1. 1e kerstdag gegeten. €35 p.p aanzienlijk hoog voor wat je niet krijgt. Het menu week amper af van "normale" dagen. De salades waren heerlijk, zo ook de toetjes. Relatief lang wachten bij de grill. Vieze kleine snackjes die volgezogen waren met frituurvet. Dit is voor ons de eerste kerst en tevens de laatste kerst bij Gooday in Appingedam. Voor dat geld is elders lekkerder en exclusiever te krijgen. Van het personeel hoorden we dat de relatief jonge eigenaar nogal onmenselijk met zijn personeel omgaat. Nee voor ons niet weer.

3,2

1. Allereerst, ik moest uw eerste zin 10x lezen om te begrijpen wat u nou eigenlijk bedoelde. Vervelend om te horen dat uw ervaring niet naar wens was. Het personeel waar u het over heeft hebben wij inmiddels afscheid van genomen. Wij zitten nog steeds in ons aanloopfase en proberen iedere dag te verbeteren. Wij kunnen niet iedereen tevreden stellen maar de meeste gasten zijn gelukkig wel tevreden na ons bezoek. Bedankt voor uw feedback in ieder geval en wellicht tot ziens!