Hier zie je hoe de meningen over de El Caballo verdeeld zijn.

1. Nico Turk

Wat een sfeervol restaurant.
    Eten was supergoed en betaalbaar.
    Zeer vriendelijk personeel.

2. Gezellig en zeer vriendelijk.

3. Christine en Loef

We hebben, zoals elke keer heerlijk gegeten. De service is top en de sfeer gezellig en gemoedelijk.
    Op naar de volgende keer!!❤️❤️

4. Eten online besteld. De groente had een rare nasmaak. Het smaakte naar chloorwater (degenen die kraanwater in de VS wel eens geproefd hebben, weten wat ik bedoel). Dit liet me twijfelen aan de voedselveiligheid. Ook was het eten veel te zout. Niet aan te raden.

5. Heerlijk gegeten. Relaxte en vrolijke bediening. Prettige ontvangst door de gastvrouw die snapt hoe het werkt, geen poespas, maar gewoon easy going en gezellig!

6. Mireille

Het klopt hier gewoon allemaal, prijs kwaliteit, ambiance en de vriendelijkheid van het personeel!

7. René Valentijn

Heerlijk gegeten en erg gezellig.

Alle tafels bezet, dus goed dat we gereserveerd hadden.

Ondanks de drukte, toch persoonlijke aandachtig van bediening.

8. Gisteren zoals altijd weer heerlijk gegeten bij Daan. De bediening en de sfeer zijn top, er wordt regelmatig gevraagd of alles naar wens is. Het vlees is altijd precies hoe je het wil hebben (dat is echt niet overal het geval) en de frietjes zijn gloeiend heet, zoals het hoort. Gisteren aten wij o.a. de Dorade: zelden zo lekker gehad. Complimenten aan de kok!

9. Nee helaas, hele vriendelijke man, maar het eten was echt slecht.

1,9
  10. Kees Slingerland

Woensdag 5 april hebben mijn vrouw en ik heerlijk gegeten bij DAAN. De bediening was prima en we kwamen dan ook niets tekort!

11. We werden bij binnenkomst in een volle serre aan de waterkant gepropt. Pas na ons verzoek voor een rustigere plaats werd dit ingewilligd en mochten we in het voorste gedeelte plaatsnemen. Prijs en kwaliteit staan in geen enkele verhouding tot elkaar. Voor 2 kleine tomatensoepjes in te grote kommen plus 1x koffie en 1x thee (klein glas heet water met theezakje EUR 3,25) mochten we EUR 20,05 afrekenen. En stond de serveerster te wachten of we een fooi wilden geven. Niet dus, zat al dik en dubbel in hun prijzen verrekend. Geen aanrader!

12. Ingrid van vliet

Heerlijk gegeten en een top sfeer.

13. Prima lunch, grote porties. Vriendelijke bediening. Gezellige inrichting

14. Michel van Heerden

Tweede keer, exact een jaar geleden waren we ook bij jullie nu met een groep van 11 die zoals besproken netjes in 1,5 uur door voorgerecht, hoofdgerecht en koffie heen werd geloodst.

Lekker eten met top bediening en aandacht!

15. Super lekker eten, erg veel en hele vriendelijke bediening! Gezellige sfeer!

16. Weer een heerlijke biefstuk gegeten.
    De bediening was prima.

17. Snack

18. H de Boer

Het eten en drinken was uitstekend, de bediening had wel een tikje humor mogen hebben maar de menukaart op dat grote bord was erg vervelend omdat je het of vast moest houden of in een gedraaide houding moest bekijken omdat het naast je op de bank gezet werd en je flink in moest schikken.

19. Heerlijk gegeten😋, de biefstukken waren super en onze voorgerechten trouwens ook. Hele fijne service. Voldoende tijd tussen de gerechten. Een avondje genieten met als extraatje een versierde tafel voor de jarige en een flesje bubbels voor thuis cadeau 💯🎉. Het was een feestje. Thnx Daan

20. Sandra Domburg

Daan Bistro is een mooie, leuke, gezellige en knusse tent. Daan is een topvrouw en heeft een superteam om zich heen. De biefstuk in sambal jus met champignons was uitmuntend. En de pasta die voor mij gemaakt is, omdat ik geen vlees eter ben, was verukkelijk. Alles is mogelijk daar, niks is te gek. Een dikke 10.

21. Hélène van der Burg

Het restaurant ziet er erg gezellig uit. De bediening is vriendelijk, gezellig en alert. We hebben natuurlijk de biefstuk gegeten, deze is echt heel lekker, de patat en salade ook.

22. Van Weenen

De ervaring is altijd goed, eten is lekker. De ene keer iets beter dan de andere. Nu kleine tips; de omelet was met teveel olie of boter op het bord belandt en ik had zonder ui een broodje besteld, maar zaten er toch op. Een andere wens is dat paprika en tomaat overal benoemd wordt op de kaart, want dit is niet voor iedereen lekker of zelfs met allergie, dan kan je dit ook aangeven bij het bestellen. Er werd op zaterdagmiddag veel gelopen met bakken bestek/servies, waardoor dit veel herrie maakte. Dit is echt heel jammer in de sfeer, omdat je toch gestoord wordt door deze nare geluiden.

23. Kansloos gebeuren.
    Geduld word hier flink op de proef gesteld.
    Kwaliteit is ver beneden peil. Hoofdgerecht retour gegeven. Varkenshaas was nog rauw en koud van binnen. Een mini kartonnen bakje met een paar schijfjes komkommer en wortelrasp als garnituur op je bord is gewoon triest.
    Bediening vreselijk. Veel te amicaal, grote mond, irritant aanwezig.

24. We hebben weer genoten van de spareribs.

25. P. Grootendorst

We hebben met een groep van 7 personen heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad. Bediening erg vriendelijk. En de biefstuk was prima! Een geslaagde avond was het.

26. Melanie

Wat een leuke tent, niet al te groot, maar super ingericht.
    Eten (spareribs) waren zo mals dat het vlees van het bot afviel.
    Bediening was prima en erg vriendelijk.
    Aangezien je voor maar € 25,50 onbeperkt sparibs mag eten ben je super goedkoop uit!
    Dus echt waar voor je geld!
    Wij komen zeker een keer terug.

27. Heerlijke lunch, vriendelijke bediening en de tafel was versierd. En bij vertrek kreeg de jarige nog een fles wijn mee. Heel attent!!

28. Leuke sfeer, heel vriendelijk personeel en lekker eten. Enige minpuntje is dat je met die jus op je bord de frietjes en salade er niet op kunt leggen. Daarvoor zou een apart bordje wel prettig zijn.

29. Gingen spontaan eten bij el caballo, gelukkig hadden ze nog een plekje. Lekker dubbel gemarineerde spareribs gegeten. Leuk restaurant. Goede service, wel erg gehaast, in t langs rennen vragen of t smaakte of we wat wilde drinken. Ze hadden het druk. Leuke sfeer verder.

30. Verschikkelijk friethuis na 2 uur gebeld waar onze eten bleef was onderweg na een half uur nog eens gebeld was steeds onderweg na 3 uur hadden we het eindelijk belachelijk dit Nooit meer dat is 1 ding zeker 👎👎👎👎