Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Aardenburg verdeeld zijn.

1. de smet nadine

We verbleven twee nachten met een bon van wonderbox, de kamer was wat klein en ook de douche zonder thermostaatkraan(lastig). Het bed was wat klein en de matras slecht voor de rug.
    Het avondbuffet vonden we weinig keuze, als je rond 20u komt is er niet veel keus meer.
    We miste aardappelen, weinig groenten alleen worteltjes maar die waren uit diepvries geen smaak.
    Wat wel goed was waren de mosselen.
    Het ontbijt was dan weer perfect.
    Een mooie omgeving om te fietsen en wandelen en rustig gelegen.

2. sneyers eddy

Goed eten en drinken en heel rustig gelegen.

3. Chinees-Indisch Aardenburg

rien glastra

Dit is nou n goed restaurant niets op aan te merken goed van smaak erg lekker ze hebben aan ons n vaste klant we wonen vlak bij in retranchement tot ziens.

4. Roger Rau

Kamers heel proper, vriendelijk personeel en heel lekker eten, ruime keuze aan het buffet. Mooie omgeving om te gaan wandelen. 'S avonds in de bar was er heel veel ambiance, komen zeker terug!

5. verlinde

We gaan er al jaren om escargots te eten, voor ons steeds lekker.
    De bediening is top, er wordt je niks opgedrongen… de prijzen zijn erg democratisch.
    Het is er schitterend om buiten te zitten, bij mooi weer…
    Een kleine 'amuse' bij de apèro zou welkom zijn.
    Informeel.
    We hopen er nog meermaals te kunnen langsgaan.

6. Kamers beetje aan de kleine kant maar heel proper, vriendelijk personeel en heel lekker eten, ruime keuze aan het buffet. 2 Mooie terrassen en mooie omgeving om te gaan wandelen. 'S avonds in de bar was er heel veel ambiance (y) komen zeker terug! Met de all-in formule hebben we zeker ook niks tekort gehad (y)

7. Yolanda

Had 2 overnachtingen en was vergeten door te geven dat ik vegetariër ben. Hebben dit alsnog, smakelijk, geregeld en buffet voorziet ook ruimschoots in groenten. Voor niet vegetariërs is het buffet heel uitgebreid.

8. We hebben prima dagen gehad in het Hotel, het eten is in lopend buffet vorm. Voor ieder wat wils, zowel ontbijt, lunch als diner. Prima geregeld. Personeel is erg vriendelijk. Zelf cocktails zitten bij de prijs inbegrepen.

9. Carl Legger

We hebben een geweldige week gehad. Het eten en drinken was heel goed. Het personeel heel erg vriendelijk en behulpzaam. Al met al een geweldige week.

10. Wij kregen een suite aangeboden zeer luxueus voor een mooie prijs was goed voor onze hond die erbij was

We hebben lekker gegeten was zeer goed en een mooie wandeling gemaakt in de natuur ligging is zeer rustig

11. Patricia

Geweldig gegeten op het verzorgde terras mooi uitzicht. De escargots zijn een aanrader.
    Vriendelijk gastheer.

12. Geweldig lekker gegeten en super service.

13. Wat een mooi feest meegemaakt in den wijngaard op 27 april 2019 het eten was van hoge kwaliteit een compliment voor de eigenaars Patrick & Saskia en personeel wij komen zeker nog eens terug

14. Jan van Putten

Via social deal een reservering gemaakt en vervolgens prima gegeten en gedronken. Buffet is van 1800 tot 2000; ruimschoots voldoende tijd om prina te eten. Bar blijft open tot 2200; onvoorstelbaar dat je in die tijd voor dat geld ongeveer alle drankjes kunt krijgen die je wilt.
    Vooral door degenen die Tottenham Hotspurs-Ajax zaten te kijken werd daarvan op uitgebreide schaal gebruik gemaakt.

15. Walter

Een groene locatie… Wat verouderd gebouw maar alles is er kraaknet en dat is belangrijk. Eer verzorgde buffetten en een all-in formule die je nergens anders vindt! Wat een aanbod. Kortom een plek om terug te keren zeker qua prijs/kwaliteit verhouding! Ik zou zeggen 'eet nu' en later nog eens!

16. Wat een goede kwaliteit eten. Heerlijke zalm en biefstuk. Ook de groente proefde vers. Een mooie sfeervolle plek, midden in de natuur. Goede service en aardige mensen. Wij gaan nog is terug naar dit restaurant.

17. f poortman

Hotel goed te vinden, goede parkeergelegenheid. Uitstekend verblijf. Prima maaltijdenbuffetten met werkelijk alles erop en eraan. Schone kamer, wel enigszins gedateerd, maar daar malen we niet om. Ruim voorziene bar met alle denkbare drankjes.

18. Dhr Houben

Een geweldig hotel met een nog betere keuken.
    Een fantastische diversiteit aan eten.

19. Goede keuken, voldoende keuze en zeker genoeg. De all-in formule is zeker een pluspunt.
    De kamer was eenvoudig maar goed, één van de weinige hotels waar in de douche geen schimmel te bespeuren viel. Eén nadeel was dat er geen opbergruimte voorzien was in de kamer.

20. mia minnart

Elderschans all in formule is top, locatie top, kamers zeer proper, rustige ligging.

21. Eten was veel van het zelfde weinig variatie maar het ontbijt was wel weer goed.

22. Leo Vogels

23. fam Peetermans

Zeer rustig gelegen hotel. Prima bedden en een zeer uitgebreid en goed aangevuld buffet!
    Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel.
    Een mooie uitvalsbasis in een regio met vele mogelijkheden.

24. Abram Wildeman

Prima hotel; goede kamers met heerlijke bedden; voortreffelijke keuken!

25. Ook wij vroegen ons af of de keuze van dit hotel wel OK was. En ja hoor! Geen luxehotel maar een hotel waar je je onmiddellijk thuis voelt. Leuke en nette kamer. Lekker en meer dan voldoende eten. En super vriendelijk personeel. Als we nog een keertje naar de Nederlands kust komen moeten wij alleszins niet meer nadenken waar onze uitvalsbasis zal zijn… Hotel de Elderschans in Aardenburg!

26. J. Nieuwendijk

Vanwege een Gift for you ticket, deze zaak uitgekozen. Geen spijt van! Leuke omgeving, vriendelijke gastheer en wat een lekker gerecht! Ook het ijs dessert was heerlijk! Echt een restaurant om te onthouden als we nog eens lekker verwend willen worden!

27. Was echt overheerlijk, echt een aanrader. Service meer dan perfect. Een topper.

28. B. Heemels

"Hotel de Elderschans Aardenburg"
    De standaardkamers zijn schoon en goed ingericht, op onze kamer was de verwarming helaas niet goed te regelen waardoor het net iets te warm was.
    Het buffet eten op basis van "All Inclusive" was UITSTEKEND waarvan velen nog wat kunnen leren.

Dit Hotel is een absolute aanrader!

29. Haegeman-Verle

Zijn hier al meerdere keren komen eten. Zeer lekker en verzorgd. Goede prijs kwaliteit! Vriendelijke en vlotte bediening. Zeker een aanrader.