Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Alphen aan den Rijn verdeeld zijn.

Iris Rolfes

Heerlijk gegeten, mooie, warme, moderne inrichting.

Het was gezellig en relaxed! We zullen er zeker terug komen!

Vriendelijke ober maar de gasten werden niet goed in de gaten gehouden. Drankjes bijbestellen duurde erg lang en werd ook nog eens een keer vergeten. Spareribs waren flauw van smaak en leken gefrituurd en vervolgens overgoten met ketjap.
    Ossenhaas was niet echt mals en de sauzen vrij smakeloos. Wij kwamen hier vroeger wekelijks omdat het eten zeer goed was. Dit werd minder toen er een andere eigenaar kwam. Hierdoor een paar jaar niet meer geweest. Nu weer een keer geprobeerd maar nog slechter bevallen dan de laatste keer.
    Dit was nu echt de laatste keer.
    Nooit meer!
    Absoluut een afraden.

Marianne Eelvelt

Na een jaar weer eens terug bij de Lely. Helaas nog steeds dezelfde kaart met weinig vegetarische keuzes. Erg druk en rumoerig. Bediening laks. Je voelt je niet echt welkom. Men was meer bezig met van alles te verschuiven voor een of ander feestje.
    Verder: Er is niet gezegd dat je extra salade kon bijbestellen. We kregen 1 mini bakje voor 4 personen! Pas op het einde hoorden we dat dit gewoon bijbesteld kon worden. Dit gedaan dus maar dat is nooit gebracht.
    Moesten ook erg lang wachten om af te rekenen. Ook nog geen fatsoenlijke groet bij het weggaan.
    Kortom geen succes!

Richard Koenen

Hoeveel mensen kun je verwerken op een avond? Gereserveerd maar drie kwartier later nog geen zicht op een tafeltje! Logisch wanneer je, ondanks dat je vol zit, mensen die zo komen aanlopen ook allemaal een tafel geeft. Belachelijk om zo inhalig te zijn en dus alleen maar bezig zijn met geld verdienen in plaats van voor je gasten te zorgen!

Een op en top restaurant

Heerlijk vers eten, voor een hele goede prijs. Altijd leuk geholpen en ik heb ze nog nooit chagerijnig meegemaakt :) Al jaren vaste klant. Een absolute aanrader is het broodje Durum, wat bij ons vaste prik is. Ik bestel hem altijd met iets minder vlees en meer groente en ze houden rekening met ieders wensen. Top tent!

Broodjes die gewoon uit de supermarkt komen en daar betaal je €5 voor…
    bezorging duurde een uur.

Heerlijk eten. Prima bediening

Altijd als vaste klant naar dit restaurant gegaan met prima eten en vriendelijk personeel, totdat…

Na ruim anderhalf jaar zijn we weer eens terug geweest maar we werden voor vreemden aangezien en zeer afstandelijk behandeld… Jammer, eten was altijd prima in een mooie omgeving en vriendelijk en kundig personeel maar waar is het allemaal gebleven?

Hadden al wat negatieve berichten gehoord, maar wilden er zelf achter komen… Ja dus! Zeker niet meer wat het geweest is en gaan ook nooit meer terug!

Heerlijk eten. Goede bediening. Zeer vriendelijke mensen. Prijs kwaliteit verhouding perfect.

H.Voorbij

We zijn al vaker geweest. Altijd heel tevreden.
    Komen zeker terug

Heerlijk eten voor een schappelijke prijs!!
    Voor herhaling vatbaar dus!!

Qu Velberg

Het was heerlijk. Zeker voor herhaling vatbaar. Gezellig restaurant en de bediening was top.

Heb vandaag met mijn vriendin gegeten. Het was heerlijk! Het is zeker een aanrader. De personeel was vriendelijk, en het eten werd snel geserveerd. Wij zullen zeker terug komen!

Bedankt, en tot snel!

Lekkere gerechten! Alleen nu 2× geweest en beide keren super kleffe rijst. Maakt het hele gerecht dan minder smaakvol. Heel erg zonde. Was beide keren zo plakkerig dat je de korrel vorm niet eens meer kan zien, het zo ver door is.
    Tip voor de keuken: kijk niet alleen naar de bovenste laag rijst die je serveert. Juist de onderlaag is super klef en 1 geheel geworden. Heel zonde.

Kees Hoeben

Ik sluit me aan bij het vorige commentaar. Matige bediening. Drukker met sigaretje buiten roken, dan met goede service. 1 schaaltje salade voor 6 personen? 2 bakjes frites voor 6 personen? Ik kreeg een stukje vlees voor E23,50. Dat was het.
    Inderdaad, wellicht een nieuwe eigenaar. Er werd door de bediening niet goed geluisterd, naar wat er werd besteld.
    Het nagerecht was matig. Voorlopig niet meer naar El Caballo in Alphen aan de Rijn.

Voor het geheel aan de bijdrage van El Caballo op deze avond geef ik een 4.

Lekker eten. Je zit niet (zoals bij sommige andere sushi all you can eat) op elkaars lip, ruimte tafeltjes, heerlijke stoelen. De bediening is echt super. Heel vriendelijk, gastvrij. Wij komen er snel weer!

Zeer slecht gegeten. Altijd goed geweest maar schijnbaar nieuwe eigenaar. Bediening vlot maar bot. Hing een zeer gespannen/dreigend sfeertje binnen.

Altijd geroemd om de spareribs maar dit keer de slechtste ooit gegeten hier... droog, taai, compleet verbrand en zonder enige smaak.

Voorgerechten zeg ik maar niks over want die waren nog slechter.

Uiteindelijk bijna 80 euro moeten afrekenen en binnen het uur stonden we weer buiten.

Hier vanavond gegeten we hadden een bon van groupon. Nounou zwaar teleurgesteld waren we. Terwijl de vorige keer zo goed was bevallen.
    We hadden een Indische rijsttafel voor 2. Het enigste Indische was klein frutje rundvlees met een paar verdwaalde sperciebonen en een plukje atjar in 1. Ook kregen we niet alles wat er op het menu stond. Het was echt veelste weinig wat we kregen. Kan me niet voorstellen dat je daar normaal zoveel voor moet betalen. Vorige keer mochten we nog wat bijbestellen. Dus dat vroeg ik weer. Ik vroeg dat aan de serveerster maar daar moest ik nu voor bijbetalen. Ik zei dat ik dat raar vond. Dus kwam er een Chinese dame bij. Ik gaf dat aan, en ze vroeg wat we wilde. Ik zei nog, we hoeven hier niet extra voor te betalen he. (Anders had ik het niet gedaan) en jaahoorr op de rekening stond 10 euro extra gerekend. Dat vond ik niet zo tof en ze er op aan gesproken. Uiteindelijk 5 euro extra betaald. En heen fooi gegeven. Wat viel me dit vies tegen. We gaan hier nooit meer na toe. Zijn er meteen klaar mee!

Hou je van lekker en speciaal eten dan zit je bij Sofra goed, wat kunnen deze mensen koken zeg en ook nog tegen een leuke prijs. Jammer dat de Hoofdstraat vol stroomt met nieuwe restaurantjes (eigenlijk teveel), hierdoor is het bij Sofra ook wel eens minder druk, jammer hoor want dit restaurant hoort bij Alphen.
    Ik hoop dat het blijft daar ik nog nergens zo lekker Turks heb gegeten.

Eenvoudige kaart maar lekker gegeten.

Zoals altijd weer top gegeten, gezellige en snelle bediening.

Fam. Den Butter

Heerlijk gegeten bij Is Morus. Gezellige sfeer, typisch Italiaans. Prima bediening, misschien zou men iets minder snel kunnen vragen of men nog iets wil drinken. Glas nog half vol, of net de laatste slok op en daar wordt alweer de vraag gesteld. Dit irriteerde ons enigszins.

Los daarvan aardige bediening en echt uitstekend gegeten. Als ik een cijfer zou mogen geven, dan werd het een 9.

Weer een heerlijke avondje bij dit geweldige restaurant. Tot de volgende x....Nu al zin in!

Wij hebben er met 6 personen gegeten en kunnen de andere recensies nauwelijks geloven. Niet één van de gerechten was lekker, sommige waren gewoon vies. Harde stukjes kip in de kipcocktail, smakeloze biefstuk en saté en overgepocheerde roodbaars. De bediening was prima, maar de totale ervaring een ramp. Diepvries is lekkerder...

Weer erg lekker gegeten. Door de drukte was de bediening wat rommeliger dan dat we bij Tommy's gewend zijn, maar dat werd goed gemaakt met een drankje van het huis. Blijft een aanrader!

Tino en Inge van Rijswijk

Wij hebben onze trouwdag gevierd bij Brasserie Buuren. Ik moet zeggen dat we een topavond gehad hebben met heerlijk eten en hele goede wijn! Zittend aan de hoge tafel (was het laatste plekje) hebben wij genoten van een hele fijne avond!

Ontzettend lekker gegeten.
    Zeer vriendelijk personeel.
    Best sushi in town.

De high tea bij tuincentrum De Bosrand is elke keer weer een feestje. De grote hoeveelheid aan allerlei hartig- en zoetigheden is puur genot. De medewerkers zijn vriendelijk en de setting is knus, maar ruim opgesteld. De tafels zijn ruim en staan niet hutje mutje, waardoor je vrij kan praten. De buitenruimte is ook heerlijk, alleen mag daar gerookt worden, wat voor niet-rokers onprettig is.