Eetcafé Twins in Arnhem

3-gangen keuzemenu €21,50

Deal Smullen van een 3-gangen keuzemenu in een gezellige ambiance, voor maar 16,50!

Eetcafé Twins is gelegen in Arnhem en is een gezellig en knus Eetcafé & Restaurant. Hier geniet je van een Internationaal gerichte keuken, dus voor ieder wat wils. Het team van Eetcafé Twins staat voor je klaar en zorgt ervoor dat je er een plezierige herinnering aan overhoudt.

Genieten van een gezellig en knus avondje? Reserveer dan nu dit 3-gangen keuzemenu voor maar 16,50!

21,50 16,50 -23%
Meer informatie Beschikbaar tot 01-03-2019

Parkeren kan in de dichtbij gelegen parkeergarage 'Centraal'.

Bus-, en Treinstation op +/- 200 meter afstand.

4. Betalen Visa Master Card pin American Express

1201692157 86
1208648298 87
1278209712 78
1292121995 73
1319946560 74
1403420257 82
1438200964 86

1. Alles uitstekend. Als je dan iets moet noemen wat iets minder is dan is het dat het wel heel erg vol is. Maar eigenlijk ook niet eens hinderlijk.

2. Gj goossens

Heerlijk gegeten bij Twins. Vriendelijke bediening. En voor de prijs hoef je het niet te laten. Zeker weten dat we terug komen en wel met vrienden. Heel erg bedankt voor de gezellige avond.

3. Hier terecht gekomen met een cadeau van een hapje voor twee.
    Gekozen voor de hap van de dag vlees. Het was kipsaté. Heerlijk gegeten en de service was goed. Restaurant raad ik zeker aan. De hebben een mooie menu kaart.

4. Na ongeveer 5 jaren niet bij dit restaurant te zijn geweest, zijn wij vanavond hier wezen eten ter afsluiting van een tijdperk. Dit was ook het enige positieve aspect van deze avond: een afsluiting van een tijdperk.
    Wat is dit restaurant achteruitgegaan: Voorheen gezellig, persoonlijke bediening, prettige sfeer en goed eten voor een betaalbare prijs.
    En nu… niks dan kommer en kwel.
    Een chronologisch verslag van onze avond. : Een reservering op de site van Twins die niet gezien is of doorkomt. Zelf na moeten bellen of de reservering is doorgekomen.
    Bij binnenkomst desinteresse van het personeel. Een droge sherry gevraagd maar een demi sec gekregen. Allebei een carpaccio besteld, maar geblinddoekt had ik niet kunnen zeggen wat ik at… smakeloos… geen pijnboompitten… geen kaas… geen dressing… en het wordt op tafel "gekwakt" alsof het hondenvoer is.
    Daarna 2× de kogelbiefstuk spek en pepersaus met warme groenten en frites. Nou ja warme groenten… op ieder bord een lauwe wortel en een smal reepje paprika. De biefstuk was besteld als medium, maar kwam door als welldone. De pepersaus waren twee druppels zonder peper en de spek was gemakshalve maar weggelaten. De frieten waren welgeteld 15 stukjes voor twee personen en voor het kleine bakje mayonaise moest zelfs nog 0,50 voor bijbetaald worden.
    Toe wij voorheen bij Twins aten hadden wij altijd Coup Twins als nagerecht en wij verheugden ons daar nu weer op… wat een teleurstelling… voorheen was het zoveel dat we het niet op konden en was er voor beiden evenveel… nu 6 bolletjes ijs, een klein stukje tiramisu, wat verlept fruitstukjes en slagroom uit een spuitbus.
    En na een uurtje alweer buiten met een hongergevoel wat ons naar de dichtstbijzijnde snackbar dreef.
    Al met al:
    TWINS… WAT ZIJN JULLIE SLECHT GEWORDEN IN ALLE OPZICHTEN.

5. Prima restaurant goed verhouding prijs kwaliteit.

6. Heerlijk eten voor een aantrekkelijke prijs? Ga naar Eetcafé Twins!! Een aanrader!!
    Met zeven personen uitstekend gegeten; iedereen was zeer tevreden over de maaltijd, het personeel en de gezellige sfeer. Een ruime keuze uit voor-, hoofd- en nagerechten en personeel dat een gezellig avondje uitstekend weet te ondersteunen met vriendelijkheid, aandacht en attentheid.

7. Jos van Haaren

Het eten was erg goed en voldoende het personeel erg attent niet te opdringerig en dit alles voor een goede prijs. Zeker een aanrader.

8. Vrijdagavond samen met mijn vriendin wezen eten bij restaurant Dino’s. Ik vind het personeel erg vriendelijk het leek erop alsof er een jonge dame ingewerkt werd maar ze deed het alsof ze hier al lang werkte ze straalde veel passie uit super!!
    Verder was het eten lekker, lekkere malse varkenshaasmedalions met een lekker sausje.

9. Verrassend lekker en leuk gegeten op het terras. 3-gangen menu voor €13,50 pp via Social Deal. Voldoende keus, lekker, goede portiegrootte en prettige bediening.
    Aanrader!

10. W van den Berk

Verrassend goed en smakelijk tapas gegeten. Ik ga hier zeker nog een keer eten.

11. Erg lekker eten voor een eerlijke prijs. Nette bediening, maar niet al te spontaan.

12. Eten is goed en voldoende. Helaas een uur moeten wachten tussen voor en hoofdgerecht. Op maandag en dinsdag is er een actie van €16,50 voor een 3 gangen keuzemenu. Ik had een dinercadeaubon die ik wel mocht gebruiken, maar dan werd wel €21,50 per menu in rekening gebracht. Beetje jammer en misleidend.

13. Frank Dekker

Eten is altijd lekker er is voldoende keus en het smaakt echt heerlijk, personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, echt een gezellig en sfeervol eetcafe echt een aanrader.

14. Richard en Betty Nierkens

Prima restaurant met heerlijk eten en prijs/kwaliteit verhouding goed. Vriendelijke en nette bediening.

15. Francien

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel.
    Zeker een aanrader.

16. Ondanks dat we lang moesten wachten op het hoofdgerecht, was de service en het eten prima.

17. Piru

18. Familie van Susteren

Erg lekker gegeten. De prijs, kwaliteit verhouding is perfect. Het is een erg knus restaurantje.

19. Koude douche,

Van een vriendin een gift for you check gekregen. 50 Euro.
    Afspraak in het restaurant, u eet van de kaart en het bedrag trekken we van de rekening af.

Redelijk goed gegeten. Was voor een eet cafe niet slecht. Snelle bediening en mooi opgemaakte borden, Tot de rekening kwam,

Niet volgens afspraak, geen 50 euro aftrek maar 45, en het eten werd niet geheel afgetrokken, de supplementen werden als extra op de rekening gezet.

Gewoon diefstal.

Bijna 10 euro wordt er bij dit restaurant gestolen. En toen ik dat opmerkte was de afspraak ineens anders. Totaal onbetrauwbaar en een koude douche na een gezellige avond.

Niet meer naartoe.

20. Govert de Jong

Bijzonder lekker gegeten en het nagerecht (verrassing van de kok ) was fantastisch. Ik ga hier zeker weer eten als ik in Arnhem ben.

21. Via restaurantcadeaukaart bij Twins terecht gekomen. Op maandag en dinsdag kun je onbeperkt tapas eten voor maar €17. Hier hebben wij voor gekozen en de tafel werd vol gezet met lekkere tapas en bijgerechten. Nadat deze op waren wordt er, als je nog wilt, weer bijgezet. Wij hebben echt lekker gegeten en het is een gezellig eetcafe. Echt een aanrader!!

22. Omdat we nog een giftcard hadden liggen én we in de buurt waren van Arnhem zijn we hier per toeval terecht gekomen.

Wat een positieve verrassing! Een eenvoudig ogend eetcafe blijkt een culinair paradijs te zijn.

Het begon al met de goede en vriendelijke bediening. Het enige nadeel is de uitgebreide menukaart, teveel lekkere dingen om uit te kiezen ;-)

ik had heerlijke carpaccio en een fantastische gevulde kipfilet. Mijn vrouw van het wildmenu de wildzwijnpate en een mix van kangoeroe en wild zwijn. De rode wijn die zij hierbij bestelde was ook prima.

De porties zijn ruim (we zaten eigenlijk vol) maar we besloten toch een nagerecht te bestellen. Weer zijn we niet teleurgesteld, heerlijk yoghurt ijs en het ijs met caramel smaakte ook erg lekker.

De rekening viel echt mee, zeker als je kijkt naar de kwaliteit van het eten. Complimenten voor de keuken én bediening, we hebben een fijne en gezellige avond gehad. Jammer dat we niet in de buurt wonen, anders hadden we hier zeker vaker gaan eten.

23. Ingrid Nagel

Het boven zitten eten was gezellig druk en toch rustig.
    We hebben een fijne avond gehad

24. Heerlijk gegeten, voldoende keus en zeer goed bereid. Bediening was vriendelijk, hadden het erg druk maar lieten dit niet blijken. Wel belangrijk om te reserveren, toen wij om 20.00 uur kwamen zat het nog helemaal vol.

25. Fam Dijkers

Gisteren met mijn vrouw met een deal van eet nu bij Twins wezen eten. Het is een leuk eetcafe. Het eten was erg lekker, zowel dat van mijn vrouw als ik. We hadden de gegratineerde champignons en de carpaccio als voorgerecht en de tilapia en de smurf en turf(combinatie heek filet en varkens medaillon) als hoofdgerecht en dat voor maar 16,50 pp, Voor die prijs hadden we wel wat minder keus dan op de kaart van € 21,50 maar dat was geen probleem.
    Wij vinden het in elk geval een aanrader en voor herhaling vatbaar.

26. Onze eerste keer hier. Ik liep op krukken, dat was wel even een uitdaging. Toilet naar beneden en een trapje op bij de ingang, maar daar had ik ook niet naar geïnformeerd. Eten super goed, en de bediening allervriendelijkst. Echt een aanrader, lekker voor een hele redelijke prijs

27. We hebben met z’n drieën hier een heerlijk driegangenmenu gegeten. De kok was onze ‘bon’ kwijt geraakt. De ober kwam ons dit eerlijk en met welgemeende excuses vertellen en we kregen allen een consumptie als ‘vergoeding ‘ aangeboden en daarna verliep het uitserveren perfect. Wat hebben wij lekker gegeten en wat worden de gerechten zorgvuldig en oogverblindend opgediend. Wanneer we weer in Arnhem zijn, komen we zeker weer terug! Groeten uit Friesland.

28. Geboekt met een bon "borrel voor twee" vriendelijk ontvangen, borrel voor twee hield in karafje huiswijn en 2 tapashapjes, waarvan de keuze vast lag. Gegratineerde champignons, inderdaad heel erg gegratineerd, je moest de champignons zoeken. Garnalen in olie, jammer als je niet zo van garnalen houdt.
    Bediening vriendelijk en attent.

29. Prima gegeten, goede en vriendelijke bediening en prima prijs/kwaliteit verhouding.
    Een aanrader!

30. Willie Meester

Uitstekende kwaliteit. Leuk eetcafé met prima service. We hebben genoten.

31. Lekker gegeten voor een nette prijs.

32. Gezellig & heerlijk gegeten.

33. Rob Ancona

in november hier gegeten met een gift for you bon. Alles klopte, was zeer goed. Het menu was goed van smaak en ruim voldoende. De bediening zeer vriendelijk en niet opdringerig. Een echte aanrader!

34. Goed eten, prima, alleen de menukaart was voor ons wat verwarrend.

35. Heerlijk gegeten, zeer vriendelijk personeel, gezellig restaurant, wij gaan zeker vaker!!!

36. Suma de Heij

Het eten was heerlijk, voor ieder wat wils. Er werd rekening gehouden met de wensen van de klant. Het toetje was super.

37. Erg lekker gegeten gezellige zaak

38. Marjolein

Heerlijk en gezellig gegeten! Snelle service en een heeerlijke grilsmaak aan het vlees! Zeker tot ziens!

39. Top avond gehad! Eten, drinken & bediening verdient een dikke pluim.

40. Het was goed echter daarmee is het ook wel gezegd. Omdat we via social deal hebben gereserveerd was de prijs/kwaliteitverhouding prima. Eten was oké, maar niet bijzonder. Sfeer en entourage prima.

41. Het was lang geleden dat ik hier voor het laatst gegeten had. We hebben op het terras gegeten. De stoelen zagen er nogal aftands uit, het riet liet los. Ik kreeg een vies glas bij mijn cola, de ober wist (2×) niet bij welke tafel hij het eten moest brengen en bij het hoofdgerecht was overduidelijk te zien dat mijn bord rondom was schoongeveegd. Het eten smaakte op zich wel aardig, maar het kwam allemaal niet erg proper en verzorgd over. Ik ga er niet meer eten.

42. De Hoftense

Heerlijk gegeten , kwaliteit en prijs zeer goed! Beneden is het sfeervoller om te zitten, wij zaten op de 1e verdieping waar het op dat moment erg druk en rumoerig was maar bediening was Top! Hier komen we zeker terug!

43. Hier kun je altijd heerlijk eten!

44. A.C. Cazemier

Met een AH actiebon gegeten. Het was erg lekker. Reuze aardige bediening. Een paar kleine vergissingen die meteen werden gecorrigeerd.

45. Mery jansen

Erg lekker gegeten. Jammer dat wij zo ver weg wonen anders hadden we zeker terug gekomen. Gegeten met AH actie.

46. Erg duur.
    Daar gegeten met een bon van 60 euro.
    Moet dan nog 20 euro bij betalen voor het drinken, stokbrood voor af en de mayonaise.
    Dat voel me echt verkeerd met name de mayo en stokbrood.

47. Marco Besselink

Lekker eten. Leuke sfeer, en de bediening is goed. Alleen staan er beneden te veel tafeltjes opgesteld. Wij zaten in het midden aan een 2 persoons tafeltje. Elke keer als er personeel langs loopt, wordt je aangeraakt, of krijg je zo'n wind door je gezicht, als er iemand dicht langs je voorbij loopt. Als ze 1 klein tafeltje weghalen, is het probleem opgelost.

48. Op het laatste moment nog kunnen reserveren. Eten was heerlijk, prima prijs kwaliteit verhouding. Bediening vlot, vriendelijk en behulpzaam. Voor herhaling vatbaar.

49. Prima prijs kwaliteit verhouding.

50. Wij hebben genoten van een heerlijk 3 gangen diner. Er was genoeg keuze in dit menu. De bediening was heel vriendelijk. Ook was mooi weer dus we hebben heerlijk op het terras gegeten. Een aanrader. Gaan we zeker nog een keer naar toe.

51. Heerlijk gegeten met ons tweeën, top!
    De bediening is ook goed.
    Voor herhaling vatbaar.

52. Heerlijk genoten met ons tweeën van een 3 gangendiner. Voldoende voor een toch wel klein prijsje. Voor de verdieping een flinke trap op (óók de bediening pffff)! Voor herhaling vatbaar.

53. Super ervaring. Goed eten, mooi opgemaakt en volle borden. Goede variatie in groenten bij de vegetarische pasta. Attente bediening, mensen die echt willen dat gasten fijne avond hebben. Eetcafé is niet super qua uitzicht en intern kan het eea verbeteren qua sfeer maar het eten en service maken dat wij iig teruggaan!

54. Wat een gezellig eetcafé!
    Dit is absoluut een aanrader, het eten was goed en lekker. We hadden gekozen voor het 4-gangen menu met als hoofdgerecht de tapas verassing.
    Niks op aan te merken en er meer dan genoeg voor ons, je hebt daarna echt geen honger meer!
    We hadden gereserveerd en konden lekker op het kleine maar toch gezellige terras zitten.
    De bediening was prima en goed. Alles kon geregeld worden, niks was te gek.
    Zoek je een gezellig restaurantje na een dag shoppen of voor een leuke gelegenheid, dan is dit een heerlijk plekje!

55. ekkelboom

Wij hebben hier afgelopen zaterdag met z'n tweeën gegeten. Het eten was prima en lekker, de bediening liet soms op zich wachten. We hadden gekozen voor het vier-gangenmenu met ijs of koffie na, maar na aan te geven klaar te zijn voor het nagerecht hebben we die uiteindelijk door de drukte niet gehad, maar we hebben er wel voor betaald.
    Beetje jammer.

56. Anoniem

Eten was erg lekker. Prijs/kwaliteit verhouding prima. Bediening en uitstraling viel wat tegen. Hadden meer willen drinken maar de bediening was weinig te zien op het terras of te druk met kletsen bij andere tafels.

57. Frits Protzmann

Wij zijn met de app SD wezen eten bij Twins, een stuk goedkoper dan zonder de app. Het 3-gangen diner was zeer goed en lekker. Niets om over te klagen. Ga er zeker vaker eten.

58. johan 108 punten

Afgelopen dinsdag hier met mijn vriendin gegeten beide vonden wij het heerlijk zowel voor als hoofd en nagerecht. Bediening erg vriendelijk. Komen waarschijnlijk volgende maand weer.

59. 21 juni lekker gegeten bij twins.
    Maar toch zit me iets niet lekker.
    Het was een warme dag en wij waren op de fiets gegaan.
    Plaats genomen aan een tafel al transpirerend van het fietstochtje vroeg ik naast een heerlijk weizenbiertje om een glaasje water.
    Een klein glaasje lauw water bleek later voor 2,40 euro op de rekening te staan.
    Heel teleurgesteld hierover.

60. M Borgardijn

We waren er al vaker geweest het is en blijf te gek
    Gisteren heerlijk gegeten was vooral zeer verast met de overheerlijke zwaardvis de rest ook uiteraard.
    Komen zeker terug.

61. Anthony Schouten

Zeer prettige bediening en uitstekend eten.
    Wij komen zeker terug.

62. Dyo Nienhaus

Goed, we hebben heerlijk gegeten

63. Heerlijk eten en prima service, maar het is wel wat lawaaierig op het terras vanwege langsrijdend verkeer.

64. Super gegeten met leuke knusse sfeer en prima bediening. Peter en zijn collega's hebben ons prima geholpen.

65. Jan van der heijheijden

Gewoon een goed restaurant.

66. ten Voorde

We hadden om 18u gereserveerd. We zaten eerst buiten maar wouden graag binnen eten. Dit werd zonder probleem geregeld. Het is wel erg krap binnen. Je zit lekker dichtbij je buren, ook wel knus ;)
    Het duurde erg lang voordat het eten op tafel stond en voordat de vieze borden weer uitgehaald werden. We hadden gekozen voor het 3 gangen keuzemenu. Uiteindelijk hebben we besloten het toetje over te slaan omdat het echt te lang duurde allemaal. Hier werd netjes mee omgegaan en we werden met de prijs gecompenseerd.
    Het eten was echt heerlijk! Complimenten voor de chef!

67. Lekker gegeten met goede service.

68. dolo 178 punten

voor gastronomen niet geschikt, maar de "gewone" man/vrouw kan er heerlijk eten voor een schappelijke prijs. ok, tafeltjes dicht tegen elkaar, maar op de een of andere manier niet storend. wachttijden bij grote drukte lang. toilet beneden voor mensen die niet goed kunnen lopen, moeilijk. medewerkers weliswar vriendelijk , maar niet echt benaderbaar, waarschijnlijk door drukte. voor ons het toprestaurant bij de korenmarkt, ook al gezien prijs/kwaliteitsverhouding.

69. Annet en rens

Heerlijk gegeten
    Vriendelijke bediening

70. Wat een hartelijk welkom. Zaak was met ons erbij lekker vol. Rustige sfeer, geen stress Vriendelijkheid en heerlijk gegeten. Aanrader!

71. Aardige bediening, leuke (wel drukke) ambiance en het eten was heerlijk, Prijs/kwaliteit zeer goed. Helaas wonen we niet in de buurt anders gingen we er nog veel vaker heen. Een aanrader!

72. Lekker gegeten. Veel keuze, ook voor vegetariërs. Zeker voor herhaling vatbaar!

73. Fleur lowik

Gister super gezellig gegeten! Todde bediening en goeie prijs! Tot de volgende keer.

74. We hebben heerlijk gegeten en komen zeker terug. Vonden alleen een beetje raar dat we apart het te betalen bedrag zagen en daarnaast de korting maar niet het totaalbedrag. 🤔 Een beetje vreemd gevoel hielden we er aan over. Iets om bij herhalend bezoek veranderd te zien.

75. Geen aanrader wat mij betreft. Hygiëne laat te wensen over en het duurt veel te lang voordat gerechten worden uitgeserveerd. Kwaliteit van het vlees is goed, sappige kip, mooi gebakken biefstuk en vleestrio. Sommige borden waren mooi opgemaakt, anderen minder. Ik kreeg niet precies wat er op het menu staat omschreven.
    Het was volle bak, dus voor een eetcafé was het nog redelijk, maar ze konden het eigenlijk niet aan. Bediening deed haar best, maar daar ging ook het een en ander mis. Ik denk dat het wel goed gaat als het erg rustig is. Sfeer was matig, er was een constante brom te horen van een of ander apparaat en er gaat steeds een lamp aan en uit boven de bar (waarschijnlijk als de keuken roept). Deze lamp is te erg aanwezig en storend.

76. We zijn nu reeds enkele jaren klant bij Twins en altijd weer is het gezellig en het eten fantastisch. Doordat men je langzamerhand wat beter begint te kennen, wordt men ook wat vrijer naar elkaar toe, en is het ook niet alleen lekker om er te eten, maar is de gezelligheid ook een plus geworden.

Dus al met al een aanrader voor iedereen die van lekker en gezellig eten houd.

77. Gigi borst

Eten was goed, het duurde veel te lang. Een uur voordat onze gerechten gereserveerd werden. Bij de bestelling van drie maaltijdsalade, werd na enig aandringen, ons verteld dat er van een van de salade geen tonijn was (bij vorige bezoek aan de restaurant gebeurde hetzelfde... erg vervelend).
    Daardoor waren genoodzaakt om snel te eten, we moesten naar de bioscoop.

78. Gerrie Odijk

Wij hebben heerlijk gegeten. Leuk zitten in de erker boven. Soms wat veel tijd tussen de gerechten. Prima!

79. Hadden om 19.30 gereserveerd en om 20.00 nog geen tafel vrij met 3 wachtenden voor ons. Als je er wat van zegt krijg je het antwoord "Ik kan er niks aan doen en het is druk." Lang moeten wachten op het eten en drinken en chagrijnige bediening. Het eten smaakte wel goed en uiteindelijk het eerste drankje gratis gekregen. Maar niet voor herhaling vatbaar.

80. Wij zaten aan een tafel boven wat we minder gezellig vonden.
    Ook moest mijn man 2 keer vragen om een biertje dat was jammer.
    Maar het eten was erg lekker!

81. Zeer slecht gegeten. Alles komt kant en klaar uit een pakje. Champignons met een komijnsaus. Dit is gewoon een plak komijnenkaas laten smelten. Bediening ook totaal niet geinterreseerd. Nemen de bestelling op en als ze terug aan tafel komen, weten ze al niet meer wie wat besteld heeft en dat voor een tafel van 2 personen...

Zonde van het geld.

82. Fam Velthuizen

Leuk personeel en heel goed en lekker gegeten, alles ziet er verzorgd en netjes uit.

83. Voorheen dacht ik het te hebben ontdekt. Twee keer heerlijk gegeten met vrienden bij Twins. Nu deze keer hadden we AH bonnen mee, dat veranderde de zaak volledig. Dat we een speciale kaart voor die actie kregen, kan ik me wel indenken.
    Maar de carpaccio vooraf was smaakloos. En van mijn dochter was de biefstuk volledig doorbakken, dus taai. Aangezien we geen tijd hadden om de klacht te bespreken, omdat we maar zeer weinig tijd hadden voor de film nog, hebben we dat niet gedaan. Dus zoals ik al vaker heb meegemaakt als tevreden klant bij een geliefd restaurant, moet je er niet komen als je genieten wilt van een actie waaraan ze meedoen.
    Jammer, want ook nu weer geen vertrouwen in de volgende keer.

84. We zaten boven met nog 1 bezet tafeltje, niet echt gezellig.
    Vriendelijke bediening en prima prijs/kwaliteit.

85. Prima gegeten. Alleen een 4 gangen diner dachten wij dat je ook echt 4 gangen krijgt maar dat was een kaal kopje koffie. Blij dat we beneden een plaatsje hadden want boven lijkt ons niet gezellig om te zitten met z'n tweeën. Prima en vriendelijke bediening.

86. Lawaaierig, (te) kleine tafeltjes, kleine porties eten hoofdgerecht

87. Tafels zitten erg dicht op elkaar. Kaart verandert al jaren niet. Vegetarische champignons met kaas gevraagd en er zat toch vlees door. Pasta redelijk maar niet bijzonder en het nagerecht ook. Te duur voor deze kwaliteit van eten.

88. Het eten was erg goed, 't is er klein, maar wel gezellig. Alleen boven, de stoelen zaten op den duur niet zo lekker. Vriendelijk personeel.

89. gastvrij,leuke bediening,en heerlijk gegeten.

90. Prima gegeten en uitstekende bediening.

91. Wij hadden een tapasbon en hebben hier heerlijk van gegeten, kregen een ruim aanbod van verschillende lekkernijen geserveerd aan tafel. Echt een aanrader voor een gezellig avondje!

92. Sigrid Matthijssen

Wij hebben er gegeten met de AH actie en een tafel gereserveerd. Bij binnenkomst bleek er geen tafeltje voor ons te zijn. Na 5 min kregen wij een tafel en toen 10 min later een andere tafel vrij werd gevraagd of wij daar plaats wilden nemen. Het was een gezelliger plekje dus prima!
    Ik vond het allemaal wel vol en chaotisch ogen.

Het duurde het even voor wij ons eerste gerecht kregen. Het eten was goed op temperatuur en opzich lekker, maar zowel de championen soep en pasta waren bedekt onder een dikke krokante kaas laag wat een beetje veel was.
    De bediening was vriendelijk en bediende op precies de juiste momenten!

93. fera timisela

Wij hadden wat te vieren.
    Met de VVV-dinerbon kon je alleen kiezen voor drie-gangenmenu, maar we wilden á la carte. Navraag gedaan, voor deze avond hebben ze een uitzondering gemaakt!
    Helemaal toppie.
    We hadden het gezellig, alles was oké.
    Voor herhaling vatbaar.

94. Wij hadden voor onze verjaardag een bon gekregen van Giftforyou voor een etentje (hoofdgerecht). Deze bon kostte de gever € 37,- . Bij het reserveren werd ons gezegd dat wij voor € 8,50 / persoon extra voorgerecht en toetje mochten nemen. Bij aankomst nog eens geïnformeerd en ja dat kon.
    Wij kregen de kaart van het driegangenmenu aangereikt (niet de à la carte kaart) en mochten daar ons voorgerecht, hoofdgerecht en toetje uit kiezen. Nu even een rekensommetje. Als we geen bon hebben dan had ons dat gekost: 2x een 3-gangenmenu = €43,-.
    Wij hadden een bon van € 37,- en moesten extra betalen 2 x € 8,50 en dat is samen € 54,- dus € 11,- teveel.
    Onbegrijpelijk. En als slotakkoord stonden het voorgerecht en toetje ook nog eens voor een losse à la carte prijs op de rekening, dus was de rekening nog een stuk hoger. Dat werd wel gecorrigeerd na mijn opmerking maar ik had niet het gevoel dat het een vergissing was.

Resumé: Het etentje wat een uitje zou moeten zijn werd er een met een vervelende nasmaak. En dat kwam nu eens niet van het eten want dat was alleszins redelijk. Als potentiële klant werd ik iemand die er echt niet meer kom.

Jammer.

95. Marian Oskam

Vrijdag 11-11-2016 gereserveerd om 19.30 uur voor 4 personen. Aangekomen was er geen tafel voor ons beschikbaar. Bediening gaf geen gehoor aan onze vraag hoe lang het nog zou duren.

We stonden opgepropt naast tafel van etende gasten en zijn even later maar naar een ander restaurant vertrokken waar we wel gastvrij werden ontvangen en direct een tafeltje kregen aangeboden. Voor Twins is er nog wat te leren! Jammer.

Marian

96. Leuk, gezellig, leuk en vriendelijk personeel. Lekker gegeten!!

97. J F van Leeuwen

Zaterdag 5 november
    Wij hadden een reservering om 7 uur de tafeltjes waren nog niet klaar ruim een kwartier buiten moeten wachten in de kou,binnen is er geen plaats voor.
    eindelijk was er plaats maar boven dit was zo vol dat het heel erg rumoerig was en als er iets zal gebeuren was er alleen maar een smalle trap waar alles doorheen moet.
    Het was abnormaal druk hierdoor was het personeel gestrest en had weinig aandacht voor de klanten er werden bestellingen vergeten ,het duurde lang tussen voorgerecht en hoofdgerecht, het was moeilijk om personeel te bereiken om iets te bestellen.
    Aan het eten mankeerde niets dat was zoals verwacht goed.
    maar de vraag om water werd er een klein flesje water met 1 glas neergezet
    Wij zullen zeker nog eens naar Twins gaan maar dan willen we niet mee boven zitten

98. Paula Mus

Heerlijk gegeten. Gastvrij en ongedwongen sfeer. Gezellig en topbediening. Voor herhaling vatbaar.

99. Prima eten en goede sfeer, personeel was alleen iedere keer heel gehaast en gaf geen menu of vroeg of we nog wat wilden drinken.

100. Willem Post

Wij hebben van vrienden twee keer een bon gekregen van € 21.50 plus een bon voor een karaf wijn van €12.50. Jullie mogen van de dure kaart eten, dus niet van de social deal kaart. Dat zei hij uitdrukkelijk erbij. Wij hebben zelf afgelopen zomer gemerkt dat er verschil is tussen de twee kaarten. Wat schetst onze verbazing, er was geen enkel verschil tussen onze maaltijd en social deal. Mijn vriend wilde ons extra verwennen, had daar 2 keer € 21.50 en een karaf wijn voor over en nu blijkt dat hij ons ook 2 keer een social deal bon had kunnen geven. Hij voelt zich hier niet prettig bij, omdat hij iets meer wilde geven dan Social Deal.

Volgende pagina