1. Met je gezin uit eten gaan moet een feestje zijn, maar helaas, dit keer pakte het verkeerd uit. Op de boot waren de gerechten koud of niet meer beschikbaar.

Nagerechten kan ik niet over oordelen, de bakken met ijs en toetjes waren leeg c.q. niet meer beschikbaar. Kom op!! Eigenaar en personeel, dit kan gewoon veel beter. Ook als gasten later op de avond komen mag je dit niet laten gebeuren. We zijn hier nu drie keer geweest maar een vierde keer zal even op zich laten wachten. Kritiek geven is natuurlijk gemakkelijk, maar soms echt nodig.

1. Bedankt voor uw feedback! Jammer dat uw avond bij ons teleurstellend is bevallen, het is niet onze bedoeling om u koude gerechten te serveren die warm horen te zijn. Het kan zijn dat sommige gerechten niet op tijd worden bijgevuld, omdat het door veel mensen tegelijkertijd gegeten wordt. Maar we doen ons best om dit wel goed bij te houden. Bij gasten die nog later binnenkomen vragen wij altijd netjes of zij nog iets bijgevuld willen (dit brengen wij dan aan tafel). Wij willen immers ook alleen maar tevreden gasten!