Welkom bij Argentijns Grill Restaurant El Caballo te Alphen aan de Rijn.

El Caballo betekent letterlijk 'het paard', maar heeft ook te maken met de kracht en de kwaliteit van het Argentijnse vlees. De kracht komt doordat de kudde gelukkig nog de ruimte heeft om te grazen. Het Argentijnse vlees met de hoge kwaliteit wordt met kennis van het vak voor u gegrild op een houtskool grill.

Kom en proef ons eten in een fijne ambiance.

Restaurant El Caballo Rhenanialaan 1 (zijstraat van de hoofdstraat)
2406 GS Alphen a/d Rijn Tel: 0172-424843.

In april voordelig eten bij restaurant El Caballo

4 april 2018 -
In april voordelig eten bij restaurant El Caballo

De hele maand april kun je voordelig én lekker eten bij Argentijns Grill restaurant El Caballo in Alphen aan den Rijn. Van maandag tot en met donderdag kun je gebruik maken van twee verschillende acties.

Actie: spareribs
De bekende spareribs van El Caballo kun je tijdens de maand april afhalen van 13,50 euro voor 9,95 euro!

Dus heb jij trek in deze smakelijke spareribs? Of geen zin om te koken? Kom dan op maandag, dinsdag, woensdag of donderdag langs om een portie op te halen!

Actie: driegangenmenu
Alleen in april serveert El Caballo een driegangenmenu voor slechts 18,95 euro. Benieuwd wat er op het menu staat? Lees dan verder!

Voorgerecht
Pollo ala Brasil - gefrituurde stukjes kip met zoete chilisaus

- OF-

Carpaccio - dun gesneden ossenhaas met een dressing en Parmezaanse kaas

Hoofdgerecht
Costillas el Caballo: onbeperkt spareribs

- OF -

Bife de lomo stroganoff - ossenhaaspuntjes met stroganoffsaus

Nagerecht
Dama Blanca - vanilleijs met chocoladesaus en slagroom

- OF -

Argentijnse koffie

Live muziek
Terug op het oude nest is zanger Freddy Purcachi. Deze muzikant verzorgt zoals vanouds op vrijdag en zaterdag live muziek in het restaurant.

• All-inclusive

1198195369 93
1206993972 96
1470952060 82

1. Patrick van der Wal

Slechte bediening, heel veel gehurkt gezien in een hoekje, en telefonerend… en wij maar wachten…
    Uiteindelijk weg gegaan zonder dessert.
    Hoofdgerecht veel voor betaald maar… jemig… een paar blaadjes sla voor 4 P. Volgens Menu diverse sauzen… niet gezien…
    Erg slecht… eigenaar komt ook erg gestrest over, BMW van Eigenaren… misschien auto verkopen en beter personeel aannemen!!

2. Anoniem

Was weer heerlijke spare-ribs! We komen graag weer terug

3. Anouschka

Aardig druk en maar 1 persoon in de bediening, moesten soms zelf naar hem toe lopen om een order op te laten nemen. Duurde daardoor ook erg lang voordat we ons eten kregen...

4. Fijnproever

Viel ontzettend tegen. We dachten eens proberen na de goede verhalen van bekenden. Oudbollig ingericht. Slechte bediening vergat steeds onze bestelling. Spareribs moet daar de specialiteit zijn maar vond ze elders lekkerder. We gaan nooit meer. Jammer.

5. Jammer dat de gevulde paprika is gehalveerd.
    We hebben echt heel lang moeten wachten op ons eten, erg jammer. Mijn vreind was hier nog niet eerder geweest en wil er nu ook geen 2e keer heen.

6. Moesten erg lang wachten zaten 1 1/2 uur te wachten voor we ons eten kregen.
    Hadden vroeg besproken ivm kinderen.
    Was een beetje balen.

7. Wij hebben hier met de familie voor het eerst gegeten. Belangrijkste reden: een pup maakt deel uit van onze familie, dus wilden we ergens eten waar honden welkom zijn. En dat is hier! We werden in gezellige nis gezet met nét genoeg ruimte voor de bench. De bediening en de sfeer waren prima! En de spare ribs werden sneller aangevuld dan vorige recensies doen geloven, dus ook dat was erg prettig. En omdat de pup zich uitstekend heeft gedragen, houden we een hele goede ervaring over aan het etentje. Ga zo door!

8. Brendavzijdervelt

Er was maar 1 persoon in de bediening.
    Een beetje weinig voor een heel restaurant. Gelukkig voor hem was t niet vol.
    Niets dan lof voor deze persoon. Hij rende de benen uit zijn gat.
    Het eten was prima.
    Wij komen er al heel wat jaartjes maar vroeger waren de spareribs lekkerder ze vielen zo van t bot.
    Nu moest je echt knagen.

9. Gezellig gegeten zaterdag avond, het was er gezellig druk, vlotte bediening hielden goed in de gaten of glazen leeg waren en vroegen regelmatig of alles naar wens was. Eten was goed, sausen beetje weinig en de salade was er ruimschoots voor het vlees bezorg werd dus deze was bijna al op. Wel een aanrader!

10. El Caballo

11. Heerlijk gegeten! Gezellig restaurant en goede service! Veel keuze op het menu!

12. J leliveld

Eten was heerlijk alleen jammer dat je iedere keer 1 uur moet wachten tot dat je je volgende spare rib krijgt.

13. Eten was heerlijk!
    Fijne service.

14. Voor de eerste keer bezocht, hadden een te goed bordje gekregen op een verjaardag. We moesten er een flink stuk voor rijden maar dat was het meer dan waard. Erg lekker gegeten. Komen zeker nog een keer terug.

15. Fam. de Loete

Heerlijke spare ribs gegeten!
    Om je vingers bij af te likken.

16. Ik kom hier niet heel vaak, maar al wel heel lang (zeker 10 jaar terug) en heb eigenlijk altijd spareribs. Dubbel gemarineerd, knoflook+zoet, heerlijk. De eerste smaakt altijd het best, de ribben die daarna komen zijn altijd wat minder mals of lekker vind ik.

De service is prima, ze komen snel langs en vragen als je glas leeg is of je nog wat wilt drinken etc zonder dat het té is. Sfeer is op zich prima, al zou ik het niet per se heel sfeervol willen noemen in die zin dat het je bij blijft.

Het toetje wat ik had (huisgemaakte tiramisu) vond ik behoorlijk tegenvallen. Ten eerste geserveerd in een dubbelwandig glas, wat dus niet hoort of handig eet. Door de vorm van het glas was het toetje niet in balans. Eerst een grote klodder slagroom met wat cacaopoeder, daarna 2 droge stukjes lange vinger, dan weer minstens 5cm dikke smaakloze room en dan weer een klein beetje lange vinger. Teleurstellend.

Jammer dat ze alleen merlot, warsteiner of wiekse witte hebben als bier/wijn keus.

De prijs, €21,50 voor onbeperkt spare-ribs eten, vind ik prima want het smaakt heerlijk en is meer dan genoeg.

Alles bij elkaar weer een prima ervaring, wij komen sowieso ooit wel weer eens terug.

17. De spare-ribs waren weer overheerlijk!

18. Leuk ingericht, knus en ietswat donker restaurant. Ik had als voorgerecht menu "9 Albondigas con salsa mexicana a la mama", heerlijke gehaktballetjes. Daarna met 2 personen hoofdmenu "24 Gran parrillada mixta". De 2 medium gegrilde steaks smaakte prima, de spareribs vond ik wat minder. De 2 worstjes waren iets aangebrand. Voor €25.25 per persoon vond ik de prijs kwaliteit bedenkelijk. Ik ben jaren geleden met een collega in Argentinië geweest en heb daar destijds in Buenos Aires super heerlijk gegeten voor een redelijk prijs en een flink stuk heerlijk gegrilde vlees. Dit heb ik bij El Caballo niet gezien.
    Een groot minpunt vind ik dat de bediening buiten voor de deur stond te roken, de deur stond open en daardoor waaide de sigaretten rook naar binnen. Voor ons als niet-rokers niet zo fijn en daarom heb ik service een 5 gegeven. De bediening was wel heel vriendelijk. De gerechten werden niet te snel opgediend, maar ook weer niet te traag. Er waren op die donderdag maar een aantal gasten in het restaurant. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

19. Heerlijk eten en zeer gastvrij! Wij komen zeker nog een keer eten. Bedankt.

20. Robert

Waarschijnlijk de lekkerste spareribs van Alphen a.d. Rijn. Alleen die met louter knoflook waren minder lekker. Gelukkig kun je voor de tweede ronde - het is onbeperkt - een andere smaak kiezen.
    Wat wel tegenviel is dat op de kaart Lipton-ice tea staat, maar dat er een icetea uit een automaat geserveerd wordt.

Het restaurant is leuk ingericht, alleen toen wij er waren waren er bijna geen andere gasten. (Voetbal op tv)

21. Jeanette

Duurde 40 min. voordat de gerechten werd opgediend.
    Op de kaart staat specialiteit van het huis "magere spareribs met zoete saus" Mijn vette dikke spareribs dreven in de saus. Tournedos was vlak en te gaar en zeker geen 350gr. Jammer had beter verwacht.

22. uit eten

Jaren geleden hier gegeten en dat was echt heerlijk. Nu weer terug, maar denk voor de laatste keer. Eigenaar is veranderd, en dat is te merken. Net zoals anderen gemerkt hebben bediening langzaam, en toen we vroegen wanneer het hoofdgerecht kwam, werden we serieus bijna agressief gevraagd wat wij dan vonden dat een normale tijd was om te wachten. Biefstuk van mijn man was rauw, terwijl dit niet gevraagd was, hamburger van mijn zoon kwam uit de diepvries, taco's voor mijn dochter en mijzelf waren lekker maar het vet droop ervan af. Verder drankjes langzaam, de zalm was op, en een ander gerecht was ook niet te krijgen.
    Jammer want was echt lekker eten met hele gezellige argentijnse bediening.

23. Frits van der Valk

De dubbelgemarineerde ribs… gewoonweg de lekkerste van Nederland.

24. Zoals altijd heerlijk gegeten. Spare ribs zijn mals en een heerlijke marinade om je vingers bij af te likken.

25. Jochem Bos

Eten/drinken: Meer side gerechten zoals (meer) salade, gebakken aardappeltjes, (meer) frietjes, fruit, etc. Nu kregen we slechts 2 schaaltjes met zijn 6en.
    Sfeer: In het begin vrij stil, dus misschien een bandje?
    Service: Ober vergat ons af en toe een beetje voor mijn gevoel, maar wellicht was dit vanwege de drukte.
    Prijs/kwaliteit: De spareribs smaakten goed, alleen kan het dus allemaal ietsje uitgebreider wat mij betreft!

26. Lang gewacht op ons eten, gerookte zalm was op, mango was op en vanille ijs gekregen ipv walnotenijs. Na 3 glazen spa rood, spa blauw gekregen. Grote T. Bone(€27,50) vol met pezen en rood vlees. De spareribs waren wel erg lekker.

27. Lekker en goed eten voor de juiste prijs👍 Spare Ribs zijn echt de beste.

28. Corina van Oostrom

Heerlijk gegeten maar als je om 18:30 uur binnen komt en om 20:30 een keer een bord met eten voor je hebt is te lang, een tussendoor besteld drankje wordt vergeten… personeelsprobleem misschien (net als in de hele horeca?)?

29. Rob Verboekend

Gisteren weer heerlijk gegeten, ditmaal met z'n vieren.
    Alle 4 een ander gerecht, maar alles heerlijk en gelijk uitgeserveerd.

Wij komen hier regelmatig en hebben het altijd naar ons zin.

30. Heerlijke zoete spareribs, vriendelijk personeel en leuke sfeer. Dé plek voor spareribs!

31. Heerlijk gegeten en een leuke ambiance met live muzikant. Vriendelijk bediening en eigenaar.
    Weer voor herhaling vatbaar.

Eén vorige recensie
  32. Op zaterdag heerlijk gegeten met gezellige live muziek! Hebben we heerlijk malse vlees met pepersaus (echt een aanrader vlees)
    en de dubbele gemarineerde malse sparebis. Friet en salade erbij.
    Het was echt alles gewoon op tijd.
    De bediening waren echt een top mensen.
    El caballo is echt een aanrader.
    Ga jullie zo door.
    Graag henk.

33. Heerlijk gegeten, Prima service en goede kok. Kom hier zeker terug.

34. Eet met de regelmaat buiten de deur maar zo slecht als nu nog nooit mee gemaakt.
    Wijn over onze telefoons en opmerking krijgen dat we die maar niet op de tafel moeten laten liggen lang op drankjes moeten wachten en laat ik het maar niet over het eten hebben. Koud niet gaar en een uur en 20 minuten op moeten wachten op het eten. En als het eten komt eerst vlees na 10 min de aardappels/friet en na 5 min daarna salade en dat was alles. Gehele avond heeft een bakje knoflooksaus op tafel gestaan stokbrood moeten we nog krijgen. Kortom heel slecht.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  35. Top bediening en weer superlekker gegeten!

36. Het tentje is leuk aangekleed alleen heb je weinig vrije ruimte aan tafel. De serveersters hebben last van een taalbarrière waardoor bestellingen verkeerd werden opgenomen. Het aanbod drinken is beperkt, ze hebben bijvoorbeeld maar 1 soort bier. Bij uitgeven van het eten werd gebruijk gemaakt van de namen in plaats van de bijbehorende nummers waardoor het in eerste instantie lang duurde om erachter te komen van wie het eten was. Het vlees was goed gekruid maar was veel te rauw (bloed liep eruit rauw) en de porties klopte totaal niet (250gr was groter dan de 350gr). Na wat regelen werd mijn vlees verder doorbakken en kreeg mijn broer een extra stuk vlees, maar door het langere wachten was de warme saus al koud geworden..

Verder lopen reserveringen niet goed waardoor mensen die gereserveerd hadden geen tafel tot hun beschikking kregen en zelfs staand moesten wachten tot er een tafel vrij kwam.

Al met al een leuk aangekleed tentje maar de organisatie is uitermate slecht!

37. Een leuk restaurant waar we graag komen om onder andere spare-ribs te eten. Goede bediening en een prettig tempo van serveren.
    Ik had via eet.nu gereserveerd (voor de eerste keer) en dat leek niet helemaal met naam en al doorgekomen te zijn. Maar we kregen een tafel en alles ging verder top!
    Het zou nog mooier zijn als je er ook met creditcard kan betalen.
    We komen zeker terug.

38. Jacques Guérin

Toprestaurant!
    Goed eten en drinken tegen een eerlijke prijs. Personeel erg vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar 😁😁😁

39. Heerlijk gegeten. Spareribs voortreffelijk. Prettige bediening.

40. Echt weer super gegeten hier. Hier eet je gewoon de lekkerste Spareribs zonder twijfel. Echt een aanrader! Gezellige sfeer en leuke bediening. Eigenaar is heel vriendelijk en gastvrij. Ja hier komen wij zeer zeker vaker naar toe.

41. Tyler Bevan
    Vertaal van English naar Nederlands

I really like the food and drinks here. The service is GREAT. The chef is brilliant and very friendly. The unlimited ribs are delicious.

42. Meerde keer geweest. Super lekker eten. Fantastisch service. Mooi sfeer voor een goeie prijs. Top recomendatie.

43. Gezellig spareribs eten. Gezellig was het wel, live muziek erbij top!
    De eerste ronde spareribs was heerlijk. Wat ze met de tweede en derde ronde gedaan hadden??? Niet te eten pff. Het leek net of ik op een schoenzool zat te kauwen.
    Nooit meer naar deze tent..

44. Wat een fiasco, zaterdag een avondje uit eten bij El Caballo. Wat vroeger erg gezellig en sfeervol was, gedaald tot een dieptepunt. Hoe lang redt deze zaak het nog?

Het personeel was onbekwaam, wist niets te vertellen over het menu, en er leek van alles mis te gaan. De eigenaar stond het grootste deel van de avond buiten te roken, daardoor kwam hij erg onverschillig over. Jammer en onprofessioneel.
    Er liep een meisje rond dat duidelijk nieuw was of in ieder geval geen kennis had. Jammer dat de eigenaar niet het inzicht had haar te helpen, inplaats daarvan, eenmaal binnen, schreeuwe hij keihard, zo door het restaurant tegen het meisje dat ze dom was. Wat zielig zeg, en een genante vertoning!
    We schaamden ons door zijn gedrag en vonden het daardoor een nog ergere nare en onprettige sfeer.
    Wat jammer, en zonde van ons geld want het eten liet eigenlijk ook te wensen over, al zou dat niet zo geweest zijn, had het wel een bittere nasmaak gekregen door de ervaring.
    Het vlammetje is hier duidelijk uitgedoofd. Zonde!

Ons zijn ze in ieder geval kwijt!

45. Kim

46. Esther Boere

Uiterst vriendelijke bediening. Eten was prima.

47. Vorige week bij el caballo gegeten. Wat vroeger goed eten was was nu ronduit slecht. Vooraf gefrituurde kip veel te droog sloeg nergens op. Carpaccio bevroren.
    Spareribs koud. Nieuwe kok? Kwaliteit-prijs verhouding klopt totaal niet.
    Nooit meer! Zonde van mijn geld.

48. Hallo.
    Gestren ben ik bij el caballo Alphen aan den Rijn gewest met 4 personen wij hebben heerlijk gegeten ondanks de derukte.
    El caballo is gewoon de beste.
    Ga jullie gewoon zo door.
    En tot volgende keer.

49. roor 67 punten

Heerlijk gegeten en erg gezellig zoals altijd.

6 vorige recensies
  50. Van Draanen

Lekker eten fijne bedining.

51. Normaal vallen de spareribs spontaan van de botjes, nu moesten ze er vanaf gevloekt worden. De vegetarische tapa's (altijd nog 18,75 euro) waren een paar groeten los op een bord gegooid. Vooral de warme groenten op koude sla waren niet best. De bediening was een vriendelijk meisje dat (a) nauwelijks Nederlands sprak, (b) niet wist welke dranken geschonken konden worden, en (c) het menu niet kende. Kortom: een forse tegenvaller na eerdere goede ervaringen. Toch nog ruim 54 euro besteed. Andere kok, andere serveerster?

Eén vorige recensie
  52. Zeer slecht gegeten, Jammer. Het spijt me, maar geen aanrader.

1,1
  53. Afgelopen zondag bij El Caballo gegeten en het was weer een geslaagde avond! We komen hier al jaren en de kwaliteit van het vlees is nog steeds fantastisch. De spareribs blijven de beste in omstreken! Vriendelijke, vlotte bediening. De eigenaar komt eind van de avond ook altijd gezellig even een praatje maken, heel gezellige en gemoedelijke sfeer!

54. Vriendelijke ober maar de gasten werden niet goed in de gaten gehouden. Drankjes bijbestellen duurde erg lang en werd ook nog eens een keer vergeten. Spareribs waren flauw van smaak en leken gefrituurd en vervolgens overgoten met ketjap.
    Ossenhaas was niet echt mals en de sauzen vrij smakeloos. Wij kwamen hier vroeger wekelijks omdat het eten zeer goed was. Dit werd minder toen er een andere eigenaar kwam. Hierdoor een paar jaar niet meer geweest. Nu weer een keer geprobeerd maar nog slechter bevallen dan de laatste keer.
    Dit was nu echt de laatste keer.
    Nooit meer!
    Absoluut een afraden.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  55. Kees Hoeben

Ik sluit me aan bij het vorige commentaar. Matige bediening. Drukker met sigaretje buiten roken, dan met goede service. 1 schaaltje salade voor 6 personen? 2 bakjes frites voor 6 personen? Ik kreeg een stukje vlees voor E23,50. Dat was het.
    Inderdaad, wellicht een nieuwe eigenaar. Er werd door de bediening niet goed geluisterd, naar wat er werd besteld.
    Het nagerecht was matig. Voorlopig niet meer naar El Caballo in Alphen aan de Rijn.

Voor het geheel aan de bijdrage van El Caballo op deze avond geef ik een 4.

56. Zeer slecht gegeten. Altijd goed geweest maar schijnbaar nieuwe eigenaar. Bediening vlot maar bot. Hing een zeer gespannen/dreigend sfeertje binnen.

Altijd geroemd om de spareribs maar dit keer de slechtste ooit gegeten hier... droog, taai, compleet verbrand en zonder enige smaak.

Voorgerechten zeg ik maar niks over want die waren nog slechter.

Uiteindelijk bijna 80 euro moeten afrekenen en binnen het uur stonden we weer buiten.

57. Ronald de jong

Uitstekende service en de spareribs zijn heerlijk zeker aan te raden.

58. Christiaan van der Meer

Met een gezelschap van 10 personen gegeten, service was vlot en de ribs waren top. Nieuwe ribs werden tijdig aangeleverd en er was voldoende friet om deze tijd te overbruggen. Ribs waren wel sterk gemarineerd, daar moet je van houden.

59. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en veel keus! Alleen de toiletten vind ik een minnetje... 1 toilet die er verouderd uit ziet....

60. VAN DEN BERG

Super lekker eten, prima bediening was 1e keer maar voor herhaling vatbaar alleen het maatje borrel mag wel iets beter, verder top.

61. Was een poosje geleden dat we hier hadden gegeten. Was altijd erg lekker.
    We kwamen speciaal voor de spareribs, maar die zijn helaas wel achteruit gegaan…
    De bediening communiceert niet goed met elkaar, waardoor er 3 x achter elkaar door verschillende mensen wordt gevraagd of alles naar wens is.
    Sfeer is goed, bijgerecht als salade slaat nergens op: 2 plakjes komkommer en tomaat op een beetje sla.
    Weet niet of ik zo gauw weer zou gaan…

62. Afgelopen zaterdagavond hier voor het eerst wezen eten. We hadden niet gereserveerd. Maar een tafel voor 2 was geen probleem. We namen alleen een hoofdgerecht. 3 verschillende stukjes vlees (Ik kan op hun site het gerecht niet terug vinden), 3 verschillende sauzen, salade, friet en rijst. We zaten vlak bij de voordeur. Op de banken zitten koeienhuiden en boven elke tafel hangt een tiffany lampje. De bediening was gewoon goed en we hebben niet lang hoeven wachten. De sauzen waren erg goed (hot chili, peper en warme knoflooksaus) en het vlees op ons verzoek goed doorbakken. Mijn vriendin eet graag rijst en ik was blij dat je de mogelijkheid hebt dit bij te bestellen. Ik denk terug aan een zeer geslaagde avond. Samen met 3 drankjes voor €65. Ik zie ons hier nog wel eens terug komen.

63. Noordhoek

Zojuist spare ribs gehaald voor een grote en kleine... Helaas heb ik ze wel eens lekkerder gegeten.. Ze waren hard en veel vet.. En ik vond het erg weinig.. Jammer.

64. Niels 266 punten

Hier een week of 2 terug gegeten.
    Als je hier voor de spare-ribs komt zit je perfect. Echter de andere gerechten zijn prijs/kwaliteit wat minder. Begrijp me niet verkeerd, het was prima te eten, alleen wat weinig.
    Ik was al klaar met mijn hoofdgerecht terwijl de anderen halverwege hun eerste spare-rib waren, vervolgens zat ik maar te wachten. gelukkig was sfeer wel prima en de service ook goed. Alleen toen we apart af wilde rekenen werd de bediening ineens ontzettend chagrijnig. Dat mag iets klantvriendelijker.

65. Altijd heerlijk gegeten hier, ik kom er al zeker 15 jaar... Deze keer was jammer genoeg niet zo lekker. Was denk ik de laatste keer :(

66. Jammer dat als je glutenvrij moet eten bij El Caballo is dat je alleen ossenhaas kunt eten met sla zonder saus en moet vragen of ze nog een gebakken aardappel kunnen maken in een schone pan. Meer mogelijkheden waren er eigenlijk niet

67. Het was super gezellig en het eten was heerlijk! Wij komen zeker terug!

68. We hebben daar gegeten met een groep en tot de details goed geholpen en het eten was excellent. Het restaurant is netjes geordend en gestructureerd.

Zeker voor herhalings vatbaar

Tot snel

69. We komen hier al vaker. Het eten is goed. Bediening was niet zo goed, duurde lang voordat je drinken kreeg. Ik had het idee dat ze wat onderbemand waren met personeel.

70. De spareribs zijn prima, ik had zelf een ander gerecht, de entrecote van 300 gram. Deze was echter lang geen 300 gram en er lag verder niks op het bord, dan is het een vrij prijzig stuk vlees. Het was overigens wel erg lekker, voor de spareribs (onbeperkt) is de prijs/kwaliteitverhouding prima. Voor de rest is het wat aan de prijzige kant. Service prima, snel, netjes en we werden ruim op tijd van nieuw drinken voorzien. Bij het apart betalen sloeg echter de sfeer om en werd het een heel erg chagrijnige serveerster, beetje een domper op het bezoek.

71. Spareribs waren lekker en de bier glazen bleven gevuld. Prima.

72. Y. De Boer

Veel te duur voor wat je krijgt. Een kaal stuk vlees en bak patat voor 27 euro. Vlees lekker, maar geen 350 gram wat ze zeggen. Er staat alle gerechten met salade en friet maar geen salade gezien. Onbeleefd personeel.

Ik ga er nooit meer heen. Voor 27 euro kan je ergens anders veel beter eten.

73. Gerrit Buntsma

74. Gerrit Buntsma

Wat een fantastische spareribs hebben ze hier zeg.
    Werkelijk waar super lekker! Hier moet je gewoon een keer geweest zijn om te ervaren! Hier kan geen Michelin ster restaurant aan tippen! Veel voor weinig! Complimenten! Ga zo door.

75. De service was perfect! We hebben erg lekker gegeten!

76. Richard Farla

Erg lekker gegeten. Gezellige sfeer en vriendelijke bediening 👍

77. Echt super lekker gegeten, de dubbel gemarineerde spare ribs zijn de lekkerste die ik ooit gehad heb!!

78. Hier nog niet eerder wezen eten en ik kan niet anders zeggen dan dat het prima bevallen is. De spareribs waren om je vingers bij af te likken.

79. Paul van Koningsbrugge

Een heerlijke verrassing, heerlijk gegeten, zeker voor herhaling vatbaar.

80. Heerlijk gegeten, vriendelijke en vlotte bediening. Aanrader!

81. Super lekker gegeten met 16 man! Was goed geregeld leuke bediening en super lekker eten. Vol gegeten onder het genot van lekker bier.

82. Jonah bonfrer

Heerlijk gegeten! En een gezellige avond gehad

83. Spare-ribs waren weer boter mals! Gleden zo van het bot. Heerlijk gegeten.

84. D J. Corbett
    Vertaal van English naar Nederlands

This doesn't taste like Argentinian food. Tortillas should be corn. A taco shouldn't be mushy meat on a plate. Though they offered a variety of meats, I didn't see any chimichurri sauce, instead Dutch garlic sauce. I was so disappointed. The service was very slow.

85. Goede spareribs. De bediening wordt steeds slechter. De dame is top, maar die kale man. Die heeft het niet naar zijn zin. Misschien een slechte dag? Mensen komen ook voor een gezellige avond, ook de bediening is cruciaal voor die avond.

86. tony tenthof

Was daar met gezin om 20 jarige bruiloft te vieren, werd super behandeld. En gezellig praatje bij de tafel geen afrafeling. En eten zoals gewoonlijk helemaal toppie, precies aan onze wensen voldaan.

87. Gereserveerd voor 6 personen, tafels zijn dan wel erg klein. Op sommige gerechten erg veel knoflook gebruikt.

88. Gezellige, knusse tent met erg goed vlees. Smaakte heerlijk! Wij hebben echter wel een uur zitten wachten op ons hoofdgerecht want ze waren ons vergeten, wat we erg kwalijk vonden. Voor de rest een goede tent.

89. Daan van hemert

Al voor de 4e keer in korte tijd. De spareribs zijn ongeëvenaard. Lieve mensen die ontzettend hun best doen en het eten is heerlijk.

90. N.R v Abswoude

Erg leuk restaurant, en het eten is ook erg lekker en keus genoeg.

92. wilmie jacobs

Hete was super. Heerlijk en oer gezellig. Voor herhaling vatbaar.

93. Het eten is heerlijk maar de bediening was vanavond echt Knudde. Mijn 2e wijntje kreeg ik na 3x vragen toen mijn spareribs op waren en de friet en de salade toen we er 2x om hadden gevraagd en de spareribs op waren. Het nagerecht moesten we ook om vragen. Jammer, het eten is perfect.

94. We waren er op zondag. Helaas duurde het ruim 1 uur voordat we eten kregen. De eerste portie spareribs was prima. De 2de was niet helemaal gaar en veel vet. Het personeel was heel erg vriendelijk, je zag dat ze het vervelend vonden dat we zo lang moesten wachten. En het is ook jammer dat we zo opgepropt zaten, te veel tafeltjes, dus erg commercieel.

95. Walter van Pamelen

We hebben er een vier uur over gereden i.v.m. files maar dat had ik er voor over. Vriendelijk ontvangen, goede service. Voorgerechten waren heerlijk. Als hoofdgerecht dubbel gem. spareribs met verse knoflook, deze waren lekker mals, zeker een aanrader. Tournedos en entrecote ook gebakken hoe je het vraagt en veel vlees. Nagerechten waren ook uit de kunst, echt waar voor dat geld.

Kortom een geweldig restaurant.

96. F. Sijtsma

Gezellig gegeten. Vlees was goed. Bediening attent en vriendelijk. Toilet mag wel wat aandacht krijgen.

97. Altijd weer een fijne maaltijd bij El Caballo en in een leuke sfeer met prima bediening. Probeer vooral de zoete spareribs of de mixed grill eens. Smullen!

98. dennia v hout

Super eten, blij dat ik gereserveerd had want het werd behoorlijk druk. Zitten is redelijk krap, maar service en eten was uitstekend.

99. Varkevisser

Heel goed en gezellig gegeten. We vonden de toetjes erg lekker, vers fruit was echt vers en niet uit een blikje.

Volgende pagina