Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Aardenburg verdeeld zijn.

Kusters marcel

Zeer goed prijs kwaliteit. Rustig hotel. Goede All inn formule. Voor herhaling vatbaar.

Kamer goed met goede bedden. Eten en drinken uitstekend. Mooie ligging met Sluis en Brugge in de buurt hebben wij het heel fijn gehad. Zeker een aanrader, wij komen hier nog terug.

Kamer sober, maar schoon. Goede douche, goede bedden!
    Eten: voldoende keus, goed bereid, smakelijk uitgestald en lekker.
    Personeel: niet allen spreken Nederlands, maar wel redelijk Engels, zeer hulpvaardig, correct en vriendelijk!
    De lokatie: gelegen in een rustige omgeving aan de rand van het rustieke dorp Aardenburg.
    Ideaal om even een paar dagen lekker tot rust te komen.

De Vreese

Zeer lekker, heel vriendelijk en zeer grote porties.

Wim Engels

Het hotel is zeer rustig en landelijk gelegen. De kamers zijn gedateerd, maar netjes en compleet. Het eten is geweldig en de sauna ook, al zijn de attributen erg simpel. Brugge en Sluis zijn vlakbij en de moeite van het bekijken waard. Alleen vreemd dat betaald moest worden voor de parkeerplaats van het hotel.

Jacques Driesen

Lekkere mosselen gegeten van heel goede kwaliteit.
    Zeer vriendelijke en heel attente bediening.
    Er was iemand bij met gluten intolerantie, en dat was geen probleem om een aangepaste maaltijd te krijgen.

Zeer lekker gegeten. Meer dan genoeg!

Joke Dubois

Heerlijk gegeten, vriendelijke en correcte bediening.

Voor de eerste maal geweest, 4 dagen en de All Inn formule gekozen, we hebben het ons absoluut niet beklaagd, ontbijt, lunch en diner om letterlijk van te smullen! Anderstalig personeel maar iedereen was vriendelijk en sprak een mondje Engels, no problem…
    Kamer elke dag in orde gebracht en elke dag (!) verse handdoeken.
    De bar mocht er ook zijn, alles wat je wou, nogmaal. No problem…
    Wij komen alvast nog terug, zeker weten.

franky de moor

Goed verzorgd hotel met lekker variabel eten, leuke kamer en heel geschikt voor rust(wandelen, fietsen) in een bosrijke omgeving.

Luc Drappier

Ik zou niet weten wat er aan de ontvangst "In Den Wijngaard" ontbreekt. Wij voelden er ons echt thuis. Patrick en Saskia deden er alles aan om ons te verwennen. Wij bleven er "plakken" tot wij onze volgende afspraak bijna vergaten. Kortom, leuk, interessant, in een magnifiek kader en gebracht door enthousiaste mensen die leven voor hun zaak.
    Dank U

Joke en Jan

Wij hadden all-in, alles was geweldig, komen zeker nog terug. Het is een mooi Hotel in de bossen, kamers zijn schoon en netjes, Eten en drinken geweldig, met veel mogelijkheden om mooie plaatsen te bezoeken o.a Sluis en in België Brugge, Gent enz. Krijgen een 10 voor alles.

Daniël en familie

3 dagen 2 overnachtingen in all-in formule
    Heel goed restaurant, mooie standardkamer, 's avonds genoten van bar-faciliteiten
    Enorm veel fietsmogelijkheden tot aan zee, Brugge en andere mooie dorpen en uitgestrekte landschappen.
    Hotel Elderschans straalt absolute rust uit.

Eten was niet gaar, vuile karretjes met vies serviesgoed e.d. stonden midden en naast de tafeltjes, personeel was vies gekleed.

Mooi, goed gelegen hotel in uitgestrekt fiets en wandellandschap. Dicht in de buurt van mooie steden en dorpen, kort bij de zee.
    Het hotel zelf biedt een zeer gevarieerd aanbod aan van de all in formule.
    Is voor iedereen aan te raden.

Familie Messeeuw

Lekker gegeten, voor elk wat wils aan het buffet. Zeer verzorgd ontbijt.

Het ontbijt is goed.
    Lunch heb ik gemist maar het dinner buifet.
    Was uitstekend genoeg variatie en snel aangevuld. Prima!

Marco

Het restaurant was netjes en schoon, zeer vriendelijk personeel en het eten/drinken was van hoge kwaliteit. De keuze die je hebt is divers en groot. Afruimen staat hoog in het vaandel, wat wij zeer waarderen. Kortom, zeker de moeite waard om hier te gaan eten. Wij komen terug!

Mortier Annie

Wij kunnen deze zaak aan iedereen aanbevelen. Zalig groene en aangename omgeving, alles is er ook netjes onderhouden en het eten is er heerlijk. De dame waarvan wij denken dat zij de uitbaatster van het restaurant is heeft ons heel vriendelijk ontvangen en bediend. Kortom een adres om door te geven aan vrienden en kennissen. Wij gaan zeker nog terug!

Het eten was erg lekker en goed! Aangename sfeer en goede bediening.
    Voor herhaling vatbaar.

Prachtige locatie knappe junior suite rustig je komt er echt tot rust lekker eten en alle dranken die je je kan inbeelden zijn aanwezig een aanrader en we komen zeker terug toffe mensen die er werken en vriendelijk en behulpzaam en zeer snel om af te ruimen en voor drank al staat erveel volk krijg je zeer snel.

Vandewalle Bernard

Aangenaam verrast al van bij het binnenkomen vriendelijke ontvangst Personeel zeer vriendelijk hulpvaardig niets aan op te merken. Verzorgde uitgebreide maaltijden keuze's en groot uitgebreid ontbijt Dikke duim voor de eigenaars dat ze de kans geven aan iedereen om daar te kunnen werken wat sommige ook beweren voor het ganse team dikke pluim fam. Vandewalle depicker.

Een gezellig restaurant. Voldoende keuze bij het buffet. Voor iedereen wat wils. Mocht een gerecht op zijn wordt dit goed bijgevuld. We gaan hier zeker nog eens terug.
    Enorme uitgebreide drankenkaart.

Rustig, gezellig hotel restaurant in bosrijke omgeving. Ideaal voor een rustige fietsvakantie. Ook sauna en fitness, en ontspanningsruimte.

Luc Declerck

Mosselen oké maar te duur voor de portie, bij bijbestellen mosselen nog eens 19€ extra. Echtgenote zeetong gegeten, was niet lekker. Groot verschil met vorige uitbating… zal voor ons waarschijnlijk laatste keer geweest zijn!

Hotel en avondbuffet is prima. Minpunt, er moest 4,95 p.d. Parkeerkosten worden betaald wat nergens staat aangegeven. Er wordt geen kenteken gevraagd, dus hoe wordt dat gecontroleerd. Er zat 1 gratis lunchbuffet bij, maar dat mocht niet op de 1e en laatste dag. De 2e dag konden wij niet omdat we naar Brugge waren.

De menu's zijn zeker aan te raden.
    De paling is een topper.

Prima verblijf goed eten uitgebreid ontbijt enigste min puntje was dat het bar personeel heel slecht nederlands spreekt.