mocht gebruiken, maar dan werd wel €21,50 per menu in rekening gebracht. Beetje jammer en misleidend.

48. Frank Dekker

Eten is altijd lekker er is voldoende keus en het smaakt echt heerlijk, personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, echt een gezellig en sfeervol eetcafe echt een aanrader.

49. Richard en Betty Nierkens

Prima restaurant met heerlijk eten en prijs/kwaliteit verhouding goed. Vriendelijke en nette bediening.

50. Francien

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel.
    Zeker een aanrader.

51. Ondanks dat we lang moesten wachten op het hoofdgerecht, was de service en het eten prima.

52. Piru

53. Familie van Susteren

Erg lekker gegeten. De prijs, kwaliteit verhouding is perfect. Het is een erg knus restaurantje.

54. Koude douche,

Van een vriendin een gift for you check gekregen. 50 Euro.
    Afspraak in het restaurant, u eet van de kaart en het bedrag trekken we van de rekening af.

Redelijk goed gegeten. Was voor een eet cafe niet slecht. Snelle bediening en mooi opgemaakte borden, Tot de rekening kwam,

Niet volgens afspraak, geen 50 euro aftrek maar 45, en het eten werd niet geheel afgetrokken, de supplementen werden als extra op de rekening gezet.

Gewoon diefstal.

Bijna 10 euro wordt er bij dit restaurant gestolen. En toen ik dat opmerkte was de afspraak ineens anders. Totaal onbetrauwbaar en een koude douche na een gezellige avond.

Niet meer naartoe.

55. Govert de Jong

Bijzonder lekker gegeten en het nagerecht (verrassing van de kok ) was fantastisch. Ik ga hier zeker weer eten als ik in Arnhem ben.

56. Via restaurantcadeaukaart bij Twins terecht gekomen. Op maandag en dinsdag kun je onbeperkt tapas eten voor maar €17. Hier hebben wij voor gekozen en de tafel werd vol gezet met lekkere tapas en bijgerechten. Nadat deze op waren wordt er, als je nog wilt, weer bijgezet. Wij hebben echt lekker gegeten en het is een gezellig eetcafe. Echt een aanrader!!

57. Omdat we nog een giftcard hadden liggen én we in de buurt waren van Arnhem zijn we hier per toeval terecht gekomen.

Wat een positieve verrassing! Een eenvoudig ogend eetcafe blijkt een culinair paradijs te zijn.

Het begon al met de goede en vriendelijke bediening. Het enige nadeel is de uitgebreide menukaart, teveel lekkere dingen om uit te kiezen ;-)

ik had heerlijke carpaccio en een fantastische gevulde kipfilet. Mijn vrouw van het wildmenu de wildzwijnpate en een mix van kangoeroe en wild zwijn. De rode wijn die zij hierbij bestelde was ook prima.

De porties zijn ruim (we zaten eigenlijk vol) maar we besloten toch een nagerecht te bestellen. Weer zijn we niet teleurgesteld, heerlijk yoghurt ijs en het ijs met caramel smaakte ook erg lekker.

De rekening viel echt mee, zeker als je kijkt naar de kwaliteit van het eten. Complimenten voor de keuken én bediening, we hebben een fijne en gezellige avond gehad. Jammer dat we niet in de buurt wonen, anders hadden we hier zeker vaker gaan eten.

58. Ingrid Nagel

Het boven zitten eten was gezellig druk en toch rustig.
    We hebben een fijne avond gehad

59. Heerlijk gegeten, voldoende keus en zeer goed bereid. Bediening was vriendelijk, hadden het erg druk maar lieten dit niet blijken. Wel belangrijk om te reserveren, toen wij om 20.00 uur kwamen zat het nog helemaal vol.

60. Fam Dijkers

Gisteren met mijn vrouw met een deal van eet nu bij Twins wezen eten. Het is een leuk eetcafe. Het eten was erg lekker, zowel dat van mijn vrouw als ik. We hadden de gegratineerde champignons en de carpaccio als voorgerecht en de tilapia en de smurf en turf(combinatie heek filet en varkens medaillon) als hoofdgerecht en dat voor maar 16,50 pp, Voor die prijs hadden we wel wat minder keus dan op de kaart van € 21,50 maar dat was geen probleem.
    Wij vinden het in elk geval een aanrader en voor herhaling vatbaar.

61. Onze eerste keer hier. Ik liep op krukken, dat was wel even een uitdaging. Toilet naar beneden en een trapje op bij de ingang, maar daar had ik ook niet naar geïnformeerd. Eten super goed, en de bediening allervriendelijkst. Echt een aanrader, lekker voor een hele redelijke prijs

62. We hebben met z’n drieën hier een heerlijk driegangenmenu gegeten. De kok was onze ‘bon’ kwijt geraakt. De ober kwam ons dit eerlijk en met welgemeende excuses vertellen en we kregen allen een consumptie als ‘vergoeding ‘ aangeboden en daarna verliep het uitserveren perfect. Wat hebben wij lekker gegeten en wat worden de gerechten zorgvuldig en oogverblindend opgediend. Wanneer we weer in Arnhem zijn, komen we zeker weer terug! Groeten uit Friesland.

63. Geboekt met een bon "borrel voor twee" vriendelijk ontvangen, borrel voor twee hield in karafje huiswijn en 2 tapashapjes, waarvan de keuze vast lag. Gegratineerde champignons, inderdaad heel erg gegratineerd, je moest de champignons zoeken. Garnalen in olie, jammer als je niet zo van garnalen houdt.
    Bediening vriendelijk en attent.

64. Prima gegeten, goede en vriendelijke bediening en prima prijs/kwaliteit verhouding.
    Een aanrader!

65. Willie Meester

Uitstekende kwaliteit. Leuk eetcafé met prima service. We hebben genoten.

66. Lekker gegeten voor een nette prijs.

67. Gezellig & heerlijk gegeten.

68. Rob Ancona

in november hier gegeten met een gift for you bon. Alles klopte, was zeer goed. Het menu was goed van smaak en ruim voldoende. De bediening zeer vriendelijk en niet opdringerig. Een echte aanrader!

69. Goed eten, prima, alleen de menukaart was voor ons wat verwarrend.

70. Heerlijk gegeten, zeer vriendelijk personeel, gezellig restaurant, wij gaan zeker vaker!!!

71. Suma de Heij

Het eten was heerlijk, voor ieder wat wils. Er werd rekening gehouden met de wensen van de klant. Het toetje was super.

72. Erg lekker gegeten gezellige zaak

73. Marjolein

Heerlijk en gezellig gegeten! Snelle service en een heeerlijke grilsmaak aan het vlees! Zeker tot ziens!

74. Top avond gehad! Eten, drinken & bediening verdient een dikke pluim.

75. Het was goed echter daarmee is het ook wel gezegd. Omdat we via social deal hebben gereserveerd was de prijs/kwaliteitverhouding prima. Eten was oké, maar niet bijzonder. Sfeer en entourage prima.

76. Het was lang geleden dat ik hier voor het laatst gegeten had. We hebben op het terras gegeten. De stoelen zagen er nogal aftands uit, het riet liet los. Ik kreeg een vies glas bij mijn cola, de ober wist (2×) niet bij welke tafel hij het eten moest brengen en bij het hoofdgerecht was overduidelijk te zien dat mijn bord rondom was schoongeveegd. Het eten smaakte op zich wel aardig, maar het kwam allemaal niet erg proper en verzorgd over. Ik ga er niet meer eten.

77. De Hoftense

Heerlijk gegeten , kwaliteit en prijs zeer goed! Beneden is het sfeervoller om te zitten, wij zaten op de 1e verdieping waar het op dat moment erg druk en rumoerig was maar bediening was Top! Hier komen we zeker terug!

78. Hier kun je altijd heerlijk eten!

79. A.C. Cazemier

Met een AH actiebon gegeten. Het was erg lekker. Reuze aardige bediening. Een paar kleine vergissingen die meteen werden gecorrigeerd.

80. Mery jansen

Erg lekker gegeten. Jammer dat wij zo ver weg wonen anders hadden we zeker terug gekomen. Gegeten met AH actie.

81. Erg duur.
    Daar gegeten met een bon van 60 euro.
    Moet dan nog 20 euro bij betalen voor het drinken, stokbrood voor af en de mayonaise.
    Dat voel me echt verkeerd met name de mayo en stokbrood.

82. Marco Besselink

Lekker eten. Leuke sfeer, en de bediening is goed. Alleen staan er beneden te veel tafeltjes opgesteld. Wij zaten in het midden aan een 2 persoons tafeltje. Elke keer als er personeel langs loopt, wordt je aangeraakt, of krijg je zo'n wind door je gezicht, als er iemand dicht langs je voorbij loopt. Als ze 1 klein tafeltje weghalen, is het probleem opgelost.

83. Op het laatste moment nog kunnen reserveren. Eten was heerlijk, prima prijs kwaliteit verhouding. Bediening vlot, vriendelijk en behulpzaam. Voor herhaling vatbaar.

84. Prima prijs kwaliteit verhouding.

85. Wij hebben genoten van een heerlijk 3 gangen diner. Er was genoeg keuze in dit menu. De bediening was heel vriendelijk. Ook was mooi weer dus we hebben heerlijk op het terras gegeten. Een aanrader. Gaan we zeker nog een keer naar toe.

86. Heerlijk gegeten met ons tweeën, top!
    De bediening is ook goed.
    Voor herhaling vatbaar.

87. Heerlijk genoten met ons tweeën van een 3 gangendiner. Voldoende voor een toch wel klein prijsje. Voor de verdieping een flinke trap op (óók de bediening pffff)! Voor herhaling vatbaar.

88. Super ervaring. Goed eten, mooi opgemaakt en volle borden. Goede variatie in groenten bij de vegetarische pasta. Attente bediening, mensen die echt willen dat gasten fijne avond hebben. Eetcafé is niet super qua uitzicht en intern kan het eea verbeteren qua sfeer maar het eten en service maken dat wij iig teruggaan!

89. Wat een gezellig eetcafé!
    Dit is absoluut een aanrader, het eten was goed en lekker. We hadden gekozen voor het 4-gangen menu met als hoofdgerecht de tapas verassing.
    Niks op aan te merken en er meer dan genoeg voor ons, je hebt daarna echt geen honger meer!
    We hadden gereserveerd en konden lekker op het kleine maar toch gezellige terras zitten.
    De bediening was prima en goed. Alles kon geregeld worden, niks was te gek.
    Zoek je een gezellig restaurantje na een dag shoppen of voor een leuke gelegenheid, dan is dit een heerlijk plekje!

90. ekkelboom

Wij hebben hier afgelopen zaterdag met z'n tweeën gegeten. Het eten was prima en lekker, de bediening liet soms op zich wachten. We hadden gekozen voor het vier-gangenmenu met ijs of koffie na, maar na aan te geven klaar te zijn voor het nagerecht hebben we die uiteindelijk door de drukte niet gehad, maar we hebben er wel voor betaald.
    Beetje jammer.

91. Anoniem

Eten was erg lekker. Prijs/kwaliteit verhouding prima. Bediening en uitstraling viel wat tegen. Hadden meer willen drinken maar de bediening was weinig te zien op het terras of te druk met kletsen bij andere tafels.

92. Frits Protzmann

Wij zijn met de app SD wezen eten bij Twins, een stuk goedkoper dan zonder de app. Het 3-gangen diner was zeer goed en lekker. Niets om over te klagen. Ga er zeker vaker eten.

93. johan 123 punten

Afgelopen dinsdag hier met mijn vriendin gegeten beide vonden wij het heerlijk zowel voor als hoofd en nagerecht. Bediening erg vriendelijk. Komen waarschijnlijk volgende maand weer.

94. 21 juni lekker gegeten bij twins.
    Maar toch zit me iets niet lekker.
    Het was een warme dag en wij waren op de fiets gegaan.
    Plaats genomen aan een tafel al transpirerend van het fietstochtje vroeg ik naast een heerlijk weizenbiertje om een glaasje water.
    Een klein glaasje lauw water bleek later voor 2,40 euro op de rekening te staan.
    Heel teleurgesteld hierover.

95. M Borgardijn

We waren er al vaker geweest het is en blijf te gek
    Gisteren heerlijk gegeten was vooral zeer verast met de overheerlijke zwaardvis de rest ook uiteraard.
    Komen zeker terug.

96. Anthony Schouten

Zeer prettige bediening en uitstekend eten.
    Wij komen zeker terug.

97. Dyo Nienhaus

Goed, we hebben heerlijk gegeten

98. Heerlijk eten en prima service, maar het is wel wat lawaaierig op het terras vanwege langsrijdend verkeer.

99. Super gegeten met leuke knusse sfeer en prima bediening. Peter en zijn collega's hebben ons prima geholpen.

100. Jan van der heijheijden

Gewoon een goed restaurant.

Volgende pagina