Hier zie je hoe de meningen over de El Caballo verdeeld zijn.

1. Helaas moet ik zeggen dat onze ervaring niet geweldig was. De bediening was niet erg vriendelijk, bij het afrekenen werd er zelfs getelefoneerd en het eten was van supermarktkwaliteit. Jammer, maar wij komen niet meer terug.

2. Na het lezen van een aantal vrij negatieve recensies, met name over het personeel, het er toch maar op gegokt. Het is me alles mee gevallen.

Het was erg druk in de zaak, zaterdagavond, personeel was niets op aan te merken, deden goed hun werk, vlot, beleefd.

Spareribs waren lekker, hoewel ik de marinade als een plas in mijn bord wel wat overdadig vond. Als het vlees van het botje valt, zitten de vlekken van de marinade bij je buurman in zijn nek.

Wel wat donker in de zaak, maar ook wel weer gezellig met de nisjes, waardoor je echt met je eigen gezelschap zit. Toetje is simpel, maar prima.

Prima gegeten dus.

3. De bediening was niet vriendelijk en niet onvriendelijk, maar daar ergens tussenin. De belangrijke vraag na het bestellen van de entrecote werd niet gesteld, dus gaven we zelf aan dat we deze graag medium wilden. Dit ging goed, maar wel was het stuk vlees aan de flauwe kant. De strooipotjes met peper en zout nodigden niet uit om gerechten verder mee op smaak te maken. Waarom geen peper- en zoutmolens?

We kozen voor de zoete variant van de spareribs. Ook bestelden we taco met kip en verse avocado en zure room. De taco was lauw en taai, het laatste kwam waarschijnlijk doordat de vulling dreef in de chilisaus. De kip was hierdoor voor mij niet meer te herkennen als kip.Het laagje deeg om de inktvis was goed in verhouding (niet te dik), werd geserveerd met wederom een lik chilisaus.

Verbeterpuntjes: vriendelijkheid en kwaliteit.
    El Caballo was een leuke ervaring(zittend op koeienhuiden in intieme nisjes), maar voor mij blijft het bij deze ene keer.

4. Mijn tweede keer bij El Caballo. Bij binnenkomst eventjes moeten wachten maar dat is niet erg. We kregen een tafeltje aangewezen en er werd niet lang daarna drinken opgenomen, prima begin! Nadat de kaarten op tafel lagen, begon de ellende. Er kwam een stel naast ons zitten dus de bediening pakte onze kaarten van tafel zonder te vragen of wij al klaar waren, beetje vreemd...

Bestelling werd opgenomen en al snel werden de voorgerechten geserveerd. Ik had een garnalencocktail met letterlijk 1 theelepel saus en de garnalen waren erg droog. Ik heb hier verder niets meer over gezegd want de bediening was zo onvriendelijk dat dit mij onbegonnen werk leek. Na het voorgerecht zaten we 15 minuten te wachten op onze spareribs. Het ene na het andere bord kwam voorbij maar niet voor ons. De tafel naast ons bestelde nog een extra portie en zelfs die kregen hun spareribs eerder. Ik besloot het even na te vragen, wellicht was er iets fout gegaan? Waarop de eigenaar zei "Het is hier geen McDonald's mevrouw, het eten komt van de grill en u zit nog geen 10 minuten te wachten."

Ik probeerde de man uit te leggen dat ik het vreemd vond dat onze buren wel gekregen hadden terwijl zij later besteld hadden, maar hier was absoluut geen begrip voor! Ik vertelde hem dat wij nog naar de film moesten en 10 minuten later (in totaal zeker 25 minuten!!) kwam hij met ons eten aanlopen, zette het neer en zei "Omdat jullie nog naar de film moeten, krijgen jullie het nu al anders hadden jullie nog even moeten wachten." Waarop ik en mijn vriend dachten "Nog langer?". Het eten was gelukkig weer heerlijk!

Nadat we de rekening kregen, werd de tafel al schoongemaakt terwijl wij er nog zaten... Ik liet haar met mijn blik duidelijk merken dat ik hier niet van gediend ben waarop zij zei "Ik heb deze tafel snel nodig."

Conclusie: eten heerlijk!! Bediening waardeloos...

5. mark niemel

Was weer een super avond. Heerlijk gegeten met de jongens. Heel goede sfeer gezellige bediening, en heel goed eten! Voor een leuke prijs echt een top avond en zeker aan te raden!!

6. Zonder enige twijfel kun je hier de beste spareribs van Nederland eten, smaak genaamd dubbel gemarineerd. Wat zijn deze heerlijk zeg!!!

7. Erica Kruijt

Zaterdag 28 december bij El Caballo gegeten met 6 personen. Onze eerste keer, wisten niet dat spareribs onbeperkt waren. Zou voor gasten die nog nooit hier gegeten hebben van te voren gemeld kunnen worden. Desalniettemin hebben we heerlijk gegeten. De bediening was aardig en vlot. Praatje met de eigenaar, was leuk. Het ophangen van jassen (achterin de zaak) zou iets handiger mogen. Alle jassen over elkaar, beetje een zoekplaatje.

8. Fam. Baars

Wij hebben heerlijk gegeten bij ElCaballo.
    De bediening is erg vlot en aardig.
    De aankleding van het restaurant vinden wij erg gezellig.
    Het eten was echt helemaal TOP!
    Bedankt voor onze fijne en vooral lekkere avond !!

9. Bij aankomst op za 30/11/13 omstreeks 19.00 uur zat de zaak gezellig vol. Door de sfeerverlichting en het besloten karakter van de tafels in diverse settings van 2 tot meerder personen kreeg je toch het gevoel dat je met je eigen clubje kon eten, drinken en converseren. Waarbij het toch mogeljik was je blik verder te leggen zonder je opgesloten te voelen.
    De bediening was prima. Niet opdringerig maar alert. Na de bestelling behoefde je niet lang te wachten. Prima balans tussen het melden dat je er was, het eerste drankje en het eten. Het eten was prima in kwaliteit en kwantiteit. Dit in combinatie met een goede prijs was het een geslaagde avond. El Caballo is zeker aan te bevelen en is zeker voor herhaling vatbaar. Ga zo door.

10. Harriet Griffioen

Heerlijke spareribs gegeten! Nog nooit zulke lekkere spareribs ergens gegeten. We hadden gekozen voor dubbel gemarineerd. Ook het gerecht wat mijn dochter had, ossenhaaspuntjes met kipfilet met uien paprika en zigeunersaus is een aanrader! Heerlijk mals vlees en heerlijke saus! We komen zeker snel nog een keer!

11. Heerlijke spare ribs, goed gemarineerd en heerlijk mals. Aanrader.

12. Ferdinand

Gisteravond weer geweest voor de beste spareribs van NL. Echt super mals met de beste marinade die er is. Ook een kijkje in de keuken mogen nemen en jawel, bereid op een echte houtskool grill. Prijzen zijn echt prima voor onbeperkt spareribs. Hier kun je prima eten voor weinig. Dit is een van de best bewaarde geheimen van Alphen .

13. Heerlijke spare-ribs, ik heb net zoals de vorige keren weer genoten van de zoete spare-ribs. Ik blijf hier terug komen!

14. Rosanne Boerefijn

Het is heerlijk en gezellig eten daar, echt waar!

Ik heb gezien dat er gerookt werd in de keuken, tijdens het wachten op onze bestelling.
    En er was gister ruzie losgebarsten, dus er werd overal mee gesmeten.
    Kan gebeuren uiteraard, daarom zou ik zeker nog een keer terug gaan naar dit restaurant.

15. We hebben lekker gegeten. Sfeer was heel gezellig en warm. Service was top! Vriendelijke en gezellige bediening. We komen zeker terug.

16. Ricardo

Heerlijke spareribs gegeten. Echt een aanrader voor iedereen.

17. Don Lorenzo

Normaal ben ik niet zo van de recensies, ieder zijn mening, maar hier moet ik wat over kwijt. Dat deze tent nog draait is een wonder. De bediening is waardeloos. Lege borden en lege glazen blijven staan en tijdens het uur(!) wachten op het hoofdgerecht zie je niemand aan je tafel. Staat het eten er eindelijk dan komt er om de 3 minuten iemand vragen of het naar wens was. Misschien zijn mijn eisen hoog maar ik vond het vlees droog, kaal, smaakloos

18. El caballo in Alphen a/d Rijn is echt top! We hebben heerlijk gegeten, zeer vriendelijke en nette bediening, goede prijs en gezellige sfeer. Ook is de menukaart voor iedereen geschikt. Het eten komt lekker vlot op tafel en niets is teveel gevraagd. Helemaal top! Zoals het hoort,we komen
    snel terug.

19. Bedroevend slecht! Rib-eye besteld en kreeg een platgeslagen stuk vlees met veel zeen. Erg lang wachten op het drinken en op een gegeven ogenblik waren alle drie heren aan de rook pauze en was er helemaal geen bediening meer! Als ze er wel waren liepen ze als kippen zonder kop rond. Ze waren ook erg onvriendelijk en onprofessioneel. Jammer, heb hier in het verleden altijd gezellig en goed gegeten. Maar ik heb geen zin
    meer om nog eens terug te komen. Dat de manager van het restaurant het ook niet door heeft dat dit zo niet kan.

20. Heel fijn restaurantje, kleinschalig maar zeer knus. Het eten is van hele goede kwaliteit. Vooral de spareribs zijn buitensporig goed. Helaas is de bediening wat onprofessioneel en vaak onvriendelijk. De eigenaar is soms vriendelijk en soms zeer onvriendelijk. Feit blijft dat het eten goed is!

21. Jeroen Marks

Super gegeten met mijn dochters....Ben er 1 keer eerder geweest en vond bediening toen matig...Nu aangenaam verrast!!! Super leuke vrouw die erg gezellig met de meiden omging!! Echt een top avondje!! TNX.

Jeroen

22. Karin Tenthof van noorden

Afgelopen zaterdagavond met 8 personen gegeten. Buiten was het onwijs koud, daar wij recht voor de deur zaten, kregen wij het niet warm. Maar daar kwam de oplossing; een heerlijk privé kacheltje bij onze voeten! Wat een service, het eten was heerlijk en de bediening top!

23. Vroeger hier zeer regelmatig gegeten. Net na een half jaartje weer eens geweest, had ik beter niet kunnen doen want ik denk meteen heel anders over het eens zo gezellige restaurant. We werden amper bediend en de dame die bediende was zeer chagrijnig. Er waren maar 3 tafeltjes bezet dus aan de drukte kon het niet liggen. Kortom sfeer en service waren ver te zoeken. Het vlees was wel heerlijk alleen de patat was niet te eten, vies, rauw en zacht. Jammer dus.

24. 24 september daar heerlijk gegeten,eten was fantastisch, en de spareribs van uitstekende kwaliteit, sfeer was gezellig ondanks dat de zaak helemaal vol was, bediening was goed en niet opdringerig, we gaan daar zeker nog eens eten, beslist een aanrader

25. Wij hebben hier heerlijk gegeten. Spareribs en tournedos waren van perfecte kwaliteit.

Een aanrader.

26. Na 20 jaar hier maandelijks te hebben gegeten met familie, vrienden of met zijn tweetjes, zet ik na mijn laatste bezoek waarbij de spareribs overigens verrukkelijk waren, geen stap meer binnen nadat ik onbeschoft te woord werd gestaan en werd behandeld door het bedienend personeel en de eigenaar/kok. Wat mij betreft nooit meer El Caballo.

27. Ik haal vaak gekookte spareribs en marinade bij El aballo, en leg deze dan zelf op de barbeque. Dit is echt een aanrader, ik heb regelmatig zelf iets geprobeerd maar niets kan tippen aan EL CABALLO.

28. De sparerips waren goed. Alleen de salade was uitgedroogd.

29. Hier j.l gegeten op aanraden van kennissen en ze hadden het bij het rechte eind. Uitstekend restaurant, ondanks dat het het heel druk was geen klachten over de bediening, uiterst correct.

Eten was er heerlijk, een echte aanrader om dit restaurant eens te bezoeken voor een heerlijke maaltijd.

30. Kom al jaren bij El Caballo om heerlijke spareribs te eten.

De bediening hier is uitstekend.

En het restaurant zelf is ook een aanrader, met hun tafels in aparte ruimtes en koeienhuiden op de banken is het romantisch.

Zelfs als je de eigenaar of het personeel buiten het restaurant tegen komt, zijn ze vriendelijk en behulpzaam.

31. Ben je in Alphen en wil je spareribs eten? Dan moet je hier naar toe! Echt de allerbeste spareribs van Alphen en omgeving!

En, nog een pluspunt, je kan ook afhalen.....

Gewoon supergoed, gezellig en de bediening is ook top!

Eet smakelijk :)

32. Ben gister spareribs wezen eten, het was zeer goed gemarineerd, zoals altijd.

De service was zeer goed, we hadden snel ons eten en de sfeer was zeer goed.

De prijs kwaliteit was goed in verhouding met het eten en de service.

33. Helaas kunnen ze geen groepen aan, we zaten om 18.30 aan tafel kregen pas 20.00 uur ons eten. De uitleg was dat twee van de 14 personen een voorgerecht had...
    Onbeperkt spare ribs adverteren ze, maar bijbestellen duurt nog wel zeker een half uur. Het is ondertussen 21.00 uur aan het worden, het gezelschap heeft nog honger en wordt totaal genegeerd door het personeel.

Helaas is gastvriendelijkheid en service in dit restaurant ver te zoeken en is het horeca gildesvak hun niet waardig en zouden ze moeten bedenken of ze echt een restaurant willen runnen en gasten willen ontvangen.
    De spare ribs zijn goed, helaas kregen we niet meer.

34. tarrels

Echt goed eten!

35. Het eten is er heerlijk en de service is ook goed.

36. We zijn regelmatig te vinden in El Caballo. Het eten is prima. Sommige serveersters zijn erg aardig, een paar weten niet hoe ze moeten (glim)lachen maar daar storen we ons niet aan. De sfeer is prima, niets mis met het meubilair.

De zanger/gitarist heeft inderdaad een beperkt repertoire maar is heel vriendelijk en als hij je herkent komt hij in zijn pauze even een praatje maken.

37. pieter de rek

Het eten is geweldig, en er hangt een hele goeie sfeer. We komen hier al jaren en blijven dat ook doen. Hier zit je echt op je gemak te genieten.

38. Top! Het eten en de service is heel goed.
    De stoelen zijn overigens erg slecht en dat zou echt iets meer van deze tijd mogen zijn.

39. Jan van Budel

+ De spareribs zoals altijd erg goed en natuurlijk onbeperkt.

+ Je hoeft niet lang op je gerecht te wachten en ook de drankjes zijn zeer snel bezorgd.

+ Gitarist is al jaren een klassieker, jammer dat hij er deze keer niet bij was. Wel een klein repertoire.

- De 'warme' chocoladesaus die vermeld stond op de ijskaart werd bij ons steenkoud geserveerd, over het ijs heen. Jammer.

40. Geen opmerkingen, goed eten.

41. rick en bart

Deze tent is top! Spare ribs krijg je nergens beter.
    Bediening is totaal niet gemotiveerd en ze schenken warsteiner! Ik vermaak me daar kostelijk.
    Als je wilt dat de aandringende gitarist weggaat zing je gewoon heel hard mee!

42. De bediening is wel goed, alleen als het druk is kunnen ze de druk niet aan en daardoor gaat de service achteruit.

De spareribs zijn wel overheerlijk, echt de beste in Alphen!

Drinken alleen wordt vaak in glas voorgeschonken en gegeven en naar mijn mening moet het flesje mee aan tafel gaan. Soms heb ik het gevoel dat ze me kraanwater geven i.p.v spa!.

43. Het eten is hier super! Mijn kids zijn helemaal gek van de zoete spareribs.........Live gitaar muziek is prima, alleen een heel klein repetoire waardoor elk nummer vaker langskomt.

44. De spareribs waren heerlijk. De tiramisu heb ik terug gegeven met als opmerking dat hij zuur smaakte. Daar werd verder niks mee gedaan en hij stond gewoon op de rekening.

Alles tegen elkaar afgewogen, zou ik niet zo snel nog een keer gaan.

Inderdaad de gitarist speelt veel te overheersend. Als hij naast je staat te spelen, kan je elkaar gewoon niet meer verstaan.

45. De zoete spareribs zijn de beste die ik ooit gegeten heb! Heerlijk! Leuk personeel! Alleen werd ik gek van die gitarist.

46. Gezellige tent :)

47. lekkerste spareribs!!
    alleen de bediening is zeer slecht jammer..

48. De lekkerste zoete spare-ribs van NL. Eet ze nergens anders meer, want die vallen toch tegen!

49. het is er een gezellige tent ze hebben bijna altijd muziek het is echt een aanrader

50. De sappige malse Argentijnse steak (Bife de Lomo) is echt om te watertanden. Leuke bediening en gezellig live gitarist. Kijk alweer uit naar mn volgende bezoek.

51. Lekkerste spare-ribs ever! Leuke en gezellige sfeer, goede prijzen, goede bediening... Kan er weinig negatiefs over zeggen, aanrader!

Vorige pagina