Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Aardenburg verdeeld zijn.

Vandewalle Bernard

Aangenaam verrast al van bij het binnenkomen vriendelijke ontvangst Personeel zeer vriendelijk hulpvaardig niets aan op te merken. Verzorgde uitgebreide maaltijden keuze's en groot uitgebreid ontbijt Dikke duim voor de eigenaars dat ze de kans geven aan iedereen om daar te kunnen werken wat sommige ook beweren voor het ganse team dikke pluim fam. Vandewalle depicker.

Een gezellig restaurant. Voldoende keuze bij het buffet. Voor iedereen wat wils. Mocht een gerecht op zijn wordt dit goed bijgevuld. We gaan hier zeker nog eens terug.
    Enorme uitgebreide drankenkaart.

Rustig, gezellig hotel restaurant in bosrijke omgeving. Ideaal voor een rustige fietsvakantie. Ook sauna en fitness, en ontspanningsruimte.

Luc Declerck

Mosselen oké maar te duur voor de portie, bij bijbestellen mosselen nog eens 19€ extra. Echtgenote zeetong gegeten, was niet lekker. Groot verschil met vorige uitbating… zal voor ons waarschijnlijk laatste keer geweest zijn!

Hotel en avondbuffet is prima. Minpunt, er moest 4,95 p.d. Parkeerkosten worden betaald wat nergens staat aangegeven. Er wordt geen kenteken gevraagd, dus hoe wordt dat gecontroleerd. Er zat 1 gratis lunchbuffet bij, maar dat mocht niet op de 1e en laatste dag. De 2e dag konden wij niet omdat we naar Brugge waren.

De menu's zijn zeker aan te raden.
    De paling is een topper.

Prima verblijf goed eten uitgebreid ontbijt enigste min puntje was dat het bar personeel heel slecht nederlands spreekt.

Savat Rudiger

Ontvangst was in orde, lekker hapje gekregen bij het aperitief en niet lang moeten wachten op de bestelde mosselen. Waren heerlijk!

Aangename sfeer, het eten was lekker en gevarieerd.
    Prijs /kwaliteit goed.
    Onderhouden tuin, rustig gelegen.
    Kamers zijn netjes, goede bedden.
    Vriendelijk personeel.
    Voor herhaling vatbaar.

Jeannine Van Wynsberghe

De mosselen waren super lekker tot herhaling vatbaar

Het was fantastisch.
    Er was veel keuze qua eten.
    En de kamer was prima.
    Voor de rest heb ik het naar mijn zin gehad.

rahan

Farid Jahan

Wij kennen dit adresje reeds lang, en genoten er -ook nu- volop van de lekkere 'slakken', wij houden ervan, in de lookboter super, ook de roquefortbereiding was ok, maar nogal 'pittig' kwestie van goesting natuurlijk… prijs kwaliteit een aanrader voor de liefhebbers,

Ook mooi en verzorgd terras in de zomer! Openingstijden mss wat 'aanpassen',
    We keren terug!
    Vriendelijke bediening, ook alles heel netjes en ook dat vinden wij een 'must'

Diana Vandenbossche

Mijn ervaring bij rest. Lekens is altijd hetzelfde. Vriendelijke bediening voorop!
    De mosselen smaken er fantastisch en zijn zeer vlug in de bediening.
    Het is er zeer netjes en aangenaam vertoeven.
    Kortom, ik blijf er komen!
    Proficiat!
    Diana.

Langaskens Julien

De paling van het huis was zeer lekker maar de frieten was een tegenvaller veel te hard.

H. Chinitor - M. Van Loocke

Super lekkere mosselen en vriendelijke en vlotte bediening!

Bruno Diependaele

Mosselen natuur gegeten met 4 personen. Zeer vriendelijk ontvangen (hadden wel on-line gereserveerd) en onmiddellijk gevraagd om onze zitplaats te kiezen (binnen of buiten). We kregen onmiddellijk een hapje bij ons aperitief (stukjes maatjesharing met een kerrievinaigrette - zeer lekker) en +/- 10minuutjes later werden de mosselen al opgediend. Zeer lekker; goed warm, groot formaat en meer dan genoeg. Zeker een aanrader!!!

Hermans martha

Wij zijn al paar keer geweest en zijn zeer tevreden over de service het eten is uitstekend maar met einig afwisseling, ben eerst met vrindin geweest en 2 weken later met partner en was het zelfde menu heel vriendelijk personeel en gedienstig,

enige opmerking is sauna is klein in vergelijking met de omvang van het hotel!

Hebben terug een prachtige ervaring opgedaan. Alles verliep vlot, vriendelijk personeel. Waren met 4 pers, 2× mosselen en 2× paling. Mosselen waren van het goudmerk en waren vlezige (groot). Paling was er ook super. Dus zou ik zeggen, eens in de buurt, spring gerust binnen. Je zal het niet beklagen.

Guido Clotman

Het restaurant en de mosselen waren prijs/kwaliteit.
    Aardenburg is een oersaai stadje, niks te beleven… alleen Lekens en een hotel-restaurant.
    Grtn. Guido Clotman.

De service was prima, het eten was lekker. De status van de kamer was ook prima. Locatie van het hotel was is prima, mocht alleen wat beter aangegeven worden. De parkeerplaats mocht wel wat beter zijn, aangezien je hier ook voor betaald.

DHONDT MICHEL

Zeer lekkere mossels gegeten op 21 juli. We hebben de mosselen genomen gelijk ieder jaar. Het is een aanrader.

Buffet mocht nog iets meer keuzemogelijkheden hebben.
    Vooral voorgerecht en hoofdgerecht.
    Tijd om te eten was te kort.
    2 Uur was te kort ; tenminste als als je om 18h kon beginnen aan het eten.
    Inchecken nam al 20 min in beslag, waardoor maar 1h en 40 min meer over om te eten.

Vriendelijke bediening, smaak van het eten ok.
    Voldoende drank mogelijkheden.

Super lekker gegeten en heel vriendelijke bediening! We gaan zeker nog terug! Alles was top👍👍

Als je eens Perfect klaargemaakte super grote lekkere mosselen wil eten, moet je hier zijn. Met lekkere verse frietjes, wij gaan terug.

Het eten was goed, toch vrij veel keuze, jammergenoeg ons tafel voor 4 was niet gereserveerd dus op zoek naar vrij tafeltje, was heel druk, nu gevonden, maar vrij warm, geen airconditioning, tafel voor 6 gevonden, vriendelijk personeel, alles voldoende, zowel drank als eten, tot 10 uur waren alle dranken gratis zelfs irish coffee, heel veel ambiance na het diner, zodanig dat ik beslist heb om mijn verjaardag daar te vieren volgend jaar met mijn gezin. Echt een aanrader als men kan genieten van vouchers van outspot!

Een echte aanrader. Super lekkere mosselen, vlotte en vriendelijke bediening. We komen zeker nog terug.