Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Aardenburg verdeeld zijn.

Carine van laere

Heel vriendelijk, heel veel keuze bij het buffet en heel lekker.

Maartje Putman

Het all-in principe van hotel de Elderschans is prima. Lekker eten! Voor je rust moet je hier echter niet (in het weekend) zijn. Tot 00:00 uur klinkt er harde muziek vanuit de lounge bar en de hotelkamers zijn vrij gehorig wat slapen voor die tijd niet mogelijk maakt. Service en hygiëne zijn verder prima.

S. Mighorst

We hebben heerlijk gegeten. Er was meer dan genoeg, van vlees tot vis. Ook de keuze uit verschillende groente was ruim aanwezig. Ten slotte ook genoeg keuze uit nagerechten. Ik ben bang dat ik een kilo ben aangekomen

Super twee daagse gehad heel lekker gegeten, buffetten dik in orde zeker voor herhaling vatbaar.

Wij zijn 17 november geweest voor de 2e keer het was weer heel gezellig.
    Wij hebben ook al twee andere gezinnen naar Elderschans gestuurd omdat het er zo gezellig is het is gewoon een feestavond lekker gezellig muziek en drankjes naar keuze.
    Ook heerlijk mosselen gegeten alleen hopelijk dat er volgend jaar een nieuwe ijskast is geplaatst want het ijs was er niet uit te scheppen dat was erg jammer.
    Zoals U kunt lezen gaan wij in ieder geval met zijn viertjes volgend jaar weer terug naar Elderschans.
    Ook Brugge is een aanrader.
    Bent u te vroeg dan kun je in de omgeving leuke restaurantje bezoeken om even iets te eten of te drinken mensen zijn allemaal heel vriendelijk.

Marc Bogaert

Waar de service en prijs kwaliteit correct is, Zijn we vaste klanten geworden.

Nico en Lena

Alleen maar lof: uitgebreide buffetten van prima kwaliteit. Personeel vriendelijk en attent!

Het was de tweede keer dat we daar geweest zijn. Het concept vind ik zeer leuk lekker eten en dranken tot 22u inbegrepen.
    In de bar ons iedere keer geamuseerd veel sfeer! Super leuk!

Was een super weekend, eten is echt heel goed, als je van belgisch bier houd heb je hier veel keuze, gezellige sfeer en vriendelijk personeel.
    Enige minpunt is gehorige kamers i.v.m. tussen deur.

Leuk hotel met aardig personeel. Het eten en drinken is van goede kwaliteit en de kamers zijn ook heel schoon.

Zaterdagmiddag aangekomen en zeer hartelijk en warm ontvangen, kregen direct een kamer en een lekker drankje aangeboden. Goede Sfeer in dit hotel met een fantastische keuken, ook in de avond een gezellige bar met leuke afwisselende muziek.
    Vriendelijk en warm personeel! Ik ga zeker nog een keer terug want ik heb genoten.
    Ook erg fijn is dat dit hotel een eigen prive parkeerterrein heeft en de ligging is natuurlijk ook perfect centraal. Denk aan een bezoekje Brugge.

Ik was met mijn gezin 18-11-17 aangekomen. Het was super gezellig. Het eten was heel lekker, de muziek was super gezellig, vriendelijk personeel, en de kamers waren netjes. Het was een top weekend met mijn gezin. Ik kom zeker gauw weer terug.

Wij zijn hier geweest van 18 op 19 november. Na het inchecken zijn we naar de gezellige bar gegaan, personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Diner was prima, voor iedereen wat wils en alles werd steeds bijgevuld. Variatie in vlees, vis, salades, toetjes gewoon prima. De avond in de bar doorgebracht, gezellig dansje gemaakt onder het genot van een borreltje. Bedden sliepen prima en het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker.

Ben hier van zaterdag 18/11 op zondag nachtje all inn geweest, heerlijk buffet, genoeg keuze, vriendelijk personeel, gezellig bar met muziek en entertainment, kortom een geslaagd weekend!

Gereserveerd om 19.00 Uur kwamen daar aan, staat er vemeld dat vanaf 18.00 T/m 20.00 Uur.
    Mogelijkheid was tot dineren. (Volgens de site konden we reserveren tot 20.00 Uur.

Het vlees was ver beneden peil :biefstuk (was Lendelap), vis was een en al graat.
    Het ijs was zo hard dat het niet mogelijk was uit te scheppen.

Na overleg een nieuw biefstukje gekregen deze was net zo slecht als de vorige.
    Dit is niet voor herhaling vatbaar. (Ons werd gezegd dat we maar niet meer moesten komen)

2,1

Onze verwachtingen werden ingelost

Twee overnachtingen gehad in dit hotel en dit is heel goed bevallen. Schone kamers, fijn uitzicht naar een bosrijke omgeving en het restaurant concept was geweldig! Dit hotel is zeer zeker voor herhaling vatbaar!

Super genoten, zelf lactose intolerant en had voldoende keuze, we gaan zeker terug!

Het buffet was uitgebreid en werd voldoende aangevuld.
    Lekker gegeten we komen zeker terug.

Anita Averein

De ontvangst en het eten was in orde. De mosselen waren lekker. Misschien was de tong een beetje te veel gebakken, maar volgens mijn vrouw en haar vriendin was de smaak super.
    Tot de volgende keer.
    Anita Averein uit Koksijde.

Prima all in Hotel. Eten: ruime keus bij de buffetten. Behulpzaam personeel.

M.E. van Hillo

We hadden een all inclusive arrangement. Het eten was zeer goed, maar vooral een grote keus bij het buffet. Echt voor iedereen wat wils.

Weer een keertje lekker gegeten na een dagje shoppen.
    Wij komen zeker terug!

Zeer goed.

Vriendelijk personeel en lekker buffet! Wij komen zeker nog eens langs!

Cornilly guido

Bijzonder lekker, zeker de mosselen vlotte bediening en vriendelijk ontvangst.

Wij hebben hier een heerlijke brunch gehad in een gezellige sfeer! Iedereen was erg vriendelijk en we hebben ook nog wat meer uitleg gekregen over de slakken. Zeker een aanbeveling waard!

Prima hotel qua prijs kwaliteit verhouding

Het ontbijtbuffet was dik in orde. Het personeel was zeer attent!

Unieke ervaring zowel wat ligging, sfeer als personeel betreft. Super.