Bezorgrestaurants in de buurt van Gooday

Online eten bestellen

7. Betalen pin

ma Gesloten
di Gesloten
wo Gesloten

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1517119276 79
1521953188 80

1. Christien van der Molen-Tichelaar

Gisteren hebben vrienden ons getrakteerd op Babi Pangang met kerriesaus en op FoeYong Hai met kip, wat hebben we heerlijk gegeten in de Babi Pangang, heerlijk mals vlees en heerlijk gekruid. Ook de Foe Yong Hai was lekker. Blijf vooral zo doorgaan. Vr gr C

2. T.de Vries

Wij hebben heerlijk gegeten en de bediening was fantastisch.
    Gezellig sfeer en mooi ruim opgezet.
    Heeeeel veel keuze, heerlijk bedankt.

3. henk heres

Het was weer gewledig goed en lekker zoals altijd op naar de volgende keer komt snel.

4. We waren vandaag met 15 mensen na een dag uit geweest te zijn.
    Wij zelf kennen het restaurant al van vorige keren maar de mensen die er nu bij waren kwamen uit heel Nederland.
    Iedereen was vol lof en hadden alleen maar complimenten over het eten de bediening en de Entourage.
    We zijn er trots op dat we deze mensen kennis hebben mogen maken met jullie mooie gezellige restaurant.
    Els en Luc.

5. Ik heb hier gisteren tjap tjoy opgehaald. Hoe durf je hier 12 euro voor te vragen. Groenten was van de groente veiling. En zat amper kip in. En rijst was niet te vreten ik zal me eigen doodschamen. Was niet eens 3 euro waard.

6. Wokmaaltijd prima kwaliteit en overzichtelijk opgesteld. Sfeer heel goed. Een zaak in moderne sfeer met een rustige uitstraling. Service binnenkomst goed al blijft voor mij persoonlijk het betalen bij binnenkomst een uitermate ongastvrije indruk maken. Organisatorisch wel begrijpelijk, maar toch! Het zou ook plezierig zijn dat de begeleidster naar de tafel bij het plaatsnemen even aangeeft dat de gasten direct kunnen starten met de wokmaaltijd. Prijs/kwaliteit uitstekend. Een restaurant om beslist terug te komen.

7. Peter Zuur

Gisteren gegeten met zijn viertjes bij Goodday en ik vond het helemaal top. Super ontvangst en ook het eten en het personeel was echt goed. Komen gauw weer terug. Een echte aanrader.

8. M.J.Heesters

Wij waren gisteravond met een groepje van 8. Het eten was zoals gewoonlijk weer voortreffelijk en de sfeer was geweldig.

9. Yvonne de Meer

10. Ik was er voor de 4e keer, deze keer met 5 collega’s, die er allemaal voor de eerste keer waren.
    We hebben super genoten, goede sfeer, alles goed schoon en netjes en lekker eten, kortom alleen maar complimenten voor Andy, ook de dames die steeds de borden enz ophaalden waren erg vriendelijk.
    Mooie ruime zitplaatsen.
    We komen zeker terug.

11. Eerste keer.
    Eten uitstekend.
    Drinken uitstekend.
    Service uitstekend.
    Bediening uitstekend.
    Kortom: Uitstekend, verfrissend, topkwaliteit!
    Vervolg: Familieuitje.

12. j.w.nanninga

De ontvangst is zeer hartelijk. Vriendelijke mensen, goede bediening en ruime keus uit eten en drinken van prima kwaliteit voor een prima prijs. Een aanrader om heen te gaan!

13. F Groenhagen

Het is een zeer goede restaurant het was een geslaagde avond en we kommen er nog wel vaker.

14. Wij hebben ons laten verrassen. Eerste keer. Vonden het best okay. Wel druk maar wat wil je...
    Persoonlijk vond ik de atmosfeer benauwd. Gelukkig zaten we bij de open deur aan de achterkant anders was ik niet lang gebleven. Ik denk dat men iets moet doen aan klimatecontrole. Verder was ik aangenaam verrast door de afwisseling in gerechten en de kwaliteit. Behalve de mosselen die waren niet te eten maar een kniesoor die bij zo'n variatie daar op let...
    Ik kom vast nog een keer....

15. Noorderpoort Energy & Maritime

Wat een heerlijke restaurant.
    Ons groep heeft genoten van het lekkere eten, de leuke setting en het gezellige sfeer.
    Onze dank is extra groot want wij waren er vanwege een pensionering en vertek van één van onze collega's.
    Hij kreeg zelfs een prachtig kado van Gooday.
    Kortom: wij komen terug.

16. Derk van Dijken

Wij hebben genoten en komen zeker terug. Voor ons was dit de eerste keer. We hadden wel een beetje uitleg verwacht. Misschien is dat een tip om te vragen of je al eerder bent geweest.

17. Gehoord van vrienden, je kunt hier lekker eten, er is genoeg ,ruime zitplaatsen, de vuile borden worden gelijk weer opgehaald.
    Vriendelijk ontvangst. ook rolstoelvriendelijk.
    We komen vast nog een keer weer langs.

18. Mike Leemburg

Heerlijk gegeten!
    Ter afsluiting van een drukke periode met een aantal collega's op de woensdag avond naar Gooday, Iedereen was zeer positief. Aanta Duitse collega's kenden het concept nog niet en waren ook erg enthousiast.

19. Fam. Blaauw

Heerlijk gegeten en erg vriendelijk personeel. Top!

20. klinker

heerlijk gegeten en mooie schilderijen en gastvrij netjes kom zeker terug

21. Jinke Herder

We hebben heerlijk gegeten en genoten. En wat hangen er mooie schilderijen!

22. W.Groeneveld

Voor de zoveelste keer waren wij weer eens bij deze restaurant. Het was geweldig.

23. Heerlijk gegeten hier. Lekker mals vlees en goed gebalanceerde smaken. Ik heb zelf niet gegrilld, maar mijn vriendin vond het heel goed gemaakt. De toetjes vond ik net iets minder bijzonder, maar dat doet niet af van de lekkere ervaring.

24. Heerlijk genoten, we hebben heerlijk gegeten We komen hier zeker nog wel eens weer!

25. Het was ontzettend lekker. De producten waren vers en er was erg veel keus. Het zag er ook allemaal erg verzorgt en netjes uit. Personeel is aardig en vriendelijk. Voor herhaling vatbaar!

26. heerlijk gegeten! Erg uitgebreid en vers. Wij komen terug!

27. Het eten is heerlijk bereid. Zeker een aanrader. Alles was goed op temperatuur en het personeel haalde netjes elke keer de borden weg en vulden alles netjes aan.

28. fam van den Berg

We hebben lekker gegeten. Een minpuntje was dat de carpaccio vies was.
    Waarschijnlijk niet vers, niet te eten. Verder geen klachten.

29. Yolande

Weer fantastisch gegeten bij Gooday...de gebakken garnalen,.... WOW MMmmm heerlijk !!...
    Nu voor de tweede keer, maar zeker niet voor de laatste keer.
    De sfeer zou wat verbeterd kunnen worden met een gezellig ( achtergrond) muziekje.
    Voor de prijs/qualiteit heb ik een 9 gezet,... maar is eigenlijk een 10, maar wat mij betreft....... het MAG natuurlijk altijd goedkoper :-))
    En de loayltycard,....... een goed idee, alleen jammer dat het niet aangegeven/ naar gevraagd wordt, wanneer er afgerekend wordt :-((

30. westerhuis

Er was volop keuze en ruimte, ondanks dat het goed vol was. Koud buffet was heerlijk even als de wok en gril. Ook de zelf bediening van drinken was goed. Soep en toetjes was ook voldoende aanwezig, alleen het warme gerechten gedeelte stond wel lang te sudderen in de bakken, misschien wat vaker verversen, maar we komen vast weer terug in dit leuke, gezellige restaurant. Ook de bediening was goed.

31. Ina van der Ploeg

Wij hebben heerlijk gegeten, genoeg keus, aardige mensen, leuk personeel, we komen zeker nog eens!

32. Wij weten niet echt waar de negatieve recensies vandaan komen, maar wij hebben heerlijk gegeten. Was een gezellige drukte, eten was warm en er was genoeg keuze!

33. GRH Torrenga

Prima! Het is voor ons geen wereld restaurant, maar een uitgebreide wok. Eten was goed. Aantal keren bestek gehad wat niet goed schoon was en het duurde lang voordat servies werd weggehaald.

34. Netjes en je loopt elkaar bij het buffet haast niet in de weg.

35. Hillie Pijper Vos

We hebben heerlijk gegeten. Het eten was prima. Maar 1 minpuntje, er waren gerechten bij die wel ietsje warmer konden. Mijn bami was lauw. Verder waren we tevreden. We komen wel een keer weer terug.
    Vr gr. H. Pijper Vos

36. We hebben heerlijk gegeten bij Gooday! Het werd allemaal weer snel aangevuld, het was druk! (Pasen) Vriendelijk personeel.

37. J Meijer

Ondanks de drukte op zaterdagavond stond je bij de wok en gril nog geen minuten te wachten en het eten was geweldig. Dit is de derde keer dat wij zijn geweest, en hier blijft het niet bij, vr gr j meijer.

38. Petra Briek

Wij vonden het eten lekker. Het is alleen wel een gelegenheid voor grote groepen. Met z'n vieren val je toch wat in het niet. Je kunt elkaar nauwelijks verstaan.
    Goede service en hulp bij het tappen van bier en maken van cappuccino.

39. Soep was koud. Eten werd niet goed bijgevuld.

40. H.L.Arends

We hebben lekker gegeten, veel keuze in vlees, vis enz. wok, plaat en grill, alles wordt voor je gedaan.
    Rauwkost, sushi, toetjes en ijs met slagroom.
    In het prachtige restaurant in Appingedam.

41. Zu Doornbos

Goede wijn en bier, eten is lekker voor die prijs, personeel attent vooral de koks werken met een Smilde leuk om te zien. We zullen zeker vaker gaan.

42. Al een paar keer heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel. Wij komen hier vaker.

43. R.Vegter

Een zeer net en gezellig restaurant, vlot en actief personeel.
    Zeer uitgebreid buffet met vele verschillende gerechten.
    Kortom: heerlijk gegeten een aanrader.

44. Over-all best aardig. Echter geen enkel product meer dan standaard kwaliteit. Met iets meer aandacht per gerecht zou het veel beter kunnen worden. Over een jaar maar weer proberen. Drankjes in flesjes. Dat is beter dan het gemiddelde wokrestaurant.

45. Heerlijk gegeten met z'n vieren. Alles voldoende op voorraad. Vriendelijk en gastvrij ontvangen, ook het personeel achter de wok en bakplaat was erg leuk. Het eten was van goede kwaliteit en de keuze was enorm. Ondanks de grote ruimte sfeer genoeg, je zit niet opgepropt op elkaar dus privacy genoeg. Gaan binnenkort nog weer eens heen!

46. Het mag dan in deze maand maar €19,90 kosten, toch is het dan nog niet wenselijk dat je koud eten op moet scheppen, gewoon echt koud hé?
    Verder is de reservering niet echt handig, volgens mij hadden echt teveel om 18.00 gereserveerd, er kwamen heel hordes tegelijk aan, dan maak je het jezelf als restaurant gelijk al heel moeilijk. Want als gevolg waren de tafelnummers in de war en plus als je mensen wat verdeeld over de avond komen heb je minder kans op lege bakken en heb je meer tijd om bij te vullen en te bakken. Ze konden er nu niet aan bakken, dus als je een tweede keer wou opscheppen, stuitte je op lege bakken en wat je wel pakte, omdat het er toch nog was, was gewoon koud.
    Echt jammer, was hier voor de 2de keer, want meneer zei dat het warmer en vaker bijgevuld zou worden wanneer het drukker was en dat was dus nu, maar helaas. Plus punten zijn wel de toetjes en de wok en grill. Maar voor het buffet zien ze ons hier niet weer.

2,8
  47. Louise Koen

Wij vonden het eten heerlijk. Het ziet er allemaal keurig netjes uit. De zaak is erg groot, waardoor het lastig is om het gezellig te krijgen. Wij hebben met z'n 2en gegeten voor 40 euro all-in. Dat was een aanbieding in de maanden januari en februari. Een koopje voor wat we daarvoor gekregen hebben.

48. Alex

49. Heel erg goed bevallen, super gastvrij, heerlijk eten. Eten was een dikke prima. Wij gaan er zeker nog eens heen.

50. Die zitten er over een jaar echt niet meer. Is niets werelds aan de keuken en allerlei zaken zijn ronduit slecht. Teveel om op te noemen.

51. Met je gezin uit eten gaan moet een feestje zijn, maar helaas, dit keer pakte het verkeerd uit. Op de boot waren de gerechten koud of niet meer beschikbaar.

Nagerechten kan ik niet over oordelen, de bakken met ijs en toetjes waren leeg c.q. niet meer beschikbaar. Kom op!! Eigenaar en personeel, dit kan gewoon veel beter. Ook als gasten later op de avond komen mag je dit niet laten gebeuren. We zijn hier nu drie keer geweest maar een vierde keer zal even op zich laten wachten. Kritiek geven is natuurlijk gemakkelijk, maar soms echt nodig.

52. Karel de Vries

Gezellige restaurant, al is wereld restaurant niet de goeie benaming. Nog veel afwerk/onderhoud punten in de zaak. Bij de grill/wok is geduld hebben een pré.
    "Koud" buffet heerlijk, drankjes fijn om zelf te pakken. Vers voor de wok prima, alleen jammer dat er b.v. geen gebakken aardappeltjes zijn, maar veel gefrituurd. Komt overeen met een snackbar, al is zelfs het gefrituurde onder de maat. Eerste kerstdag was gezellige drukte, leuk personeel die regelmatig langs het buffet liep om geen lege bakken aan te treffen, maar voor de prijs zullen wij zeker volgend jaar elders onze keus op laten vallen.

53. 1e kerstdag gegeten. €35 p.p aanzienlijk hoog voor wat je niet krijgt. Het menu week amper af van "normale" dagen. De salades waren heerlijk, zo ook de toetjes. Relatief lang wachten bij de grill. Vieze kleine snackjes die volgezogen waren met frituurvet. Dit is voor ons de eerste kerst en tevens de laatste kerst bij Gooday in Appingedam. Voor dat geld is elders lekkerder en exclusiever te krijgen. Van het personeel hoorden we dat de relatief jonge eigenaar nogal onmenselijk met zijn personeel omgaat. Nee voor ons niet weer.

3,2
  54. peter prins

Hebben zeer genoten van het eten en service die jullie bieden. Het eten is voortreffelijk en ziet er allemaal netjes uit. Vriendelijk/behulpzaam, het personeel alles opgeruimd en schoon. De tafel opgeruimd als je klaar bent.

Kortom een dikke 8.

Natuurlijk bent u beginnend en zal er ongetwijfeld wat gaan veranderen, maar wij zijn tot dus ver zeer tevreden. Ga zo door. Wij komen zeker terug.

En voor een andere lezer! Een echte aanrader, zowel voor groot en klein. Maar ook voor oud en jong!

Met vriendelijke groet,
    Familie Prins.

55. fam Dijkstra

Wij zijn gisteravond geweest om met 14 personen een 80-jarige verjaardag te vieren.
    We hebben heerlijk gegeten en de toetjes waren geweldig.
    Sfeervol restaurant en vriendelijk personeel, helemaal goed.
    Bij het verlaten van het restaurant kreeg de jarige door de gastvrouw een leuke verrassing aangeboden.
    Hier komen we zeker terug.

56. Met 10 personen gegeten zondag 20 nov 2016. De sfeer is goed, mooi interieur , goed ventilatiesysteem , maar er zijn nog wat afwerkpunten, zoals de toiletten. Geen papierhouders, geen kitafwerking bij tegels .
    Over het algemeen vond dit gezelschap het eten matig tot goed. Mijn persoonlijke mening : alleen het verse voedsel is goed. De produkten van wok, grill en bakplaat zijn oké, de groenten, paprika, en andere verse eetbare zaken die je rauw kunt eten ( en die voor t wokken bedoeld zijn) zijn goed.
    MAAR bijna alle andere warme producten zijn onder de maat, niet lekker, smaken kloppen niet enz. Zelfs kroepoek geurt heel anders en dan de Douwe Egberts wat een prut, ook de espresso .
    Ja, roept u allen : smaken verschillen, natuurlijk, is ook zo, maar hier schrijft een kenner van horecazaken, die weet of voedsel voldoet en goed/slecht is.
    Gooday, doe er wat aan en klanten zullen blijven komen, anders haalt u Kerst 2017 niet.

POSITIEF : de prijs van het gedestilleerd per glas is bijzonder,
    Binnenlands € 1.50 per glas en buitenlands gedestilleerd € 2.50 per glas.
    In een eenvoudig cafe betaal je € 3,50 tot € 7.20 in ⭐️⭐️⭐️Restaurant.

57. Heerlijk, gevarieerd gegeten, van de gril gerechten genoten!
    Gezellige ontspannen sfeer👍

58. Zondag 20 november met z'n 10-en een zeer geslaagde avond gehad. Het eten was goed en er was een zeer gevarieerd aanbod. Zeker voor herhaling vatbaar

59. Wat een negatieve reacties. Wij zijn er al twee keer geweest. Heerlijk gegeten. Ja er zijn nog wat dingen die beter kunnen, maar geef ze ook de kans ervaring op te doen. Betreft het wereldrestaurant dat komt nog. I.v.m. de kabel die nog getrokken moet worden onder het diep door kunnen ze bijvoorbeeld de poffertjes etc. nog niet aansluiten. Wees blij dat ze open zijn, ze hebben al genoeg tegenslagen gehad. Wij zijn blij met dit restaurant!!

60. Het was koud in het restaurant. De banken niet echt handig als je constant bij de tafel weg moet slechte keus. Nauwe doorgang waar je moest wachten voor wok. Eten was zeer goed.

61. Veel klachten gelezen over lauw eten, echter hier kan het restaurant niets aan doen. Door een klusseninstallateur is een te kleine kabel aangelegd. Dit is volgens zeggen verholpen door een echte installateur en het klopt, het eten was heerlijk, afgelopen zaterdag. Mijns inziens is het een wokrestaurant. We hebben namelijk geen zalm, pizza .... gezien. Maar wat gepresenteerd werd was heerlijk.

62. Direct bij binnenkomst moet je vooruit betalen. Reden gevraagd, antwoorden vaag tot duidelijk werd dat men bang is dat je zonder betalen wegloopt. Wat een beschamend wantrouwen jegens alle gasten. Ook al komt dit een keer voor, dan hoor je hier niet alle gasten op aan te zien! Het aanbod qua eten is minder goed en divers dan bij andere soortgelijke restaurants in de regio. Alles smaakt een beetje vlak. De bediening is jong, onervaren en komt (daardoor misschien?) soms wat lomp over. Bij het weggaan hoor je een bonnetje in te leveren als bewijs dat je niet langer dan 2,5 uur hebt getafeld. Kortom: wij komen hier niet meer terug.

63. Jo 199 punten

We zijn hier zaterdag 22 oktober 2016 met 9 personen gaan eten. Van een wereldrestaurant heeft het niets. Wel van een wok restaurant, aangezien ik er alleen maar Chinees/Indische gerechten heb kunnen ontdekken! Het restaurant ziet er erg mooi uit (dames wc is nog als vanouds, maar ik ga ervan uit dat die net zo mooi gaat worden als bij de heren). Dan nu het eten: het koude voorgerechten buffet is echt super! Veel keuze en alles heerlijk vers. Het wokken en grillen was ook heerlijk. Enige grote minpunt is het warme buffet zoals: nasi, bami, witte rijst, kipvleugeltje, spareribs, babi pangang etc. was lauw, zelfs koud en daardoor echt niet te eten... Ik had dit al meerdere malen gelezen en kan dit nu zelf bevestigen. Heel jammer dat hier de plank compleet wordt mis geslagen.

5,5
  64. In dit nieuwe restaurant, nu 1 week open waren wij zeer verrast door de kwaliteit en ambiance. Maar goed deze nieuwe eigenaresse is dan ook zeker geen onbekende in de horeca. Als geen ander weet zij dat goed te verkopen. Kortom, wij hebben er heerlijk gegeten.