Op dit adres zit nu: Stone Grillhouse

1. Cijfers spreken voor zich, een tien met een griffel!! Erg leuk restaurant met zeer vriendelijk personeel. Het is duidelijk dat deze mensen erg trots zijn op hun restaurant en ervan genieten. Het team in de keuken is ambitieus, en dat proef je ook in de gerechten, verder zijn bediening en het keukenteam goed op elkaar ingespeeld. De bediening is voorkomend, ongedwongen en deskundig, onze ober (Maarten?!, hoop dat ik zijn naam goed heb) deed er van alles aan om het ons zo aangenaam mogelijk te maken, zonder opdringerig te zijn. Genoten van een heerlijk drie gangen keuze menu en de keuze is groot maar niet te, zodat de kwaliteit hieronder lijd. Ontzettend leuke locatie vlakbij het station, dus parkeerplaats tegen een zeer laag tarief (op de zaterdag!) genoeg. Een gezellig sfeervol eetcafé waar je een hele avond geniet en dat hebben wij ook zeker gedaan. Een aanrader voor een iedereen die goedkoop en toch heel smakelijk wilt eten. Wij komen zeker terug!

1. Wat fijn dat u zo'n goede ervaring heeft gehad bij ons eetcafe.
    Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen bij Eetcafe Twins.
    Bedankt voor uw recensie.
    Met vriendelijke groet;
    eetcafe Twins.