Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Alphen aan den Rijn verdeeld zijn.

Heerlijk eten ook als je niet van sushi houd. Genoeg variatie in het eten. Gaat vlot en is leuk uit eten voor een leuke prijs

Albert

Erwin Brandt

Afgelopen avond bij brasserie Buuren gegeten, vaak langs gefietst nooit geweest. Zeer goede bediening met uitleg over de specialiteiten en wat er gereserveerd wordt. Verse produkten goede en verrassende smaakcombinaties. Goede porties zeker voor herhaling vatbaar, een van mijn nieuwe favoriete restaurants in Alphen aan den rijn.

Het menu was mooi en verzorgd opgediend. Het drinken de latte m. was
    echt warm dat is erg fijn. Kortom goed verzorgd en lekker.

In mijn vorige recensie van 20 oktober 2017 was het super en nu gisteren geweest en nog steeds top maar… ze gaan dicht vandaag zondag 14 januari gaat SOFRA sluiten.
    Helaas en heel jammer daar het qua eten en sfeer een toppertje was.
    Serfinaz en Hussein en alle anderen dank en nogmaals dank voor al het lekkere Turkse eten.

Heerlijk gegeten, alles was vers.
    Service is goed en snel.
    Hachi is mijn favorite sushi restaurant!

Bonneke

Kom er regelmatig.
    Goed eten en veel keuze.
    Vriendelijke bediening.
    Smaalvolle inrichting.

Op Nieuwjaarsdag voor het eerst eten gehaald bij Uw restaurant. Helaas ben ik niet zo tevreden. Het eten was niet erg warm en bijna koud toen ik thuis kwam. (Ik woon er nog geen 100 meter vandaan). Er zat in beide gerechten bijna geen groente en de smaak van het groene curry gerecht met kokosmelk was beslist niet romig/vol. Jammer want ik ben gek op Thai foot en omdat U zo lekker dicht bij mij zit hoopte ik dat het lekker zou zijn. Ook vind ik de portie`s erg klein! Ik ga U nog een maal een kans geven, maar als het dan niet verbeterd is blijf ik toch echt klant bij de concurrent, tegenover het station. Daar is het eten zalig! Het is niet mijn bedoeling om U onderuit te halen, want u bent net begonnen, dus kunt U nog verbeteren. Hopelijk kunt u wat met dit commentaar.

Richard keur

Ben zelf kok dus klaag nooit weet hoe het in voor de tweede keer boeren omlet genomen voor de tweede koud geserveerd tomaaten soep nou sorry hoor ik zou schamen om dit te serveren wel mooie zaak kan je meer mee doen.

Heerlijk eten. Een aanrader.

Topavond gehad tweede kerstdag!!
    Geweldige bediening. Een van ons is veganistch en ze hebben echt onwijs hun best gedaan en ook dingen buiten de kaart om voor hem gemaakt. Dank voor de leuke avond, het lekkere eten en de goede zorgen!

Prima gegeten.

Niels Berkers

Een wannabe hip restaurant. De bediening is drukker met kletsen met elkaar dan met oog voor de gasten. Service was ver te zoeken, daarnaast was het eten ook niet je-van-het. Op zich niet slecht maar voor de prijzen die ze durven te vragen was het echt onder de maat. De portie patat met mayo die je voor een forse prijs los bij mag bestellen kwam zonder mayo, maar kans om mayo te vragen krijg je dus niet, na het voorgerecht was het drinken al op maar meer wilden ze blijkbaar niet meer verkopen. Na het hoofdgerecht (overigens zijn de porties wel groot genoeg) zijn we maar vertrokken. Wij zoeken de volgende keer in Alphen een ander restaurant

Ingrid Buitenhuis

Van de week een high tea gedaan die ver onder de maat is. Geen hartige hapje alleen een pasteitje en verder wat zoete toetjes en een bitterkoekje en een scones. Als je bedenkt dat je met een gift card daar ongeveer 38€ voor betaald voor 2 personen…
    Dus zeker niet aan te raden.

We hebben genoten van de heerlijke maaltijd samen met vrienden. Ruime keuze, ook voor vegetariërs. Op de doordeweekse avond werd ruim de tijd gegeven tussen de gangen. Bediening was gastvrij, vriendelijk en correct. Enig minpuntje, het in- en uitlopen en wachten van afhaalklanten vonden we af en toe storend.

Carine van Spronssen

Wat een vriendelijk en behulpzaam personeel!
    Dat vind ik echt een enorme pluspunt!
    Wees zuinig op dit personeel!

Top Thais restaurant. Eten heerlijk, vers, en Voldoende keus. Prijs/ kwaliteit prima. Personeel zeer vriendelijk. Kortom geweldig!

Yvon Zwanenburg

Eten was erg goed maar hebben wel heel lang op het eten moeten wachten. Wij Waren 6 uur binnen en kregen over ruim na 7 uur pas de eerste hapjes. Wij hebben geen uitleg gekregen wat er op tafel kwam.

Ina keessen

Prijs kwaliteit verhouding top. Zeer vriendelijke bediening.

Toni Massaar | vanHaren schoenen

In een woord: geweldig. Zoals altijd eigenlijk. Fijne ambiance, lekker eten voor een mooie prijs. We kwamen hongerig binnen en gingen voldaan naar buiten. Een absolute aanrader!

Heerlijk en vers eten. Het wordt allemaal in een open keuken gemaakt, en dat is wel zo prettig bij veelal rauw eten. De inrichting is top. Heel smaakvol en gezellig. (Ze hebben het overgenomen van Koetjes en Kalfjes, dat er hiervoor in zat) Dus anders dan vele standaard all-you-can-eat.

Wij bestellen hier regelmatig en ik ga steevast voor de kippendijsalade! Waar ik eerst nog een bakje met salsa en guacuomole ernaast kreeg, wordt het steeds minder. Maar vanavond was het echt helemaal niets. Ik heb nog eens extra de menukaart geraadpleegd. Zo zou er een tomatensalsa en guacuomole bijzitten en kidneybonen. Nou behalve maïs, maar kippendijen sla en nacho's zat er niets van dit alles bij in. Jammer, ik bestelde hier graag, maar dit is voor voorlopig helaas de laatste keer.

Goede bediening, gezellige sfeer en goed eten.

Geweldige avond gehad. In december met sneeuw nog heerlijk op t terras zitten wie had dat gedacht? Eten was heerlijk vers en de service was top. Aanrader! Kom zeker terug als we in alphen zijn.

Hier al meerdere (lees: heel vaak) keren gegeten. Het eten is van constante kwaliteit. Is het druk dan moet je (maar waar niet?) iets geduld hebben maar het eten zal nooit worden afgeraffeld. Vriendelijke bediening, ik zou zeggen doe je ogen dicht en waan je in Thailand! Al heel veel gerechten uitgeprobeerd en ze zijn allemaal even lekker. De gebakken rijst is ook zeer aan te bevelen!

Julie de Wit

Wij zaten in de serre wat SUPER koud was.. en het werd niet warmer. Onze eerste ronde sushi was wel meegenomen en terug gebracht. Vervolgens de volgende ronde ingevuld want na 30 minuten kwam er nog niks. Toen kregen we te horen dat je niet 2 rondes tegelijk mag invullen. Dus de sushi ronde 1 was niet eens opgenomen!! Ze hebben daarna alles in een keer laten komen wat wel heel fijn was en het was ook lekker maar hierdoor zou ik dit restaurant niet aanbevelen aan vrienden.

Joke Paludanus

Vanmiddag een heerlijke High Tea genoten bij de Schaapskooi.
    Het was heerlijk met heel veel verschillende lekkere dingen, zowel hartig en zoet. Vriendelijke en snelle bediening in een gezellige sfeer. Kortom: een aanrader!

Ilona van der Neut- Kalyan

Iets minder snel zijn van het ophalen van bordjes dan is het perfect.
    Aardige serveersters en heel erg lekker eten.

Weer een zeer geslaagde avond. Vriendelijke bediening en weer heerlijk gegeten zoals altijd.