Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Alphen aan den Rijn verdeeld zijn.

Heerlijk gegeten. Zeer vriendelijke bediening. Smaakte zeker authentiek Thais.
    We moesten wel relatief lang wachten, omdat het vol was vermoedelijk. Daardoor was het ook moeilijk om elkaar te verstaan.
    Minpuntjes: geen tomatensap en het vers geperste sinaasappelsap was op...
    Zeker een aanrader, voor een hapje eten in een informele sfeer, voor niet te veel geld.

Koop vaak de aanbiedingen . Lekker en niet duur !

Beste restaurant voor authentiek Thais eten, verschrikkelijk lekker!

Een leuk restaurant waar we graag komen om onder andere spare-ribs te eten. Goede bediening en een prettig tempo van serveren.
    Ik had via eet.nu gereserveerd (voor de eerste keer) en dat leek niet helemaal met naam en al doorgekomen te zijn. Maar we kregen een tafel en alles ging verder top!
    Het zou nog mooier zijn als je er ook met creditcard kan betalen.
    We komen zeker terug.

Jacques Guérin

Toprestaurant!
    Goed eten en drinken tegen een eerlijke prijs. Personeel erg vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar 😁😁😁

Super lekker gegeten en aardige bediening en niet duur! Aanrader!

Was fantastisch komen er al jaaaaaaaren gezellige sfeer heerlijk eten ❤️

Familie J. Schoenmaker

Dinsdag avond 9 oktober jl. Hebben wij met 6 personen bij jullie gegeten. De Pakhuys Proeverij was uitstekend. Ook de bediening was uitstekend: aardig, beleefd en behulpzaam.
    We hebben erg genoten en de sfeer was goed. Zeker de moeite waard om terug te komen.
    Ons min-puntje is dat je met de rollator zeer moeilijk bunnen kunt komen. Zoveel trappen. Het begon al bij de trap onder aan de Alphense brug… pff en toen nog binnen 3 trappen.
    Nogmaals het is een aandachtspuntje geen kritiek.
    Wij wensen jullie veel succes en dat jullie lang door mogen gaan.
    Familie Schoenmaker Leimuiden.

Diana Rotgers

Het eten was prima in orde, we hadden extra pp gedaan, genoeg eten voor zo weinig geld. Wat wel opviel dat er te weinig personeel liep in de bediening dus je moest zelf wel aangeven als je wat wilde drinken. We hebben een leuke avond gehad en we komen zeker nog een keer terug.

Heerlijk gegeten. Spareribs voortreffelijk. Prettige bediening.

Vanavond weer uitstekend gegeten bij de kat.
    Heerlijke verse friet en verrukkelijke spareribs.
    Bediening was super.

Wim

Aneta Myszkowska

Het was lekker en aangenaam zoals altijd.

Een aanrader. Gewoon doen als je gaat voor de echte Thaise keuken en gastvrijheid.

Prima restaurant, met een ruime keuze aan lekkere en betaalbare Italiaanse gerechten. Niet voor niks zit de tent bijna altijd vol, ook op doordeweekse dagen. Reserveren is dus aanbevolen!

Echt weer super gegeten hier. Hier eet je gewoon de lekkerste Spareribs zonder twijfel. Echt een aanrader! Gezellige sfeer en leuke bediening. Eigenaar is heel vriendelijk en gastvrij. Ja hier komen wij zeer zeker vaker naar toe.

Tyler Bevan

Vertaal van English naar Nederlands

I really like the food and drinks here. The service is GREAT. The chef is brilliant and very friendly. The unlimited ribs are delicious.

Meerde keer geweest. Super lekker eten. Fantastisch service. Mooi sfeer voor een goeie prijs. Top recomendatie.

De döner is super lekker, heerlijk brood. Ook de kapsalons zijn zalig! :) Veel lekkere patat, sauzen zijn erg lekker en de sfeer is er altijd goed en vriendelijk, echt een mooi zaak! En heerlijke verse groenten! Dikke aanrader!

Gezellig spareribs eten. Gezellig was het wel, live muziek erbij top!
    De eerste ronde spareribs was heerlijk. Wat ze met de tweede en derde ronde gedaan hadden??? Niet te eten pff. Het leek net of ik op een schoenzool zat te kauwen.
    Nooit meer naar deze tent..

Zeer slechte service. Broodje kipdoner besteld. Sambal aangevinkt. Krijg je een broodje met knoflooksaus. Bel je ze op krijg je een vrouw aan de lijn die je een grote bek geeft dat je dan maar had aan moeten geven geen knoflook te willen. Kreeg geen ander broodje. Toen ik vroeg of dat hun service was en dat de recensie dan niet goed zou zijn zei ze doodleuk heel ongeïnteresseerd dat dat idd hun service was en dat die recensie niet boeide. Wat een slechte zaak is dat. Dit is geld verdienen ongeacht wat de klant wilt. Eens maar echt never nooit meer. Klantonvriendelijk, slechte service en een grote bek toe krijgen op de koop toe.

Johanna Schaaf

Grote porties, mooi geserveerd redelijke prijzen, ga zeker weer terug.

JAAP VAN kLAVEREN

We hebben met 4 personen een gezellige avond gehad met superlekker eten voor een zeker betaalbare prijs. De bediening was attent en het geheel laat een verzorgde indruk achter. We komen zeker terug.

We komen er graag want het eten is goed en lekker en de bediening is top

Wat een fiasco, zaterdag een avondje uit eten bij El Caballo. Wat vroeger erg gezellig en sfeervol was, gedaald tot een dieptepunt. Hoe lang redt deze zaak het nog?

Het personeel was onbekwaam, wist niets te vertellen over het menu, en er leek van alles mis te gaan. De eigenaar stond het grootste deel van de avond buiten te roken, daardoor kwam hij erg onverschillig over. Jammer en onprofessioneel.
    Er liep een meisje rond dat duidelijk nieuw was of in ieder geval geen kennis had. Jammer dat de eigenaar niet het inzicht had haar te helpen, inplaats daarvan, eenmaal binnen, schreeuwe hij keihard, zo door het restaurant tegen het meisje dat ze dom was. Wat zielig zeg, en een genante vertoning!
    We schaamden ons door zijn gedrag en vonden het daardoor een nog ergere nare en onprettige sfeer.
    Wat jammer, en zonde van ons geld want het eten liet eigenlijk ook te wensen over, al zou dat niet zo geweest zijn, had het wel een bittere nasmaak gekregen door de ervaring.
    Het vlammetje is hier duidelijk uitgedoofd. Zonde!

Ons zijn ze in ieder geval kwijt!

Kim

Debby Verboom

Heerlijk gegeten, lekkere wijn gedronken. De tijd tussen het voor-en hoofdgerecht is ook prima, echt kunnen genieten van het eten en ons gezelschap. En de plank met antipasti vooraf is echt een aanrader!

We zijn hier al een paar keer eerder geweest, maar het blijft een aanrader! Heerlijk eten en goede service. Daarnaast is het restaurant slechts op loopafstand van het station.

Esther Boere

Uiterst vriendelijke bediening. Eten was prima.