Bezorgrestaurants in de buurt van Lekker

ma lunch 17:30 - 17:30 diner 17:30 - 21:00
di lunch 17:30 - 17:30 diner 17:30 - 21:00

ma lunch 17:30 - 17:30 diner 17:30 - 21:00
di lunch 17:30 - 17:30 diner 17:30 - 21:00

1282061430 82
1287206644 82
1379820510 78
1420982228 69

1. Deze 3 gangen voor €32,50? Te duur voor datgene wat je krijgt voorgeschoteld. Eenvoudige gerechten maar wel smakelijk.

2. Vanavond lekker gegeten bij Lekker in Zutphen. Prima kwaliteit en bediening. Complimenten.

3. Marjolein

Ondanks negatieve toch maar dit restaurant gereserveerd via vakantieveilingen.
    En... wij waren heel erg tevreden. Hele vriendelijke bedienig, we voelden ons echt welkom.
    Heerlijk voorgerecht van gerookte zalm op een bedje van sla, paprika, tomaat. Mooi opgemaakt, smaakte heerlijk.
    Hoofdgerecht was een wrap uit de oven gevuld met spinazie, feta. En voor mij speciaal zonder knoflook, was ook geen probleem. Fijn. Ook dat smaakte heerlijk.
    Dessert was vers fruit met bolletje aardbeienijs en toefje slagroom. Zag er ook mooi uit en smaakte ook echt lekker.
    Ik ga hier vast nog wel een keer eten!

4. B. Brouwer

Vanavond wezen eten bij restaurant Lekker in Zutphen. We hadden het geluk dat we een veiling hadden gewonnen bij vakantieveilingen. Het kwam bij mij over alsof er vooral veel klanten per avond moesten komen om het restaurant draaiende te houden.

Voorgerecht met zalm en rucola sla was erg lekker!
    Hoofdgerecht echter was (voor mij) een Baars in een goedkoop sausje en zag er niet smakelijk uit toen het onze kant op kwam, het smaakte ook niet bijzonder. (om eerlijk te zijn bereid ik het thuis beter). Daarbij geserveerde aardappels zonder mayo waren niet volledig gaar en de kool was met een sausje gemengd, maar ja dat is misschien ook gewoon smaak ;). Ik vond het persoonlijk echt niet lekker.

De serveerster moest erg hard lopen, maar deed het uitstekend! Toen we aan het betalen waren liep ze wel opeens weg omdat ze door haar werkgever weggetrokken werd om 2 hoofdgerechten te serveren, is niet erg maar benoem dat even, was netter geweest.

Ik kom hier niet terug- ik verwacht meer kwaliteit voor een 3-gangenmenu voor 31,50. Dit eten kan ik thuis ook klaar maken binnen 30min. Jammer.

Cijfer: 6+

Beste serveerster, bedankt voor de goede zorgen!
    Mvg, B.

5. Heerlijk eten, leuke vlotte bediening, uitstekende wijn. Wij zijn fan en komen vaker.

6. Gisteren heerlijk uiteten geweest, de bediening was top (snelle service), de gangen kwamen op ideale tijden en het Small Bites menu was heerlijk!
    Echt een aanrader!

7. frank kila

Eindelijk weer eens een pretentieloos restaurant waar gastvrijheid weer in de pure vorm bedreven wordt. Er wordt gewerkt met dagverse producten van hoge kwaliteit. Lekkere wijn en prima gastheerschap. Kortom een aanrader.

8. Gister heerlijk gegeten bij Lekker. De treinen reden niet en dus besloten we een hapje te gaan eten in Zutphen. Direct tegenover het station kwamen het gezellige restaurant Lekker tegen. We werden geadviseerd voor het kleine hapjes menu te kiezen, hier hebben we totaal geen spijt van gekregen. Er werd netjes rekening gehouden met onze voorkeuren en we hebben heerlijk genoten van de hapjes.

9. Eten koken, of eten warm maken, dat is een groot verschil
    We vonden t een hoog "lidl" gehalte hebben, als hoofdgerecht hadden we rib-eye maar we hebben grote twijffel of t wel rundvlees was

10. Na hoge verwachtingen viel het geheel toch tegen.

Voorgerecht zalm was op een blaadje sla gelegd. In een restaurant verwacht ik iets verrassends. De wijn was een heerlijk goede keuze.

Hoofdgerecht, de basis was goed, maar de bijgerechten aan de magere kant. Beetje ijsbergsalade zonder iets, aardappeltjes te eenvoudig, de gekookte groenten waren wel lekker.

Dessert zag er goed uit en was smakelijk.

Voor een 3 gangendiner en 5 kwartier later, had ik iets meer verwacht. Behoorlijk aan de prijs ook.

11. Ja hoor, ook wij vonden het hier uiteindelijk best wel aangenaam en ook wel zo lekker.. Gewoon wel lekker, maar ook weer niet dermate uitzonderlijk, dat je van 'haute cuisine' zou kunnen spreken.. En met zo'n bon van vakantieveilingen redelijk gunstig geprijsd, zonder had ik het daarentegen juist ietwat aan de prijzige kant gevonden.

Standaard moderne, ietwat saaie inrichting, lange rij aaneengesloten geplaatste tafels en stoelen, nogal opeen, krapjes en maar net te doen qua privacy met de naaste buren, wel weer open keuken, altijd leuk.. Het zag er goed verzorgd en netjes uit..

Enfin, we lieten ons de diverse smakelijke, mischien wel wat klein uitgevallen, 'hapjes' welgevallen, maar namen dus wel, mede op aanraden van de overigens keurige bediening, ter aanvulling portie aardappeltjes daarbij om voldoende verzadigd te geraken.. Alles mooi opgemaakt en ja, met enkele lekkere speciaal biertjes erbij was het hier in goed gezelschap dus een tijdje plezierig tafelen en toeven, zo konden wij welvoldaan en weer helemaal bijgepraat de terugreis vanaf het nabij gelegen station, elk onsweegs, aanvaarden..

Lekker, en wie weet tot ziens..

12. P. Dieltjes

Vakantieveiling-menu. Wij steken onze hand in eigen boezem. Wij hebben niet gevraagd om extra gebakken aardappeltjes toen ons meerdere keren gevraagd werd of alles naar wens was. Voor het overige alleen maar complimenten! Zeker aan de serveerster: uiterst professioneel en bovenal vriendelijk. Komen zeker nog een keer terug.

13. Via vakantieveiling bij dit restaurant gekomen. Niet te grote porties maar wel fijn van smaak, erg prettige bediening! Had wel graag een iets ruimere keuze gehad bij het 3-gangenkeuzemenu: konden kiezen bij het hoofdgerecht uit vlees, vis of vegetarisch en nagerecht helemaal geen keus (bleken 3 ienimini bolletjes ijs te zijn).

14. Hilda Krijger

Vandaag voor het eerst bij Lekker gegeten met vakantieveilingbon. We waren sceptisch omdat onze laatste ervaring via deze bon zeer teleurstellend was bij een high tea in Braamt. Bij Lekker, vriendelijke bediening. Het eten was goed, beetje aan de zoute kant (we eten thuis weinig zout dus volgende keer aangeven minder zout te willen). Lekker dessert. Voldaan weer naar huis, zeker voor herhaling vatbaar.

15. Sorry, maar ik moet toch even een dissonant in deze zijn.
    Met een vv-voucher (5-gangen bites) getogen naar Lekker in een stad, waar wij vaker komen voor een weekendje weg.
    Ten eerste geloof ik helemaal niet in dit bites-gebeuren, omdat dit vaak geen of een beperkt beeld geeft van wat een restaurant in huis heeft. Bied dan gewoon een standaard 3-gangen aan (indien gewenst met beperkte keuze, maar wel de normale hoeveelheden), maar dat terzijde.

De gastheer (eigenaar denk ik) heette ons vriendelijk welkom en ook de jongedames in de bediening waren van goede wil en vriendelijk.
    Gezien de toeloop, entourage en de reguliere prijzen (bijvoorbeeld 5-gangen voor 27.50 euro stond er op 't krijtbord) was 't duidelijk, dat je hier kwam om recht toe recht aan je buikje vol te eten met mainstream eetcafe-gerechten, dus daar stelden we ons ook op in (wij wilden ook simpel en vlot eten om de film van 21:00 uur in Luxor te halen).

We namen de rode huiswijn (Fontanet); gewoon, niet indrukwekkend (viel snel uit elkaar in de mond), maar gewoon een doordrinkwijn zonder er veel bij na te denken. Verder gaven we aan, dat we allebei vegetarisch wilden, omdat we een poosje vlees willen mijden. In de keuken stond 1 kok, wat naar mijn gevoel iets te weinig was gezien de drukte en doorloop van gasten.

Bite 1: Geitenkaassalade, OK, niet indrukwekkend. Kaas is -ook te verwachten met prijsstelling in deze tent- niet van hoogste kwaliteit.

Bite 2: Courgettesoep, in een miniscuul ziekenhuiskoffiekopje. Ten eerste jammer, dat er geen kom vanaf kon. Soep zelf te zout (leek alsof er -naast zout- ook (overbodige) bouillon in zat), maizenaklontertjes waren nog te detecteren/proeven met de tong en smaak van courgette was niet waar te nemen. Soep was nog wel groen.

Bite 3: Klein bakje tortellini met (Italiaanse) kaasvulling en miniscule hoeveelheid (diepvries)spinazie. Iets te lang in oven, aangezien 't aan de vork bijna uit elkaar viel.

Bite 4: Vegetarische loempia; deze was best OK, misschien ietsje vet (olie onvoldoende verhit ?!). Gevuld met fetakaas en miniscule hoeveelheid (diepvries)spinazie. Er mocht wat ons betreft meer spinazie in (en dat even vers als 't kan, maar zoals gezegd, gezien prijsstelling mag je dit waarschijnlijk niet verwachten).

Bite 5: "Nou" dachten we, "nu wel genoeg kaaselementen gehad, pak nu eens uit met een groentewok of desnoods met gebakken champignons (kan ook heel lekker zijn), maar 't werden twee plakken gebakken kaas, die wel overduidelijk te vet was (olie niet genoeg verhit?!) en ook zwaar op de maag was.

Onze conclusie was, dat de kok niet creatief is, als 't op 't bereiden van vegetarische gerechten aan komt, vooral als je vegetarische 5-gangen eters hebt. Kaas, kaas en kaas + een beetje (diepvries)spinazie, terwijl er zoveel mogelijk is. Aan hem ook 't advies om zich eens (ook buiten de kaart om) te verdiepen in vegetarische gerechten; moet niet zo moeilijk zijn, want mogelijkheden zijn legio.

Verder zag ik de kok 'in the blink of an eye' voorproeven met een vinger in zijn mond (had die in een pan of zo gezeten ?!). In ieder geval kwam dat 'niet lekker' op me over (gebruik daarvoor een lepel of vork please) en -gezien 't die dag tropisch warm was- veegde hij zijn gezicht af met zijn arm (pak daarvoor dan een speciale handdoek).

Ook opvallend was, dat de eigenaar zwijgend onze lege borden weghaalde, zonder te vragen of 't had gesmaakt. In dit specifieke geval hadden we 't gevoel, dat hij 't niet durfde te vragen.
    In ieder geval aan hem 't advies om de twee kernpunten van deze recensie (1) iets basisch als soep mag niet mislukken en (2) variatie in vegetarische gerechten, met de kok op te nemen. En passant mag er ook wat geveegd en stofgezogen worden (spinnenwebben radiator).

Wij zullen waarschijnlijk ons bezoek bij deze ene keer laten.

16. Hans Bos

17. H.Prinsen

Wij hebben hier samen met vrienden gegeten met een vakantieveilingbon. De ontvangst en bediening was goed en gezellig (kan menig restaurant een voorbeeld aannemen). Het eten meer dan goed, kon gekozen worden tussen vlees, vis of vegetarisch. Ook de locatie is perfect n.l. tegenover het NS station. De prijs/kwaliteit verhouding is moeilijk aan te geven daar we een bon hadden. Maar zoals gezegd de kwaliteit is perfect. Bedankt voor deze geweldige ervaring.

18. Gisteren voor de eerste keer bij Lekker gegeten met een bon van Vakantieveiling. Het drie-gangen menu was heerlijk en prachtig opgemaakt. De sfeer en bediening zeer goed. Jonge ober Bas heeft dit bijbaantje zeer goed in de vingers. Menig prof.personeel kan hieraan een voorbeeld nemen. Alles voor herhaling vatbaar !

19. P. Folmer

Het eten was heerlijk en we hebben veel kleine gerechtjes gehad. Goed klaargemaakt met verse producten en op creatieve manier gepresenteerd. De bediening was prettig en vriendelijk. Op deze warme dag gelukkig ook een flinke fles water op de tafel. Kortom een aanrader!

20. In Zutphen een restaurantje ontdekt dat de moeite waard is te vermelden. Restaurant LEKKER. Het eten is biologisch en bijzonder lekker. De groente blijkt van de biologische boerderij "de Meander" te komen, de Veluwse mailend was perfect gebakken. Mooi rosé. De chef maakt alles zelf. Je kunt hem in de open keuken aan het werk zien. Het flesje Chakana dat door de bediening werd aangeraden paste uitstekend bij ons diner. De bediening was overigens ontspannen en correct. Voor zoveel kwaliteit betaal je een zeer redelijke prijs.

21. Vanavond in de zon buiten bij Lekker in Zutphen gegeten. De naam van de zaak is treffend gekozen, want het was gewoon erg lekker. Wanneer krijg je nou echt op tafel wat je als wens verwoordt? Hier is dat wel het geval. We kozen voor visgerechten en het begon gelijk goed. Een bonbon van rivierkreeft met een geleilaag van peterselie. Lekker spannend als voorafje. Heel bijzonder was de op de huid gebakken kabeljauw met zelfgemaakte chips. Een absolute aanrader.

22. kjelte slinkman

We kwamen binnen en we hadden met zijn 2en meteen een warm gevoel! En de gezelligheid die het personeel over brengt was geweldig! We hadden een 7 gangen Small Bites dinner als voorgerecht, hoofdgerecht hadden we een bonbon van riveer kreeft in een heerlijke gelei van peterselie! Als hoofdgerecht hadden we een steak van lakenvelder met een sjalote jus. De steak was lekker zacht en mooi rosé gebakken en als dessert hadden we een kletskopje met sorbetijs! We hadden tijdens het dinner een heerlijke wijn squinzano!

Ik heb heerlijk genoten van het dinner bij Lekker! En de sfeer was ook echt goed!!
    Zeker een aanrader

23. Restaurant Lekker staat bij mij elke maand wel in de agenda. Wij vinden het heerlijk om hier te eten. Er is heel veel sfeer en je word leuk verwelkomd door de bediening. Het eten smaakt ook erg goed. (dus de naam mag behouden worden) Vriendelijke kok die alles weet over de gerechten en u graag advies geeft. Dit is ook heel makkelijk door de open keuken. Je hebt snel een praatje en dit is ook zo met de bediening. Ik zeg: een aanrader

24. Gisteren zijn wij met 7 personen naar de nieuwjaarsreceptie van lekker geweest. Gratis erg lekkere hapjes en veel gezelligheid & zeer goed wijnen.
    We zijn aansluitend blijven eten, wat echt heerlijk was. Zowel de gerechten van de gewone kaart als de small bites en de kindermenu's waren prima.
    En die gekarameliseerde appelstukjes met kaneelijs, heerlijk! Oh ja, wat ook erg fijn was, was dat ondanks het feit dat er zowel 7 gangen als alleen hoofd en nagerecht gekozen werd, werd alles goed op elkaar was afgestemd, complimenten!
    Een klein aandachtspuntje is de muziek die eerst prima was, maar wat later op de avond iets te 'ruig' en hard voor een aantal gasten. Klassiek hoeft nou ook weer niet maar een beetje lounge muziek, zou lekker zijn denk ik.

25. Wat een gezellig en knus restaurant. Zodra je binnen stapt waan je je in een Frans restaurantje in Rue Mouffetard in Parijs. De kok legt zen contacten met de gasten wat uitstekend kan door de open keuken. Het is warm aanschuiven. Ook de bediening is plezierig en sociaal. Heerlijk eten. Genieten.

26. vetlhuyzen

Al meerdere keren mogen genieten van de heerlijke kook kunsten van de nieuwe kok bij Lekker.
    Ik geniet elke keer weer. De gezelligheid is ook erg belangrijk en daarom is de open keuken echt heel leuk.
    Familie en vrienden gaan hier ook vaak eten en vinden het ook Lekker.!

27. Wij hebben op 18 december met een gezelschap van 8 personen vergaderd onder het genot van een tapas menu. We konden boven in een aparte ruimte zitten, voor ons dus erg plezierig. Het eten was heerlijk, voor ieder wat wils en zeer gevarieerd. Een fijne sfeer, zeer vriendelijke bediening, heerlijke wijn en de prijs-kwaliteit verhouding is dus zeer goed.
    Zeker een aanrader, ook als je een zakelijke bijeenkomst hebt!

28. Het was de eerste keer dat we hier hebben gegeten. Er wordt gebruik gemaakt van een open keuken en het eten is goed. Toch vonden wij de bediening niet goed en betaal je dus teveel voor wat je daadwerkelijk krijgt.

29. Toen de eigenaar nog kookte vond ik het een top restaurant! Helaas is dit niet meer het geval en is de kwaliteit van het eten slecht geworden. Het eten was echt niet smaakvol! We werden telkens door een ander bediend. De kok en zijn hulpje gingen tussendoor buiten roken. De gastheer was wel erg vriendelijk en deed echt zijn best.

30. lansinsink djh

Het was de eerste keer dat we daar hebben gegeten en hadden een 7 gangen tapas menu wat ons zeer goed is bevallen. Er was veel variatie in vlees en vis en het smaakte uitstekend.

31. Laats hier weer een keer geweest.
    Was er een tijd niet geweest, maar was nog steeds super.
    Ze hebben nu ook veel tapas, dus je hoeft niet een heel menu ter eten.Echt een aanrader.

32. We hadden begrepen dat het goed eten was bij Lekker, maar dit is niet onze ervaring. We kozen voor de tapas met een zevental gerechten in vaste volgorde. De laatste vier waren anders dan op de kaart en dit werd niet ons niet verteld. Verder was het nogal smakeloos en kregen we twee desserts waardoor we ineens propvol zaten. Jammer, maar geen 'tot ziens' in dit geval.

33. Wij waren in het bezit van een giftfor2 kaart Tapas en hapas. En gezien de recensies die ik had gelezen m.b.t. restaurant Lekker had ik mij er niet veel van voorgesteld. Dit bleek geheel onterecht.

Wij hebben heerlijk gegeten, wel was het helaas erg rustig, maar dit had waarschijnlijk ook met de buiten temperatuur te maken.

Ik zal normaal gesproken niet gauw een recensie schrijven, maar aangezien ik toch wel behoorlijk wat negatieve reacties m.b.t. restaurant Lekker had gelezen, kon ik het in dit geval niet laten.

Voor mensen met een giftfor2 kaart Tapas en hapas vind ik dit zeker een aanrader.

34. Heel slecht gegeten. De entrecote was doorbakken, veel te vet. Minimale en aardappels aangebrand en een weinig enthousiaste kok. Nee hier moet je echt niet zijn.

35. Wij hebben voor het eerst gegeten bij Lekker en moeten melden dat het ons echt is tegengevallen. Terwijl we van veel mensen hebben gehoord dat je hier lekker kunt eten.
    Het is ongetwijfeld biologisch, maar dit moet beter!
    De groenten en aardappelen waren helemaal van een niveau dat je denkt dat heeft de kok zelf nooit geproefd.
    De prijs in verhouding met de smaak klopt niet. Veel te duur. Echt teleurgesteld.

De wijn was heerlijk, maar daar was wat ons betreft echt alles mee gezegd.

36. M Stokkink

Helaas een minder goede ervaring met dit restaurant. Om een vriendin te trakteren een tapas kado kaart gekocht, te besteden bij lekker in Zutphen. Zin in een avondje lekker lang tafelen dus, iets wat zeker bij Tapas hoort.

Helaas bleek het restaurant zich eraf te maken met een bordje geserveerde koude gerechtjes, wat filet lapjes rund, zalm en vis. Sla en een stukje geitenkaas op een normaal boterham bord. Lekker echt lekker fris, maar we hadden nog een vervolg gerecht verwacht, wat voor een bestedingskaart van 45 euro toch zeker niet onterecht zou zijn geweest. Helaas dacht Lekker daar anders over en liet het bij een gerecht en de wijn van 5 euro per glas moest ook nog eens worden afgerekend.

Na een uur met een lege maag en wat zure nasmaak stonden we dus weer buiten. Jammer.

37. Uitstekend gegeten in een prettige sfeer. Hartelijke bediening. Met eigen wensen wordt rekening gehouden. Aantrekkelijk geprijsd.

38. Heel erg lekker gegeten. Goede kwaliteit en meer dan genoeg. Vlotte bediening. Wij begonnen met een amuse, tomatenstokbrood met tapenade en daarna kozen wij voor mosterdsoep met zalm, ossenhaas (heerlijk mals) met parmezaan, knoflookpuree en veenbessenportsaus, gegratineerde witlof (goede bite) met bietengerst. Hierbij werden 2 soorten salade en aardappeltjes geserveerd. Als toetje cheesecake met veenbessen/witte chocola en amandelparfait met warme chocoladesaus.

39. Correcte en vriendelijke bediening. Heerlijke wijnen die goede maaltijden prima vergezellen. Uitstekende gelegenheid voor zakelijke doeleinden maar ook om je schoonmoeder mee naar toe te nemen. Minpuntje: tafels staan vrij dicht op elkaar.