in Zwolle

al 30 jaar de lekkerste pannenkoeken van Zwolle en omgeving

1. Fam.Mepschen

We verheugden ons erg op een bezoek aan het pannenkoeken/piratenschip met onze 2 kleinzoons. We hebben er een treinreis uit Emmen voor over gehad om lekker pannenkoeken te eten bij jullie in Zwolle. Om 16.00u afgesproken, er stond nogal wat wind dus maar een plekje binnen in het schip op gezocht. (Wel graag warme pannenkoeken eten…) wat drinken besteld. Mijn man bestelde een koud pilsje, maar dat was er nog niet… dus maar een Spa rood voor hem besteld.

Toen de pannenkoeken werden gebracht, begonnen we aan onze maaltijd. Om een lang verhaal kort te maken; de pannenkoeken smaakten niet, het deeg was niet lekker, een chemische smaak, ook de vulling was weinig en niet smaakvol. De kinderen die normaal gesproken dol zijn op pannenkoeken lieten meer dan de helft staan. Niet lekker oma… (Zo jammer!) de bediening vond het wel vervelend voor ons… De piratenkleurplaten vonden de kinderen erg leuk. Waren erg fanatiek daar mee bezig… positief! We waren snel uitgegeten /de rekening betaald en vlot klaar om met de trein weer naar Emmen te gaan. Jammer dat het eten niet smaakte, terwijl we een paar jaar geleden heerlijk gegeten hebben bij jullie met 2 kleinkinderen! We hadden een goeie ervaring wat dat betreft.
    Voorlopig gaan wij niet weer naar dit pannenkoekenschip.
    Het spijt ons dit te moeten mededelen.

Een hartelijke groet,
    Janny Mepschen-Wieringa.