Welkom bij Argentijns Grill Restaurant El Caballo te Alphen aan de Rijn.

El Caballo betekent letterlijk 'het paard', maar heeft ook te maken met de kracht en de kwaliteit van het Argentijnse vlees. De kracht komt doordat de kudde gelukkig nog de ruimte heeft om te grazen. Het Argentijnse vlees met de hoge kwaliteit wordt met kennis van het vak voor u gegrild op een houtskool grill.

Kom en proef ons eten in een fijne ambiance.

Restaurant El Caballo Rhenanialaan 1 (zijstraat van de hoofdstraat)
2406 GS Alphen a/d Rijn Tel: 0172-424843.

In april voordelig eten bij restaurant El Caballo

4 april 2018 -
In april voordelig eten bij restaurant El Caballo

De hele maand april kun je voordelig én lekker eten bij Argentijns Grill restaurant El Caballo in Alphen aan den Rijn. Van maandag tot en met donderdag kun je gebruik maken van twee verschillende acties.

Actie: spareribs
De bekende spareribs van El Caballo kun je tijdens de maand april afhalen van 13,50 euro voor 9,95 euro!

Dus heb jij trek in deze smakelijke spareribs? Of geen zin om te koken? Kom dan op maandag, dinsdag, woensdag of donderdag langs om een portie op te halen!

Actie: driegangenmenu
Alleen in april serveert El Caballo een driegangenmenu voor slechts 18,95 euro. Benieuwd wat er op het menu staat? Lees dan verder!

Voorgerecht
Pollo ala Brasil - gefrituurde stukjes kip met zoete chilisaus

- OF-

Carpaccio - dun gesneden ossenhaas met een dressing en Parmezaanse kaas

Hoofdgerecht
Costillas el Caballo: onbeperkt spareribs

- OF -

Bife de lomo stroganoff - ossenhaaspuntjes met stroganoffsaus

Nagerecht
Dama Blanca - vanilleijs met chocoladesaus en slagroom

- OF -

Argentijnse koffie

Live muziek
Terug op het oude nest is zanger Freddy Purcachi. Deze muzikant verzorgt zoals vanouds op vrijdag en zaterdag live muziek in het restaurant.

• All-inclusive

5. Betalen Visa Master Card American Express pin

1192929539 93
1200411684 92
1207893829 96
1290197428 85
1320126009 78

1. Normaal vallen de spareribs spontaan van de botjes, nu moesten ze er vanaf gevloekt worden. De vegetarische tapa's (altijd nog 18,75 euro) waren een paar groeten los op een bord gegooid. Vooral de warme groenten op koude sla waren niet best. De bediening was een vriendelijk meisje dat (a) nauwelijks Nederlands sprak, (b) niet wist welke dranken geschonken konden worden, en (c) het menu niet kende. Kortom: een forse tegenvaller na eerdere goede ervaringen. Toch nog ruim 54 euro besteed. Andere kok, andere serveerster?

2. El Caballo

3. Geweldig… heel gezellig met live muziek. Eten en drinken super lekker… personeel helemaal top… tot de volgende keer.

4. Zeer slecht gegeten, Jammer. Het spijt me, maar geen aanrader.

1,1
  5. Afgelopen zondag bij El Caballo gegeten en het was weer een geslaagde avond! We komen hier al jaren en de kwaliteit van het vlees is nog steeds fantastisch. De spareribs blijven de beste in omstreken! Vriendelijke, vlotte bediening. De eigenaar komt eind van de avond ook altijd gezellig even een praatje maken, heel gezellige en gemoedelijke sfeer!

6. Vanavond heerlijk gegeten, heerlijke en een tournadeu die weer smelten op de tong en het was lekker druk in de zaak. Voldaan weer huiswaarts.
    Rij ieder keer weer met genoegen naar Alphen aan den Rijn voor deze heerlijke spare ribs.
    A. Mulder.

7. Vriendelijke ober maar de gasten werden niet goed in de gaten gehouden. Drankjes bijbestellen duurde erg lang en werd ook nog eens een keer vergeten. Spareribs waren flauw van smaak en leken gefrituurd en vervolgens overgoten met ketjap.
    Ossenhaas was niet echt mals en de sauzen vrij smakeloos. Wij kwamen hier vroeger wekelijks omdat het eten zeer goed was. Dit werd minder toen er een andere eigenaar kwam. Hierdoor een paar jaar niet meer geweest. Nu weer een keer geprobeerd maar nog slechter bevallen dan de laatste keer.
    Dit was nu echt de laatste keer.
    Nooit meer!
    Absoluut een afraden.

8. Heb vandaag met mijn vriendin gegeten. Het was heerlijk! Het is zeker een aanrader. De personeel was vriendelijk, en het eten werd snel geserveerd. Wij zullen zeker terug komen!

Bedankt, en tot snel!

9. Kees Hoeben

Ik sluit me aan bij het vorige commentaar. Matige bediening. Drukker met sigaretje buiten roken, dan met goede service. 1 schaaltje salade voor 6 personen? 2 bakjes frites voor 6 personen? Ik kreeg een stukje vlees voor E23,50. Dat was het.
    Inderdaad, wellicht een nieuwe eigenaar. Er werd door de bediening niet goed geluisterd, naar wat er werd besteld.
    Het nagerecht was matig. Voorlopig niet meer naar El Caballo in Alphen aan de Rijn.

Voor het geheel aan de bijdrage van El Caballo op deze avond geef ik een 4.

10. Zeer slecht gegeten. Altijd goed geweest maar schijnbaar nieuwe eigenaar. Bediening vlot maar bot. Hing een zeer gespannen/dreigend sfeertje binnen.

Altijd geroemd om de spareribs maar dit keer de slechtste ooit gegeten hier... droog, taai, compleet verbrand en zonder enige smaak.

Voorgerechten zeg ik maar niks over want die waren nog slechter.

Uiteindelijk bijna 80 euro moeten afrekenen en binnen het uur stonden we weer buiten.

11. Ronald de jong

Uitstekende service en de spareribs zijn heerlijk zeker aan te raden.

12. Christiaan van der Meer

Met een gezelschap van 10 personen gegeten, service was vlot en de ribs waren top. Nieuwe ribs werden tijdig aangeleverd en er was voldoende friet om deze tijd te overbruggen. Ribs waren wel sterk gemarineerd, daar moet je van houden.

13. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en veel keus! Alleen de toiletten vind ik een minnetje... 1 toilet die er verouderd uit ziet....

14. VAN DEN BERG

Super lekker eten, prima bediening was 1e keer maar voor herhaling vatbaar alleen het maatje borrel mag wel iets beter, verder top.

15. Was een poosje geleden dat we hier hadden gegeten. Was altijd erg lekker.
    We kwamen speciaal voor de spareribs, maar die zijn helaas wel achteruit gegaan…
    De bediening communiceert niet goed met elkaar, waardoor er 3 x achter elkaar door verschillende mensen wordt gevraagd of alles naar wens is.
    Sfeer is goed, bijgerecht als salade slaat nergens op: 2 plakjes komkommer en tomaat op een beetje sla.
    Weet niet of ik zo gauw weer zou gaan…

16. Afgelopen zaterdagavond hier voor het eerst wezen eten. We hadden niet gereserveerd. Maar een tafel voor 2 was geen probleem. We namen alleen een hoofdgerecht. 3 verschillende stukjes vlees (Ik kan op hun site het gerecht niet terug vinden), 3 verschillende sauzen, salade, friet en rijst. We zaten vlak bij de voordeur. Op de banken zitten koeienhuiden en boven elke tafel hangt een tiffany lampje. De bediening was gewoon goed en we hebben niet lang hoeven wachten. De sauzen waren erg goed (hot chili, peper en warme knoflooksaus) en het vlees op ons verzoek goed doorbakken. Mijn vriendin eet graag rijst en ik was blij dat je de mogelijkheid hebt dit bij te bestellen. Ik denk terug aan een zeer geslaagde avond. Samen met 3 drankjes voor €65. Ik zie ons hier nog wel eens terug komen.

17. Noordhoek

Zojuist spare ribs gehaald voor een grote en kleine... Helaas heb ik ze wel eens lekkerder gegeten.. Ze waren hard en veel vet.. En ik vond het erg weinig.. Jammer.

18. Niels 266 punten

Hier een week of 2 terug gegeten.
    Als je hier voor de spare-ribs komt zit je perfect. Echter de andere gerechten zijn prijs/kwaliteit wat minder. Begrijp me niet verkeerd, het was prima te eten, alleen wat weinig.
    Ik was al klaar met mijn hoofdgerecht terwijl de anderen halverwege hun eerste spare-rib waren, vervolgens zat ik maar te wachten. gelukkig was sfeer wel prima en de service ook goed. Alleen toen we apart af wilde rekenen werd de bediening ineens ontzettend chagrijnig. Dat mag iets klantvriendelijker.

19. Altijd heerlijk gegeten hier, ik kom er al zeker 15 jaar... Deze keer was jammer genoeg niet zo lekker. Was denk ik de laatste keer :(

20. Jammer dat als je glutenvrij moet eten bij El Caballo is dat je alleen ossenhaas kunt eten met sla zonder saus en moet vragen of ze nog een gebakken aardappel kunnen maken in een schone pan. Meer mogelijkheden waren er eigenlijk niet

21. Het was super gezellig en het eten was heerlijk! Wij komen zeker terug!

22. We hebben daar gegeten met een groep en tot de details goed geholpen en het eten was excellent. Het restaurant is netjes geordend en gestructureerd.

Zeker voor herhalings vatbaar

Tot snel

23. We komen hier al vaker. Het eten is goed. Bediening was niet zo goed, duurde lang voordat je drinken kreeg. Ik had het idee dat ze wat onderbemand waren met personeel.

24. De spareribs zijn prima, ik had zelf een ander gerecht, de entrecote van 300 gram. Deze was echter lang geen 300 gram en er lag verder niks op het bord, dan is het een vrij prijzig stuk vlees. Het was overigens wel erg lekker, voor de spareribs (onbeperkt) is de prijs/kwaliteitverhouding prima. Voor de rest is het wat aan de prijzige kant. Service prima, snel, netjes en we werden ruim op tijd van nieuw drinken voorzien. Bij het apart betalen sloeg echter de sfeer om en werd het een heel erg chagrijnige serveerster, beetje een domper op het bezoek.

25. Spareribs waren lekker en de bier glazen bleven gevuld. Prima.

26. Y. De Boer

Veel te duur voor wat je krijgt. Een kaal stuk vlees en bak patat voor 27 euro. Vlees lekker, maar geen 350 gram wat ze zeggen. Er staat alle gerechten met salade en friet maar geen salade gezien. Onbeleefd personeel.

Ik ga er nooit meer heen. Voor 27 euro kan je ergens anders veel beter eten.

27. Gerrit Buntsma

28. Gerrit Buntsma

Wat een fantastische spareribs hebben ze hier zeg.
    Werkelijk waar super lekker! Hier moet je gewoon een keer geweest zijn om te ervaren! Hier kan geen Michelin ster restaurant aan tippen! Veel voor weinig! Complimenten! Ga zo door.

29. De service was perfect! We hebben erg lekker gegeten!

30. Richard Farla

Erg lekker gegeten. Gezellige sfeer en vriendelijke bediening 👍

31. Echt super lekker gegeten, de dubbel gemarineerde spare ribs zijn de lekkerste die ik ooit gehad heb!!

32. Hier nog niet eerder wezen eten en ik kan niet anders zeggen dan dat het prima bevallen is. De spareribs waren om je vingers bij af te likken.

33. Paul van Koningsbrugge

Een heerlijke verrassing, heerlijk gegeten, zeker voor herhaling vatbaar.

34. Heerlijk gegeten, vriendelijke en vlotte bediening. Aanrader!

35. Super lekker gegeten met 16 man! Was goed geregeld leuke bediening en super lekker eten. Vol gegeten onder het genot van lekker bier.

36. Jonah bonfrer

Heerlijk gegeten! En een gezellige avond gehad

37. Spare-ribs waren weer boter mals! Gleden zo van het bot. Heerlijk gegeten.

38. D J. Corbett

This doesn't taste like Argentinian food. Tortillas should be corn. A taco shouldn't be mushy meat on a plate. Though they offered a variety of meats, I didn't see any chimichurri sauce, instead Dutch garlic sauce. I was so disappointed. The service was very slow.

39. Goede spareribs. De bediening wordt steeds slechter. De dame is top, maar die kale man. Die heeft het niet naar zijn zin. Misschien een slechte dag? Mensen komen ook voor een gezellige avond, ook de bediening is cruciaal voor die avond.

40. tony tenthof

Was daar met gezin om 20 jarige bruiloft te vieren, werd super behandeld. En gezellig praatje bij de tafel geen afrafeling. En eten zoals gewoonlijk helemaal toppie, precies aan onze wensen voldaan.

41. Gereserveerd voor 6 personen, tafels zijn dan wel erg klein. Op sommige gerechten erg veel knoflook gebruikt.

42. Gezellige, knusse tent met erg goed vlees. Smaakte heerlijk! Wij hebben echter wel een uur zitten wachten op ons hoofdgerecht want ze waren ons vergeten, wat we erg kwalijk vonden. Voor de rest een goede tent.

43. Daan van hemert

Al voor de 4e keer in korte tijd. De spareribs zijn ongeëvenaard. Lieve mensen die ontzettend hun best doen en het eten is heerlijk.

44. N.R v Abswoude

Erg leuk restaurant, en het eten is ook erg lekker en keus genoeg.

46. wilmie jacobs

Hete was super. Heerlijk en oer gezellig. Voor herhaling vatbaar.

47. Het eten is heerlijk maar de bediening was vanavond echt Knudde. Mijn 2e wijntje kreeg ik na 3x vragen toen mijn spareribs op waren en de friet en de salade toen we er 2x om hadden gevraagd en de spareribs op waren. Het nagerecht moesten we ook om vragen. Jammer, het eten is perfect.

48. We waren er op zondag. Helaas duurde het ruim 1 uur voordat we eten kregen. De eerste portie spareribs was prima. De 2de was niet helemaal gaar en veel vet. Het personeel was heel erg vriendelijk, je zag dat ze het vervelend vonden dat we zo lang moesten wachten. En het is ook jammer dat we zo opgepropt zaten, te veel tafeltjes, dus erg commercieel.

49. Walter van Pamelen

We hebben er een vier uur over gereden i.v.m. files maar dat had ik er voor over. Vriendelijk ontvangen, goede service. Voorgerechten waren heerlijk. Als hoofdgerecht dubbel gem. spareribs met verse knoflook, deze waren lekker mals, zeker een aanrader. Tournedos en entrecote ook gebakken hoe je het vraagt en veel vlees. Nagerechten waren ook uit de kunst, echt waar voor dat geld.

Kortom een geweldig restaurant.

50. F. Sijtsma

Gezellig gegeten. Vlees was goed. Bediening attent en vriendelijk. Toilet mag wel wat aandacht krijgen.

51. Altijd weer een fijne maaltijd bij El Caballo en in een leuke sfeer met prima bediening. Probeer vooral de zoete spareribs of de mixed grill eens. Smullen!

52. dennia v hout

Super eten, blij dat ik gereserveerd had want het werd behoorlijk druk. Zitten is redelijk krap, maar service en eten was uitstekend.

53. Varkevisser

Heel goed en gezellig gegeten. We vonden de toetjes erg lekker, vers fruit was echt vers en niet uit een blikje.

54. Vandaag, de dag na kerst heerlijk gegeten hier. Het vlees was botermals en perfect gebakken. Als nagerecht een fantastische huisgemaakte tiramisu. Een echte aanrader!! De service was dik in orde. Hier gaan we vaker heen.

55. Voorgerecht gevulde rode paprika waren er niet. Alleen 2 groene maar werd niet gezegd dat het groene waren.

Tijdens het eten ervan zat er een hard stuk plastic van de verpakking ervan in. Is gemeld, en er werd gezegd "oh ik geef het door aan de keuken". Verder niets meer gehoord. Waar is de service naar klanten toe gebleven?

Dit was de eerste keer en tevens de laatste voor mij. Voorraad op peil houden en anders de menu kaart aanpassen en een cursus klantvriendelijkheid volgen.

56. For the past few years (over 10!) I have been visiting El Caballo in Alphen a/d Rijn. This place feels like home for me. Every time I want to take someone out for dinner, I take them here. The reason? Their specialty of Spareribs.

Their specialty is one reason to come over to El Caballo but there is also a real cozy place. The environment that they created is unique in its kind due to the Argentine settlement.

The service is really good, also because I come here so often (about 15 times in 2014) that they remember their customers and treat them carefully. (Always kind and polite.)

Even so when I eat about 4-5 spareribs each time I get there, I take an ice coupe. The combination of spareribs with that dessert makes my day perfect. I hope that they will keep existing for ever so I can bring more people towards El Caballo to let them feel and taste the perfectness all around.

57. Michiel Bruins

I visited El Caballo once. The temperature inside was very low and so was the light. Maybe it was done to create a cosy atmosphere, but there were no candles or anything...
    The seats were comfortably padded, but the booths were quite narrow, so we were a little cramped. The service was good, but it did take a little long for the dishes to be served.
    When the spare-ribs did arrive, it made up for everything. They were warm, sweet and spicy, juicy. The fries and salad were tasty sides. However, I've given a 5 for Food, because I've ordered take-out from El Caballo multiple times and more than once (tonight for instance) the spare-ribs tasted old, leathery, sticky... Not every time, but often enough to let the grade slide down.

58. Afgelopen zaterdag ben ik voor t eerst bij El Caballo geweest met mijn man. Wat een gezellig knus restaurant! Mijn man had spareribs, hij had ze nog nooit zo lekker gegeten! Ik ben geen kluiver dus ik heb me een super mals stukje tournedos laten aanraden, die krijg je bijna nergens zo mals denk ik. Gezellige ambiance, vriendelijk bekwaam personeel, kortom wij komen weer terug!

59. Een paar dagen geleden heb ik hier met een vriend gegeten, het was overheerlijk en we zaten bomvol, prijs/kwaliteitverhouding is zeker goed, alles smaakt lekker, en het is niet superduur, ik ga er vaker heen!

60. Helaas moet ik zeggen dat onze ervaring niet geweldig was. De bediening was niet erg vriendelijk, bij het afrekenen werd er zelfs getelefoneerd en het eten was van supermarktkwaliteit. Jammer, maar wij komen niet meer terug.

61. Na het lezen van een aantal vrij negatieve recensies, met name over het personeel, het er toch maar op gegokt. Het is me alles mee gevallen.

Het was erg druk in de zaak, zaterdagavond, personeel was niets op aan te merken, deden goed hun werk, vlot, beleefd.

Spareribs waren lekker, hoewel ik de marinade als een plas in mijn bord wel wat overdadig vond. Als het vlees van het botje valt, zitten de vlekken van de marinade bij je buurman in zijn nek.

Wel wat donker in de zaak, maar ook wel weer gezellig met de nisjes, waardoor je echt met je eigen gezelschap zit. Toetje is simpel, maar prima.

Prima gegeten dus.

62. De bediening was niet vriendelijk en niet onvriendelijk, maar daar ergens tussenin. De belangrijke vraag na het bestellen van de entrecote werd niet gesteld, dus gaven we zelf aan dat we deze graag medium wilden. Dit ging goed, maar wel was het stuk vlees aan de flauwe kant. De strooipotjes met peper en zout nodigden niet uit om gerechten verder mee op smaak te maken. Waarom geen peper- en zoutmolens?

We kozen voor de zoete variant van de spareribs. Ook bestelden we taco met kip en verse avocado en zure room. De taco was lauw en taai, het laatste kwam waarschijnlijk doordat de vulling dreef in de chilisaus. De kip was hierdoor voor mij niet meer te herkennen als kip.Het laagje deeg om de inktvis was goed in verhouding (niet te dik), werd geserveerd met wederom een lik chilisaus.

Verbeterpuntjes: vriendelijkheid en kwaliteit.
    El Caballo was een leuke ervaring(zittend op koeienhuiden in intieme nisjes), maar voor mij blijft het bij deze ene keer.

63. Mijn tweede keer bij El Caballo. Bij binnenkomst eventjes moeten wachten maar dat is niet erg. We kregen een tafeltje aangewezen en er werd niet lang daarna drinken opgenomen, prima begin! Nadat de kaarten op tafel lagen, begon de ellende. Er kwam een stel naast ons zitten dus de bediening pakte onze kaarten van tafel zonder te vragen of wij al klaar waren, beetje vreemd...

Bestelling werd opgenomen en al snel werden de voorgerechten geserveerd. Ik had een garnalencocktail met letterlijk 1 theelepel saus en de garnalen waren erg droog. Ik heb hier verder niets meer over gezegd want de bediening was zo onvriendelijk dat dit mij onbegonnen werk leek. Na het voorgerecht zaten we 15 minuten te wachten op onze spareribs. Het ene na het andere bord kwam voorbij maar niet voor ons. De tafel naast ons bestelde nog een extra portie en zelfs die kregen hun spareribs eerder. Ik besloot het even na te vragen, wellicht was er iets fout gegaan? Waarop de eigenaar zei "Het is hier geen McDonald's mevrouw, het eten komt van de grill en u zit nog geen 10 minuten te wachten."

Ik probeerde de man uit te leggen dat ik het vreemd vond dat onze buren wel gekregen hadden terwijl zij later besteld hadden, maar hier was absoluut geen begrip voor! Ik vertelde hem dat wij nog naar de film moesten en 10 minuten later (in totaal zeker 25 minuten!!) kwam hij met ons eten aanlopen, zette het neer en zei "Omdat jullie nog naar de film moeten, krijgen jullie het nu al anders hadden jullie nog even moeten wachten." Waarop ik en mijn vriend dachten "Nog langer?". Het eten was gelukkig weer heerlijk!

Nadat we de rekening kregen, werd de tafel al schoongemaakt terwijl wij er nog zaten... Ik liet haar met mijn blik duidelijk merken dat ik hier niet van gediend ben waarop zij zei "Ik heb deze tafel snel nodig."

Conclusie: eten heerlijk!! Bediening waardeloos...

64. mark niemel

Was weer een super avond. Heerlijk gegeten met de jongens. Heel goede sfeer gezellige bediening, en heel goed eten! Voor een leuke prijs echt een top avond en zeker aan te raden!!

65. Zonder enige twijfel kun je hier de beste spareribs van Nederland eten, smaak genaamd dubbel gemarineerd. Wat zijn deze heerlijk zeg!!!

66. Erica Kruijt

Zaterdag 28 december bij El Caballo gegeten met 6 personen. Onze eerste keer, wisten niet dat spareribs onbeperkt waren. Zou voor gasten die nog nooit hier gegeten hebben van te voren gemeld kunnen worden. Desalniettemin hebben we heerlijk gegeten. De bediening was aardig en vlot. Praatje met de eigenaar, was leuk. Het ophangen van jassen (achterin de zaak) zou iets handiger mogen. Alle jassen over elkaar, beetje een zoekplaatje.

67. Fam. Baars

Wij hebben heerlijk gegeten bij ElCaballo.
    De bediening is erg vlot en aardig.
    De aankleding van het restaurant vinden wij erg gezellig.
    Het eten was echt helemaal TOP!
    Bedankt voor onze fijne en vooral lekkere avond !!

68. Bij aankomst op za 30/11/13 omstreeks 19.00 uur zat de zaak gezellig vol. Door de sfeerverlichting en het besloten karakter van de tafels in diverse settings van 2 tot meerder personen kreeg je toch het gevoel dat je met je eigen clubje kon eten, drinken en converseren. Waarbij het toch mogeljik was je blik verder te leggen zonder je opgesloten te voelen.
    De bediening was prima. Niet opdringerig maar alert. Na de bestelling behoefde je niet lang te wachten. Prima balans tussen het melden dat je er was, het eerste drankje en het eten. Het eten was prima in kwaliteit en kwantiteit. Dit in combinatie met een goede prijs was het een geslaagde avond. El Caballo is zeker aan te bevelen en is zeker voor herhaling vatbaar. Ga zo door.

69. Harriet Griffioen

Heerlijke spareribs gegeten! Nog nooit zulke lekkere spareribs ergens gegeten. We hadden gekozen voor dubbel gemarineerd. Ook het gerecht wat mijn dochter had, ossenhaaspuntjes met kipfilet met uien paprika en zigeunersaus is een aanrader! Heerlijk mals vlees en heerlijke saus! We komen zeker snel nog een keer!

70. Heerlijke spare ribs, goed gemarineerd en heerlijk mals. Aanrader.

71. Ferdinand

Gisteravond weer geweest voor de beste spareribs van NL. Echt super mals met de beste marinade die er is. Ook een kijkje in de keuken mogen nemen en jawel, bereid op een echte houtskool grill. Prijzen zijn echt prima voor onbeperkt spareribs. Hier kun je prima eten voor weinig. Dit is een van de best bewaarde geheimen van Alphen .

72. Heerlijke spare-ribs, ik heb net zoals de vorige keren weer genoten van de zoete spare-ribs. Ik blijf hier terug komen!

73. Rosanne Boerefijn

Het is heerlijk en gezellig eten daar, echt waar!

Ik heb gezien dat er gerookt werd in de keuken, tijdens het wachten op onze bestelling.
    En er was gister ruzie losgebarsten, dus er werd overal mee gesmeten.
    Kan gebeuren uiteraard, daarom zou ik zeker nog een keer terug gaan naar dit restaurant.

74. We hebben lekker gegeten. Sfeer was heel gezellig en warm. Service was top! Vriendelijke en gezellige bediening. We komen zeker terug.

75. Ricardo

Heerlijke spareribs gegeten. Echt een aanrader voor iedereen.

76. Don Lorenzo

Normaal ben ik niet zo van de recensies, ieder zijn mening, maar hier moet ik wat over kwijt. Dat deze tent nog draait is een wonder. De bediening is waardeloos. Lege borden en lege glazen blijven staan en tijdens het uur(!) wachten op het hoofdgerecht zie je niemand aan je tafel. Staat het eten er eindelijk dan komt er om de 3 minuten iemand vragen of het naar wens was. Misschien zijn mijn eisen hoog maar ik vond het vlees droog, kaal, smaakloos

77. El caballo in Alphen a/d Rijn is echt top! We hebben heerlijk gegeten, zeer vriendelijke en nette bediening, goede prijs en gezellige sfeer. Ook is de menukaart voor iedereen geschikt. Het eten komt lekker vlot op tafel en niets is teveel gevraagd. Helemaal top! Zoals het hoort,we komen
    snel terug.

78. Bedroevend slecht! Rib-eye besteld en kreeg een platgeslagen stuk vlees met veel zeen. Erg lang wachten op het drinken en op een gegeven ogenblik waren alle drie heren aan de rook pauze en was er helemaal geen bediening meer! Als ze er wel waren liepen ze als kippen zonder kop rond. Ze waren ook erg onvriendelijk en onprofessioneel. Jammer, heb hier in het verleden altijd gezellig en goed gegeten. Maar ik heb geen zin
    meer om nog eens terug te komen. Dat de manager van het restaurant het ook niet door heeft dat dit zo niet kan.

79. Heel fijn restaurantje, kleinschalig maar zeer knus. Het eten is van hele goede kwaliteit. Vooral de spareribs zijn buitensporig goed. Helaas is de bediening wat onprofessioneel en vaak onvriendelijk. De eigenaar is soms vriendelijk en soms zeer onvriendelijk. Feit blijft dat het eten goed is!

80. Jeroen Marks

Super gegeten met mijn dochters....Ben er 1 keer eerder geweest en vond bediening toen matig...Nu aangenaam verrast!!! Super leuke vrouw die erg gezellig met de meiden omging!! Echt een top avondje!! TNX.

Jeroen

81. Karin Tenthof van noorden

Afgelopen zaterdagavond met 8 personen gegeten. Buiten was het onwijs koud, daar wij recht voor de deur zaten, kregen wij het niet warm. Maar daar kwam de oplossing; een heerlijk privé kacheltje bij onze voeten! Wat een service, het eten was heerlijk en de bediening top!

82. Vroeger hier zeer regelmatig gegeten. Net na een half jaartje weer eens geweest, had ik beter niet kunnen doen want ik denk meteen heel anders over het eens zo gezellige restaurant. We werden amper bediend en de dame die bediende was zeer chagrijnig. Er waren maar 3 tafeltjes bezet dus aan de drukte kon het niet liggen. Kortom sfeer en service waren ver te zoeken. Het vlees was wel heerlijk alleen de patat was niet te eten, vies, rauw en zacht. Jammer dus.

83. 24 september daar heerlijk gegeten,eten was fantastisch, en de spareribs van uitstekende kwaliteit, sfeer was gezellig ondanks dat de zaak helemaal vol was, bediening was goed en niet opdringerig, we gaan daar zeker nog eens eten, beslist een aanrader

84. Wij hebben hier heerlijk gegeten. Spareribs en tournedos waren van perfecte kwaliteit.

Een aanrader.

85. Na 20 jaar hier maandelijks te hebben gegeten met familie, vrienden of met zijn tweetjes, zet ik na mijn laatste bezoek waarbij de spareribs overigens verrukkelijk waren, geen stap meer binnen nadat ik onbeschoft te woord werd gestaan en werd behandeld door het bedienend personeel en de eigenaar/kok. Wat mij betreft nooit meer El Caballo.

86. Ik haal vaak gekookte spareribs en marinade bij El aballo, en leg deze dan zelf op de barbeque. Dit is echt een aanrader, ik heb regelmatig zelf iets geprobeerd maar niets kan tippen aan EL CABALLO.

87. De sparerips waren goed. Alleen de salade was uitgedroogd.

88. Hier j.l gegeten op aanraden van kennissen en ze hadden het bij het rechte eind. Uitstekend restaurant, ondanks dat het het heel druk was geen klachten over de bediening, uiterst correct.

Eten was er heerlijk, een echte aanrader om dit restaurant eens te bezoeken voor een heerlijke maaltijd.

89. Kom al jaren bij El Caballo om heerlijke spareribs te eten.

De bediening hier is uitstekend.

En het restaurant zelf is ook een aanrader, met hun tafels in aparte ruimtes en koeienhuiden op de banken is het romantisch.

Zelfs als je de eigenaar of het personeel buiten het restaurant tegen komt, zijn ze vriendelijk en behulpzaam.

90. Ben je in Alphen en wil je spareribs eten? Dan moet je hier naar toe! Echt de allerbeste spareribs van Alphen en omgeving!

En, nog een pluspunt, je kan ook afhalen.....

Gewoon supergoed, gezellig en de bediening is ook top!

Eet smakelijk :)

91. Ben gister spareribs wezen eten, het was zeer goed gemarineerd, zoals altijd.

De service was zeer goed, we hadden snel ons eten en de sfeer was zeer goed.

De prijs kwaliteit was goed in verhouding met het eten en de service.

92. Helaas kunnen ze geen groepen aan, we zaten om 18.30 aan tafel kregen pas 20.00 uur ons eten. De uitleg was dat twee van de 14 personen een voorgerecht had...
    Onbeperkt spare ribs adverteren ze, maar bijbestellen duurt nog wel zeker een half uur. Het is ondertussen 21.00 uur aan het worden, het gezelschap heeft nog honger en wordt totaal genegeerd door het personeel.

Helaas is gastvriendelijkheid en service in dit restaurant ver te zoeken en is het horeca gildesvak hun niet waardig en zouden ze moeten bedenken of ze echt een restaurant willen runnen en gasten willen ontvangen.
    De spare ribs zijn goed, helaas kregen we niet meer.

93. tarrels

Echt goed eten!

94. Het eten is er heerlijk en de service is ook goed.

95. We zijn regelmatig te vinden in El Caballo. Het eten is prima. Sommige serveersters zijn erg aardig, een paar weten niet hoe ze moeten (glim)lachen maar daar storen we ons niet aan. De sfeer is prima, niets mis met het meubilair.

De zanger/gitarist heeft inderdaad een beperkt repertoire maar is heel vriendelijk en als hij je herkent komt hij in zijn pauze even een praatje maken.

96. pieter de rek

Het eten is geweldig, en er hangt een hele goeie sfeer. We komen hier al jaren en blijven dat ook doen. Hier zit je echt op je gemak te genieten.

97. Top! Het eten en de service is heel goed.
    De stoelen zijn overigens erg slecht en dat zou echt iets meer van deze tijd mogen zijn.

98. Jan van Budel

+ De spareribs zoals altijd erg goed en natuurlijk onbeperkt.

+ Je hoeft niet lang op je gerecht te wachten en ook de drankjes zijn zeer snel bezorgd.

+ Gitarist is al jaren een klassieker, jammer dat hij er deze keer niet bij was. Wel een klein repertoire.

- De 'warme' chocoladesaus die vermeld stond op de ijskaart werd bij ons steenkoud geserveerd, over het ijs heen. Jammer.

Volgende pagina