El Caballo in Alphen aan den Rijn

Gezellig, Knus en vooral genieten op zijn Zuid Amerikaans!

Online bestellen bij El Caballo

Afhalen Bekijk de menukaart en bestel makkelijk je maaltijd online.
Bestel kaart

Welkom bij Argentijns Grill Restaurant El Caballo te Alphen aan de Rijn.

El Caballo betekent letterlijk 'het paard', maar heeft ook te maken met de kracht en de kwaliteit van het Argentijnse vlees. De kracht komt doordat de kudde gelukkig nog de ruimte heeft om te grazen. Het Argentijnse vlees met de hoge kwaliteit wordt met kennis van het vak voor u gegrild op een houtskool grill.

Kom en proef ons eten in een fijne ambiance.

Restaurant El Caballo Rhenanialaan 1 (zijstraat van de hoofdstraat)
2406 GS Alphen a/d Rijn Tel: 0172-424843.

In april voordelig eten bij restaurant El Caballo

4 april 2018 -
In april voordelig eten bij restaurant El Caballo

De hele maand april kun je voordelig én lekker eten bij Argentijns Grill restaurant El Caballo in Alphen aan den Rijn. Van maandag tot en met donderdag kun je gebruik maken van twee verschillende acties.

Actie: spareribs
De bekende spareribs van El Caballo kun je tijdens de maand april afhalen van 13,50 euro voor 9,95 euro!

Dus heb jij trek in deze smakelijke spareribs? Of geen zin om te koken? Kom dan op maandag, dinsdag, woensdag of donderdag langs om een portie op te halen!

Actie: driegangenmenu
Alleen in april serveert El Caballo een driegangenmenu voor slechts 18,95 euro. Benieuwd wat er op het menu staat? Lees dan verder!

Voorgerecht
Pollo ala Brasil - gefrituurde stukjes kip met zoete chilisaus

- OF-

Carpaccio - dun gesneden ossenhaas met een dressing en Parmezaanse kaas

Hoofdgerecht
Costillas el Caballo: onbeperkt spareribs

- OF -

Bife de lomo stroganoff - ossenhaaspuntjes met stroganoffsaus

Nagerecht
Dama Blanca - vanilleijs met chocoladesaus en slagroom

- OF -

Argentijnse koffie

Live muziek
Terug op het oude nest is zanger Freddy Purcachi. Deze muzikant verzorgt zoals vanouds op vrijdag en zaterdag live muziek in het restaurant.

• Veganistisch

1275851979 84
1426320008 78
1520362526 71
1586192288 75

1. Afgelopen zaterdag 10 oktober heerlijk gegeten bij El Caballo, Op mijn menu stonden steurgarnalen als voorgerecht en het vispotje als hoofdgerecht beide een echte aanrader.

Daarnaast vind ik de bediening supervriendelijk en enorm gastvrij.

De volgende keer kom ik terug voor de slakken, want in het argentijns is het geen escargots haha…

hartelijk dank, en tot snel weer.

2. Priscilla

Weer heerlijk gegeten bij El Caballo! Zoals altijd malse en goed gemarineerde spareribs!

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  3. Altijd met plezier terug te gaan bij deze restaurant. Aardige mensen daar lekker eten, altijd goed gezorgd voor gasten.
    Volgende keer alweer daar eten.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  4. Ontzettend top deze tent. De spareribs zijn ontzettend lekker. Het enige kritiekpuntje was toen wij eenmaal aan t bunkeren waren op de spareribs en we nieuwe wilde bestellen, was er zeker 20 minuten lang niemand die dichtbij onze tafel kwam om aan te spreken.

Maargoed, kan soms gebeuren. Ervaring was toch heel goed.

5. Merel Bezuijen

Heerlijk gegeten & het personeel is ZO aardig en gezellig en grappig. En de dubbel gemarineerde spareribs blijven het lekkerst!

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  6. Vriendelijk personeel, heerlijk eten.

7. Nico en nathalie

Wij komen er elke week, het eten is altijd zo heerlijk, gewoon verslavend. Die spareribs zijn zo mals, vallen zo van het botje af. Een hele gezellige sfeer, leuk personeel, altijd even vriendelijk. Met de drankjes ook, als je glas leeg is vragen ze al gelijk of je wat wil drinken. Alles is gewoon echt top vandaar wij er al jaren komen

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  8. Nog nooit zo slecht getafeld. Snoezelige entourage, slechte bediening, koude spareribs, een bord flauwe sla om met 4 personen te delen, klein schaaltje friet om met 4 personen te delen, vragen om drankjes, stokbrood vooraf wat op de kaart stond was er niet, stuk plastic in toetje, en dat alles voor een veel te dikke prijs. Wij komen hier NOOIT meer.

9. Lotte

10. Nick simmerman

Top tent! Heerlijk eten goeie service! En dat al jaren! En ja als t druk is moet je wel is wachten! Maar niet lang moeten wachten en wel druk! Tja t is maar hoe je als mens uit eten wil! Wil je snel eten moet je n mcdonalds nemen! Voor mij? El Caballo n dikke 10 heerlijk gegeten en gedronken op het gemak hoe je ouderwets uit eten hoort te gaan.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  11. Afgelopen weekend hier gegeten. Was een grote teleurstelling. We hebben 2 uur moeten wachten voordat we te eten kregen. De bediening was onderbezet en zeer gehaast. Het hoofdmenu bestond slechts uit een stukje vlees evt met saus en het portie friet en sla moesten wij met 6 personen delen. Voor een extra portie friet moest betaald worden. De prijzen van de gerechten zijn belachelijk hoog als je ziet wat je hier voor krijgt. Zeker geen Argentijns hoogstandje, maar een menu dat je thuis nog lekkerder en aantrekkelijker klaarmaakt. Het restaurant is bovendien alles behalve covid 19 proof. Geen desinfectie middel aanwezig voor de klanten, de 1,5 meter regel tussen de tafeltjes wordt niet toegepast, zelfs geen schermen tussen de tafeltjes. Denk dat een bezoek van de inspectie hier op zijn plaats is. Dit is geen schoon restaurant en zeker niet voor herhaling vatbaar!

12. jeroen de moor

Leuk knus restaurant. Was bommetje vol en je zit echt letterlijk leuning aan leuning met mensen (waar is de afstand?!)

We hebben ruim 7 minuten gewacht tot er iemand kwam. Ze zei dat ze er zo aankwam bij binnenkomst. We draaiden bijna om, en dan ergens anders eten maar daar was ze na 7 minuten.Ze wees ergens een plek aan ergens, en ze was weer weg. Geen drinken aangeboden nix. weer 12 minuten gewacht voor er iemand eindelijk is kwam. Lang gewacht weer op 1 biertje. Ja mensen, weer 9 minuten. Inmiddels zijn we na binnenkomst een half uur verder met geen enkel uitzicht op eten!

Toch maar iemand de kaart gevraagd. Vanaf daar ging het wel ok-ish. Eten was goed en voor herhaling vatbaar. Moest uiteindelijk zelf naar voren lopen voor de rekening. Het was gelukkig niet veel.

Verbeterpuntje voor het restaurant:
    Zorg dat je welkom warmer wordt (meer mensen?)
    Rook niet voor de deur want dat ruik je tijdens eten goed.
    Snellere ontvangst en een glimlach. Ik kom graag nog een keer terug.

13. Op zondagavond gegeten met 2 volwassenen en 2 kinderen. We hebben heel lang op het eten moeten wachten (18.00 uur gereserveerd, om 19.45 uur kregen we het hoofdgerecht), maar het was het wachten waard. Het was echt heel erg lekker.

Het restaurant zelf vind ik wat benauwd/bedompt overkomen, het is erg krap en donker. Er wordt geen rekening gehouden met de coronaregels, zowel de tafelindeling als het personeel. Het personeel is wel erg vriendelijk.

Dus als je van lang tafelen houdt In een klein restaurant, dan raad ik dit restaurant aan. Wij zullen er met de kinderen niet meer zo snel heen gaan, maar met vrienden waarschijnlijk wel.

14. Wij gaan vanuit Den Haag een paar x per jaar hier eten voor de spareribs, dit is hier zo lekker!!
    Maar de bediening is daar zo slecht, je moet lang wachten op de bestelde drankjes, duurt een eeuwigheid voor dat ze komen, nu met de Corona de 1,5 word hier al snel vergeten. En staat de bediening tegen je aan om de bestelling op te nemen.

Dus voor het eten, ja echt een aanrader!!
    Maar voor de bediening is echt echt een nee..

15. Wat een schande! Wij waren als eerste deze avond. Expres om 17:30 uur gereserveerd omdat er 2 kinderen bij waren. Eigenaar was naar heen en weer aan het lopen om eten te bezorgen. Voelden ons al niet welkom. Kregen na 20 min. pas iets te drinken. Ondertussen werd het drukker 0% rekening houdend met coronamaatregelen. Heel de zaak was vol. Zaten mensen op nog geen 10 cm op een tafel achter ons. Bestelden alleen een hoofdgerecht. Meer dan 1,5 uur moeten wachten met kids. Eten was matig en lauw toen het eindelijk kwam. Personeel druk en niet gastvrij. Wat een zonde van het geld en de avond.

16. Wat een slechte service. Wij waren met zijn vieren. Bestelling door bediening vergeten door te geven aan de keuken. Bij reclameren kwam er een onnozel verhaal maar moesten we nog eens een half uur wachten. Pas na 1 uur en 3 kwartier kwamen wat voorgerechten (geen crème fraiche bij taco’s, zou op zijn) met tegelijkertijd 1 hoofdgerecht.
    Sparerib was aan 1 kant gaar, het andere deel was kouder en had kennelijk niet op de gril gelegen. De cappuccino had een scheut melk, had niets met melkschuim te maken. In de loop van de avond kwamen de walmen wiet binnen. Vrienden van het personeel stonden bij de voordeur te blowen, het personeel ging er ook regelmatig biJ staan.

Rekening van €170,00, schandalig slechte service en zeer matig eten.

17. We werden vriendelijk ontvangen, heerlijk drinken en een voorafje met de kaart. Nette, duidelijke kaart. We hebben heerlijk gegeten en werden niet opgejaagd. Niet lang hoeven wachten. Super service. Overall een heerlijke avond

18. De beste spareribs die je maar kan wensen. Ik denk dat ik inmiddels al 20 keer terug ben gegaan voor de zoete spareribs

19. We hebben heerlijk gegeten. Alleen duurde het te lang voordat alles kwam. Uiteindelijk besloten om weg te gaan na het hoofdgerecht. We vonden het erg jammer dat de service niet goed was deze keer.

20. Johandroog

Bediening was prima. Sfeer was minder omdat er gewoonweg niemand zat helaas… Eten was heerlijk, de spareribs waren 👌Alleen de desert ijsjes waren wat aan de kleine kant. Maar al met al een dikke 8!

21. Vertaal van English naar Nederlands

Op een zondag met drie mensen gaan eten bij La Caballo in Alphen aan de Rijn.

We hadden vroeg gereserveerd dus bij binnenkomst was de eigenaar, die tevens de bediening verzorgt, nog niet aanwezig. We werden daarom verwelkomt door de kom die aangaf dat we een plaatsje konden kiezen. Wat bij binnenkomst wel meteen opviel was dat het heel erg donker was binnen. Omdat we dus een tafeltje mochten kiezen, hadden we gekozen voor een tafeltje bij het raam voor wat extra licht. Het plaatst nemen op de houten bankjes, welke niet heel comfortabel waren, was een beetje een uitdaging omdat de tafel en bankjes vast staan en er maar weinig ruimte zit hiertussen. Mensen met een wat breder postuur zouden niet bij het raam kunnen plaats nemen.

De kok kwam onze drankjes bestelling opnemen waarbij wij een radler, witbier en ice tea green bestelde. Wij kregen echter te horen dat alle drie deze drankjes niet beschikbaar waren en we werden verzocht wat anders te bestellen. Dan maar cassis en cola.

Vervolgens ontvingen wij de menukaart waarbij meteen al opviel dat er wel heel veel keuze was. Zo waren er onder andere vier soorten spareribs. Dit vind ik zelf altijd een beetje zorgwekkend omdat ik denk dat het bij zo'n grote kaart lastig is om veel aandacht en creativiteit in elke te kunnen stoppen. Toch waren we al snel uit onze keuze en de kok nam onze bestelling op.

Vooraf wilde we zalm carpaccio, garnalencocktail en een taco met kip. Bij het bestellen van de zalm carpaccio gaf de kok ons echter een vreemde blik en vertelde ons dat dit niet op de kaart stond en dat het nog nooit besteld was. Het stond echter wel op de kaart, maar het was dus in ieder geval niet te bestellen. Ook de garnalencocktail was niet beschikbaar. De taco met kip was gelukkig wel beschikbaar, al is gelukkig achteraf misschien niet het goede woord. De zalm carpaccio en garnalencocktail werden vervangen door een runder carpaccio en gefrituurde kip met zoetzure saus.

Voordat het voorgerecht uitgeserveerd werd, arriveerde de eigenaar. Deze parkeerde zijn mooie auto pal voor de deur en rookte nog even een peukie voordat hij aan de slag ging. De eigenaar serveerde ons voorgerecht keurig uit. We hadden geen last van een rooklucht, want dat was vervangen door een overdosis aan parfum.

De runder carpaccio was prima. De taco met kip en de gefrituurde kip waren dit zeer zeker niet. Het is niet zo dat het vlees rauw of verbrand was, maar de kwaliteit, presentatie en smaak waren zeer matig. De gefrituurde kip had weinig smaak en zat bijna geen (kant en klare) zoetzure saus bij. De KFC bied voor het helft van het geld, meer en betere gefrituurde kip aan.
    De taco werd geserveerd in een soort soep van tomaat met daarin kipgehakt. De "soep" was veel te zoet en de harde taco was niet knapperig.

Na het voorgerecht kwam de eigenaar onze tweede bestelling aan drankjes opnemen en wij vroegen voor de zekerheid nogmaals of er geen witbier was. Hierop kregen wij te horen dat ze dit wel hadden, en de ice tea green was ook voorradig. Het aan tafel door de eigenaar op een stoere manier inschenken van het witbier ging niet helemaal goed, want bij het neerzetten van het flesje stroomde de resterende inhoud rap eruit. We kregen wel netjes een volledig nieuw witbiertje welke wel zelf konden inschenken.

Dan het hoofdgerecht. Hierbij hadden we reuze gamba's, onbeperkt dubbel gemarineerde spareribs en stukjes ossenhaas en kipfiles in zigeunersaus. Ook hadden we een maiskolf en gewokte groente als (betaalde) bijgerechten. Hierbij werd een salade, friet en een gepofte aardappel geserveerd. De reuze gamba's waren goed en ook de stukjes ossenhaas en kipfiles waren prima. Deze laatste was een beetje fantasieloos op het boord gedeponeerd, maar de smaak was prima. De spareribs waren op zich ook prima, maar er kon niet gesproken worden van gemarineerde spareribs. Er was een zoetzure saus/marinade over de spareribs heen gegoten, waardoor ook het hele boord onder zat, en de tweede "marinade" was een grote hoeveelheid fijngehakte stukjes knoflook. Op zich was dit wel lekker, maar de knoflook was wel erg veel en de marinade was niet ingetrokken in het vlees. Het vlees viel niet van het bot af, maar was wel mals genoeg en sommige mensen houden wat meer van spareribs waar je echt aan moet kluiven. Ik ben hier niet een van, maar dat is mijn persoonlijke voorkeur. Van de bijgerechten was de mais lekker. De gewokte groente waren ook lekker, maar hier was vrij weinig van en het was opgevuld met taco’s. We hadden het besteld omdat we juist extra groente wilden hebben. De gepofte aardappel was smaakloos en zure room is hierbij een minder goede combinatie dan kruidenboter of crème fraiche.

Tenslotte als dessert kozen we voor de tiramisu en de santa fe. Waar we al een beetje bang voor waren, was de santa fe niet beschikbaar. Afijn, dan alleen tiramisu. Dit werd geserveerd in een glas en was redelijk lekker. Wel was het erg machtig (meer dan gebruikelijk) en zat er een flink verschil in de hoeveelheid alcohol smaak tussen de ene tiramisu en de andere.

Al met al hebben was de bediening vriendelijk en was het eten niet slecht bereid, maar de sfeer/aankleding en kwaliteit van het eten was zeer matig. Ik zou zelf dus niet weer naar dit restaurant gaan.

22. Erg lekker gegeten, ook de kinderen hebben genoten. We moesten wel vrij lang wachten op de kaart. Het restaurant liep vol en één dame in de bediening. Was net te druk, maar toen ze even later versterking kreeg liep alles weer op rolletjes. Bediening was overigens wel enorm vriendelijk en gastvrij.

23. We hebben het nog nooit zo slecht meegemaakt.
    De bediening had het druk buiten en binnen met de telefoon verschillende soorten frisdrank niet aanwezig.
    Bediening had geen tijd om te vragen voor nog een spare rib. We zijn maar naar de balie gelopen om af te rekenen.

24. Spare Ribs

Onbeperkt Spare Ribs: Heerlijk.

25. Patrick van der Wal

Slechte bediening, heel veel gehurkt gezien in een hoekje, en telefonerend… en wij maar wachten…
    Uiteindelijk weg gegaan zonder dessert.
    Hoofdgerecht veel voor betaald maar… jemig… een paar blaadjes sla voor 4 P. Volgens Menu diverse sauzen… niet gezien…
    Erg slecht… eigenaar komt ook erg gestrest over, BMW van Eigenaren… misschien auto verkopen en beter personeel aannemen!!

26. Anoniem

Was weer heerlijke spare-ribs! We komen graag weer terug

27. Anouschka

Aardig druk en maar 1 persoon in de bediening, moesten soms zelf naar hem toe lopen om een order op te laten nemen. Duurde daardoor ook erg lang voordat we ons eten kregen...

28. Fijnproever

Viel ontzettend tegen. We dachten eens proberen na de goede verhalen van bekenden. Oudbollig ingericht. Slechte bediening vergat steeds onze bestelling. Spareribs moet daar de specialiteit zijn maar vond ze elders lekkerder. We gaan nooit meer. Jammer.

29. Jammer dat de gevulde paprika is gehalveerd.
    We hebben echt heel lang moeten wachten op ons eten, erg jammer. Mijn vreind was hier nog niet eerder geweest en wil er nu ook geen 2e keer heen.

30. Moesten erg lang wachten zaten 1 1/2 uur te wachten voor we ons eten kregen.
    Hadden vroeg besproken ivm kinderen.
    Was een beetje balen.

31. Wij hebben hier met de familie voor het eerst gegeten. Belangrijkste reden: een pup maakt deel uit van onze familie, dus wilden we ergens eten waar honden welkom zijn. En dat is hier! We werden in gezellige nis gezet met nét genoeg ruimte voor de bench. De bediening en de sfeer waren prima! En de spare ribs werden sneller aangevuld dan vorige recensies doen geloven, dus ook dat was erg prettig. En omdat de pup zich uitstekend heeft gedragen, houden we een hele goede ervaring over aan het etentje. Ga zo door!

32. Brendavzijdervelt

Er was maar 1 persoon in de bediening.
    Een beetje weinig voor een heel restaurant. Gelukkig voor hem was t niet vol.
    Niets dan lof voor deze persoon. Hij rende de benen uit zijn gat.
    Het eten was prima.
    Wij komen er al heel wat jaartjes maar vroeger waren de spareribs lekkerder ze vielen zo van t bot.
    Nu moest je echt knagen.

33. Gezellig gegeten zaterdag avond, het was er gezellig druk, vlotte bediening hielden goed in de gaten of glazen leeg waren en vroegen regelmatig of alles naar wens was. Eten was goed, sausen beetje weinig en de salade was er ruimschoots voor het vlees bezorg werd dus deze was bijna al op. Wel een aanrader!

34. El Caballo

35. Heerlijk gegeten! Gezellig restaurant en goede service! Veel keuze op het menu!

36. J leliveld

Eten was heerlijk alleen jammer dat je iedere keer 1 uur moet wachten tot dat je je volgende spare rib krijgt.

37. Eten was heerlijk!
    Fijne service.

38. Voor de eerste keer bezocht, hadden een te goed bordje gekregen op een verjaardag. We moesten er een flink stuk voor rijden maar dat was het meer dan waard. Erg lekker gegeten. Komen zeker nog een keer terug.

39. Fam. de Loete

Heerlijke spare ribs gegeten!
    Om je vingers bij af te likken.

40. Ik kom hier niet heel vaak, maar al wel heel lang (zeker 10 jaar terug) en heb eigenlijk altijd spareribs. Dubbel gemarineerd, knoflook+zoet, heerlijk. De eerste smaakt altijd het best, de ribben die daarna komen zijn altijd wat minder mals of lekker vind ik.

De service is prima, ze komen snel langs en vragen als je glas leeg is of je nog wat wilt drinken etc zonder dat het té is. Sfeer is op zich prima, al zou ik het niet per se heel sfeervol willen noemen in die zin dat het je bij blijft.

Het toetje wat ik had (huisgemaakte tiramisu) vond ik behoorlijk tegenvallen. Ten eerste geserveerd in een dubbelwandig glas, wat dus niet hoort of handig eet. Door de vorm van het glas was het toetje niet in balans. Eerst een grote klodder slagroom met wat cacaopoeder, daarna 2 droge stukjes lange vinger, dan weer minstens 5cm dikke smaakloze room en dan weer een klein beetje lange vinger. Teleurstellend.

Jammer dat ze alleen merlot, warsteiner of wiekse witte hebben als bier/wijn keus.

De prijs, €21,50 voor onbeperkt spare-ribs eten, vind ik prima want het smaakt heerlijk en is meer dan genoeg.

Alles bij elkaar weer een prima ervaring, wij komen sowieso ooit wel weer eens terug.

41. De spare-ribs waren weer overheerlijk!

42. Leuk ingericht, knus en ietswat donker restaurant. Ik had als voorgerecht menu "9 Albondigas con salsa mexicana a la mama", heerlijke gehaktballetjes. Daarna met 2 personen hoofdmenu "24 Gran parrillada mixta". De 2 medium gegrilde steaks smaakte prima, de spareribs vond ik wat minder. De 2 worstjes waren iets aangebrand. Voor €25.25 per persoon vond ik de prijs kwaliteit bedenkelijk. Ik ben jaren geleden met een collega in Argentinië geweest en heb daar destijds in Buenos Aires super heerlijk gegeten voor een redelijk prijs en een flink stuk heerlijk gegrilde vlees. Dit heb ik bij El Caballo niet gezien.
    Een groot minpunt vind ik dat de bediening buiten voor de deur stond te roken, de deur stond open en daardoor waaide de sigaretten rook naar binnen. Voor ons als niet-rokers niet zo fijn en daarom heb ik service een 5 gegeven. De bediening was wel heel vriendelijk. De gerechten werden niet te snel opgediend, maar ook weer niet te traag. Er waren op die donderdag maar een aantal gasten in het restaurant. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

43. Heerlijk eten en zeer gastvrij! Wij komen zeker nog een keer eten. Bedankt.

44. Robert

Waarschijnlijk de lekkerste spareribs van Alphen a.d. Rijn. Alleen die met louter knoflook waren minder lekker. Gelukkig kun je voor de tweede ronde - het is onbeperkt - een andere smaak kiezen.
    Wat wel tegenviel is dat op de kaart Lipton-ice tea staat, maar dat er een icetea uit een automaat geserveerd wordt.

Het restaurant is leuk ingericht, alleen toen wij er waren waren er bijna geen andere gasten. (Voetbal op tv)

45. Jeanette

Duurde 40 min. voordat de gerechten werd opgediend.
    Op de kaart staat specialiteit van het huis "magere spareribs met zoete saus" Mijn vette dikke spareribs dreven in de saus. Tournedos was vlak en te gaar en zeker geen 350gr. Jammer had beter verwacht.

46. uit eten

Jaren geleden hier gegeten en dat was echt heerlijk. Nu weer terug, maar denk voor de laatste keer. Eigenaar is veranderd, en dat is te merken. Net zoals anderen gemerkt hebben bediening langzaam, en toen we vroegen wanneer het hoofdgerecht kwam, werden we serieus bijna agressief gevraagd wat wij dan vonden dat een normale tijd was om te wachten. Biefstuk van mijn man was rauw, terwijl dit niet gevraagd was, hamburger van mijn zoon kwam uit de diepvries, taco's voor mijn dochter en mijzelf waren lekker maar het vet droop ervan af. Verder drankjes langzaam, de zalm was op, en een ander gerecht was ook niet te krijgen.
    Jammer want was echt lekker eten met hele gezellige argentijnse bediening.

47. Frits van der Valk

De dubbelgemarineerde ribs… gewoonweg de lekkerste van Nederland.

48. Zoals altijd heerlijk gegeten. Spare ribs zijn mals en een heerlijke marinade om je vingers bij af te likken.

49. Jochem Bos

Eten/drinken: Meer side gerechten zoals (meer) salade, gebakken aardappeltjes, (meer) frietjes, fruit, etc. Nu kregen we slechts 2 schaaltjes met zijn 6en.
    Sfeer: In het begin vrij stil, dus misschien een bandje?
    Service: Ober vergat ons af en toe een beetje voor mijn gevoel, maar wellicht was dit vanwege de drukte.
    Prijs/kwaliteit: De spareribs smaakten goed, alleen kan het dus allemaal ietsje uitgebreider wat mij betreft!

50. Lang gewacht op ons eten, gerookte zalm was op, mango was op en vanille ijs gekregen ipv walnotenijs. Na 3 glazen spa rood, spa blauw gekregen. Grote T. Bone(€27,50) vol met pezen en rood vlees. De spareribs waren wel erg lekker.

51. Lekker en goed eten voor de juiste prijs👍 Spare Ribs zijn echt de beste.

52. Corina van Oostrom

Heerlijk gegeten maar als je om 18:30 uur binnen komt en om 20:30 een keer een bord met eten voor je hebt is te lang, een tussendoor besteld drankje wordt vergeten… personeelsprobleem misschien (net als in de hele horeca?)?

53. Rob Verboekend

Gisteren weer heerlijk gegeten, ditmaal met z'n vieren.
    Alle 4 een ander gerecht, maar alles heerlijk en gelijk uitgeserveerd.

Wij komen hier regelmatig en hebben het altijd naar ons zin.

54. Heerlijke zoete spareribs, vriendelijk personeel en leuke sfeer. Dé plek voor spareribs!

55. Heerlijk gegeten en een leuke ambiance met live muzikant. Vriendelijk bediening en eigenaar.
    Weer voor herhaling vatbaar.

Eén vorige recensie
  56. Op zaterdag heerlijk gegeten met gezellige live muziek! Hebben we heerlijk malse vlees met pepersaus (echt een aanrader vlees)
    en de dubbele gemarineerde malse sparebis. Friet en salade erbij.
    Het was echt alles gewoon op tijd.
    De bediening waren echt een top mensen.
    El caballo is echt een aanrader.
    Ga jullie zo door.
    Graag henk.

57. Heerlijk gegeten, Prima service en goede kok. Kom hier zeker terug.

58. Eet met de regelmaat buiten de deur maar zo slecht als nu nog nooit mee gemaakt.
    Wijn over onze telefoons en opmerking krijgen dat we die maar niet op de tafel moeten laten liggen lang op drankjes moeten wachten en laat ik het maar niet over het eten hebben. Koud niet gaar en een uur en 20 minuten op moeten wachten op het eten. En als het eten komt eerst vlees na 10 min de aardappels/friet en na 5 min daarna salade en dat was alles. Gehele avond heeft een bakje knoflooksaus op tafel gestaan stokbrood moeten we nog krijgen. Kortom heel slecht.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  59. Top bediening en weer superlekker gegeten!

60. Het tentje is leuk aangekleed alleen heb je weinig vrije ruimte aan tafel. De serveersters hebben last van een taalbarrière waardoor bestellingen verkeerd werden opgenomen. Het aanbod drinken is beperkt, ze hebben bijvoorbeeld maar 1 soort bier. Bij uitgeven van het eten werd gebruijk gemaakt van de namen in plaats van de bijbehorende nummers waardoor het in eerste instantie lang duurde om erachter te komen van wie het eten was. Het vlees was goed gekruid maar was veel te rauw (bloed liep eruit rauw) en de porties klopte totaal niet (250gr was groter dan de 350gr). Na wat regelen werd mijn vlees verder doorbakken en kreeg mijn broer een extra stuk vlees, maar door het langere wachten was de warme saus al koud geworden..

Verder lopen reserveringen niet goed waardoor mensen die gereserveerd hadden geen tafel tot hun beschikking kregen en zelfs staand moesten wachten tot er een tafel vrij kwam.

Al met al een leuk aangekleed tentje maar de organisatie is uitermate slecht!

61. Een leuk restaurant waar we graag komen om onder andere spare-ribs te eten. Goede bediening en een prettig tempo van serveren.
    Ik had via eet.nu gereserveerd (voor de eerste keer) en dat leek niet helemaal met naam en al doorgekomen te zijn. Maar we kregen een tafel en alles ging verder top!
    Het zou nog mooier zijn als je er ook met creditcard kan betalen.
    We komen zeker terug.

62. Jacques Guérin

Toprestaurant!
    Goed eten en drinken tegen een eerlijke prijs. Personeel erg vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar 😁😁😁

63. Heerlijk gegeten. Spareribs voortreffelijk. Prettige bediening.

64. Echt weer super gegeten hier. Hier eet je gewoon de lekkerste Spareribs zonder twijfel. Echt een aanrader! Gezellige sfeer en leuke bediening. Eigenaar is heel vriendelijk en gastvrij. Ja hier komen wij zeer zeker vaker naar toe.

65. Tyler Bevan
    Vertaal van English naar Nederlands

I really like the food and drinks here. The service is GREAT. The chef is brilliant and very friendly. The unlimited ribs are delicious.

66. Meerde keer geweest. Super lekker eten. Fantastisch service. Mooi sfeer voor een goeie prijs. Top recomendatie.

67. Gezellig spareribs eten. Gezellig was het wel, live muziek erbij top!
    De eerste ronde spareribs was heerlijk. Wat ze met de tweede en derde ronde gedaan hadden??? Niet te eten pff. Het leek net of ik op een schoenzool zat te kauwen.
    Nooit meer naar deze tent..

68. Wat een fiasco, zaterdag een avondje uit eten bij El Caballo. Wat vroeger erg gezellig en sfeervol was, gedaald tot een dieptepunt. Hoe lang redt deze zaak het nog?

Het personeel was onbekwaam, wist niets te vertellen over het menu, en er leek van alles mis te gaan. De eigenaar stond het grootste deel van de avond buiten te roken, daardoor kwam hij erg onverschillig over. Jammer en onprofessioneel.
    Er liep een meisje rond dat duidelijk nieuw was of in ieder geval geen kennis had. Jammer dat de eigenaar niet het inzicht had haar te helpen, inplaats daarvan, eenmaal binnen, schreeuwe hij keihard, zo door het restaurant tegen het meisje dat ze dom was. Wat zielig zeg, en een genante vertoning!
    We schaamden ons door zijn gedrag en vonden het daardoor een nog ergere nare en onprettige sfeer.
    Wat jammer, en zonde van ons geld want het eten liet eigenlijk ook te wensen over, al zou dat niet zo geweest zijn, had het wel een bittere nasmaak gekregen door de ervaring.
    Het vlammetje is hier duidelijk uitgedoofd. Zonde!

Ons zijn ze in ieder geval kwijt!

69. Kim

70. Esther Boere

Uiterst vriendelijke bediening. Eten was prima.

71. Vorige week bij el caballo gegeten. Wat vroeger goed eten was was nu ronduit slecht. Vooraf gefrituurde kip veel te droog sloeg nergens op. Carpaccio bevroren.
    Spareribs koud. Nieuwe kok? Kwaliteit-prijs verhouding klopt totaal niet.
    Nooit meer! Zonde van mijn geld.

72. Hallo.
    Gestren ben ik bij el caballo Alphen aan den Rijn gewest met 4 personen wij hebben heerlijk gegeten ondanks de derukte.
    El caballo is gewoon de beste.
    Ga jullie gewoon zo door.
    En tot volgende keer.

73. roor 67 punten

Heerlijk gegeten en erg gezellig zoals altijd.

6 vorige recensies
  74. Van Draanen

Lekker eten fijne bedining.

75. Normaal vallen de spareribs spontaan van de botjes, nu moesten ze er vanaf gevloekt worden. De vegetarische tapa's (altijd nog 18,75 euro) waren een paar groeten los op een bord gegooid. Vooral de warme groenten op koude sla waren niet best. De bediening was een vriendelijk meisje dat (a) nauwelijks Nederlands sprak, (b) niet wist welke dranken geschonken konden worden, en (c) het menu niet kende. Kortom: een forse tegenvaller na eerdere goede ervaringen. Toch nog ruim 54 euro besteed. Andere kok, andere serveerster?

Eén vorige recensie
  76. Zeer slecht gegeten, Jammer. Het spijt me, maar geen aanrader.

1,1
  77. Afgelopen zondag bij El Caballo gegeten en het was weer een geslaagde avond! We komen hier al jaren en de kwaliteit van het vlees is nog steeds fantastisch. De spareribs blijven de beste in omstreken! Vriendelijke, vlotte bediening. De eigenaar komt eind van de avond ook altijd gezellig even een praatje maken, heel gezellige en gemoedelijke sfeer!

78. Vriendelijke ober maar de gasten werden niet goed in de gaten gehouden. Drankjes bijbestellen duurde erg lang en werd ook nog eens een keer vergeten. Spareribs waren flauw van smaak en leken gefrituurd en vervolgens overgoten met ketjap.
    Ossenhaas was niet echt mals en de sauzen vrij smakeloos. Wij kwamen hier vroeger wekelijks omdat het eten zeer goed was. Dit werd minder toen er een andere eigenaar kwam. Hierdoor een paar jaar niet meer geweest. Nu weer een keer geprobeerd maar nog slechter bevallen dan de laatste keer.
    Dit was nu echt de laatste keer.
    Nooit meer!
    Absoluut een afraden.

79. Kees Hoeben

Ik sluit me aan bij het vorige commentaar. Matige bediening. Drukker met sigaretje buiten roken, dan met goede service. 1 schaaltje salade voor 6 personen? 2 bakjes frites voor 6 personen? Ik kreeg een stukje vlees voor E23,50. Dat was het.
    Inderdaad, wellicht een nieuwe eigenaar. Er werd door de bediening niet goed geluisterd, naar wat er werd besteld.
    Het nagerecht was matig. Voorlopig niet meer naar El Caballo in Alphen aan de Rijn.

Voor het geheel aan de bijdrage van El Caballo op deze avond geef ik een 4.

80. Zeer slecht gegeten. Altijd goed geweest maar schijnbaar nieuwe eigenaar. Bediening vlot maar bot. Hing een zeer gespannen/dreigend sfeertje binnen.

Altijd geroemd om de spareribs maar dit keer de slechtste ooit gegeten hier... droog, taai, compleet verbrand en zonder enige smaak.

Voorgerechten zeg ik maar niks over want die waren nog slechter.

Uiteindelijk bijna 80 euro moeten afrekenen en binnen het uur stonden we weer buiten.

81. Ronald de jong

Uitstekende service en de spareribs zijn heerlijk zeker aan te raden.

82. Christiaan van der Meer

Met een gezelschap van 10 personen gegeten, service was vlot en de ribs waren top. Nieuwe ribs werden tijdig aangeleverd en er was voldoende friet om deze tijd te overbruggen. Ribs waren wel sterk gemarineerd, daar moet je van houden.

83. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en veel keus! Alleen de toiletten vind ik een minnetje... 1 toilet die er verouderd uit ziet....

84. VAN DEN BERG

Super lekker eten, prima bediening was 1e keer maar voor herhaling vatbaar alleen het maatje borrel mag wel iets beter, verder top.

85. Was een poosje geleden dat we hier hadden gegeten. Was altijd erg lekker.
    We kwamen speciaal voor de spareribs, maar die zijn helaas wel achteruit gegaan…
    De bediening communiceert niet goed met elkaar, waardoor er 3 x achter elkaar door verschillende mensen wordt gevraagd of alles naar wens is.
    Sfeer is goed, bijgerecht als salade slaat nergens op: 2 plakjes komkommer en tomaat op een beetje sla.
    Weet niet of ik zo gauw weer zou gaan…

86. Afgelopen zaterdagavond hier voor het eerst wezen eten. We hadden niet gereserveerd. Maar een tafel voor 2 was geen probleem. We namen alleen een hoofdgerecht. 3 verschillende stukjes vlees (Ik kan op hun site het gerecht niet terug vinden), 3 verschillende sauzen, salade, friet en rijst. We zaten vlak bij de voordeur. Op de banken zitten koeienhuiden en boven elke tafel hangt een tiffany lampje. De bediening was gewoon goed en we hebben niet lang hoeven wachten. De sauzen waren erg goed (hot chili, peper en warme knoflooksaus) en het vlees op ons verzoek goed doorbakken. Mijn vriendin eet graag rijst en ik was blij dat je de mogelijkheid hebt dit bij te bestellen. Ik denk terug aan een zeer geslaagde avond. Samen met 3 drankjes voor €65. Ik zie ons hier nog wel eens terug komen.

87. Noordhoek

Zojuist spare ribs gehaald voor een grote en kleine... Helaas heb ik ze wel eens lekkerder gegeten.. Ze waren hard en veel vet.. En ik vond het erg weinig.. Jammer.

88. Niels 266 punten

Hier een week of 2 terug gegeten.
    Als je hier voor de spare-ribs komt zit je perfect. Echter de andere gerechten zijn prijs/kwaliteit wat minder. Begrijp me niet verkeerd, het was prima te eten, alleen wat weinig.
    Ik was al klaar met mijn hoofdgerecht terwijl de anderen halverwege hun eerste spare-rib waren, vervolgens zat ik maar te wachten. gelukkig was sfeer wel prima en de service ook goed. Alleen toen we apart af wilde rekenen werd de bediening ineens ontzettend chagrijnig. Dat mag iets klantvriendelijker.

89. Altijd heerlijk gegeten hier, ik kom er al zeker 15 jaar... Deze keer was jammer genoeg niet zo lekker. Was denk ik de laatste keer :(

90. Jammer dat als je glutenvrij moet eten bij El Caballo is dat je alleen ossenhaas kunt eten met sla zonder saus en moet vragen of ze nog een gebakken aardappel kunnen maken in een schone pan. Meer mogelijkheden waren er eigenlijk niet

91. Het was super gezellig en het eten was heerlijk! Wij komen zeker terug!

92. We hebben daar gegeten met een groep en tot de details goed geholpen en het eten was excellent. Het restaurant is netjes geordend en gestructureerd.

Zeker voor herhalings vatbaar

Tot snel

93. We komen hier al vaker. Het eten is goed. Bediening was niet zo goed, duurde lang voordat je drinken kreeg. Ik had het idee dat ze wat onderbemand waren met personeel.

94. De spareribs zijn prima, ik had zelf een ander gerecht, de entrecote van 300 gram. Deze was echter lang geen 300 gram en er lag verder niks op het bord, dan is het een vrij prijzig stuk vlees. Het was overigens wel erg lekker, voor de spareribs (onbeperkt) is de prijs/kwaliteitverhouding prima. Voor de rest is het wat aan de prijzige kant. Service prima, snel, netjes en we werden ruim op tijd van nieuw drinken voorzien. Bij het apart betalen sloeg echter de sfeer om en werd het een heel erg chagrijnige serveerster, beetje een domper op het bezoek.

95. Spareribs waren lekker en de bier glazen bleven gevuld. Prima.

96. Y. De Boer

Veel te duur voor wat je krijgt. Een kaal stuk vlees en bak patat voor 27 euro. Vlees lekker, maar geen 350 gram wat ze zeggen. Er staat alle gerechten met salade en friet maar geen salade gezien. Onbeleefd personeel.

Ik ga er nooit meer heen. Voor 27 euro kan je ergens anders veel beter eten.

97. Gerrit Buntsma

98. Gerrit Buntsma

Wat een fantastische spareribs hebben ze hier zeg.
    Werkelijk waar super lekker! Hier moet je gewoon een keer geweest zijn om te ervaren! Hier kan geen Michelin ster restaurant aan tippen! Veel voor weinig! Complimenten! Ga zo door.

99. De service was perfect! We hebben erg lekker gegeten!

Volgende pagina