Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zwolle verdeeld zijn.

1. Pannenkoekenhuis Zwolle

dhr Bulten

Erg lekker gegeten en de kwaliteit ten op zichte van de prijs zijn gewoon goed.

De sfeer is leuk voor de kinderen en de lokatie is top.

Het personeel daarentegen was zeer slecht, kom zelf uit de horeca maar hier zat geen lijn in.

Het tweede drankje kwam dan ook pas na dat we de pannenkoeken op hadden.

Erg vervelend ook om deze zelf nog eens uit te vragen. Meerdere tafels stoorden zich aan het feit dat de twee bedieningsmedewerksters meer beneden waren dan "bovendeks". Erg jammer, het kan zoveel beter.

2. Pannenkoekenhuis Zwolle

Wij hebben hier vandaag een kinderfeestje gehouden. We hadden 7 jongens bij ons, en die waren behoorlijk aanwezig maar hier werden ze gelukkig niet koud of warm van. De kinderen werden geschminkt als piraat en kregen 1 (of meerdere) pannenkoeken en na afloop een lekker ijsje. Ik en mijn nicht konden gewoon lekker mee-eten en na afloop mochten de kinderen een cadeautje uit de schatkist kiezen. Erg leuk gedaan, heerlijk pannekoeken en vriendelijk personeel.

3. Pannenkoekenhuis Zwolle

Het is een erg leuk schip waar je ook nog eens heerlijk kunt eten.

De pannenkoeken zijn goed, de service ook heel goed..

Wij komen dus zeker een keer terug!

4. Pannenkoekenhuis Zwolle

Super!

Ik was er op zondag en het was geweldig!

Zo goede bediening, zeer leuk en attent!

De pannenkoeken waren er ook heeeeeerlijk!

Echt top!

5. Pannenkoekenhuis Zwolle

Slecht, kan niet anders zeggen.
    Wij hadden een familiefeest en wilden met ruim 20 man komen eten.
    Daar schrok de eigenaar van want er werd per tafel gebakken.
    Resultaat tafel 1 had gegeten en tafel 3 begon net. (Hij vroeg nog of we in groepjes konden komen).
    Wij kregen - ondanks- reservering maar 5 tafels, meer was niet mogelijk.
    Personeel, wist van alles erg weinig, ik vroeg een biertje en de bediening vertelde dat ze alleen Heineken hadden.
    Mijn neef- tafel achter ons- kwam met dezelfde vraag en hij had ineens keus uit wel 5 soorten... nja ;-(.
    Ik ging verhaal halen bij de serveerster en zij vertelde dat ik vroeg welk bier zij hadden en als ik een ander biertje wilde hebben dat ik een "wit biertje"moeten vragen, dit was totaal wat anders....

Een andere neef lust geen pannenkoek en wilde een broodje en of salade, dit stond immers op de kaart.
    Dit was niet mogelijk, vandaag werden er alleen pannenkoeken gebakken, omdat de helft v.d. tafels bezet waren, en dat werd erg lastig voor het personeel.

Mijn pannenkoek was best aardig, maar ik hoorde ook wel dat de uitgebreide ( lees- 3-4 ingredienten) niet gaar waren.

Ons zien ze hier nooit weer...

6. Pannenkoekenhuis Zwolle

De bediening was erg onvriendelijk. Ze wisten zelf niks en moesten alles navragen. Er werd constant gevraagd of we niet nog wat wouden drinken terwijl er nog gewoon drinken op tafel stond en het bord werd al zowat weggehaald voordat we uitgegeten waren.

Er misten bestelde ingredienten op de pannekoek waardoor een van ons moest wachten op een nieuwe pannekoek en we niet tegelijk konden eten. Ze wouden ons op geen enkele manier tegemoetkomen.

Pannekoeken smaakten nergens naar.

Al met al niet echt een geslaagd etentje. Hier zien ze ons niet meer terug!

7. Pannenkoekenhuis Zwolle

GEWELDIG!

Wij gingen met 2 gezinnen daar eten en het duurde even voordat de pannekoeken klaar waren (half uurtje maar), maar dat was zeker waard want de pannekoeken waren heerlijk!

Ook de service was uitmuntend! Het was er heel gezellig en vrijwel alles was in piraten stijl :)

Mijn nichtjes die mochten na afloop iets uitzoeken uit de schatkist en kregen een stoere piraten munt bij hun pannekoek. En ze konden daar tekenen en ze konden lekker over het schip heen rennen terwijl ze moesten wachten.

Oftewel een TOP-restaurant!

8. Pannenkoekenhuis Zwolle

Absoluut geen aanrader. Het duurt lang voordat je eten komt. Als je een ingrediënt niet wil en dit bij de bestelling aangeeft zit het er vervolgens gewoon wel doorheen. Pannenkoeken zijn nog half rauw en tot 2x toe niet gaar (de 2e was ter vervanging van de eerste). De bediening is traag en bot en tenslotte de toiletten ranzig! Echt nooit meer!

9. Pannenkoekenhuis Zwolle

Marianne

Wij hebben hier afgelopen zaterdag met in totaal 11 personen wezen eten, en voor ons is dit voor herhaling vatbaar, zeker weten..!

Bediening was zeer attent, hoewel het zeer druk was, en het eten was fantastisch. De kindjes hebben hun bordje helemaal leeg gegeten, en ten slotte kregen de kindjes ook nog een heel mooi cadeau uit de schatkist mee...

Kortom een zeer geslaagde avond, en echt een aanrader voor ouders met kinderen.

10. Pannenkoekenhuis Zwolle

Buiten gewoon slecht! We hebben er vanavond gegeten met 7 personen. We hadden netjes gereserveerd om 18.00 uur. Rond 10 voor 8 hadden we ons eten. Onze bestelling bestond uit 5 pannekoeken en 2 kinder patatjes met een kroketje. Ongelooflijk, wat er in die keuken gebeurde, geen idee. Maar dit is droevig. Van pure ellende hebben we maar geen nagerecht besteld. Dat had waarschijnlijk ook weer tot in den treure geduurd.
    Daar komt bij het is een pannenkoekenschip, dat trekt kinderen aan en als die zolang moeten wachten, worden ze vervelend. Met andere woorden doe iets aan het beleid.

11. Pannenkoekenhuis Zwolle

Hallo,

Ik heb gisteren gegeten op het Pannenkoekenschip.

Vond het gezellig en de bediening vriendelijk.

Ik heb gevraagd, omdat mijn zoontje erom vroeg om te kijken in de keuken.

Ze bakken niet met een carrousel, maar de kok was bezig met vier pannen tegelijk.

Mijn zoontje heeft de hele pannenkoek opgegeten, wat hij normaal thuis niet doet.

Ik woon niet in Zwolle, maar kom zeker terug.

12. Pannenkoekenhuis Zwolle

Een gezellig schip met lekkere pannenkoeken.

Echt geschikt voor een eenvoudig hapje eten. Verwacht geen uitgebreid restaurant met alles wat daarbij hoort.

De prijs is zeer vriendelijk.

13. Pannenkoekenhuis Zwolle

Ben er op een woensdagavond heen geweest samen met mijn vriendin, was erg rustig, (wat je natuurlijk kunt verwachten op een woensdag) maar dan nog duurde de bediening erg lang. De pannenkoeken waren ook niet goed, absoluut niet zelf gebakken maar gemaakt dmv een zogenaamde 'carrousel', waardoor de pannenkoeken vaak niet gaar zijn, zo ook bij ons het geval.
    Verder was het interieur ook ietwat ranzig te noemen.

Ons zien ze nooit weer terug, ken wel betere pannenkoekenrestaurants in Zwolle!

14. Pannenkoekenhuis Zwolle

Met een stel vriendinnen geweest. We waren er alleen. Het duurde desondanks toch best een poos voordat we onze pannenkoeken hadden. Ik heb ze wel eens lekkerder gegeten. De stroopfles en poedersuikerbus waren niet echt schoon. We hebben gevraagd om nieuwe en die kregen we.

We wilden nog even zitten met een kopje koffie, maar we werden verzocht om af te rekenen. Dit omdat we die avond alleen waren. Ik vond het zeer onvriendelijk. Ons zien ze niet weer. Ik ken wel betere pannenkoekenrestaurants in de omgeving.

15. Pannenkoekenhuis Zwolle

Familie Onderweg

Leuk idee, zo'n piratenpannenkoekenschip.

Alleen is de kwaliteit van het eten schrikbarend slecht!

Pannenkoeken taai, smaken naar deeg. Poffertjes zijn niet vers en gewoon als rubber. Bij navraag bleken deze inderdaad niet vers te zijn met de mededeling dat pannenkoeken de specialiteit zijn. Helaas waren deze dus ook bar slecht!

Zelfs de kinderen vonden de pannenkoeken niet te eten.

Ons zien ze hier nooit meer!

16. Pannenkoekenhuis Zwolle

Erg gezellige sfeer. Goede pannenkoeken, leuke bediening.

Wij komen hier nog wél een keertje terug.

17. Pannenkoekenhuis Zwolle

Ik ben er vorige week geweest en dat was erg gezellig!
    Pannekoeken waren erg lekker en de bediening was erg vriendelijk!
    Mijn dochertje was jarig en daar werd speciaal lang zal ze leven voor op gezet en ze kreeg een pannekoek met sterretjes.
    Na afloop mochten alle kinderen een cadeautje uitzoeken uit de schatkist, slimme zet!
    Vond het een erg leuke avond, wij komen zeker nog een keer terug!

18. Pannenkoekenhuis Zwolle

1 keer hier gegeten met mijn dochter.
    Nou, nooit weer dus! Pannekoek opzich was amper gaar.
    En de toevoegingen (spek/appel) waren verbrand.
    We hebben géén van beide de pannekoek op gegeten.

Het was toen met een aanbieding voorgerecht/pannekoek en ijs voor 2 personen.
    Voorgerecht was oorspronkelijk soep.
    Maar we vroegen of het ook stokbrood mocht zijn.
    Was geen probleem.
    Maar we kregen volgens mij amper 1 portie stokbrood...

Nee! Geen aanrader..

En dan die tegenvallende pannekoek.
    Het ijs smaakte over het algemeen wel goed..

Wel vonden we de prijs, zelfs van de aanbieding aan de hoge kant!

En ik vond het ook een smerig zooitje aan tafel e.d.
    Nee, daar kreeg je beslist géén trek van...

19. Pannenkoekenhuis Zwolle

Wij hebben anderhalf uur moeten wachten op 2 pannenkoeken, terwijl er mensen die een half uur later waren, eerder hun eten hadden!
    Toen we het schip in liepen stond er een emmer goor water naast de trap waar ze de tafels mee afnamen.
    De tafels plakten en we kregen drinken zonder prik. Glazen werden van tafel afgepakt zonder te vragen of we nog wat wouden bestellen.

20. Pannenkoekenhuis Zwolle

Oude vervallen boot,

Cola was dood, boerenjongenspannenkoek zonder rum en de kapitein haak pannenkoek erg dik en machtig.

Was wel leuk, maar niet voor herhaling vatbaar voor mij.

21. Pannenkoekenhuis Zwolle

met zn 7en (3 kinderen)een feestje vieren en dan in etappes moeten eten (laatste pannekoek kwam ruim nadat de eerste langzaam etend al klaar was). gereserveerde plek niet beschikbaar, half uur op moeten wachten, wat een afknapper...

22. Pannenkoekenhuis Zwolle

Jammer, had zo leuk kunnen zijn. eten was wel lekker maar niet top. Bediening eigenlijk niet aanwezig. Alleen in begin en met het afleveren van het eten. Toetje maar bij de ijssalon op de hoek gehaald. Moest zelf naar beneden lopen om de rekening te vragen (nog even gewacht, waren naar elkaar aan het schreeuwen)

23. Pannenkoekenhuis Zwolle

Mussche

Een hele leuke boot met prima pannenkoeken super bediening en erg leuk voor de kinderen die mogen grabbelen in de schatkist

24. Pannenkoekenhuis Zwolle

Anoniem

Het was een gezellige avond met lekker eten en een goede sfeer.

25. Pannenkoekenhuis Zwolle

Vlot bediend, leuk met de kleintjes. Het is een pannenkoekenschip gericht op kinderen verwacht geen 4 sterren restaurant, maar voor dat doel een prima uitje.

26. Pannenkoekenhuis Zwolle

Jammer, we hadden ons verheugd om gezellig te gaan eten, maar de bediening was niet goed, personeel was eigenlijk amper zichbaar aanwezig.
    De 1e pannenkoek van ons gezelschap (7) was hartstikke koud, de andere pannenkoeken werden met zo'n tijdsverschil geserveerd dat we zeker niet allemaal samen konden eten.
    We moesten zo lang wachten dat we maar niet meer aan een toetje zijn begonnen.

Jammer. maar hier komen we zeker niet weer.

27. Pannenkoekenhuis Zwolle

Goed, klein restaurant. Lekkere pannenkoeken en aardig personeel.

28. Pannenkoekenhuis Zwolle

Plakkerige tafels, lang wachten, kleffe pannenkoeken. Geen plezier op te eten.

29. Pannenkoekenhuis Zwolle

Leuke ontvangst maar schrikbarend (!!) slechte prijs/kwaliteitsverhouding!Soep uit een pakje,lauwwarm uit magnetron,zonder brood. Los erbij besteld; 3 plakjes k&k boter met filterdungesneden oud brood voor €3,00!Pannenkoek klef,smaakloos,niet gaar en blikchampignons.Na niet eens half aangegeten gemeld,waarna excuus maar gewoon volle mep betalen.Had 't eerder moeten melden?!? Ben horecaffer,kraak niet snel collega's af,maar dit sloeg echt alles qua prijs/kwaliteit!

30. Pannenkoekenhuis Zwolle

marjolein

echt een heel leuk restaurant en ze bakken er superlekker pannenkoeken.
    Hier moet je gewoon een keer gegeten hebben.
    En ook de prijs is goed

Vorige pagina