Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Arnhem verdeeld zijn.

9 2061

Willem Post

Wij hebben van vrienden twee keer een bon gekregen van € 21.50 plus een bon voor een karaf wijn van €12.50. Jullie mogen van de dure kaart eten, dus niet van de social deal kaart. Dat zei hij uitdrukkelijk erbij. Wij hebben zelf afgelopen zomer gemerkt dat er verschil is tussen de twee kaarten. Wat schetst onze verbazing, er was geen enkel verschil tussen onze maaltijd en social deal. Mijn vriend wilde ons extra verwennen, had daar 2 keer € 21.50 en een karaf wijn voor over en nu blijkt dat hij ons ook 2 keer een social deal bon had kunnen geven. Hij voelt zich hier niet prettig bij, omdat hij iets meer wilde geven dan Social Deal.

Mutsenclub

Om 17:00 gaat de zaak open en wij waren er om 16:40. Werden hartelijk ontvangen en konden plaatsnemen. Heerlijk gegeten en de wijn was ook lekker. Bijzonder vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar.

Vanavond heerlijk gegeten bij Café Twins in Arnhem. Wat een gezellig, knus café en wat een vriendelijke bediening. Wij hebben genoten en het eten was heerlijk, bedankt! Voor nu en nog eens.

Super lekker gegeten, ondanks kortingsbon AH. Prima keuze uit verschillende gerechten. Ook de bediening was top, dank je wel Peter!

Dinsdagavond heerlijk gegeten bij Twins, vriendelijk en gastvrij ontvangst, en ook tijdens het eten super service, sfeervolle ambiance, echt een aanrader en kom zeker nog eens een keer eten,

Lekker eten! Alles ook goed warm en wordt vriendelijk geserveerd. Heerlijke tomatensoep, spareribs en garnalen. Daarnaast het is leuk om verrast te worden tijdens de onbeperkte tapas, wat ook helemaal niet zo duur is. Oh, en voor de mensen die ervan houden (zoals ik) draaien ze lekker veel oude hits uit de jaren 80 en 90. Mijn vriendin en ik komen zeker nog een keer terug!

Hadden via de AH-actie gereserveerd, het was prachtig weer, dus heerlijk buiten gegeten, ondanks dat het heel druk was, was de bediening toch vlot en vriendelijk. Mijn partner had een tilapia gerecht besteld, en ik een pasta
    schotel, vooral de vegetarische pastaschotel was heel uitgebreid en lekker (een echte aanrader), ook de tilapia viel goed in de smaak bij mijn partner. Als nagerecht hadden wij allebei een CoupeTwins besteld, die met veel vertoon werd geserveerd.

Kortom een heerlijke culinaire avond gehad, wij komen zeker weer terug!

Naar aanleiding van de prima recensies en de naam Twins (wij hebben namelijk tweelingdochters) hebben wij gekozen om met ons gezin (twee volwassenen en drie jonge kinderen, waaronder dus onze tweeling van 3 jaar) bij dit eetcafé zondag 18 september te eten.

We werden prima ontvangen… niet heel enthousiast, maar het was oké. Vervolgens direct naar onze gereserveerde tafel begeleid, de drankjes en een mandje met vers gebakken stokbrood volgden vlot en we konden ook redelijk snel bestellen. Het viel ons wel op dat het bedienend personeel erg gehaast en gestrest oogde. Helaas bleek dit een voorbode van wat er deze avond zou gebeuren.

Na 5 kwartier wachten, waarin ons alleen het mandje stokbrood en drinken is gebracht, vroegen wij wanneer wij ons eten konden verwachten. Volgens de gastheer was de kok daar op dat moment mee bezig en zou het er ieder moment aan kunnen komen.

Na 6 kwartier hebben we een serveerster aan haar jas getrokken en gevraagd of wij nog iets te drinken konden bestellen en nogmaals gevraagd waar ons eten bleef. Op de vraag of er in ieder geval een bak met frietjes op tafel kon komen, want onze kinderen begonnen toch wel wat ongeduldig te worden, werd helaas niet gereageerd.

Een aardig ouder echtpaar zat vlak naast ons aan een tweepersoonstafeltje en heeft zelfs de bediening aangesproken met de vraag iets te regelen voor ons. Niet dat onze kinderen lastig waren, verre van dat, ze hebben zich uitstekend gedragen en hebben lief gekleurd met de door ons zelf meegebrachte kleurpotloden en kleurplaten. Helaas heeft ook hun woordje geen reactie opgeleverd.

Toen er na 7 kwartier wachten (!!!) nog geen maaltijd op tafel stond hebben wij besloten op te stappen en zijn tot grote vreugde van de kinderen, maar tot groot verdriet van ons, naar het iets verderop gelegen restaurant met de gele M gegaan waar we in no-time wel iets konden eten.

De drankjes hoefden wij niet af te rekenen, want de gastheer begreep dat wij weg wilden, maar hij kon ons niet uitleggen wat er mis is gegaan.

Wij komen hier niet meer. Jammer, want het leek ons best een leuk tentje en de gerechten geserveerd bij de andere tafeltjes zagen er smakelijk uit.

Gisteren uiteten geweest met mijn man bij Twins. We hadden een bon gebruikt en hebben gekozen voor tapas en het was de moeite waard. Erg lekker gegeten! En de hoeveelheid die zij serveren is perfect. Erg leuk dat ze ook aandacht besteden aan het presenteren van gerechtjes, want dat maakt het ook extra lekker. Dessert was ook super lekker! We gaan daar zeker nog vaker eten!

Corrie van Ekris

Erg gezellig restaurant zaten er met AH actie. Eten was prima, bediening ook erg goed. Al onze wensen werden meteen vervuld. Hadden een telefoon op tafel laten liggen, deze werd ons zelfs nog na gebracht. Perfect. Alleen de rekening die klopte niet helemaal zag ik achteraf, maar denk dat dat door de ah actie komt.

Gisteravond bij eetcafé Twins gegeten, n.a.v. de toch wel goeie recensies.
    Terras buiten zat vol, zoals te verwachten met dit weer. Binnen een kleine ruimte, helemaal volgepropt met tafels en stoelen, waar je slechts hoefde te fluisteren om je voor mensen aan de tafels om je heen verstaanbaar te maken.
    De ontvangst was oké. Niet echt enthousiast, maar goed.
    We kregen redelijk vlot onze drankjes. De menukaart, die je m.i. toch vlot moet krijgen liet echter weer een tijd op zich wachten. De bediening leek (waarschijnlijk door die kleine volgestouwde ruimte) gestrest en gehaast.
    Toen we uiteindelijk konden bestellen, koos mijn partner voor de gevulde kipfilet en ik voor de Surf en Turf (varkenshaas en kabeljauwfilet) met witte wijnsaus. We vonden de hoeveelheid vlees/vis/kip voldoende, maar de warme groenten bestonden uit drie kleine roosjes broccoli en een reepje paprika, er zat een puddingschaaltje sla bij om met z'n tweeën te delen evenals een zo mogelijk nog kleiner schaaltje met friet. We hadden ieder, denk ik, zo'n 10 frietjes...
    Waarschijnlijk zal het wel mogelijk geweest zijn om wat groente of friet erbij te vragen, maar gezien het lange wachten op alles, hebben we daar maar van afgezien.
    Hoe smaakte het? Afgezien van het feit dat mijn varkenshaas kurkdroog was, smaakte de rest; de kabeljauw (precies gaar, dus lekker) het beetje groente en de paar frietjes goed. Ook het wijnsausje was lekker, maar alweer... erg weinig. De sla was aangemaakt met dezelfde smakeloze mayonaise als die bij de frites zat. Er is op geen enkel moment gevraagd door het personeel of dingen naar wens waren of na afloop of het eten gesmaakt had... Totaal ongeïnteresseerd!
    Aangezien we ons bij Twins geen moment welkom hebben gevoeld, en het eten ook niet was om over naar huis te schrijven, was dit een eenmalig bezoek.

Prima menuutje voor 24.60. Verwacht geen luxe gerechten, maar prima gegeten in hartje Arnhem. Vooraf ragout met pasteitje, hoofd zwaardvis, groente, frietjes, dessert ijs, een beetje aardbeien etc etc

hetty slotboom

We hebben heel erg lekker gegeten!! De bediening was ook erg vriendelijk!!

Martin Meijer

Heerlijk gegeten! De eigenaar heeft weinig moeite gedaan om vriendelijk te zijn tegen over zijn gasten!! Hij kwam over als... je bent binnen en nu verdienen aan je!! Het personeel was heel erg vriendelijk.

John en Michelle

We hebben heerlijk gegeten! Het personeel was heel vriendelijk en deden er alles aan om iedereen zo goed mogelijk van dienst te zijn. Het was erg druk, maar de professionaliteit leed daar niet onder. Peter heeft ons een heerlijk "verras-me-maar-koffie" gegeven. Dikke duim en petje af. Groetjes uit Roosendaal

E. knippenberg

Heerlijk gegeten en een prima bediening
    Een aanrader

Wilhelmina

Vandaag hier gegeten met bon t.w.v.4_gangen verrassingsmenu.Eten was prima,de huiswijn kan beter voor de prijs die gevraagd wordt! Bediening prima!

van der graaf

Wij hebben een goede ervaring gehad bij Eetcafe Twins, het is er gezellig en het personeel is heel vriendelijk en gastvrij. Het eten was ook erg lekker.

Fam. Peeters

Heerlijk gegeten. Als je binnenkomt denk je wel even wat een volgepakte ruimte, echter het heerlijke eten maakt alles goed. Echt lekkere gerechten en vriendelijke bediening.

Robert Huisman

Geweldig leuk eetcafé, het personeel neemt echt de tijd voor je, het eten was op perfecte temperaturen.
    Het is wel iets klein en daardoor zit je bijna bij je buurman mee te eten. Voor de rest geen enkel minpunt!

Eten en drinken was prima, 1 van de 2 bedieners was zeer vriendelijk, de ander hoort niet thuis in een restaurant, haalde zo onze lege glazen weg, vroeg niet of we nog wat wilde, bij alle andere werd dit wel gedaan,3 kwartier moeten wachten op het voorgerecht en daarna hetzelfde met het hoofdgerecht en ik vond hem erg on klantvriendelijk en hij leek er een beetje lak aan te hebben, nogmaals het eten en drinken was prima, maar als je gaat uit eten verwacht je ook een goede service....eerste en laatste keer, next time voor de service liever wat anders. Kansloze ervaring.

Robyn Epskamp

We zijn gisteren voor mijn verjaardag er geweest, was super! De bediening was aardig en zeer gast vrij. Je voelde je er helemaal thuis. Het eten was ook echt top! Een aanrader voor ieder! Vond het ook leuk dat ik een sterstokje bij mijn dessert kreeg!
    Gauw weer terug. En voor iedereen die in Arnhem wat wilt eten: Ga daar heen!

Dick, Sandra en Romy Hoogveldt

Dinsdag 28-06-2016 heerlijk gegeten bij Twins. Goede kwaliteit eten en super hartelijk ontvangen. Gezellig zitten en goed eten en goede bediening, hier gaan we zeker vaker eten. Top!!

Heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant.

j.engelen

Helaas werd mijn man plotseling niet goed, waardoor wij overhaast naar huis moesten. Maar de bedienng had hier respect voor en heeft ons uitstekend geholpen. Dn de kosten voor wat wij gebruikt hadden, waren zeer minimaal... Dus klandizie staat voorop.

We hebben hier afgelopen zaterdag, met super mooi weer, op het terrasje gegeten. Binnen vind ik het een beetje krap en benauwd. We hadden een Gift for 2 bon voor een 3-gangen tapasmenu, we mochten echter ook voor een normaal 3-gangen menu kiezen, dit vond ik erg netjes. Uiteindelijk toch voor de tapas gegaan, die is niet echt origineel, je krijgt wat minder van de normale gerechten, zoals varkenshaas, spareribs en kipsaté. Het eten was echter lekker en de bediening was uitstekend. Ik zou hier niet snel weer tapas gaan eten, maar qua 3-gangen menu is de prijs/kwaliteit verhouding prima en daarvoor ga ik zeker terug. Ze hebben vaak aanbiedingen via Groupon en Social Deal.

crien

nut van allerlei actiebonnen is weer bewezen. nooit van eetcafé twins gehoord, maar door vouchers op internet toch eens gekozen voor dit restaurant. goede keus geweest, want bij ons staat eetcafé nu op de kaart.

de zaak is vrij klein en daardoor is het begrijpelijk dat de tafeltjes nogal dicht bij elkaar staan. ons stoorde het niet, maar dat kwam waarschijnlijk omdat het vrij rustig was. overigens lijkt het ons ook gezellig op het buitenterras te eten.

voorgerecht: vegetarische salade, was iets te droog, maar in ieder geval caloriearm. van de honingdressing viel weinig te proeven

hoofdgerecht: medaillons varkenshaas goed gebakken, niet te droog; gerecht tilapiafilter was een verrassing, goede vervanger voor tong

groente: zeer weinig

frites: kleine portie. als je in je eentje komt eten krijg je net zo'n groot bakje

nagerecht; dameblanche zonder warme saus, ijs smaakte verder lekker

drankjes: redelijk geprijsd, hoewel niet iedereen de huiswijn zal waarderen

mandje brood dat bij entree wordt aangeboden valt niet onder voucher

medewerkers houden zich op achtergrond, maar wel voorkomend

slotoordeel: wij komen nog eens terug

Uitstekend eten met goede bediening

Josine en Harm

We hebben een super avond gehad met lekker eten, dit was onze derde keer en het is keer op keer beter! Toppertje

Lars van Meerveld

Uitstekend eten en een super vriendelijke bediening. Ze hebben ons fantastisch geholpen!

Moeder

Heerlijk gegeten met mijn kinderen. Grote keuze aan gerechten. Goede service en hele vriendelijke bediening.
    Wij komen hier zeker terug!

Ed Kieft

Goede gelegenheid om lekker te kunnen eten voor een redelijke prijs.

Heerlijk gegeten voorafgaande aan een goede film bij Pathé. Grote keuze aan gerechten van het 3 of 4 gangen keuzemenu. Prijs/kwaliteit prima. Spies ossenhaas aan te bevelen, evenals vooraf de overheerlijke salade met geitenkaas, honing en walnoten. Komen zeker terug!!

Ontzettend vriendelijke bediening, snelle service en prima eten!

Eten was heel goed en de prijs is ook heel goed. Toppie hoor!

Via een of andere kadobon terecht gekomen bij Twins. Het was druk, maar het eten en bediening waren keurig en snel. Ons 4jarig zoontje had de tomatensoep vooraf en frietjes met frikadel, met ijs toe. Wij de sate. Heerlijk gegeten voor relatief weinig geld! Aanradertje.

Het was weer heerlijk eten. Leuke bediening. Het was wel vol. Tafels staan een beetje te dicht bij elkaar. Maar op zich hebben we genoten.

We waren gisteren 8 maanden getrouwd en besloten om hier te gaan eten. Lekker knus met lekkere gerechten. De vleestrio was SUPER lekker. Een echte aanrader!

De keuze is voor een eetcafé erg ruim te noemen, en de kwaliteit is goed naar prijsverhouding. De huiswijn smaakt wel erg simpel.

Bert Mulder & Carine Grootenboer

Zoals wij inmiddels, na diverse bezoekjes aan Eetcafe Twins, eraveren hebben, is het steeds weer een juiste keuze gebleken er terug te komen. Het eten is er heerlijk en goed, bedienning erg vriendelijk/hartelijk. Al mag de kaart wel een keer een andere invulling krijgen wat ons betreft. We hebben inmiddels alle er op voorkomende gerechten wel eens genomen. Ook deze "maart actie" waar je als jarige in die maand gratis eet, is weer super. En dat je dan ook nog verrast gaat worden met een stukje "vuurwerk" op je toetje, maakt het af.

Zeer aardige bediening. Het eten is smaakvol en prijs/kwaliteit is goed.

Erg lekker gegeten voor een nette prijs. Alleen jammer dat het allemaal een beetje krap is.

Prima, lekker, verzorgd en goed rekening gehouden met allergie.

Heerlijk eten, gezellige sfeer, prima personeel. Een echte aanrader!

Zoals altijd was het gezellig druk bij Twins. We waren met z'n vieren en hadden een mooi plekje op de bank in een hoekje, waar we lekker wat privacy hadden. Het eten was prima! Door de drukte aten we pas na een uur, wat we wel jammer vonden, aangezien we wel trek hadden. Het eten was zoals altijd heel lekker. Vistriootjes en vleestriootjes waren heerlijk, de vis wat aan de weinige kant. Maar het was een geslaagde avond en dat is voldoende. Goed genoeg om vaker te gaan!

Een goede eetgelegenheid. Vriendelijke mensen.

Afgelopen week met zijn tweeën genoten van het driegangen menu bij Twins. Ruime porties en ontzettend lekker eten. Voor mij ook nog een gratis cocktail omdat het ladies night was. Echt goed geregeld dat er de keuze was tussen alcoholisch en non-alcoholisch. Wij komen dan ook zeker nog een keer terug!

Knus restaurant, soms iets te krap. Prijs/kwaliteit erg goed! gerechten zien er prachtig uit en ook goede porties. Makkelijk iets bij te bestellen. De gerechten smaken heerlijk, alleen jammer dat sommige ingrediënten minder goed terug te vinden zijn (maak het gerecht niet minder lekker hoor). Als je kiest voor een gerecht met knoflook en pesto verwacht je dit wel te proeven. Misschien een tip voor het restaurant.

Evert Verspeek

Heerlijk gegeten zoals we vaker gedaan hebben bij Twins. Ware het niet dat we één desert probleemloos konden vervangen voor iets wat niet op de menulijst stond, dan had ik service gewaardeerd op een schamel 5je. Reden; bij de reservering heb ik gevraagd om op een specifieke plaats. Helaas bleek de plaats bezet door mensen die na later bleek helemaal geen reservering hadden gedaan. Jammer dat we daar vooraf niet even van in kennis zijn gesteld. Verklaring van een medewerker; dat doen we meestal niet op zaterdag.

Gister, 23 januari 2016, gegeten. Het was weer erg lekker. Liep nu iets meer personeel dan de vorige keer, waardoor de wachttijden tussen de maaltijden niet zo lang waren. De gegratineerde champignons vooraf zijn erg lekker. Wel oppassen dat je tong niet brandt i.v.m. heet eten. Mij dus gebeurd. En de sate was wederom erg mals en lekker. Dame Blanche ook lekker en echte slagroom. Als de AH actie weer is gaan we zeker weer een keertje terug.

Super gezellige avond met lekker en goed eten. De bediening was top!

Sarah van Eijck

Heerlijk eten. Ik ga al voor de 10 de keer. Vooral het voorgerecht met champions erg lekker.

Voor Peter, goede service!

Prijs kwaliteit was de bom.

Ja was allemaal goed hoor, was als eens eerder geweest en dat beviel mij erg goed, en nu ook hoor.

Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving. Prijs kwaliteit verhouding zeker goed in orde. Minpuntjes vonden wij de service (was erg gehaast de avond dat wij er waren). Na voorgerecht werden de borden weggegrist zonder te vragen of het gesmaakt had. Ook voelden we ons na het eten lichtelijk gedwongen om gelijk te gaan want ons tafeltje was alweer aan een ander groepje weggegeven. En het was vrij krap (moesten de tafel verschuiven om op de stoel plaats te kunnen nemen en er weer uit te komen).

40 jaar getrouwd en bij twins geweldig gegeten. De bediening was super [peter en zijn medewerkers]. Peter bedankt voor het laten slagen van deze avond.

Familie Peters

Gebruik gemaakt van het 3 gangen menu verrassingspakket. Was heel goed geserveerd door vriendelijk personeel Peter en Carolien. Zeker voor herhaling vatbaar.

Heerlijk gegeten bij eetcafe Twins met topbediening!

Afgelopen week bij Twins gegeten met Groupon. Er was nog één mogelijkheid op een dag waarop we niet konden. Dit hebben we telefonisch aangegeven en om toch gebruik te kunnen maken van de groupon bon, mochten we op een andere dag komen.

In het restaurant zijn we vriendelijk ontvangen en alles liep gewoon goed. Het eten was erg lekker en de coupe Twins is een leuke verassing.

Wij komen zeker nog eens terug!

Marian en Herman

Donderdag 8 oktober een middagje stad gedaan en aansluitend met z'n tweeën bij de Twins een hapje gegeten. We zijn er vaker geweest en zaten op ons geliefde 2 persoons plekje in de "boven de straat hangende loge". Heerlijke carpaccio vooraf en daarna biefstuk en varkenshaasje gegeten. Peter is een goede en aardige gastheer. Ook de dames in de bediening zijn net en behulpzaam bij de presentatie van de gerechten. Je voelt je welkom en natuurlijk komen we weer terug. Marian en Herman

Zaterdag 3 oktober hier gegeten en ik kan alleen maar zeggen super! Ook de gastheer Peter heeft laten zien dat hij hart heeft voor zijn zaak! Ik kom hier zeer zeker nog eens terug.

Met de actie van AH wezen eten. Sfeer ontbrak en eten totaal niet lekker. Naast ons bestelde iemand een vis trio maar kreeg een duo. Dit gaf zij aan en kreeg toen een gamba erbij. Voor ons geen twins meer.

Heerlijk en goed gegeten, vooral de runder carpaccio was erg lekker en goed van smaak. Mijn vriendin en ik werden zeer vriendelijk door de ober ontvangen en deze man deed er werkelijk alles aan om het ons naar het zin te maken. De kogelbiefstukjes waren erg lekker en precies goed gebakken met lekkere friet erbij. Mijn vriendin en ik hebben een hele fijne avond gehad en super lekker gegeten! Wij komen hier zeer zeker weer een keertje terug.

Patricia ter Heerdt

Wanneer ik vooraf geen recensie had gelezen was ik voorbij gelopen. Wij hadden telefonisch geboekt voor tapas. Bij binnenkomst werden we aan een grotere tafel gezet, zodat we ruimte hadden om van de tapas te genieten. Peter onze gastheer stelde zich gereserveerd op, maar werkte zeer vakkundig en ontspannen. Wij kregen goede product adviezen en leuke uitleg over de wijze van serveren van de tapas. We voelden ons gast.

Over het eten niets dan lof. Wat we kregen wisten we vooraf niet. Alle gerechtjes die op tafel kwamen waren bijzonder lekker gemaakt. Dat hier iemand aan het koken was met gevoel en liefde voor het vak, was aan de smaak te herkennen. Voor ons was deze avond zeer geslaagd. Voor ieder die dit leest; het is een aanrader.

Chef: Mahabubul Khan & gastheer: Peter bedankt voor deze fijne avond.

Piet-Hein en Jannie Megens

Rene Ooijman

Heerlijk gegeten en vriendelijke, snelle bediening. We komen zeker weer als we in de buurt zijn.

Ingrid Veraart

Vanavond heerlijk met het gezin gegeten. Erg vriendelijk personeel. Prijs kwaliteit prima. Komen zeker nog eens terug.

D

Bij ontvangst konden we een tafel uitkiezen waar we vervolgens een kwartier moesten wachten voor er wat te drinken kon worden besteld. Meteen bij het bestellen van het drinken doorgegeven wat we wilden eten: kipsaté en medium biefstuk. Omdat we via een bon daar zaten wisten we waar we uit konden kiezen.

Kipsaté was lekker en de biefstuk was maar voor een klein gedeelte medium, echt een kleine fractie van de hele biefstuk. Dit was erg slecht, zo hoor je naar mijn mening geen medium biefstuk af te geven!!!

Ook het drinken werd slecht bijgehouden. De 2e ronde drinken liet op zich wachten, totdat ik zelf na een lange tijd maar heb besloten om naar de bar te gaan om wat drinken te bestellen. Na het hoofdgerecht te hebben gehad werd er zonder te vragen de dessertkaart voor je neus geschoven. Sinds wanneer wordt er niet eens meer gevraagd aan de klanten of ze nog zin hebben in een dessert? Daarna de 2e ronde drinken afgesloten en wederom zelf naar de bar gegaan om te kunnen betalen.

We hebben hier nu meerdere keren gegeten en het eten is hier heerlijk. Er is genoeg keus en de prijs kwaliteit is top. Het personeel is vriendelijk en gezellig.

Aad Rullens

Vandaag gegeten bij eetcafé Twins via Groupon. Bediening en eten van zeer goed niveau, overstijgt de benaming eetcafé. Absoluut een aanrader om te eten.

Eten was erg goed echt heerlijk. Dus complimenten voor de kok/keuken. Wel lang moeten wachten tussen de gerechten... Weinig contact met bediening. Als je wat wilde vragen duurde het wel even voordat de bediening je zag. We zaten misschien wel net in de verkeerde hoek. Dat was jammer. Maar verder een gezellige avond gehad en eten was nogmaals uitstekend!!

M.bomas

Heerlijk eten en een goede bediening. Komen zeker terug als wij in de buurt zijn!

Tonny & Rianne

Afgelopen vrijdag waren we aangekomen in Arnhem. Na onze koffers te hebben neergezet in ons hotel zijn we op zoek gegaan naar een goed restaurant. Op 'Eet.nu' werd Twins als hoogst gewaardeerd aanbevolen. We hebben dus snel geboekt en na nog geen 100 meter te hebben gelopen kwamen we hier aan.

Dat de ruimte klein was viel ons meteen op, maar dat maakt de sfeer wat ons betreft des te gezelliger. We werden vriendelijk ontvangen door de gastheer en deze gaf ons geen opgedrongen gevoel. We bestelden wat te drinken en bestelden een lekker voorgerecht. Dit beloofde al veel goeds! Hierna was het tijd voor het hoofdgerecht. We begonnen te eten en dachten beide hetzelfde: Waar zijn we hier beland? Dit smaakt voortreffelijk! Het vlees was heerlijk mals, precies goed op smaak gebracht, zelfs de jus was een perfect onderdeel van het gerecht. Al met al, de smaak van het eten was echt voortreffelijk! Dikke pluim voor de kok.

Dit restaurant raden wij iedereen aan!

Van lierop

We hebben heel goed gegeten, en de sfeer en bediening was erg goed.

miranda

Heerlijk gesmuld van de geitenkaas salade.

Na t shoppen nog even een hapje eten, kwamen hier terecht. We zagen de dagschotel, kipsaté met friet, groente en salade en dat voor €8,50. Daar gingen we voor. Het was heerlijk en zeer uitgebreid, we hebben gesmuld. En natuurlijk de gezellige gastheer. Wij komen zeker een keer terug.

Inge bulham

Hebben de dagschotel genomen. Kipsate met friet salade en warme groenten. Was echt heel lekker! Was super voordelig, 8,50, je krijgt echt waar voor je geld!

Gezellig cafe/restaurant. Niet groot maar alles vol. Dagschotel was goed. Bediening erg vriendelijk! Lekkere wijn/bier.

Gabi & Luuk

We hebben ons jubileum hier met z'n tweeën gevierd. Vanaf het moment dat we binnen kwamen voelden we ons al helemaal welkom. Ontzettend leuke en aardige bediening en niet te vergeten ook nog eens heerlijk gegeten.

Viets G.H.C.

Hebben in een goede ambiance Twins meegemaakt. Het is een aanrader. Gezellige bediening en goede aandacht voor de klanten. De kwaliteit van het gebodene is ronduit goed. Wij hebben een prettige avond gehad en komen zeer zeker weer een bezoek brengen aan dit uitzonderlijke eethuis in Arnhem.

We hadden op de markt gestaan in duiven met de kids en het was daar zo rustig dat we graag nog koningsdag wouden vieren. We reserveerden bij Twins. Het was maandag dus ik wou graag de onbeperkte tapas. Dit was in eerste instantie niet mogelijk maar na overleg maakte hij een uitzondering voor ons.

We kwamen aan in Arnhem en dit was te druk voor onze 3 kinderen. Onze jongste werd bijna aangereden door een fietser en verloor hierdoor haar schoen en stapte in glas. Hmm. Gelukkig was het naar twins 5 minuten lopen. Bij twins hadden ze buiten een dj en een bar dus veel mensen waren daar aan het feesten. Het was luid maar toen we binnen waren was het rustig. Heerlijk! Dit zochten we.

Het personeel was vriendelijk, servicegericht, en goed met de kids. Ze gaven een pleister voor de jongste dus die was ook weer tevreden. De rode wijn was goed. De soep was heerlijk van smaak. De tapas was hemels! Wow wat een lekkere smaken en wat lag de kwaliteit hoog! De kok verbaasde me echt en ik was zo benieuwd naar de volgende gang maar het was zooo veel. Zo divers. En anders dan de tapas die ik bij andere restaurants had gegeten. Ik was echt in mijn nopjes. De kids hielden het moeilijk vol dus die kregen een kleurplaat. Een kleine moeite maar oh zo belangrijk om ouders rustig te kunnen laten eten. Waar vele restaurants nog nieteens aan kunnen voldoen. Aan alle kanten waren we blij.

Het dessert voor de kids was ook geen voorverpakt ijsje maar hij was voortreffelijk. Ik heb nog nooit zulke lekkere mango en aardbeien ijs gegeten. De smaken waren zo puur net alsof je een echte mango en aardbei op at maar dan koud. Subliem!

Na afloop gingen onze dochters buiten dansen en dat was zooo schattig. De dj draaide zelfs nog k3 voor ze wat super lief was. Een paar mensen gaven onze dochter geld omdat ze zo schattig was. Zij ook weer helemaal blij.

We hebben echt een geweldige avond gehad en twins is zeker voor herhaling vatbaar.

J.A. van Male

Goede kwaliteit/prijsverhouding. Vriendelijke en correcte bediening. Smakelijke gerechten.

Ria Janssen

Op 23 april 2015 met 25 ex-collega's bij Twins het driegangen-keuzemenu gegeten, zéér tevreden: vlotte, vriendelijke, snelle bediening en dat met zo'n grote groep; heerlijk eten in de leuk-ingerichte bovenruimte, goede sfeer.

Gisteren samen met 2 vriendinnen hier gegeten. Erg vriendelijke bediening. We hadden het 4 gangen menu, erg lekker gegeten. Lekker eten voor een goede prijs. Er werd gelijk gevraagd of we nog wat wilden drinken als onze glazen leeg waren. Erg leuk dat we vuurwerk kregen bij het dessert ivm verjaardag. Kortom, een goeie ervaring en voor herhaling vatbaar! Ga zo door.

De ontvangst was hartelijk en we hebben heerlijk gegeten. Het restaurant is niet groot maar men heeft voor een opstelling gekozen met redelijk veel zitplaatsen. Het geheel komt ietwat druk over. Het eten maakt alles goed. Ik had vooraf de pastei met kip ragout, echt heerlijk! Als hoofdgerecht de gevulde kip. De kip was uitstekend bereid en had veel smaak. Ook de vulling met geitenkaas was heerlijk. We komen zeker een keer terug.

Heerlijk gegeten. Helaas zijn we 3 keer vergeten. Er werd telkens verontschuldigd, maar toen de mensen naast ons een mooi plekje bij het raam aangeboden kregen omdat het rustig was, voelde ik me erg achtergesteld. Het eten was super, maar ze lieten veel steken vallen in de service, waardoor de score lager uitvalt.

Floor Zonneveld

Heel gezellig en je merkt dat er de mensen plezier in hun werk hebben!

Dirk

Cijfers spreken voor zich, een tien met een griffel!! Erg leuk restaurant met zeer vriendelijk personeel. Het is duidelijk dat deze mensen erg trots zijn op hun restaurant en ervan genieten. Het team in de keuken is ambitieus, en dat proef je ook in de gerechten, verder zijn bediening en het keukenteam goed op elkaar ingespeeld. De bediening is voorkomend, ongedwongen en deskundig, onze ober (Maarten?!, hoop dat ik zijn naam goed heb) deed er van alles aan om het ons zo aangenaam mogelijk te maken, zonder opdringerig te zijn. Genoten van een heerlijk drie gangen keuze menu en de keuze is groot maar niet te, zodat de kwaliteit hieronder lijd. Ontzettend leuke locatie vlakbij het station, dus parkeerplaats tegen een zeer laag tarief (op de zaterdag!) genoeg. Een gezellig sfeervol eetcafé waar je een hele avond geniet en dat hebben wij ook zeker gedaan. Een aanrader voor een iedereen die goedkoop en toch heel smakelijk wilt eten. Wij komen zeker terug!

Josephine Ratelband

Voor de 1e keer hier gegeten. Lekkere rustige sfeer, vriendelijk personeel wat absoluut niet opdringerig is wat ik zeer prettig vind! Het eten is heerlijk en je ziet duidelijk dat er aandacht aan besteed is. Een aanrader!

pim kamphuis

Gezellige avond gehad! Goeie bediening en super lekker eten! Als kers op de taart kregen we vuurwerk bij ons ijs, omdat er wat te vieren was! Kort om zeker een aanrader om te eten!

Wij hebben nu meerdere malen gegeten bij Twins. Opvallend is de constante in kwaliteit van het eten, service en sfeer. Het gevoel wat ik van het personeel krijg is dat ze oprecht en gedreven de mensen een goede ervaring willen geven. Gastvrijheid is daar een opvallend kenmerk in. De laatste keer dat we bij Twins kwamen hadden we net spontaan besloten om hier een hapje te gaan eten. Het was alleen erg vroeg. Het was zelfs zo vroeg dat het restaurant nog niet geopend was en daar kwamen we ook pas achter toen we binnen wilden stormen. Dit was geen probleem. Alsnog werden we vriendelijk ontvangen en mochten gewoon al plaatsnemen en werden we geholpen zoals we gewend zijn.
    Het eten zelf is van goede kwaliteit en ook genoeg. Het wordt tegelijk geserveerd met de rest aan je tafel. Ik heb hier onder andere vis en T-bone steak gegeten waar ik erg tevreden over ben.
    Het restaurant is niet erg groot en dat is uiteraard helemaal niet erg. Twins heeft niet de behoefte om deze ruimte uit te buiten door het op elkaar stapelen van tafeltjes. Je hebt hier gewoon genoeg ruimte en je hebt daarom ook niet veel last van elkaar. De grens tussen gezellig, knus en vervelend druk is moeilijk, maar hier is het naar mijn idee gelukt om een balans te creëren.

Ik kan nog veel schrijven over de kleinere en grotere dingen waar ik bij het bezoeken van restaurants op let zoals decoratie, toilet, plaatsing van tafels en hygiëne maar dat is gewoon goed voor elkaar.

Edith Borsboom

Heerlijk eten, zeer vriendelijke bediening. Echt een aanrader!!

Tessa

Valentijnsavond gegeten bij Twins... super valentijns menu... heerlijk. Uiterst vriendelijke bediening. Bij afrekenen een roos met een zakje hartjes snoepjes mee, een 8.5 waard.

Vorige week via Groupon heerlijk gegeten bij Twins!!! De mensen die er werken zijn heel erg vriendelijk, ze zijn niet opdringerig, het restaurant is niet echt groot en het eten is super lekker! Je betaald er niet veel voor (zeker niet via Groupon)! We zijn hier al een paar keer terug geweest! En we gaan binnenkort weer!

Gisteravond heerlijk gegeten met mijn Sissies bij Twins. Onbeperkt tapas gegeten, in één woord; top. Kwaliteit/prijsverhouding helemaal goed. Met hele fijne prettige bediening, en een goede sfeer. Een aanrader!

Zojuist heerlijk gegeten bij Twins. Peter bedankt voor je goede bediening. We komen zeker een keer terug.

sharmaine

Super lekker gegeten en een hele fijne bediening ik zeg voor herhaling vatbaar. Voor mij een dikke 10!

Vandaag gegeten bij Twins. Voorgerecht was lekker en werd snel geserveerd. Het hoofdgerecht was minder. We hadden een biefstuk medium besteld. Deze was helaas veel te doorbakken. Helaas werd er ook geen saus geserveerd terwijl we dit twee keer hadden aangegeven aan het personeel. Nagerecht was prima maar niet echt speciaal. Toiletten waren rommelig en oogden niet echt heel schoon.

Voor ons de laatste keer.

Vorige pagina

Volgende pagina