Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Alphen aan den Rijn verdeeld zijn.

Carin Verhoeve

Gisterenavond heerlijk gegeten het was gezellig en verzorgt door schatten van mensen zeker voor herhaling vatbaar!

Heerlijk gegeten, goede sfeer en snel het eten op tafel. Zeker voor herhaling vatbaar. Erg leuk om op het terras buiten te zitten!

Melanie Zuidam

Heerlijk gegeten en erg gezellig zoals altijd.

Wij werden vriendelijke ontvangen. Ozzo voor ons en de kinderen kregen appelsap als welkom drankje. Super leuk! Het eten was genoeg en heerlijk. Het personeel was vriendelijk en leuk met de kinderen. Top! Komen zeker nog een keertje terug.
    Groetjes Familie de Wit.

Van Draanen

Lekker eten fijne bedining.

Lars

Bij de bestelling saus vergeten,
    Eend was veel te droog en gebakken banaan teveel deeg.

Catharina

Wij hebben het goed naar ons zin gehad. Het was een prachtige dag. Zonnetje en warm.
    Maar ik h.eb wel een minpuntje!
    Alleen toen we aan kwamen, vonden wij het een beetje een chaos. We hadden aangegeven, dat we eerst met zn allen, 15 man, buiten wat wilde drinken. Dit had ik bij de reservering aangegeven. Dat kon, maar dan in de volle zon, niet in de schaduw. En dat met een paar oudjes! Nee, dat kon niet, want het waaide te hard. Waar wij zaten viel dat wel mee. Het vreemde was, toen iedereen ging eten, gingen wel de parasols open. Het waaide net zo hard. Er loopt veel jong personeel met weinig ervaring, geld niet voor iedereen.
    We gingen binnen eten, als je binnenkomt, links. Weer zaten verschillende in de zon, veel te warm. Er is aan de zijkant totaal geen zonnescherm. Sommige gingen echt bijna van hun stokje vanwege de warmte en zij gingen aan een andere tafel zitten. Waarom geen zonwering. Het eten was verder prima.
    Dus investeer in grotere en betere kwaliteit van parasols, die tegen een stootje kunnen en die zijn er!
    En dat geld ook voor binnen, veel te warm. Zonneschermen aanschaffen voor de zijkant en achterkant.

Wij zijn ong. 6 jaar geleden ook hier wezen eten en we kwamen toen met ong. 20 man.
    De bediening en de rest was vele malen beter. Veel gezelliger!
    Wel in de loop van tijd achteruit gegaan. Met een grote koppel zou ik hier niet meer naar toe gaan, helaas. Het is jammer, het kan veel beter!
    ps. de pannenkoeken waren uitstekend!!

Tammy Wong

Liep zo vaak voorbij en altijd was het vol en deze keer was ik de enige. De eigenaar is super gastvrij en nam een moment om met te kletsen en t was erg gezellig. Kwamen zelfs met het leukste idee om naast t dineren Italiaans te leren. Ik kom hier zeker nog terug… ook al is t druk.
    Eten was trouwens super.

Geweigerd op terras op zeer onvriendelijke wijze met hond (kleine hond van 4kg) terwijl op deze site duidelijk aangegeven is dat honden toegestaan zijn. Bovendien zat er vorige keer een hond binnen. Waarschijnlijk was daar een uitzondering voor gemaakt zei de medewerkster maar dat was ze voor ons geens zins van plan. Kortom een afknapper. Overigens bij alle terrassen langs het haventje honden wel gewoon welkom.

Mariska Boogaard

* NOOIT MEER *

Vanavond heerlijk gegeten in het restaurant.

Jammer dat we tijdens de koffie geconfronteerd werden met een onaangename poeplucht.
    Toen we om ons heen keken bleek dat er aan de tafel achter ons een luier verschoond werd. Op het moment dat ik zei dat ik het onsmakelijk vond en dat er een prachtige toiletruimte beschikbaar is daarvoor.
    Vond mevrouw dat ik daar niks van mocht zeggen aangezien haar partner de eigenaar is van de zaak.
    Daarbij moest ze ook nog even melden dat wij Nederlanders daar niet aan gewend zijn!

Prima dat mevrouw er zo overdenkt en dat ze zich meer voelt dan een betalende klant… ik vond het ongepast en onsmakelijk!
    Vraag me ook af wat ze doet als alle tafels binnen bezet zijn met betalende klanten… wordt dan ook de luier van haar kind verschoond waar iedereen bij zit?!

Het is voor mij een rede om voorlopig hier nooit meer een pizza te eten.

Brigitte Wansinck

Theo Norder

Wij komen hier al een lange tijd.
    Altijd super kwaliteit, versheid en gezelligheid. Super goede medewerkers!
    😄😄👍

Anja Vos

Zojuist voor de zoveelste keer geen bediening gekregen op terras.
    1 serveerster die steeds de andere kant op kijkt. Dus zijn we maar weer weg gegaan. Ergens waar we wel bedient worden.

M.J

Laatst voor de derde keer gegeten de eerste twee keer was de bediening goed werd er goed naar je omgekeken, toen was het rustig en de laatste keer was het wat drukker maar alles was goed te overzien door de bediening maar hadden wel oog voor tafels met meerdere personen, hebben met zijn tweeën vijf kwartier gezeten, eten was er snel en de eerste drankjes ook maar daarna werd er langs ons heen gekeken en had men wel oog voor van alles en nog wat behalve voor onze lege glazen en daar komt nog bij dat de drankjes behoorlijk duur zijn voor zo een restaurant wat eigenlijk niks anders is dan een moderne snackbar. Tijdens afrekenen de bediening attent gemaakt van onze klacht en wel een verontschuldiging gekregen, glas wijn en een tapbier van de rekening maar bij thuiskomst rekening bekeken, is er iets berekend wat we helemaal niet besteld hadden en dus ook niet gekregen. Mail gestuurd waar totaal niet op gereageerd wordt en dat terwijl wij er een familie etentje hadden willen geven voor plus minus 40 man. Jammer hoor maar niet voor herhaling vatbaar, bediening is op zijn tijd beneden de maat…

M.J

Samantha

Altijd heerlijk eten daar: echt een aanrader!

Vandaag eten besteld om 18.20 Uur. Het is nu 20.20 En nog niets ontvangen. Bij navraag aan de telefoon:" we lopen wat achter, Het is er binnen 20 minuten". Dit was een half uur geleden. Erg jammer.
    Het zou fijn zijn als je voor het afronden van je bestelling kan zien hoelang het gaat duren. Dan kan je nog kiezen voor een ander restaurant.

Anita van der Maden

De eerste ronde erg lang op ons eten moeten wachten. Daarna liep het beter. Lekker gegeten.

Het was weer super lekker. Vriendelijke bediening. Een fijn avondje uit.

Typisch Italiaanse gemoedelijkheid. Erg lekker gegeten. De porties zijn Nederlandse maat. Dus een pasta om 4 gangen te maken ging er prima in 😀

Zeker aan te raden voor lekker Italiaans in Alphen

Ria Provaas

Heerlijk gegeten, prettige bediening. Super locatie.
    Voor herhaling vatbaar

Hans Suter

Zeer vriendelijke bediening in een klein gezellig restaurantje.

Gerie mellema

Heel erg genoten, heerlijk gegeten, goed concept.

Erg lekker gegeten in een leuke entourage en tegen redelijke prijs.

Normaal vallen de spareribs spontaan van de botjes, nu moesten ze er vanaf gevloekt worden. De vegetarische tapa's (altijd nog 18,75 euro) waren een paar groeten los op een bord gegooid. Vooral de warme groenten op koude sla waren niet best. De bediening was een vriendelijk meisje dat (a) nauwelijks Nederlands sprak, (b) niet wist welke dranken geschonken konden worden, en (c) het menu niet kende. Kortom: een forse tegenvaller na eerdere goede ervaringen. Toch nog ruim 54 euro besteed. Andere kok, andere serveerster?

N. van der Heijden

Eten erg lekker, bediening vriendelijk evenals de prijs

Margreet

Je voelt je welkom bij; Brasserie Buuren". Heerlijke gerechten en mooi geprensenteerd. Fijn kunnen genieten van het terras buiten aan de Rijn. Ook toen het wat frisser werd was het goed natafelen omdat de glazen wand gesloten werd en het buiten gevoel bleef.

Corrie van Amerongen

Heerlijk gegeten. Goede kwaliteit van het eten, heerlijk gekruid en echt Aziatisch. Goede en vriendelijke bediening, met goede uitleg op vragen. Sfeervolle locatie, niet groot, waardoor intiem.